Kirjoittaja Aihe: Verenluovuttaja | Sallittu, Remus Lupin / raapale, Sairaushaaste  (Luettu 2419 kertaa)

Roshwua

  • Vieras
Title: Verenluovuttaja
Author: Tunnustan
Rating: S
Pairing: Ei ole
Genre: Sävyltään tumma, joten sysäsin Pimeyden voimiin, angst.......
Disclaimer: Rowlingin, minä vain leikin...
A/N: Tällainen pikkanen raapale spurttiraapale-haasteeseen. Osallistuu samalla Sairaushaasteeseen, sairaus on anemia, joka ei kyllä ehkä ihan parhaassa muodossa ole, mutta lukekaa se itse :) Ei ehkä tasan 100 sanaa, mutta tuskin minua siitä hyvästä kukaan kuitenkaan mestaa...




     **


”Hei Kuutamo, sä näytät jotenkin voimattomalta”, James sanoi kummastuneena hikisen ja valkoisen pojan astuessa kodikkaaseen oleskeluhuoneeseen.
”Yleensähän se on Anturajalan heiniä”, Remus tokaisi väsyneesti takaisin ja suuntasi kohti makuusalia. Sirius mulkaisi huvittuneena kalpeaa rohkelikkoa tämän astuessa kierreportaisiin.
”Mutta viime täysikuusta on jo päiviä…”, muut kelmit jupisivat kummastuneina.

Remus avasi puisen oven nopeasti ja livahti pimeään huoneeseen. Hän ei sytyttänyt soihtuja, vaan painui suoraan sängylleen kärsivän näköiseen asentoon. Häntä huimasi, häntä pyörrytti.
Poika avasi verisen siteen käsivartensa ympäriltä, sitten vasemman pohkeen. Haavat olivat joka kerta entistä pahempia, sekä vuotavampia.

Verta hukkui jok’ikinen päivä. Liian suuria annoksia, jos Remukselta kysyttäisiin. Sellaista oli olla itseään satuttava ihmissusi.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 17:29:49 kirjoittanut Unrealistic »

vilkkis

  • ***
  • Viestejä: 16
  • Hells pianist...
Vs: Verenluovuttaja
« Vastaus #1 : 02.02.2009 19:54:55 »
Pidin, viimeinen lause oli paras. vaikutti jotenkin muhun... No joo mutta jos kirjoittaa raapaleita on turha luulla saavansa pitkiä ja hyviä kommentteja!! ;)
Mieleni on kummallinen paikka,
sinne pääsee jos maksaa jäsenmaksun.

Sirius on hot. FUCK<3