Kirjoittaja Aihe: Toisenlaista rakkautta (S | Ginny/Bill | angst, romance | tuplaraapale)  (Luettu 3023 kertaa)

shira

  • ryövärintytär
  • ***
  • Viestejä: 184
  • ava © becca ♥
Title: Toisenlaista rakkautta
Author: shira
Beta: itse betailin
Rating: S
Warnings: itsetuhoisuus, insesti
Pairing: Ginny/Bill
Genre: angst, romance, tuplaraapale
Summary: Sinä teit valinnan, vaikka meitä oli kaksi.
Disclaimer: Rowling omistaa. Minä viiltelen, raatelen, tapan sekä toimin amorina.

A/N: Tulee Viikoittaiseen raapalehaasteeseen.
Guadaloupe korjasi ikärajan.

Toisenlaista rakkautta

Sinä päätit lopputuloksen, vaikka itse olit aloittanut koko jutun. Vaikka se olit ollut sinä, joka ensin kosketti ja kertoi rakastavansa. Vaikka se olit ollut sinä, joka sai minut rakastumaan sinuun.

Ilman sinua en olisi ikinä tullut ajatelleeksikaan suhdettamme. Että maailmassa voisi olla toisenlaista rakkautta perheen kesken, että välillämme voisi olla muuta kuin sisarusrakkautta. Tai no, olisinhan minä insesti-käsitteen joskus elämässäni tavannut - mutta vain tavannut, en tuntenut.
Aloitit rakkautemme, lopetit sen myös. Lopetit mokoman blondin, ranskalaisen huoran vuoksi. Luulin, että sinulla olisi ollut edes parempi maku. Tavattuasi hänet meidän yhteiset yömme päättyivät kuin seinään. Et enää hipsinyt öisin viereeni etkä kuiskaillut helliä sanoja korvaani, et enää tehnyt minua onnelliseksi sanomalla rakastavasi minua. Et enää rakastanut minua sen enempää kuin sisarena, ja se sattui enemmän kuin mikään muu.

Se oli sinun päätöksesi. Sinä teit valinnan, vaikka meitä oli kaksi. Luulit ehkä, etten ollut mitenkään vakavissani. Ehkä luulit, että et merkinnyt minulle mitään erikoista, kuten en minäkään sinulle. Ehkä ajattelit, että minulle on ihan sama.
Mutta olit väärässä. Merkitsit minulle enemmän kuin elämä. Eikä elämä ole niin paljon annettu, että kannattaisi elää se ilman sinua. Joten sanon vain hyvästit, ja kun minut löydetään kuolleena sängystäni huomisaamuna, on kasvoillani oleva hymy osoitettu sinulle.


A/N2: Kommentti?
« Viimeksi muokattu: 15.11.2014 23:33:32 kirjoittanut Renneto »

When you touch me it's so delicious

Pikkumyy

  • ***
  • Viestejä: 31
Vs: Toisenlaista rakkautta
« Vastaus #1 : 03.06.2008 20:19:39 »
Hienoa  ;)
Paritus on mielenkiintoinen, tietääkseni ensimmäinen jonka olen Ginny/Billillä lukenut. Tykkään kovasti asetelmasta ja siitä, että Fleurkin on vedetty mukaan (:
Viimeinen lause, aww ^^
Kiitos tästä (:

~ myy
Only me.
Avatarista kiitos kuuluu Mirandelille <3


Ficcini "Velhomaailman Dr. Dumbbis"

shira

  • ryövärintytär
  • ***
  • Viestejä: 184
  • ava © becca ♥
Vs: Toisenlaista rakkautta
« Vastaus #2 : 04.06.2008 22:49:51 »
Pikkumyy
Kiva että tykkäsit. En mäkään hirveästi Ginny/Billiä ole lukenut, muutaman varmaan. Ja tottakai Fleur oli mukana, hänhän on oleellinen lisä tätä herkullista kolmiodraamaa :D
Kiitos kommentistasi !!
 
Kelmikiti
En minäkään ikinä ole Fleurista tykännyt. Kauhea komentelija ja akka. Mutta hauska siitä on ficciä vääntää, se on tosiasia :D
Kiitos kovasti kommentistasi !!

When you touch me it's so delicious