Kirjoittaja Aihe: Unholassa, S, Viktor/Hermione, angst  (Luettu 2713 kertaa)

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Unholassa, S, Viktor/Hermione, angst
« : 20.09.2010 19:31:44 »
Name: Unholassa
Author: Feliicia
Beta: Kalju
Genre: angst
Pairing: Hermione/Viktor
Rating: S
Words: 87
Summary: Olenko unohtanut hänet? Mikä oli hänen nimensä?

A/N: Kertojana on Viktor Krum. Ideana on siis, että onko Viktor unohtanut Hermionen vuosienkin jälkeen. Osallistuu Kerää kaikki hahmot- haasteeseen Viktor Krumilla. No yrittäkäähän nauttia!

Sain kirjeen häneltä. Mutta minä en enää muista mitä siinä luki. Kuin olisin unohtanut koko ihmisen jota silloin rakastin, jota suutelin. Olenko unohtanut hänet? Mikä oli hänen nimensä? Muistan miten tanssin hänen kanssaan. Mutta oikeasti en tanssinut hänen kanssaan.
 Kun katsoin häntä, näin toisen tytön. Näin rakkaani, joka ei koskaan oppisi rakastamaan minua. Kun suutelin häntä, näin rakkaani.
 Kuvittelin, että hän oli tyttöni kaukana Bulgariassa. Tyttöni, joka vihasi minua sydämensä pohjasta. Oikeasti tyttö, jonka tanssin oli Herm- oo- nini eikä rakas Ariadnelini, joka oli koko ajan mielessäni.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tiedän, tää on tosi lyhyt, mutta eikai se haittaa. Ilmaiskaa mielipiteenne! Sillä on suurempi vaikutus kuin luulettekaan...
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 22:49:13 kirjoittanut Beyond »


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

malla

  • ***
  • Viestejä: 180
Vs: Unholassa, K-7
« Vastaus #1 : 21.09.2010 13:07:42 »
Wou, olipas lyhyt! :D Olisin (yllättäen) kaivannut pidempää ficciä aiheesta: näin lyhyistä on yleensä hankala sanoa mitään. Tunnelmaan pääseminen vaikeutuu myöskin huomattavasti. Yritetään nyt kuitenkin kaapia jotakin fiksua (tai vähemmän fiksua) sanottavaa kokoon.

Olen tuhottoman laiska, enkä nyt jaksa tarkistaa miten Viktor puhuu kirjoissa, mutta minua häiritsee ä:n pisteiden puuttuvuus vain yhden sanan kohdalla (ellei nyt ”minä nain hänet” todella tarkoittanut sitä mitä siinä lukee, itse sen ymmärsin ”minä näin hänet”) ja Hermionen nimen kirjoitusmuoto. Kysehän oli kuitenkin lähinnä siitä, ettei Viktor osannut lausua nimeä oikein, joten luulisi ajatuksissa sen olevan kuitenkin oikeassa kirjoitusmuodossaan. Ä:n pisteiden puuttuminen oli kai sekin vain ennemminkin vihjeenä Viktorin puhetyylille?

Idea on kuitenkin hyvä ja haikea, mutta kieltämättä olisi kaivannut aiheesta enemmän tekstiä. Kiitos tästä. :>
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Unholassa, K-7
« Vastaus #2 : 21.09.2010 15:35:51 »
Kiitos kommentista malla!

Kyllä tämä oli toooosi lyhyt, mutta minun mielestäni se on ihan hyvä noin. Voin tietysti lisätä pisteet, mutta en jaksa muuttaa Hermionen nimeä oikein, jos se edes hiukakkesen helpottaisi ymmärtämistä. Kiitos kuitenkin!


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry