Kirjoittaja Aihe: Miten saisin sinut ymmärtämään? [?/?, lievä angst, S]  (Luettu 2623 kertaa)

Usuratonkachi

  • ***
  • Viestejä: 18
Title: Miten saisin sinut ymmärtämään?
Author: Usuratonkachi
Pairing: Jokainen päättäköön itse
Genre: lievä angst, tuplaraapale
Rating: S
Disclaimer: En omista Rowlingin hahmoja, minä vaan kiusaan niitä.

A/N: tälläinen pieni angstinrääpäle tuli sitten kirjoitettua. Yritin ujuttaa tähän tarinaan aavistuksen oman lempihahmoni luonteenpiirteitä, mutta en ole varma onnistuuko kukaan niitä sieltä nappaamaan, joten jätin parituksen avoimeksi. Jokainen siis päättäkön itse kestä HP:n hahmosta haluaa tämän kertovan. Ja kyllä, tekstissä ON toistoja, mutta ne kuuluvat oleellisesti tarinaan.

~*~

Miten saisin sinut ymmärtämään?
Koko elämäni olen joutunut varomaan tekemisiäni, vahtimaan sanojani ja pitämään naamion kasvoillani. Tiedän, ettet ymmärrä, kun katsot minua kasvoillasi tuo loukkaantunut ilme. Silmistäsi paistaa viha minua kohtaan ja kätesi ovat puristuneet nyrkkiin.
Mitä minun on tehtävä, että ymmärrät?
Minä en pysty avautumaan, en pysty kertomaan mitä tunnen sinua kohtaan, miten suuttumuksesi satuttaa, miten jokainen huutamasi sana saa uuden särön lohkeamaan sydämestäni.
Mikset voi ymmärtää?
Olen niin monesti kokenut sen saman tuskan, etten enää jaksa yrittää. En jaksaisi enää pettyä ja joutua nuolemaan haavojani. Sinä et ole ikinä joutunut pettymään, et ennen tätä päivää, enkä nytkään ole varma oletko tosissasi. Vai halusitko vain satuttaa minua niin, kuin monet ovat ennen sinua halunneet? Vaikka yritin varjella itseäni sinulta, sinä onnistuit luikertelemaan läheisyyteeni, liikuit salakavalasti kuin käärme ja mursit suuria palasia suojamuuristani.
Välititkö minusta todella?
Sitä en tule koskaan tietämään. Luulin sinun tajunneen, etten voi laskea suojaustani, etten voi antaa itseni rakastua. Rakkaus on tarkoitettu vain uhkarohkeille hölmöille. Kunpa joku selittäisi sinulle puolestani. Itse en siihen pysty.

Miten saisin sinut tajuamaan, että rakkaus vain satuttaa?
Kyllä sinäkin sen vielä joskus ymmärrät. Tiedän sen.

Usko minua. Näin on parempi.

Huomenna on uusi päivä ja sinä löydät jonkun muun, jota rakastaa.





A/N: Pienikin palaute on olematonta parempi! eli *wink wink* Olisi myös hauska tietää, kenestä uskotte tämän kertovan :)
« Viimeksi muokattu: 15.11.2014 23:26:48 kirjoittanut Renneto »
" Die! Just Die! You have no talent at all!!"

Nàzgul

  • ***
  • Viestejä: 29
Tää on ihan Severus/Lily ficci! Tai ainakin tossa alussa.  :-\

Lainaus
Huomenna on uusi päivä ja sinä löydät jonkun muun, jota rakastaa.
Tääkin kertoo siitä, kun Lily rakastuu Jamesiin ja Sevvie jää ypösenyksin.  :'(

Kokonaisuudessaan aivan ihana ficci. Muuta en pystykkään sanomaan puol kahelta yöllä, silmät kipeinä ja kyyneleiden vallassa.
Kiitos.  ;)