Kirjoittaja Aihe: Ikävän kyyneleet | Harry/Lily S-raapale || Angst  (Luettu 2995 kertaa)

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
Title: Ikävän kyyneleet
Genre: Angst
Paring: Harry, Lily Potter
Rating: S
Author: hymykuoppa
Summary: Tämä raapale kertoo niistä kyyneleistä, jotka monet meistä joutuvat kohtaamaan koulun loppuessan, kun ystävät jäävät taakse ja edessä on uusi elämä. Harryn on myös aika siirtyä elämässään eteenpäin, ja äidin on kovin vaikea hyvästellä häntä.



Ikävän kyyneleet

”Kyllä minä tiedän, että sinun täytyy lähteä”, Lily Potter kuiskasi hiljaa asettaessaan poikansa hiuksia tämän korvan taa, ”En vain haluaisi päästää sinua.”
”Ymmärrän kyllä”, Harry katsoi äitiään silmiin, ”Mutta sinun täytyy irrottaa, minulla on koko tulevaisuus edessä.”
Harry näki kyyneleet äitinsä silmissä, ja veti hänet halaukseen: ”Minun tulee ikävä sinua. En haluaisi jättää sinua yksin tänne.”
”Isäsi sielu on kanssani”, Lily kuiskasi hiljaa hymyillen, ”Ja me molemmat tiedämme, että tulet pärjäämään elämässäsi.”
Lily silitti vielä Harryn hiuksia: ”Isäsi olisi sinusta niin ylpeä.”
Harry painoi suukon äitinsä poskelle: ”Minun pitää mennä nyt.”

Hei hei kulta”, Lily sanoi purskahtaessaan ikävän kyyneliin.



A/N: Hmm.. en tiedä sainko tässä kiinni tunnelmasta, mutta tällainen tuli tässä väsättyä haikeuden puuskassa. Tämä paritus on omasta mielestäni ainakin melko harvinainen, tai sitten olet kulkenut silmät ummessa kauan, mutta tällä halusin tämän tehdä. Ehkä tämä on kuitenkin jokseenkin.. tönkkö? : D Kertokaa te.
« Viimeksi muokattu: 21.07.2011 23:09:16 kirjoittanut hymykuoppa »
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

Salmiakkisydän

  • ***
  • Viestejä: 98
  • Kuningatar
Vs: Ikävän kyyneleet
« Vastaus #1 : 07.06.2008 12:37:55 »
Tää oli koskettava.
Lainaus
”Isäsi sielu on kanssani”, Lily kuiskasi hiljaa hymyillen, ”Ja me molemmat tiedämme, että tulet pärjäämään elämässäsi.”
Tuo kohta, etenkin tuo viimeinen repliikki kruunasi koko komeuden. Mutta tässä siis viitattiin siihen, että james oli kuollut, niin tietenkin? En ole ennen lukenut tällä ajatuksella ficcejä. Pidän muutenkin ficeistäsi, ja olen lukenut kaikki, mitä tässä lähiaikoina on ilmestynyt. Tykkään kovasti kirjoitustyylistäsi, se on niin omalaatuinen, joskus tietyissä ficeissä koskettava, toisissa taas todella hauska. Kiitos, ja kirjoita ihmeesä lisää. Minä luen ainakin (:
Poistuisitko mun elämästäni, veisitkö mennessä ruman naamasi?
Poistuisitko mun elämästäni, veisitkö mennessä mädän hajusi?



banneri by hymykuoppa

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
Vs: Ikävän kyyneleet
« Vastaus #2 : 09.06.2008 16:11:37 »
Kiitos Salmiakkisydän (: Kyllä vain, tässä viitattiin hyvinkin selkeästi Jamesin kuolemaan : D Onhan tässä tullut kirjoitettua jo toista vuotta, että pitäähän sitä alkaa jo osatakin <:
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.