Kirjoittaja Aihe: Lily, olet kaunein [S, fluff, oneshot, L/J, seminaarimäen mieskuoro - taina]  (Luettu 2847 kertaa)

weiff

  • ***
  • Viestejä: 283
  • Three Words, Eight Letters and I'm Yours
Title:  Lily, olet kaunein
Author:  weiff
Genre: fluff
Pairing:  L/J
Rating : S
Summary :  Jamesin kirjoittamaa päiväkirjaa.
Disclaimer:  Row omistaa hahmot, mä vaan julmasti lainaan niit ^^
A/N :Hihi, James kirjottaa päiväkirjaa kuin omistaakseen sen Lilylle, itse pidän jokseenkin ideasta ^^ Otteita James raukan päiväkirjasta ^^ Juu ja nuo kappaleet tuolla välissä ovat Seminaarimäen mieskuoron – Taina biisistä. Kaikki Taina sanat on vaihdettu Lilyiksi :pp ja PG – 13 tulee laulun vikasta säkeistöstä. Kommentit ois kivoi !  ;) ;) :pp




Sataa. Vesipisarat piiskaavat ikkunaa, muita ääniä ei kuulu. On aivan hiljaista, lukuun ottamatta hengitystäni. Sade tuo mieleeni sen perjantai-illan jolloin törmäsin Lilyyn järvellä itkemässä, yksin. Tietysti tyyliini menin heti lohduttamaan häntä, ei, silloin hän ei huutanut tai puhunut kylmään äänensävyynsä minulle. Pyysin häntä kertomaan huolensa, hänen äitinsä oli kuollut. Viimeiset sanat jotka Lily hänelle oli sanonut, olivat olleet vihaisia, suuttumuksen sanoja. Kuolonsyöjien tekosia, hän kertoi. Mutta jälleen tänään Lily oli kuin olisin ollut ilmaa, ei, en ollut edes ilmaa. Toivon silti, toivon hartaasti että hän tokenee toisen vanhempansa menetyksestä pian ja kiittää minua. En unohda niitten vihreitten silmien tuntua minussa aivan heti, kuin taivas olisi ollut avoinna, kerrankin. Hän tuoksui hyvälle, kuin kevään ensikukkaset. Hän tuoksui aamukasteelle ja kaukaisten rantojen lämpimälle tuulahdukselle. Lily, palaisin tuohon hetkeen jos voisin, kaipaan sitä lämpöä valtavasti.

Lily olet kaunein,
jos sinut saisin, näkisin taivaan
Ihana Lily
Lily olet kaunein
Sua kaipaan, astu laivaan
Ihana Lily

Lily oli varmaan kauniimpana tänään kuin koskaan, ikinä! Joulutanssiaiset, vihertävänkultainen mekko sopi hänen silmilleen niin täydellisesti että olin unohtaa kaiken muun, rehellisesti sanottuna, unohdin kaiken muun. Lily, miksi et pyytänyt minua tanssimaan kanssasi? Minä menin aivan jäihin kuin katsoinkin häneen, hän oli tanssiaisten kuningatar, kaikkein kaunein. Olen varma että muutkin huomasivat sen. En saa unta nyt, olen taas katsellut vain ikkunasta ulos ja toivonut että ilmestyt lumihangesta. En todellakaan voi nukkua nyt, valvon vuoksesi, miten voisin edes saada unta? Pyörit mielessäni kuin tuulimylly syysmyrskyssä tai sieppi ilmassa. Sinua ei helpolla napata, olen huomannut sen. Huomannut todellakin!

Lily olet kaunein
Sinun vuokses öitä valvon
Ihana Lily
Lily olet kaunein
Sinut tahdon, mitä mahdan?
Ihana Lily

Jos mahdollista, Lily oli vielä kauniimpi joulujuhlien jälkeisenä aamuna. Isossa t-paidassa, tukka pörrössä, suloinen hymy kasvoilla hän kävi oleskeluhuoneessa hakemassa kirjonsa. Mikään elävä olento ei voi olla niin suloinen. Kuka tahansa olisi sulaa vahaa edessäsi! Kävelit ohitseni niin kauniina, ei, et kävellyt, sinä leijuit. Leijuit maan yläpuolella kuin mikäkin keijukainen. Enkeli, se sinä olet. Ei mikään noin kaunis ja suloinen voi olla todellista. Mistä taivaasta olet tänne laskeutunut? Ei kai sattunut kun siipesi leikattiin? Minäkin leijuin jonkin verran, soit minulle kauniin hymyn, kauneimman mitä olen eläissäni nähnyt. Tuo hymy antaa minulle nyt voiman huomiseen. Kasvosi eivät häivy mielestäni milloinkaan.

Varsat lanteillasi laukkaa
Olkapäilläsi perhoset
Aamu askeleissasi aukee
Jalkasi valaisee

Olin hypätä kattoon, Lily, sinä sanoit minua Jamesiksi, puhuit minulle ystävälliseen sävyyn. Olet muuttunut, kaunokainen. Sinä väität minulle että minä olen muuttunut. Olen kuulemma muuttunut vähemmän itsekkääksi, ylimieliseksi. Myönnän kyllä että olen ollut niitä, mutta olisitpa huomannut ne aikaisemmin jo. Olen muuttunut jo paljon aikaisemmin. Vain sinun takiasi, sinun huomiosi tähden! Tänään näin kasvosi läheltä, voi että kuinka kauniit ne ovatkaan! Lily, jos olisit minun… Vaikea sanoa mitä sitten. Toivottavasti se tapahtuu, niin nähdään mitä sitten. En vain tiedä olenko tarpeeksi hyvä sinulle. Oikeasti ansaitsisit jotain paljon parempaa. Maailman täydellisimmän miehen. Kyllä, toivon sinun parastasi. Haluan että olet onnellinen, minun kanssani tai jonkun muun. Mutta toivon että se olisin minä, mitään muuta en pitkään aikaan ole toivonutkaan.

Lily olet kaunein
Jos sinut saisin, näkisin taivaan
Ihana Lily
Lily olet kaunein
Ja mikä nenä, en kestä enää
Ihana Lily

Lily, heleä äänesi saa kenet tahansa hereille vaikka tuhannen vuoden unesta. Huulesi, niin pehmeät ja lämpimät saisivat kylmimmänkin sydämen heltymään. Kyllä, ensisuudelmani Lilyn kanssa. Puolivuotta sitten olisin voinut vain unelmoida tästä, nähdä tämän vain unissani. En usko tätä vieläkään todeksi. Lily, kaunein nainen päällä maan. Unelmieni nainen! Lily, en halua tuottaa sinulle pettymystä. Sinä saat määrätä tahdin missä mennään, sinä saat päättä. En halua kiirehtiä, minulle riittää vain se että olet siinä. Se että olet aivan lähelläni. Riittää kun olet kainalossani, ihan hiljaa. Jos kauneutesi olisi lause, emme puhuisi mitään. Tarpeeksi kauniita lauseita ei riittäisi kuvailemaan sitä. Lily, toivon että tämä kestää niin kauan kuin on kestääkseen. Niin kauan kuin tämä toimii. Minä toivon hartaasti että tämä toimii ikuisesti ja ainiaan.

Naurussasi auringon tuntu
Sitä hiustesi huntu kehystää
Kaulaasi ei kultaan kahlita
Kevättä ei voi kesyttää

Nyt kaikki sitten tietävät, kaikki tietävät että tuolta saapuu Lily, ja jos sieltä saapuu Lily, sieltä tulen myös minä. Nyt kaikki sitten tietävät meistä. Me. Se kuulostaa hyvin kauniilta kun sinä sanot sen, sointuja korvissani jotka kantautuvat syvälle pääni sisälle, niin kuin jokainen sanasi. Yksiksi kauneimmista hetkistämme voisi luetella sen yhden yön, tähtitorni, sinä ja minä. Nyt olen sinun, halua olla sinun. Sinä olet minun, nyt haluat olla minun. Lily, olen hyvin arka kertomaan tunteeni, vaikka arka en muuten olekaan. Ensimmäisen kerran ikinä kerroin rakastavasi sinua. Vastasit minulle samoin, nyt huomaan hymyileväni. En usko tämän hymyn hyytyvän enää ikinä! Voi kuinka en halua päästää sinua menemään. Voi kuinka haluan viereesi. Lily, haluaisitko minun onnelliseen loppu elämääni?

Kunpa voisin sinut väsyttää
Veisin sinut katolle ja huutaisin
Jee jee jee jee jee jee jee
Yli koko kaupungin
Jee jee jee jee jee jee jee
Hei katsokaa tää on mun Lily
« Viimeksi muokattu: 15.03.2015 00:13:01 kirjoittanut Kaapo »
Just trust me

themarauders

  • ***
  • Viestejä: 136
Vs: Lily, olet kaunein
« Vastaus #1 : 14.08.2008 22:23:05 »
kaunis oli tää =)
Ihana, lisää tämmösiä herkkiä ;)

themarauders
Nice one James !
<padfoot>

Cirilla

  • Welhon tytär
  • ***
  • Viestejä: 303
Vs: Lily, olet kaunein
« Vastaus #2 : 15.08.2008 21:28:42 »
Olipas James niin lutunen ja suloinen ja ihana ja kaikkea :)
Tuollaisia poikia saisi olla enemmän ;)

Aaw<3
Aivan ihana ja höpö James.

Osasit kuvailla todella hyvin!
Tykkäsin tästä one-shotista.
Aivan herkullinen :)

Cirilla 8)
Maailma on kaunis. Kiitos mielikuvituksesta ja taiasta.

Timanttityyppi

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Lily, olet kaunein
« Vastaus #3 : 16.08.2008 21:44:19 »
Hihhih <3 8D Suloinen ficci oli <3 8D
James oli söötti <3 8)

- Kiittäen, Timanttityyppi
Fred + George = The Weasley Twins <3

weiff

  • ***
  • Viestejä: 283
  • Three Words, Eight Letters and I'm Yours
Vs: Lily, olet kaunein
« Vastaus #4 : 16.08.2008 22:17:23 »
themarauders, kiitos! Olin herkällä tuulella ja sitte menee ja syntyy tälläisia! hui! ;pp

Cirilla, kiitos sinullekkin! Hihi, on Jamesilla sellainenkin puoli, ja halusin hakea sen tämän avulla esille. Ei hän voi tuollainen olla tavallisesti, kirjoittaa hänkin voi. Ihmisiähän me vain ollaan! Kuvailua kaikesta olen harjoitellut, ja kiitos siitä palautteesta, nyt tunsin onnistuvani siinä! : ))

Timanttityyppi, kiitos! Ihanaa, kiitos : ))
Just trust me

misery

  • ***
  • Viestejä: 14
    • Sentsu selittää ja väkrää
Vs: Lily, olet kaunein
« Vastaus #5 : 30.08.2008 22:53:02 »
Vähä oon nero mä opin tän jutun melkee heti ::D
no niin juu
vähä oli söpö teksti<3  :) vähä keksit hyvin noit tunteellisii juttui  :D
You can't bring me down,
words can't hurt me.
I'm from fiction,
monster from your dreams.