Arte: Kiitos kommentistasi <3 Ihanaa että viihdyt heidän seurassaan! Hauska lukea analyysejäsi. ^_^
Wingu: Hihihii! Mitä kauheaa musiikkimakusi solvaamista
Kiitos! Tässä lisää!
250 sanaa!
-
Caleb oli oppinut mönkimään. Luultavasti siis. Emme onnistuneet juuri koskaan näkemään hänen liikkuvan, mutta kun hetkeksi käänsimme selkämme, hän oli vaihtanut paikkaan.
"Eikö hän ole liian nuori ilmiintymään", Draco Malfoy tuskaili käytyään jälleen irrottelemassa vauvan television johdoista.
"En usko että hän ilmiintyy", sanoin, mutta Draco Malfoyta ei niin helposti vakuutettu. Hän järjesti vauvalle ansoja: kääntyi poispäin kuin tehdäkseen jotain ihan muuta, mutta käännähti sitten salamannopeasti kohti vauvaa.
Vauva vain nauroi hänelle.
Joulukin oli tulossa. Draco Malfoy oli jo heinäkuussa alkanut ostella kaikkea ihanaa jota antaa Calebille lahjaksi, ja lokakuun lopussa hän jo kutoi kaikki illat. Lisäksi minulta oli evätty pääsy vaatehuoneeseen, joten Caleb ei ilmeisesti ollut ainoa lahjansaaja. Minua huvitti, sillä yhtenäkään aiempana vuotena joulu ei ollut ollut
tällainen spektaakkeli. Mutta Draco Malfoy rakasti sitä, vauvasta oli mahtavaa katsella hänen intoiluaan, ja minusta oli ihanaa että he olivat onnellisia. Syksyllä, saatuaan työstämänsä noitavainoartikkelin valmiiksi, Draco Malfoy oli vaivihkaa lakannut käymästä töissä. Kun otin sen parin viikon jälkeen puheeksi, hän myönsi jääneensä vanhempainvapaille. Hän viihtyi kotona hyvin, mutta monessakaan konsertissa emme olleet käyneet.
"Haa!" Draco Malfoy huudahti. Käännyin katsomaan häntä hämilläni, ja hän osoitti kaikessa rauhassa pötköttelevää vauvaa. "Minä näin hänen mönkivän!"
Nauroin. Hän kutitti vauvaa leuan alta, ja mietiskelin, pitäisikö minun ruveta opiskelemaan. Ehkä voisin ryhtyä turvapeikkojen kouluttajaksi? Tai taikaotusten hoitajaksi? Tai voisin valita jonkin jästiammatin!
Mutta sitä ehtisi kyllä miettiä, ensin pitäisi selvitä joulusta. Joulupäivän aioimme viettää kolmisin kotona, mutta aattona menisimme käymään Kotikolossa, jossa minä joisin teetä ja Draco Malfoy leikkisi kaikkien suvun lasten kanssa (ja niitä riitti).