Kirjoittaja Aihe: Keltaiset laput (S, fluffdraama, AS/S)  (Luettu 3115 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Keltaiset laput (S, fluffdraama, AS/S)
« : 10.08.2008 23:08:12 »
Nimeke: Keltaiset laput
Kirjoittaja: Winga
Tyylilajit: drama, fluff, 5xraapale
Paritus: Albus Severus/Scorpius
Ikäraja: S
Lyhyesti: Scorpius odotti lappua.
Vastuuvapaus: Neäh, ei ne nyt mun ole, ihan Row'n.
Kirjoittajalta: Mun piti kirjoittaa tämä loppuun jo sillon joskus, mutten koskaan jaksanut kirjoittaa raapaleita koneelle... Kolme ensimmäistä tehty töissä kesäkuun puolella muistaakseni, kaksi tänään.
Osallistuu FF100:an 13. Keltainen
Kommentit ovat ihania...


Keltaiset laput

1. Kolme päivää

Keltainen lappu jäi leijumaan Scorpiuksen eteen. Hän käänsi katseensa taakseen nähdäkseen Alin virnistävän. Scorpius mietti, mitä lapussa mahtoi lukea ja uteliaisuuden voittaessa taittoi lapun auki.
'Kolme päivää.'
Scorpius käänsi katseensa takaisin Aliin ja katsoi luihuispoikaa ihmeissään. Tämä vain virnisti hänelle.
Kolme päivää... Mutta mihin? Scorpius mietti. Hänen vieressään Rose katsoi myös viestiä ja kohotti kulmiaan miettien mitä serkkunsa oli tällä kertaa Scorpiuksen päänmenoksi keksinyt.
"Scorpius", hän aloitti, "tiedätkö lainkaan mistä on kyse?"
Scorpius käänsi katseensa Roseen. "En tiedä, Rose, en todellakaan tiedä. Minä vain toivon, ettei se ole mitään todella pahaa."
Rose huokaisi. "Niin minäkin, muttemme voi tietää."


2. Kaksi päivää

Seuraavana päivänä Scorpius pohti yhä saamaansa lappua. Muut rohkelikot olivat myös pohtineet lapun tarkoitusta sitä kuitenkaan keksimättä.
Astuessaan suureen saliin päivälliselle Scorpius kohdisti miettivän katseensa hetkeksi luihuispöytään ennen kuin käveli omalle paikalleen. Hän yllättyi, mutta ei kovin paljon, nähdessään paikallaan odottamassa keltaisen lapun. Nopeasti hän avasi sen.
'Kaksi päivää.'
Jotenkin Scorpius oli osannut arvata, mitä lapulla luki ja epäili muidenkin rohkelikkojen nähneen lapun ja päätelleen sen sanoman.
Scorpius ei kuolemakseenkaan osannut päätellä, mitä laput merkitsivät, vaikka hän kuinka koetti jotain keksiä käyttäen mielikuvitustaan.
Rose kertoi mielipiteensä asiasta hieman myöhemmin. "Minä olen alkanut epäillä, ettei tämä merkitsekään mitään pahaa."


3. Huomenna

Perjantaiaamun Scorpius oli jo heti valppaana ja odotti seuraavaa lappusta. Hän oli jo päättänyt, ettei jaksanut pohtia viestien merkitystä vaan antaisi asian selvitä sittäen, kun se olisi selvitäkseen. Eli luultavasti seuraavana päivänä.
Aamiaispöydässä Rosen kanssa keskustellessaan Scorpius huomasi pöllönsä lentävän luokseen keltaisen lapun kera.
Scorpius otti pöydältä palan leipää ja antoi sen pöllölleen linnun laskeutuessa lähemmäs. "Kiitos Miranda."
Pöllö huhuili ja sen lähdettyä Scorpius avasi lapun.
'Huomenna.'
Rose luki sanan Scorpiuksen olan yli ja hänen katseensa muuttui mietteliääksi. "Oletko keksinyt mitään?"
Scorpius katsahti tyttöön. "En ja olen päättänyt antaa asian edetä omalla painollaan."
"Ehkä se onkin parempi."
"Niin ainakin toivon."


4. Nyt

Lauantaina Scorpius oli ajatellut nukkua pitkään, mutta hänet herätti ikkunaan koputtava pöllö. Hän nousi arvellessaan sen tuovan keltaista lappua, joten yllätys oli suuri hänen tajutessaan, ettei pöllö ensinkään tuonut keltaista lappua ja toisekseen sen ollessa tarkoitettu Mark Thompsonille, joka otti viestin ilomielin vastaan.
Scorpius tunsi turhaksi uudelleen nukahtamisen, joten hän nousi ja lähti alas aamiainen mielessään. Hän ei kuitenkaan ehtinyt kovin pitkälle tupansa sisäänkäynnin luota ennen kuin joku veti häntä perässään kohti lähellä sijainnutta luokkaa.
Kääntyessään ympäri Scorpius näki edessään Alin ja tuijotti tätä hämmentyneenä. "Mitä -?"
"Nyt", Al sanoi painaessaan huulensa toisen omia vasten. Tajuttuaan Scorpius vastasi suudelmaan.
"Sinä tiesit?"


5. Ikuisesti

Scorpiuksen saadessa seuraavalla viikolla uuden keltaisen lapun Rose kurkisti pojan olan yli lukeakseen tekstin.
'Ikuisesti.'
Rose tuijotti hämillään Scorpiusta, jonka kasvoilla kareili hymy, ja mietti, kysyisikö sanan merkitystä.
"Scorpius..?"
Scorpius katsahti ystäväänsä. "Se merkitsee ikuisuutta yhdessä." Haaveileva hymy ei haihtunut pojan kasvoilta, mutta hänestä näki selvästi, ettei hän enää kuullut mitään.

"Minä tiesin." Scorpius ihmetteli miten Al oli saattanut tietää hänen tunteistaan.
"Minä tarkkailin sinua", Al sanoi vakavissaan ja nähdessään Scorpiuksen uskovan poika purskahti nauruun. "En minä sitä tajunnut itse, Rose kertoi minulle, kun minä kerroin omista tunteistani."
"Parempi sekin kuin olla tietämättä."


Rose hymyili tietävästi ymmärtäessään sanojen merkityksen. Vihdoinkin.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 16:33:11 kirjoittanut Winga »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Lallu

  • freak bitch
  • ***
  • Viestejä: 1 256
  • dynamite
Vs: Keltaiset laput
« Vastaus #1 : 10.08.2008 23:23:35 »
Ihana <3

Melkeen jo rupesin miettimään, mitähän tässä tulee tapahtumaan, mutta sitten muistinkin missä osastolla pyörin (hyvä muisti xD) ja olin ihan aaaawww jo tossa tokan päivän kohdalla. Just tämmöstä höttöä pitikin saada nyt vähän luettua ennen kun lähtee nukkumaan.

Lainaus
'Ikuisesti.'

Miten yks sana voi olla ihan ylifluffynen? Söpöä!

Kiitän!

Lallu
[

Hopeaprinssi

  • Vieras
Vs: Keltaiset laput
« Vastaus #2 : 10.08.2008 23:26:19 »
OMG uusi Wingalta O.O


Yksi sana. Awwwwwww. Yksinkertaisesti Awwwww.

Rakastan tätä tapaa jolla kirjoitat näitä raapaleitasi. Se on niin kertova, niin kuvaileva, niin suloinen ja niin... Wingamainen ;D. Tässä olit rakentanut tarinan ihanasti näistä yksittäisistä raapaleista ja olit toteuttanut koko ajatuksen ihanasti niiden avulla. Kuin jokainen olisi yksi, oma lukunsa ja joiden välillä on kuitenkin sen verran aikaa (ainakin 4. ja 5. välillä), että se antoi lukijalle tulkinnanvaraa, mitä kaikkea tuolla välillä oli tapahtunut. Oli siis todella ihanaa  kun kaikki raapaleet liittyivät toisiinsa. Näiden raapaleide/lukujen otsikot olivat myös todella ihanan kutkuttavia, ja kaikessa, öh, yksisanaisuudessaankin ihanan kuvaavia. Kerronta oli taas jälleen kerran sekä sopivan kuvaavaa, että suoraa ja yksinkertaista. Tuntuu että näistä minun kommenteistani loppuu adjektiivit, ja että kaikissa aina toistan kuinka ihanaa kerrontasi on. Se van on niin ihanaa että aina pakko hehkuttaa.

Hah, sinä sen kun vaihtelet näiden pokien tupia aina fic ficiltä  ;). Ja minä pidän siitä. Pidän siitä että osaat kuvailla pojat milloin mihinkin tupaan ihanan onnistuneesti ja uskottavasti. Tässäkin pystyin kuvittelemaan Scorpiuksen aivan täysin Rohkelikkoon. Ihanaa käänteisyyttä, näin H/D:tä ajatellen  ;D. En edes ole enää varma mihin tupaan heidät itse ajattelisin...
Mutta siis, aivan mahtava tarina jälleen. Juoni oli aivan älyttömän suloinen, ja varsinkin kaksi viimeistä olivat uskomattoman söpöjä. Rakastan tapaa jolla kirjoitat näiden poikien suhteen. En osaa, enkä edes yritä kuvailla sitä, se vain on.
Pidän myös siitä kuinka olet tässä saanut Roseenkin hieman sisältöä, eikä hän ole vain epämääräinen sivuheebo.

Ah, lisää  :D
Uusia odotellessa.
Kiitos.


Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Vs: Keltaiset laput
« Vastaus #3 : 10.08.2008 23:56:54 »
Kelmikiti: Odotas vaan, kyllä se epäonnistuminenkin sieltä vielä tulee!
Kiitos kuitenkin kovasti :D

LaLuna: Oikein hyvä muisti :D
Tämä olikin vähän tällaiseksi lyhyeksi ja ytimekkääksi fluffypommiksi tarkoitettu.
Kiitti paljon!

Hopeaprinssi: Wingamainen, onko se jo käsite? :P
Minusta on hauska rakentaa tarina raapaleistakin, suunnittelin todellista ilkeyttä ja raapaletta per päivä/kaks (joo, mitä mä ajattelinkaan...) Lukija on ajatteleva olento (toivottavasti), tietysti hänelläkin pitää olla ajatuksenvaltaa asiassa (öhm, en sekoile, en). Ja otsikointi (kerrankin) oli helppoa ja on hyvä, että ne ovat hyviä. :D
No, jos pojille kerran ei ole määrätty tupia, minä annan mielikuvitukseni päättää, missä he milloinkin ovat Paitsi yhdessä tulevassa haasteessa... Siinä oli määrätty tupa...
Tottakai suloisuuteen tähdätään... Ja Roselle on minusta hauska keksiä luonteenpiirteitä.
Thih, kiitti taas tosi paljon! :D
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

miisa

  • ***
  • Viestejä: 208
  • © miisa
Vs: Keltaiset laput
« Vastaus #4 : 11.08.2008 00:33:33 »
Aww tämä oli suloinen. Nuo keltaiset laput ja niihin raapustetut viestit on jotain niiin suloista! *hymyilee leveästi* Kiitos tästä!

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 977
Vs: Keltaiset laput
« Vastaus #5 : 11.08.2008 21:15:40 »
Aww...
Pojat vaan ovat aina yhtä ihania ^_^
Tämä oli tosi suloinen ja hyvin rakennettu, alustapitäen oli selvää, että kaikki johtaa johonkin ja se kasvatti mukavasti odotusta.
Lopetus toimi tosi hyvin, mukavan ytimekäs.
Ei enää mitään järkevää sanottavaa, pahoitteluni.

~Violet kiittää

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Vs: Keltaiset laput
« Vastaus #6 : 11.08.2008 22:07:03 »
miisa: Thih, kiva kun pidit. Suloisuus olikin kai avainsana. Kiitos :D

Violet Baudelaure: Hih, kiva, että pidit. Koitinkin saada odotusta mukaan (ko ite odotin mielessä, että mihin tää tarina suuntaa elämässään).
Neäh, tässä oli jo paljon järkevää, kiitos!
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
Vs: Keltaiset laput
« Vastaus #7 : 12.08.2008 13:50:26 »
Äwäwäwäwäwä...
Ylisöpistys! Me likey! ♥
Ja muutahan ei tunnetusti voi sanoa.

~April kiittää
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett

Lily Potter

  • Vieras
Vs: Keltaiset laput
« Vastaus #8 : 12.08.2008 14:27:00 »
Tämä sai pitkästä aikaa aidon hymyn huulille.

Ihanaa söpistelyä. Tästä löytyy se tunne.

Lily P.

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Vs: Keltaiset laput
« Vastaus #9 : 12.08.2008 19:18:10 »
April: Khih, kiitos kovasti! Ylisöpistys... :D

Lily Potter: Hih, kiitos. Kiva, että hymyn toi kasvoille!
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Keltaiset laput
« Vastaus #10 : 28.05.2009 13:14:02 »
Tää oli mahtava, ja nimenomaan just siks, että tähän ei ollu koottu hirveetä tarinaa ja tehty pitkäks, vaan laitettu yksinkertaisia lauseita jotka muodostaa hienon kokonaisuuden.
Yksinkertaisesti kaunis siis :)



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite