Criss Angel kiitos
Haruka Itseasiassa juurikin tuo eka tapahtui mulle 8D olin kyllä paljon nuorempi, muistaakseni kolme. Juu, oon nyt suunnitellut tähän ainakin kahdeksan lukua ja epilogin, että niillä mennään :3 kiitos kommentista! ♥
Ametrine voi sua ♥ tuu tänne senkin hymynaama :---D oikeestaan tuo oli Calebin näkökulmasta että Caleb antoi Anthonyn voittaa, mutta kyllä Noelkin välitti Anthonysta! Kyllä, tätä on hauskaa kirjottaa : DDDDDDDDDDDDDD ♥ ite oot paras, kiitos kommasta! ^^
6.NoelCalebin huoneessa on melko hämärää, musiikki soi täysillä ja mä hörpin vähän siideritölkistäni. Makea juoma levittää hymyn mun huulilleni. Tai sitten ilme johtuu Calebista, jonka hymykuopat ovat älyttömän suloiset. Ei, kyllä siideri on syypää tähän.
”Kuunnellaanko musaa?” Caleb kysyy, nousee sängyltään ja laskee oman tölkkinsä hataralle jakkaralle, joka kaiketi toimittaa yöpöydän virkaa.
”Joo, vaikka. Mitä levyjä sulla on?” Poika hoippuu hyllykkönsä luo ja läjäyttää mun syliin noin kolmekymmentä CD-levyä, joita ryhdyn pläräämään lävitse. Linkin Park, Slipknot, Bullet For My Valentine ja Bring Me The Horizon pääsevät ei-pinoon, mutta kun käteeni ilmestyy Avenged Sevenfoldin levy, melkein hyppään ilmaan riemusta.
”Kuunteletko säkin näitä?” kysyn innoissani ja heilutan löytämääni CD:tä Calebin naaman edessä.
”Joo, kuuntelen! Säkin siis?”
”No todellakin! Tää voi tulla nyt aika äkkiä, mutta lähdetkö mun kanssa näiden keikalle, hetkinen, kahden viikon päästä?”
Caleb virnistää ja nyökkää iloisesti. Se kiskaisee siiderin nopeasti kurkkuunsa ja aukaisee läppärinsä kannen.
”Meidän on sitten parempi varata ne liput nyt, jos niitä enää edes on”, se tokaisee ja painaa samalla virtanappia. Koneen käynnistys kestää jonkin aikaa, eikä myöskään nettikaapeli ole löytyäkseen. Caleb lähes kihisee raivosta, se käskee mun odottaa samalla kun itse laukkaa ilmeisesti siskonsa huoneeseen.
”Elmina! Mä tarvitsen nettiä nyt.”
”Älä viitti, mulla on tärkeä keskustelu kesken.”
”Joo niin varmaan. Nyt tänne se nettikaapeli, tai mä kaadan yöllä sun päälle jotain tosi epämiellyttävää.”
Hetken kuluttua poika palaa virnuillen mun luo ja näyttää johtoa, jonka sai sisareltaan sittenkin. Mä hymyilen, eikä kestä enää kauaa kun me hypitään ympäri Calebin huonetta kiljuen jotakin ”meilläonliputöäääää”-tapaista.
”Nyt haetaan jotain vahvempaa tähän kaveriksi!” Caleb ilmoittaa ja hoipertelee jonnekin, mun jäädessä taas kerran yksin sen huoneeseen. Ajattelen hiukan sumeasti tätä koko iltaa.
Mä siis olen menossa Calebin kanssa katsomaan Avenged Sevenfodia? Hyvää työtä Noel. ”Mä löysin vodkaa isän kaapista”, hiukan sammaltava, matala ääni lässyttää ja heivaa pullon sängylleen. Mä tyydyn vain hymyilemään, samalla kun suin hiuksiani pois silmiltä. Poika edessäni katsoo kieroon hetken, horjahtaa ja ottaa musta tukea. En ehdi sanoa mitään, sillä se mönkii saman tien laittamaan musiikkia meille.
Pahaksi onneksi soiva kappale sattuu olemaan So Far Away, joten ei kestä kauaa, kun molemmat meistä – enemmän tai vähemmän – itkee silmiään irti. Mä lähinnä enemmän.
Hetken kuluttua, kun kyynelehtiminen on tauonnut molempien osalta, saan pienen sammaltavan suuni auki.
"Kuule Caleb, mä taidan tietää miksi vihasin sua."
"No miksi?"
"Koska oot noin vitun täydellinen. Ootko vilkassu vatsalihaksias?"
"Sä olet saatanan kännissä, puhut omias. Sitä paitsi, mä en ole homo, vaikka sä sellainen olisitkin."
"Jaa mikset ole?"
"No, ööh, tuota, se on homoa?"
"Ptsh."
Auringon liian kirkkaat säteet ovat ensimmäinen asia, minkä mä huomaan herätessäni. Toinen on se, että makaan ilman paitaa Calebin sängyssä, vieläpä Calebin vieressä! Mitä helvettiä eilen oikein tapahtui? Oikeastaan, nyt kun tarkemmin mietin, en taida edes haluta tietää.
Nousen liian nopeasti istumaan ja tartun kaksin käsin kiinni hiuksistani. Olisi se pitänyt muistaa, että mulla on ehkä maailmankaikkeuden surkein viinapää, ei siitä pääse suuntaan eikä toiseen.
”Caleb!” kuiskaan ja tönäisen kaveriani kylkeen. Tyyppi ei reagoi mitenkään, se taisi hörppiä hieman enemmän kuin mä. Vilkuilen ympärilleni ja bongaan punamustaruudullisen paitani, sekä mustan topin tuolilta. Kiskon molemmat päälleni ja häivyn äkkiä Calebin huoneesta, sekä koko talosta ulos.
Mitä helvettiä?
Jes : D apua mun täytyy alkaa väsäilee seuraavaa lukua. Niin, toi So far away, linkki k.o. biisiin:
http://www.youtube.com/watch?v=A7ry4cx6HfY