Kirjoittaja Aihe: My heart won't go on/ K-11/ angst, drama, yksipuolinen romance  (Luettu 4466 kertaa)

howboring

  • ***
  • Viestejä: 720
  • master of rottamatto
    • my Yuu/Yokozawa
Title: My heart won't go on
Author: Minäminä
Beta: Amcainen
Rating: K-11
Genre: Angst, drama, yksipuolinen romance. Ficletti.
Pairing: ?/?
Summary: Tyyppi kaipaa jotain rakastettuaan.

A/N: Epämääräinen angstaus. Inspiroiduin Celine Dionin My heart will go on:sta.

My heart won’t go on
Mulla on niin kova ikävä sua, kaipaus saa mut voimaan pahoin. Koko ajan tuntuu, et itkettäis, mut mä en osaa itkee. Paha olo velloo sisällä ja mun silmät estää kyynelten tulon ulos. Sä unohdat mut varmaan nopeasti, mut mä en unohda sua ikinä, en ensirakkauttani.

Mä kuuntelen Titanicia yhä uudelleen ja muistelen kun sanoit, että itket Titanicin nähdessäsi. Mulle tulee kamala suojelunhalu, mä haluan halata sua ja tuntea, kuinka sä luotat muhun. Mut sä et pysty luottamaan muhun.
Muhun koskee niin kovasti, mitä mä tein väärin? Sanoinko mä jotain tyhmää, petinkö mä sun luottamuksen? Mä muistan kun sanoit, että tunnun luotettavalta, mä tunsin itseni silloin niin onnelliseks, tunsin tehneeni jotain oikein.

Mä muistan kaiken, kaiken mitä sanoit. Jokaisen pienen yksityiskohdan, ne on mun sydämessäni. Mä en saa niitä sieltä pois, ne pölyttyy, muttei lähde pois.

Pimeys hukuttaa mut, mikset sä huomaa sitä? Sä kävelet poispäin ja mä yritän päästä sun luokses, mut näkymättömät kahleet ei päästä mua liikkumaan. Sä et katso taakses, sä et näe miten uppoan.  Mä kadotan sut, valoni, näkyvistä, sitten tulee pimeys. Se tukahduttaa, kietoo mua otteeseensa, eikä irrota. Etkä sä huomaa, sä et huomaa, vaikka huudan sua auttamaan. Mä hukun rakkauteeni, annoin kaiken sulle ja menetin sen. Nyt mulla ei oo mitään, ei mitään minkä vuoksi elää, kukaan ei kaipaa mua. Mä otin riskin, kerran elämässäni, ja huomaan nyt ettei se kannattanut. Mä rakennan uutta kuorta ympärilleni, enkä aio enää päästää ketään sen sisälle. Mä vihaan sua, mä rakastan sua ja olisin tehnyt sun takia mitä vain.

Mä seisoin sun takia vesisateessa, mä taistelin itseni kanssa sun takias, mä uhmasin kaikkea. Mä en säästellyt rahaa, rikoin lakeja, unohdin kaiken muun. Mä halusin, että sä olisit ollut onnellinen. Mä tarvitsin sua, mä halusin et sä olisit tarvinnut mua. Mä halusin tukea, lohduttaa, halata, heittää läppää, söpöillä, rakastaa sua, ja saada sulta rakkautta.

Mut mä sain vain särkyneen sydämen, jonka palasia kokoan taas - niin kuin aina ennenkin. Ja ennen kuin saan sen koottua, pudotan palaset ja joudun aloittamaan alusta.

A/N: Kommenttia?
« Viimeksi muokattu: 02.01.2010 14:28:15 kirjoittanut Karolain »
'Nezumiiii, where are we going?'
'To a hotel.'
'Huh?'
@ no.6

New Moon

  • Vieras
Surullinen ja erittäin hyvin kirjoitettu. Tulee mieleen ihan se tunne kun eräs henkilö muutti pois ja jätti mut yksin.. Tuo saman kaipuun mieleen kun lukee tätä.

Luin itseasiassa 3 kertaa peräkkäin ja tuli vaan yhä surullisempi olo. Mutta hyvä että joidenkin asioiden kautta saa omat tunteet purettua niinkuin nyt tätä lukemalla, kun en osaa muille niistä kertoa.

Ihanan surullinen:D Kirjoita lisää ihmeessä:3

howboring

  • ***
  • Viestejä: 720
  • master of rottamatto
    • my Yuu/Yokozawa
Oo, kommentteja, jihuu =D

Apinatyttö, Humm, hyvin rakentavaa o.o Kiitos =) Nee, kai tästä olis pidemmän saanut, mut tiedä nyt. Mä en usko et inspiraatio ois riittänyt. Mut kai sitä pitää yrittää saada nyt enemmän, taisiis vaikka väkipakolla pidennän näitä ettei ihan ficleteiksi jäisi.

Lainaus
Oikeinh hyvin kirjoitit, ja sait minutkin muistelemaan niitä masennuksen hetkiä jotka eksihastukseni takia vietin
Oh, olenko minä saanut suurinpiirtein normaalia tekstiä kirjoitettua O.O Ihmeellistä x'D

Se vähän vaihtelee, että kirjotanko kirjakielellä vai en. Tähän mä tykkäsin laittaa Mä-tyylisesti, koska sillä saa tiettyä "kovuutta" tähän.

Kiitos hurjasti rakentavasta vielä kerran! Yritän kehittyä.

New Moon, apua, jokaisenko tunteita tässä kuvataan o.o

Lainaus
Luin itseasiassa 3 kertaa peräkkäin ja tuli vaan yhä surullisempi olo. Mutta hyvä että joidenkin asioiden kautta saa omat tunteet purettua niinkuin nyt tätä lukemalla, kun en osaa muille niistä kertoa.
Eww, ihanaa että mun tekstit on purkukäytävä! Mä itse tykkään lukee kaikenmoista angstia ja se tekee hyvälle tuulelle =D Tai sitten saa mut itkeen. Mut oikeesti hyvä et saat tuntees purettuu, mähän alan nyt kirjottaa entistä enemmän et saan sulle paremman olon.

Kiitos mussu! x9

pajatus, Humm, mulle käy yleensä samoin tekstien kanssa.

Aww, kiitoksia! Ihanaa että pidit =)  Ja jee, tää on saanu ihmisiä ajatteleen. Sitähän tekstien kuuluukin tehdä, vai?

Okei, en kysy mitä sä teet oikeen siellä, tapat konettas vesivaurioilla O.O xD Nojoo, mut kiitos sullekin kamalasti kommentist, nää saa mut tosi iloiseks =)
'Nezumiiii, where are we going?'
'To a hotel.'
'Huh?'
@ no.6