Kirjoittaja Aihe: Hetalia: Lemmenjuoma, K-11, osa 2/2 Valmis  (Luettu 947 kertaa)

Vyra

  • Vieras
Hetalia: Lemmenjuoma, K-11, osa 2/2 Valmis
« : 14.02.2015 13:06:36 »
Ficin nimi: Lemmenjuoma
Kirjoittaja: Vyra
Fandom: Hetalia
Ikäraja: K-11
Paritus/Päähenkilöt: Unkari, Ranska, Preussi, Englanti, Espanja, Romano, Saksa, Italia, Pohjoismaat // FrUK, Spamano, GerIta, Dennor, SuFin ja PruHun (myös PruHunAus, jos joku haluaa sen niin ymmärtää)
Summary:
Jostain syystä Englanti halusi tehdä lemmenjuoman ja täysin selkeistä syistä Ranska halusi sen itselleen.

A/N: Hyää ystävänpäivää! Tämä on nyt mun tämän vuoden ystävänpäivä/valentinen fikki. Alunperin ajattelin sen raapaleeksi, mutta se vain kasvoi ja kasvoi kunnes se oli jo yli 20 sivua pitkä ja totesin, että nyt se on kaksiosainen one-shotti (Toisen osan saatte huomenna). Tämä on myös jo valmiiksi kirjoitettu, että ei mitään hätää. Idea lähti alunperin siitä, kun joku kommentoi jossakin sitä että Romanon pitäisi varmaan olla lemmenjuoman vaikutuksen alaisena puhuakseen mitään hempeitä Espanjalle. Mie en enää muista kuka sen sano tai mihin fikkiin, mutta jos nyt tunnistit itsesi niin ole ylpeä :D

Toivottavasti pidätte!


Osa 1: Espanja ja Romano

”Onko se jo valmis?” Romano kysyi kärsimättömänä ja naputteli sormiaan käsivarttansa vasten. Hän ei ollut koskaan ollut luonteeltaan sosiaalinen eikä hän halunnut viettää Englannin luona hetkeäkään kauempaa kuin oli pakko.

”Kohta!” Englanti huusi ja keskittyi kirjoittamaan, ”ei se ole minun vikani, että joku unohti tuoda täydellisen version tästä sopimuksesta.”

”Ei se ole minun vikani, että veljeni on typerys”, Romano mutisi, ”vauhtia, kohta on siesta-aika ja minä en varmasti aio nukkua täällä.” Englanti mumisi jotain ja kuulosti ärtyneeltä, mutta vastasi kuitenkin yllättävän sivistyneeseen sävyyn.

”Mene olohuoneeseen odottamaan ja älä häiritse minua”, hän sanoi äkäisesti, ”mutta älä koske mihinkään.” Romano kohautti olkiaan ja tuhahti.

”Ihan sama”, hän vastasi ja käveli ovelle. Olohuoneeseen ei ollut pitkä matka ja pian hän huomasi, että oli aivan yhtä kyllästynyt sielläkin kuin oli ollut englantilaisen työhuoneessa. Lievällä mielenkiinnolla hän silmäili kirjahyllyn opuksia, mutta ei koskenut yhteenkään. Ei siksi, että hän olisi välittänyt englantilaisen kiellosta vaan pelkästään siksi, että häntä ei kiinnostanut. Hetken tutkimisen jälkeen hän istahti alas ja mutisi itsekseen tyytymättömällä äänellä.

Kului jonkin aikaa eikä Englanti kuulunut takaisin ja Romano alkoi todella kyllästyä. Hän oli myös nälkäinen, koska kukaan ei ollut ehtinyt tarjota hänelle mitään, joten hän alkoi silmäillä sivupöydällä olevaa lasipulloa. Se oli täynnä vettä, tai ainakin italialainen uskoi sen olevan vettä. Itse pullo oli myös yksinkertainen ja siinä oli vanhanaikainen korkki, jonka sai auki ja suljettua kätevästi. Pullon vieressä oli lasi, ja Romano tunsi itsensä yhtäkkiä hyvin janoiseksi. Miettimättä asiaa sen enempää hän nousi ylös, käveli pöydän luokse ja kaatoi itselleen lasillisen pullosta.

Paljon myöhemmin hän mietti itsekseen, että oikeastaan se vesi ei ollut maistunut aivan vedeltä ja siinä oli ehkä ollut lievä vaaleanpunainen sävy, mutta sillä hetkellä hän ei ollut huomannut asiaa. Hän vain kulautti lasillisen alas kurkustaan ja laski sitten lasin takaisin pöydälle juuri sillä hetkellä, kun Englanti astui huoneeseen paperinivaska sylissään.

”Tässä”, hän totesi lyhyesti ja katseli ympärilleen epäilevästi aivan kuin olisi odottanut italialaisen tuhonneen koko huoneen odottaessaan ja oli nyt pettynyt, kun niin ei käynytkään, ”allekirjoita ne ja häivy.”

”Minä tiedän, mitä olen tekemässä”, Romano vastasi aivan yhtä äkäiseen sävyyn ja tarttui tarjottuun kynään. Allekirjoitusta vaativia kohtia oli paljon ja viimeisen paperin kohdalla italialainen tunsi oudon paineen päänsä sisällä. Hän kuitenkin ohitti sen olankohautuksella eikä kukaan huomannut, jos hänen viimeinen allekirjoituksensa oli ehkä hieman haparoivampi kuin aikaisemmat.

Päästyään viimein kotimatkalle, Romano oli ajatuksissaan eikä juuri kiinnittänyt huomiota ympäristöönsä. Hän ei edes valittanut ääneen joutuessaan poikkeamaan Ranskan kautta eikä hän edes huomannut missä välissä hän vaihtoi suuntaansa aavistuksen. Ihan hieman vain, sen verran että hän päätyi Italian sijaan Espanjaan. Ehkä hän hieman ihmetteli, miksi hänellä oli niin kumma olo yhtäkkiä ja miksi hänestä tuntui että hänen oli aivan pakko nähdä espanjalainen, mutta hän ei jostain syystä koskaan jäänyt pohtimaan asiaa sen enempää.

*****

Pari tuntia Romanon lähdön jälkeen Englanti istui nojatuolissaan teekuppi käden ulottuvilla ja tarkoin valittu kirja auki sylissään. Hän oli valmistautunut viettämään illan täysin rauhassa, mutta sitten aivan sattumalta hänen katseensa osui pulloon, jota hän piti sivupöydällä oikeastaan ennemmin koristeena kuin minkään tarkoituksen vuoksi.

Pullo näytti olevan vajaampi kuin ennen.

”Bloody hell”, Englanti mutisi tajuttuaan mitä oli tapahtunut. Hän hieroi toisella kädellään otsaansa ja mietti, miksi kukaan ei koskaan kuunnellut jos hän käski heitä olemaan tekemättä jotain.

*****

Espanjalla oli ollut pitkä päivä ja hän oli todella väsynyt raahustaessaan viimein kotiin. Ilta oli jo pimentynyt ja hän joutui hieman haparoimaan avaimen kanssa ennen kuin sai oven auki. Jossain välissä hänen olisi pakko korjata pihatien valo, hän mietti itsekseen astuessaan sisään ja laskiessaan laukkunsa lattialle.

Espanjalainen aisti toisen valtion läsnäolon vain hetki ennen kuin kyseinen valtio puhui. Romanon läheisyys oli hänelle niin tuttua, että joskus hän ei edes muistanut ettei se oikeasti ollut osa häntä itseään. Se kuitenkin teki hänet aina iloiseksi ja nytkin hän hymyili heti väsymyksestään huolimatta.

”Hei”, Romano tervehti ujolla sävyllä ja Espanja hätkähti hieman. Miksi hänen Romansa kuulosti niin kummalliselta?

”Hola, Romanito”, hän kuitenkin sanoi ja hymyili miehelle, joka käveli eteiseen häntä vastaan. Espanja valmistautui jo halausyritykseen, mutta hän ei koskaan ehtinyt toteuttaa sitä koska italialainen halasi häntä ensin.

Romano halasi häntä.

Romano halasi häntä.

Pienen hetken Espanjan ajatukset pysähtyivät ja hän vain seisoi paikoillaan italialaisen pitäessä tiukasti hänestä kiinni ja haudatessa kasvonsa hänen rintaansa.

”Sinä tuoksut niin hyvältä”, Romano mutisi onnellisena, ”minulla oli niin ikävä sinua.”

”Roma…” Espanja hätkähti takaisin todellisuuteen kuullessaan italialaisen äänen, joka nyt puhui aivan käsittämättömiä asioita. Tämä ei ollut sitä, miten Romano kommunikoi. Romanon tapa kertoa tunteistaan, oli piilottaa ne ja antaa sitten espanjalaisen ottaa itse kaikesta selvää miten taisi. Oikeastaan Espanja rakasti sitä ja oli oppinut monien epäonnistumisien jälkeen lukemaan Romanoa täysin. Tai niin hän luuli. Tälle käytökselle hän ei kuitenkaan keksinyt selitystä.

”Minä rakastan sinua niin paljon”, Romano sanoi ja huokaisi hieman, ”jos minä saisin päättää, olisin aina luonasi enkä koskaan menisi pois.” Espanjan sydän suli hieman, vaikka hän oli silti hämmentynyt.

”Feli?” hän kysyi kokeeksi, vaikka näki aivan selvästi että kyseessä oli Romano eikä nuorempi italialainen.

”Minun veljeni ei ole täällä”, Romano vastasi täysin rauhallisesti ja hymyili hieman espanjalaiselle, ”mutta arvaa mitä? Minä todella tarvitsen suudelman.” Hän kurottautui ylöspäin eikä espanjalainen tietenkään voinut kieltää häneltä suudelmaa, vaikka oli edelleenkin täysin pihalla tilanteesta muutoin. Romanon välitön läsnäolo sai hänet aina tuntemaan olonsa oudoksi muutenkin, mutta nyt kun siihen yhdistyi vielä italialaisen kummallinen käytös, Espanja tunsi olevansa täysin hukassa.

Vasta puhelimen vaativa ääni sai hänet havahtumaan. Romano vastusti vaimeasti, kun Espanja työnsi häntä sen verran kauemmas, että sai etsittyä puhelimensa taskustaan.

”Hm? Hola”, Espanja sanoi edes katsomatta lähettäjän nimeä kunnolla. Romano oli nopeasti painautunut taas kiinni häneen ja leikki nyt hänen hiuksillaan.

”Hello, selvä, menen suoraan asiaan. Onko Romano siellä?” Englanti sanoi niin nopeasti, että Espanjalla meni hetki käsittää mitä hän sanoi. Se tosin saattoi johtua myös siitä, että hän oli myös kiireinen Romanon katselemisessa.

”Sí”, hän sanoi, ”miksi kysyit?”

”No, sanotaan vaikka näin”, englantilainen totesi, ”käyttäytyykö hän hieman epänormaalisti.” Romanon sormet jättivät Espanjan hiukset hetkeksi rauhaan ja silittivät hänen poskeaan hellästi.

”Sí”, espanjalainen vastasi ja kurtisti sitten kulmiaan hieman ennen kuin jatkoi vakavammalla sävyllä, ”teitkö sinä hänelle jotain?”

”Turha suuttua minulle”, Englanti totesi, ”se oli hänen oma vikansa. Minä kielsin koskemasta mihinkään.”

”Mitä sinä teit?” Espanja kysyi nyt pelottavan synkällä sävyllä.

”En mitään”, Englanti sanoi, ”mutta hän ehkä joi vahingossa lemmenjuomaa, joten se selittää mahdollisen oudon käytöksen.” Romano suuteli espanjalaisen poskea ja huokaisi tyytyväisenä, kun Espanja tiukensi otettaan hänen vyötäisiltään.

”Mitä sinä tarkoitat?” Espanja kysyi.

”Tarkoitan sitä, että hän saattaa olla hyvin… läheisriippuvainen muutaman tunnin ajan”, Englanti totesi.

”Minä rakastan sinua”, Romano kuiskasi espanjalaisen toiseen korvaan ja Espanja joutui sulkemaan silmänsä ja keskittymään hetken, jotta ei olisi tehnyt mitään hätiköityä.

”Tuosta voisin päätellä, että hän tosiaankin joi lemmenjuomaa”, englantilainen totesi kuivasti kuultuaan italialaisen sanat vaimeasti, ”typerä italialainen.”

”Mitä minun pitää tehdä?” Espanja kysyi. Hän kyllä tiesi, mitä hän olisi halunnut tehdä, mutta hän rakasti italialaistaan liian paljon käyttääkseen tätä hyväkseen silloin kuin mies oli jonkun oudon juoman vallassa.

”Odottaa”, Englanti vastasi, ”se kuluu kyllä pian pois. Anna hänelle ruokaa tai jotain ja pidä seuraa.”

”Sí”, Espanja vastasi. Se kuulosti tarpeeksi helpolta ohjeelta, vaikka hän ei ollut aivan varma miten itse selviäisi. Hän kuitenkin tekisi kaiken Romanon puolesta.

”Ai niin, ja ehkä ihmettelet tätä”, Englanti totesi, ”mutta se lemmenjuoma ei saa ketään rakastumaan. Se vain saa ihmiset osoittamaan jo olemassa olevia tunteita voimakkaammin, joten paljon onnea. Hyvästi.” Puhelu katkesi äkisti, mutta espanjalainen ei edes välittänyt siitä. Hän vain tiputti puhelimensa pöydälle ja katsoi lempeästi hymyillen italialaista, jota hän rakasti ja joka aivan varmasti rakasti häntä.

”Selvä, Romanito”, hän sanoi ja suuteli miehen otsaa hellästi, ”mitä jos minä laittaisin jotain ruokaa ja sitten otamme ruokalevon yhdessä, eikö kuulostakin hyvältä idealta?”

”Mitä vain kunhan saan olla lähellä sinua”, Romano vastasi, ”minä rakastan sinua.”

”Minäkin rakastan sinua”, Espanja sanoi hymyillen, ”mi querido.”

”Mio caro.”

******

Seuraavana aamuna Romano heräsi hyvin levänneenä ja tuijotti vaaleaa kattoa hetken. Se ei ollut hänen huoneensa katto, mutta hyvin tuttu silti. Se oli Espanjan huoneen katto. Sen huoneen, joka oli Espanjan talossa. Romano kurtisti hieman kulmiaan, koska edellisen illan tapahtumat tuntuivat hieman hämäriltä eikä hän aivan muistanut, miten hän oli Espanjan luo päätynyt. Oliko hän ollut juomassa ja Espanja oli noutanut hänet kotiin? Ei, se ei tuntunut oikealta.

”Oh, Romanito, sinä olet hereillä!” iloinen ääni sanoi, ”hyvää huomenta.” Romano haistoi lempeän kahvin ja leivosten tuoksun, joten hän arvasi Espanjan tuoneen aamupalaa mukanaan. Hieman nuristen hän nousi istumaan ja työnsi pehmeät peitteet pois tieltään. Espanja istuutui sängyn reunalla ja antoi täyden tarjottimen Romanolle, joka ei aikaillut käydä aamupalan kimppuun. Jostain syystä hän tunsi olonsa todella nälkäiseksi, mutta ei jäänyt miettimään sitä sen pidemmäksi aikaa nyt kun hänellä oli ruokaa edessään.

”Miten voit?” Espanja kysyi ja hän kuulosti jostain syystä hieman huolestuneelta. Aivan kuin Romano olisi ollut kipeä ja herännyt takaisin terveiden maailmaan juuri sinä aamuna. Mutta Romano ei muistanut olleensa kipeä.

”Mitä se sinulle kuuluu”, hän mumisi ja keskittyi aamupalaansa. Hän ei koskaan myöntäisi sitä, mutta Espanja todella tiesi, miten tehdä aamupalaa.

”Hyvä, että kaikki on kunnossa”, Espanja sanoi helpottuneen kuuloisena ja nauroi. Joku olisi ehkä ihmetellyt, miksi mies nauroi, mutta Romano ei ihmetellyt. Hän oli Espanja, tietenkin hän nauroi. Hän nauroi aina.

Espanja katsoi kuinka hänen italialaisensa nautti aamupalansa, jonka Espanja oli suurella huolella ja rakkaudella valmistanut, ja hän tunsi olonsa helpottuneeksi siitä että lemmenjuoman vaikutus oli selvästi loppunut yön aikana. Hänestä oli ollut todella mukavaa kuulla ne kaikki ihanat asiat Romanon huulilta ja hän rakastaisi italialaista aina, mutta tämä Romano oli juuri hänen. Romano, joka nyt söi aamupalaansa kiireellä ja aina välillä vilkaisi häntä äkäisesti aivan kuin kysyäkseen miksi espanjalainen katsoi häntä. Mutta joka silti käänsi katseensa hieman liian nopeasti poispäin, kun Espanja hymyili hänelle. Se oli hänen Romanonsa.

Osa 2: Lemmenjuoma?

”…Ja se oli niin kummallista!” Espanja huudahti, ”minun Romanitoni oli aivan erilainen sen lemmenjuoman vaikutuksen aikana.”

”Kiehtovaa”, Ranska totesi ja Preussi mumisi jotain myöntävää samalla kuin yritti juoda oluttaan. He kolme olivat tuttuun tapaansa kokoontuneet pieneen kapakkaan viettämään aikaa ja vaihtamaan kuulumisia. Espanjan kuulumiset olivat hyvin odotetusti kohonneet illan tärkeimmäksi puheenaiheeksi.

”Eli se äkäinen italialainen siis meni ihan sekaisin ja sanoi kaikenlaista hempeää?” Preussi kysyi aavistus ivaa äänessään, mutta Espanja ei huomannut sitä. Hän vain hymyili.

”Sí! Hän sanoi rakastavansa minua”, mies selitti iloisena.

”Ehkä se oli vain se lemmenjuoma, joka puhui”, Preussi ehdotti, mutta nopeasti espanjalainen pudisti päätään.

”Englanti sanoi, että se ei saa ketään rakastumaan vaan pelkästään laittaa juojan osoittamaan jo olemassa olevia tunteita voimakkaammin”, hän selitti, ”minun Romanitoni rakastaa minua!”

”Minä luulin, että sinä tiesit sen jo.”

”Sí, mutta on aina hauska kuulla se itse”, Espanja totesi hymyillen.

”Ja hän ei siis muistanut mitään seuraavana aamuna?” Ranska kysyi miettivällä sävyllä ja jälleen Espanja nyökkäsi.

”Ei, hän ei muistanut mitään”, mies selitti, ”koko tapahtuma oli hänelle hyvin hämärä ja hän luulee olleensa humalassa tai hyvin, hyvin väsynyt. En tohtinut kertoa oikeaa syytä.” Espanjan ajatukset selvästi hairahtuivat muualla selityksen loppua kohden, mutta se ei Ranskaa haitannut. Hän mietti itsekseen samalla kuin pyöritteli viinilasia kädessään. Preussi alkoi selittää jotain omaa asiaansa Saksasta ja heidän koiristaan, mutta Ranska ei kuunnellut. Lemmenjuoma tuntui hänestä hieman liian kiehtovalta ajatukselta.

Huono puoli vaan oli se, että hän ei sitä juomaa koskaan saisi käsiinsä. Niin paljon kuin hän nauttikin Englannin lähettyvillä hiiviskelystä, hän tiesi ettei onnistuisi viemään pulloa mukanaan ilman, että englantilainen huomaisi. Sitä paitsi hän tunsi Englannin ja mies oli aivan varmasti tähän mennessä jo siirtänyt kiehtovan pullonsa jonnekin turvallisempaan paikkaan, josta Ranska ei varmasti sitä saisi käsiinsä.

Mutta hän tunsi erään valtion, joka varmasti onnistuisi tehtävässä ja olisi myös enemmän kuin kiinnostunut asiasta.

Mutisten puoliääneen jonkun syyn poistumiselleen, hän laski lasinsa pöydälle ja asteli ulos kirpeään yöilmaan. Kevyt tuuli sekoitti hieman hänen hiuksiaan ja hän nosti takkinsa kauluksen suojaaman kaulaansa samalla kuin valitsi puhelimestaan oikean numeron. Myöhäisestä ajankohdasta huolimatta puhelu ehti tuutata vain pari kertaa.

”Oh, Unkari! Hyvää iltaa”, Ranska tervehti nopeasti heti kun nainen vastasi, ”miten voit?” Unkarilainen vastasi lyhyesti ja kysyi heti syytä ranskalaisen soitolle, koska he eivät kovin usein soitelleet ja ajankohtakin oli todella myöhäinen pelkästään kuulumisien kyselyyn.

”Aivan, minulla on syy ja se on todella hyvä syy”, mies selitti, ”kuulin eräästä kiehtovasta juomasta, joka saa valtionkin käyttäytymään aivan erilailla…” Hän selitti Espanjan kertomuksen nopeasti ja mitä pidemmälle hän pääsi, sitä innostuneemmalta Unkari kuulosti. Lopulta hänen ei edes tarvinnut erikseen kysyä, halusiko nainen olla mukana hänen suunnitelmassaan.

Osa 3: Saksa ja Italia

”Sinä sait sen?” ranskalainen kysyi nopeasti, kun naisvaltio asteli hänen vierelleen. Heidän tapaamisensa oli pitänyt tapahtua jo puolituntia sitten, mutta Ranska oli odottanut Unkaria kärsivällisesti. Itse asiassa he olivat Wienissä. Se oli ollut Unkarin idea ja ranskalainen oli suostunut, kun nainen oli selittänyt että se herättäisi vähemmän epäilyjä myöhemmin ja että Itävalta ei välittäisi tai puuttuisi siihen, ketä Unkari tapasi.

”Igen”, unkarilainen sanoi ja taputti laukkuaan, ”mutta se oli vaikeaa, joten anteeksi että olen hieman myöhässä. Jouduin käyttämään suunnitelma ceetä.”

”Toivottavasti siitä ei koitunut liikaa vaivaa”, Ranska sanoi ja Unkari pudisti päätään.

”Ei toki”, hän totesi, ”mutta, jos Englanti kysyy, niin se oli sitten Preussi, joka sotki hänen pyykkihuoneensa ja varasti lakanan.”  Ranska nyökkäsi. Hän oli uskollinen ystävälleen, mutta tämä oli paljon tärkeämpää. Preussi ymmärtäisi kyllä.

”Selvä, nyt kun meillä on lemmenjuoma…”

”Minä haluan käyttää sitä ensimmäisenä”, Unkari sanoi tiukasti, ”minä hain sen, joten haluan ensimmäisen vuoron.”

”Se kuulostaa reilulta”, Ranska myönsi hetken mietinnän jälkeen vain hieman vastahakoisella äänellä, ”mutta kehen ajatteli sitä käyttää?” Unkari hymyili tietäväisenä.

”Italia ja Saksa”, hän sanoi, ”Saksa on niin… niin saksalainen, että ei saa tunnustettua Italialle millään. Italia ehkä on tyytyväinen tähän, mutta minä en kestä katsoa heitä kahta riutumassa sillä tavalla.”

”Oiva valinta!” ranskalainen totesi nyökäten hyväksyvästi, ”mutta juoman antaminen Saksalle on varmasti vaikeaa. Hän epäilisi heti.” Unkari ei kuitenkaan näyttänyt epäröivän eikä hänen hymynsä hyytynyt.

”Voi, älä huoli siitä”, hän totesi, ”minulla on keinoni.”

*****

Saksa silmäili hieman epäillen suklaarasiaa, jonka Preussi oli juuri tiputtanut hänen pöydälleen. Se oli hyvin pieni ja juuri sellainen nätti rasia, jonka joku voisi antaa lahjaksi toiselle. Se sisälsi vain kolme konvehtia, mutta ne olivat kaikki selvästi hienointa käsityötä ja kalliita.

”Mitä tämä on?” Saksa kysyi.

”Suklaata”, Preussi vastasi kyllästyneenä, ”tiedäthän, sitä juttua josta kaikki ovat olleet niin sekaisin siitä lähtien, kun Tonio toi sen pavun Uudelta mantereelta tai jotain.”

”Minä tiedän, mitä suklaa on”, Saksa totesi, ”mutta mitä se tekee täällä?”

”En minä tiedä”, Preussi sanoi, ”se on lahja tai jotain. Minä olen vain mahtava lähetti!”

”Aha.”

”Se on kai Ösiltä. Unkari käski tuoda sen sinulle”, preussilainen jatkoi, ”ehkä Ösi yrittää lahjoa sinut johonkin?”

”En usko. Hän yleensä vain lähettää käskykirjeen, jos haluaa jotain”, saksalainen totesi ja laski sitten katseensa takaisin työhönsä, ”mene häiritsemään jotakuta muuta nyt. Minun on tehtävä töitä.”

”Kuinka epämahtavaa, West”, Preussi totesi olkiaan kohauttaen, ”minä menen kävelyttämään koirat! Se on mahtavaa, tule Gilbird!” Pieni lintu lensi tottelevaisesti miehen perään.

”Muista myös palauttaa koirat lenkin jälkeen”, Saksa totesi ja tuhahti hieman, kun hänen veljensä ryntäsi ulos aivan kuin olisi viisivuotias eikä aikuinen. Saksa kuuli kuinka Preussi jutteli koirille ja hetken kolistelun jälkeen häipyi talosta koko lauma perässään. Sisälle laskeutui välittömästi syvä hiljaisuus ja vain kellon tasainen tikitys, paperin kahina ja tietokoneen näppäimien naputus rikkoi sitä. Muutaman minuutin Saksa malttoi keskittyä pelkästään työhönsä, mutta sitten hänen katseensa käväisi pienessä suklaarasiassa, joka oli unohtunut pöydän kulmalle. Saksa ei ollut varma, miksi se oli hänelle tuotu, mutta ehkä se oli näytekappale jostain. Paketissa ei tosin ollut yhdenkään valmistajan logoa tai edes nimeä, mutta ehkä se oli tarkoituksella jätetty pois puolueettoman mielipiteen saamiseksi. Sen enempää asiaa ihmettelemättä Saksa poimi rasiasta yhden konvehdin ja laittoi sen suuhunsa. Suklaata syödessään hän samalla jatkoi töidensä tekoa ja laittoi vain ohimennen merkille, miten kummallinen makuvivahde konvehdissa oli. Se ei ollut ollenkaan paha maku, mutta jotenkin merkittään makea eikä mies osannut sillä hetkellä yhdistää sitä mihinkään ennen maistamaansa. Suklaa kuitenkin suli nopeasti hänen suuhunsa ja jätti jälkeensä vain hieman nestemäisen täytteen sokerisen sivumaun.

Vielä hetken saksalainen jatkoi töitänsä, mutta ajan kuluessa hänen katseensa alkoi harhailla yhä enemmän pois työstä kohti pöydällä olevaa valokuvaa. Se oli hänestä ja Italiasta, ja Preussi suorastaan rakasti ilkkua siitä että Saksa piti valokuvaa työpöydällään mutta saksalainen ei välittänyt siitä. Se valokuva toi hänelle lohtua niinä harvoina hetkinä, kun Italia ei itse ollut paikalla tai missään lähellä.

Oikeastaan siitä oli jo hetki, kun hän oli nähnyt Italia viimeksi ja Saksalla alkoi olla ikävä energistä Etelä-Euroopan maata. Hän keskeytti työnsä ja hieroi ohimoitaan hieman sillä hän tunsi yhtäkkiä merkillistä painetta päänsä sisällä. Aivan kuin alkava päänsärky tai migreeni, mutta Saksa ei keksinyt syytä miksi hän kärsisi sellaisesta. Hän ei kuitenkaan ehtinyt ihmetellä asiaa, koska hän alkoi ajatella enemmän Italiaa. Mies oli sanonut hänelle aamulla, että hänellä olisi tänään kokous. Mutta kenen kanssa se kokous oli tarkoitus pitää? Outoa, Saksa ajatteli, yleensä hän muisti tällaiset asiat heti. Olikohan se ollut Espanjan ja Romanon kanssa? Ehkä. Ainakin se kuulosti oikealta. Hänellä oli todella sellainen olo, että hänen pitäisi nähdä Italia. Nyt heti!

Askeleet hieman haparoiden ja oudon jäykästi liikkuen saksalainen nousi työpöytänsä äärestä. Hän unohti täysin olleensa tekemässä mitään työtä ja jätti kaiken juuri niin kuin se sattui sillä hetkellä olemaan.

******

Yleensä Italia oli se, joka ilmestyi milloin minnekin mistä milloinkin ja näytti toimivan suurimmaksi osaksi vain sattuman ja epätodennäköisyyden perusteella. Siksi hän oli todella yllättynyt, kun Saksa ilmestyi paikalle kesken kokouksen, josta hän oli ihan varmasti kertonut saksalaiselle.

Se ei ollut kovin iso kokous. Oikeastaan vain tapa ja kaikki kolme valtiota istuivat Italian olohuoneessa sillä välin kun heidän pomonsa tapasivat muualla. He olivat kaikki pukeutuneet arkivaatteisiinsa ja juttelivat niitä näitä puhuen välillä tärkeistä asioista ja välillä vähemmän tärkeistä. Italia istui nojatuolissa ja yritti olla hymyilemättä liian paljoa huomatessaan kuinka hänen veljensä ja Espanja tekivät välillä jotain todella suloista.

”Italia”, Saksa sanoi hieman hengästyneen kuuloisena heti kun avasi oven. Hän näytti siltä kuin olisi juossut paikalle ja Italialla meni hetki vastata, koska hän oli niin yllättynyt miehen näkemisestä.

”Saksa, ciao!” hän lopulta huudahti ja nousi ylös halatakseen miestä samalla, kun Romano jupisi jotain rumaa puoliääneen ja Espanja loi häneen katseen josta kuka tahansa olisi voinut lukea espanjalaisen kysymyksen siitä, mistä Romano oli oppinut niin pahoja sanoja. Italia ei kuitenkaan ehtinyt juosta saksalaisen syliin, koska Saksa oli nopeampi ja kaappasi hänet halaukseen.

”Sinä olit poissa niin kauan”, Saksa sanoi oudon hiljaisella äänellä.

”Kauan?” Italia kysyi, ”mutta Saksa, me näimme tänä aamuna ja siitä on vain muutama tunti.”

”Mutta minä kaipasin sinua silti”, Saksa mutisi ja Italia oli hetken hiljaa. Hän oli yllättynyt, koska tämä ei ollut sitä miten saksalainen yleensä käyttäytyi. Saksa oli aina totinen, vakava ja jätti kaiken tunteilun italialaiselle, mutta hän oli myös kiltti ja piti aina muista huolta. Siksi Italia tiesi, että Saksa rakasti häntä.

”Onko jokin vialla?” hän kysyi huolestuneena, mutta Saksa ei vastannut. Hän oli liian kiireinen pidellessään kiinni italialaisesta.

”Minä taidan tietää, mitä tämä on”, Espanja sen sijaan mumisi sillä hän oli tunnistanut saksalaisen oudon käytöksen heti. Lemmenjuoman vaikutus Romanoon oli ollut jopa selkeämpi, mutta Espanja oli ihan varma että Saksa oli saman juoman vaikutuksen alaisena. Sitä hän ei tiennyt, miten Saksa oli tullut sitä juoneeksi, mutta jos Englanti oli kerta niin huolimattomasti jättänyt pullon olohuoneeseensa vieraiden ulottuville, ei kai ollut edes ihme että ennemmin tai myöhemmin joku muukin joisi siitä.

”Mitä se on?” Italia kysyi hieman hätääntyneenä, ”ei kai Saksa oli kipeä? Hän ei kuole? Eihän? Minä en voi… Jos Saksaa ei ole…”

”Voi ei, ei!” Espanja huudahti, ”se on vain… Tuota, ilmeisesti Englannilla on jotain ainetta jota hän kutsuu lemmenjuomaksi.”

”Lemmenjuoma?” Italia kysyi ja Espanja nyökkäsi. Hänen vierellään Romano oli lopettanut saksalaisen kiroamisen hetkeksi ja katsoi nyt vanhempaa valtiota erittäin epäilevä ilme kasvoillaan ja kädet tiukasti ristissä rinnallaan. Hän ei kuitenkaan sanonut mitään vaan antoi Espanjan selittää asiansa.

”Sí, se saa nauttijansa osoittamaan tunteitaan voimakkaammin”, hän sanoi ja hymyili sitten, ”mutta Englanti sanoi, että se ei saa ketään rakastumaan kehenkään, joten kaikki tunteet ovat aitoja.” Saksa ei näyttänyt olevan kiinnostunut kenestäkään muusta kuin Italiasta eikä hän osoittanut mitään mielenkiintoa muihin tai Espanjan sanoihin. Hän vain halasi Italiaa tiukasti ja kuiski jotain tämän korvaan samalla kun Italia silitti hänen selkäänsä rauhoittavasti.

”Ah, ymmärrän”, Italia sanoi ja näytti miettivän jotain, ”kestääkö tämä kauankin?”

”Um, tuota, pari tuntia ehkä”, Espanja sanoi, ”ja ilmeisesti sen lemmenjuoman juoja ei itse muista tapahtuneesta mitään jälkeenpäin. Ainakaan Roma ei…” Espanjalainen keskeytti ja jähmettyi hieman tajutessaan mitä oli melkein sanonut ja kuka seisoi aivan hänen vierellään. Hänen epäonnekseen Romano ei ollut typerys ja oli nopeasti yhdistänyt toisiinsa vierailunsa Englannin luona, oudon muistinmenetyksen ja sen että Espanja oli ollut aivan erityisen typerän onnellinen viimeisen viikon aikana eikä ollut jättänyt häntä hetkeksikään rauhaan. Romano tarttui lujalla otteella kiinni espanjalaisen hihasta ja kiskoi tämän mukaansa ulos jättäen veljensä ja tämän nyt läheisriippuvaisen saksalaisensa kahden.

”Espanja”, hän sanoi, ”haluatko ehkä kertoa minulle jotain?” Espanja nielaisi.

”Mitääneitapahtunutjasinäolittosisuloinenanteeksiettäenkertonutheti”, Espanja sanoi niin nopeasti, että Romano ei ymmärtänyt sanaakaan. Italialainen nosti kätensä ylös ja huokaisi.

”Puhu hitaammin”, hän käski.

”Mitään ei tapahtunut”, Espanja sanoi nyt hieman ymmärrettävämmällä tavalla, ”sinä olit todella suloinen, Romanito, ja minä.. tuota…”

”Mitä on ’ei mitään’?”

”No… Sinä vain kerroit minulle joitakin asioita. Todella mukavia asioita, joita minusta oli kiva kuunnella ja sinä suutelit minua, mutta siinä oli kaikki. Minä tein sinulle ruokaa ja sen jälkeen nukahdit hyvin pian”, Espanja sanoi, ”ja nukuit rauhallisesti aamuun asti.”

”Vai niin”, Romano totesi. Hän tiesi, että Espanja puhui totta ja hän oli myös helpottunut siitä että ei ollut ainakaan täydellisesti nolannut itseään. Ilmeisesti kukaan muu ei myöskään ollut nähnyt häntä lemmenjuoman vaikutuksen alaisena, koska kukaan ei ollut kuittailun asiasta. Romano oli varma, että kuka tahansa valtio olisi käyttänyt tilaisuuden hyväkseen kiusatakseen häntä.

”Roma…”, Espanja sanoi, kun italialainen kääntyi ja lähti kävelemään poispäin.

”Minulla on nälkä, joten toivottavasti aiot tehdä jotain kelvollista tänään”, hän sanoi olkansa ylitse, ”minä en todellakaan aio pysyä täällä hetkeäkään enää, jos se pahuksen peruna on jonkin oudon litkun vuoksi sekaisin päästään.” Nopeasti espanjalainen kiirehti hänen peräänsä.

”Sinä et siis ole vihainen minulle?” hän varmisti ja Romano tuhahti.

”Onko minulla syy olla?” hän kysyi ja Espanja pudisti nopeasti päätään. Hän hymyili aurinkoisesti italialaiselle.

”Minä rakastan sinua”, hän kuitenkin sanoi kävellessään miehen vieressä ja hetken päästä Romanon käsi löysi tiensä hänen käteensä.

”Minä tiedän”, italialainen vastasi vaimeasti, mutta Espanja ymmärsi mitä hän tarkoitti. Ei hän tarvinnut lemmenjuomaa saadakseen sen asian selville.

*****

Sisällä talossa Italian teki kovasti mieli vakoilla hieman veljeään ja Espanjaa saadakseen selville, mitä täsmälleen miesten välillä tapahtui, mutta samaan aikaan hän oli aivan liian kiinnostunut myös pysymään juuri siellä, missä olikin. Hän oli saanut Saksan istumaan alas sohvalle ja nyt he olivat kumpikin aivan lähekkäin saksalaisen pidellessä kiinni hänen käsivarrestaan ja katsoen häntä lähes palvova katse silmissään. Italia ei pistänyt sitä pahakseen ja hänestä oli oikein mukavaa istua Saksan kanssa sohvalla lähekkäin.

Koko lemmenjuoma asia kuulosti italialaisen mielestä kiehtovalta ja hän oli rauhallinen saatuaan selville, että Saksa kyllä palaisi takaisin ennalleen. Hän piti normaalista Saksasta todella paljon, mutta samahan se oli nyt käyttää tilaisuus hyväksi.

”Selvä Saksa”, Italia sanoi laulavalla sävyllä, ”voisitko vielä kerran kertoa minulle, miksi tarkalleen sinä rakastat minua?” Saksa nyökkäsi ja totteli välittömästi alkaen luetella kaikkia asioita, joista hän erityisesti italialaisessa piti. Tietenkin Italia tiesi omat tunteensa ja ymmärsi, että saksalainen rakasti häntä, mutta joskus vain oli mukava kuulla se sanoiksi puettuna.

Osa 4: Preussi ja Unkari

Preussi päästi koirat irti hihnoistaan ja ne juoksivat edeltä keittiöön tietäen, että iltapäivä lenkin jälkeen oli ruoka-aika. Saksan koirat olivat yhtä täsmällisiä kuin Saksa itsekin eikä ruoka-ajasta varsinkaan tingitty. Preussi marssi niiden perässä keittiöön ja mittasi jokaiselle tarkasti oikean annoksen ennen kuin laski kupit lattialle. Koirat seurasivat hänen jokaista liikettään tarkasti, mutta kärsivällisesti ne kuitenkin odottivat lupaa ennen kuin kävivät päivällisensä kimppuun.

Preussi jätti koirat keskenään keittiöön ja alkoi vihellellä itsekseen jotain sävelmää, joka oli jo pari päivää pyörinyt hänen mielessään. Hän keksi vasta muutaman minuutin kuluttua, että oikeastaan talossa oli aivan liian hiljaista. Ei Saksan talossa tietenkään koskaan hirveästi meteliä ollut, jos Preussi itse tai Italia saanut sitä aikaan, mutta yleensä hän kuitenkin pystyi kuulemaan veljensä työskentelyn. Nyt preussilainen ei kuitenkaan erottanut minkäänlaista ääntä saksalaisen työhuoneesta, joten hän päätti tarkistaa asian. Ehkä Saksa oli nukahtanut kesken työnteon ja hän voisi kuittailla asiasta seuraavan pari viikkoa.

”West?” hän kutsui, mutta ei saanut edes kiireistä murahdusta vastaukseksi eikä työhuoneessa ollut yhtikäs ketään. Saksa ei yleensä jättänyt töitään kesken, joten Preussi oli hieman hämmentynyt löytäessään kaikki paperit pöydältä ja tietokoneen silti auki. Hän kuitenkin vain oletti veljensä lähteneen kauppaan hetkeksi tai ehkä Italia oli soittanut ja nyt Saksa oli pelastamassa toista valtiota ties mistä oudosta ongelmasta.

Koska Preussilla sattui sillä hetkellä olemaan tylsää, hän asteli peremmälle työhuoneeseen ja tutki paikkoja hetken. Hän oli aiemmin päivällä yrittänyt soittaa ystävilleen saadakseen seuraa, mutta Espanja oli sanonut olevansa kokouksessa italialaisten kanssa ja Ranska ei ollut vastannut eikä Preussilla ollut mitään käsitystä siitä, missä ranskalainen olisi mahtanut olla. Unkarikaan ei ollut vastannut ja Itävalta oli lyönyt luurin korvaan heti kun oli kuullut Preussin ääneen. Hän ei olisi varmasti edes vastannut, mutta Preussi oli käyttänyt mahtavia taitojaan ja soittanut Saksan puhelimesta.

”Uusi taloussuunnitelman luonnos ja kansainvälistensuhteiden vahventamissopimus”, Preussi mutisi lukiessaan, minkä työn parissa hänen veljensä tällä kertaa työskenteli, ”kuinka epämahtavaa.” Hän tutki tarkemmin yhtä paperia ja nappasi samalla puolihuolimattomasti yhden suklaakonvehdeista. Hän ei tietenkään ollut kiinnostunut siitä, mitä Saksa teki, mutta isoveljenä hänen velvollisuutensa oli tietenkin aika ajoin tarkistaa, että Saksa oli menossa oikeaan suuntaan. Ja mitä suklaaseen tuli, hän oli kuitenkin tuonut ne tänne joten hänellä oli täysi oikeus ottaa yksi palkaksi. Varsinkin kun Saksa oli vain jättänyt paketin pöydälle levälleen. 

Preussi yritti keskittyä paperin lukemiseen, mutta jostain syystä se tuntui käyvän koko ajan vain vaikeammaksi. Aivan kuin sanat eivät olisi viihtyneet paperilla ja yrittivät nyt karata tai luikerrella tiensä vapauteen ennen kuin preussilainen ehti niitä lukea. Hän kurtisti otsaansa ja yritti saada jotain selvää tekstistä, mutta loppujen lopuksi hänellä ei ollut mitään käsitystä mitä hän oli lukemassa. Hän joutui tarkistamaan kielen kolme kertaa ihan vain siksi, että jostain syystä hän ei ollut yhtäkkiä ollenkaan varma edes siitä oliko se saksaa, englantia vai ehkä ranskaa. Kaiken lisäksi hän tunsi alkavan päänsäryn ja oudon levottomuuden tunteen kasvavan sisällään.

”Tämä on täysin epämahtavaa”, hän lopulta nurisi ja rutisti paperin vihaisesti pieneksi palloksi ennen kuin heitti sen lattialle, ”kuka edes tekee noin tylsiä papereita, joita ei voi edes lukea? Täysin epämahtavaa… Mutta minäpä tiedän, mikä on mahtavaa! Unkari on!” Sen sanottuaan hän tajusi, että hän ei oikeastaan ollut koskaan kertonut naiselle, miten mahtava hän oikeasti oli. Ei ainakaan ääneen. Hän oli useasti ajatellut asiaa, mutta luojalle kiitos Unkari ei osannut ainakaan vielä lukea ajatuksia.

Oikeastaan hänen pitäisi kertoa Unkarille. Se nainen ansaitsi tietää. Mieluiten mahdollisimman pian.

Ajattelematta mitään sen enempää, Preussi marssi ulos jättäen kolme koiraa katsomaan hämmentyneinä hänen peräänsä. Ne olivat kaikki kolme tottuneet jo valtioiden eriskummallisiin tapoihin, mutta silti ne silloin tällöin huomasivat ihmettelevänsä isäntiensä elämää. Toisiinsa vilkuilen ne miettivät, mitä niiden kannattaisi nyt tehdä. Ilmassa leijui kevyt, lähes huomaamaton, makea tuoksu, joka sai ne hieman levottomaksi. Ne eivät olleet koskaan ennen haistaneet mitään sellaista, mutta se toi niiden mieleen taikuuden ja ne olivat oppineet, että taikuus sai aikaan välillä todella outoja asioita.

Ne eivät kuitenkaan sillä hetkellä keksineet mitään parempaa ratkaisua, joten ne asettuivat asemiinsa vahtimaan taloa ja odottamaan valtioiden paluuta kotiin.

*****

”Se onnistui täydellisesti!” Unkari riemuitsi, kun hän ja Ranska olivat hiippailleet hieman kauemmas tarkkailupaikaltaan, ”Saksa ja Italia ovat niin suloisia ja Espanjan sekä Romanon näkeminen oli vain todella miellyttävä lisäetu.”

”Olen iloinen, että pidit siitä”, Ranska totesi, ”mutta olisin toivonut Saksalta edes hieman enemmän… l’amour! Kuinka hän ikinä saa selvitettyä mitään tunteistaan suloiselle Italialle, jos hän on jopa taikuuden alaisena noin hillitty?” Unkari nauroi ja pudisti päätään. Hän oli seurannut saksalaisvaltioiden elämä tarpeeksi pitkään tietääkseen Ranskaa paremmin, että he olivat juuri todistaneet Saksan sellaisena kuin hän voisi koskaan olla romanttisena.

”Hän on saksalainen”, unkarilainen muistutti, ”tämän enempää me emme tule hänestä irti saamaan.”  Ranska avasi suunsa valittaakseen asiasta vielä hieman lisää, mutta hän ei koskaan saanut tilaisuutta koska Preussi ilmestyi aivan kuin tyhjästä heidän eteensä.

”Eli!”, preussilainen sanoi hieman hengästyneenä ja oudon iloinen ilme kasvoillaan, ”sinä olet mahtava.”

”…Anteeksi mitä?”

”Sinä olet mahtava”, Preussi toisti, ”todella mahtava. Minusta sinä olet aina ollut mahtava.” Unkari seisoi jähmettyneenä paikoillaan ja tuijotti miestä aivan kuin tämä olisi juuri kertonut maailman olevan oikeasti littana ja että hänellä oli tieteellistä näyttöä asiasta.

”Minusta tuntuu, että hän taisi juuri myöntää rakastavansa sinua”, Ranska totesi selvästi kiinnostuneena tapahtumista, ”omalla erikoisella tavallaan.” Unkari nyökkäsi hitaasti, mutta Preussi oli selvästi kyllästynyt odottamaan enää. Muutamalla askeleella mies kiri kiinni heidän välisensä välimatkan ja Unkarilla oli vain muutama sekunti aikaa tajuta, mitä mies oli tekemässä, ennen kuin tämän huulet painuivat tiukasti kiinni hänen huuliaan vasten. Preussi piteli tiukasti kiinni hänen olkapäistään aivan kuin pelkäisi naisen yrittävän karata, mutta Unkari ei tehnyt mitään sellaista. Hetken hämmennyksen jälkeen hän vastasi suudelmaan.

Ranska katsoi uteliaana vierestä ja päätti, että oli täysin hyvä idea ottaa valokuva, jotta hänellä olisi jotain todistusaineistoa sitä varten että Preussi ei uskoisi myöhemmin, mitä hän oli tehnyt.

”Selvä”, Unkari sanoi suudelman jälkeen aavistuksen hengästyneenä ja käsivarret Preussin kaulalla, ”söitkö sattumalta yhden niistä konvehdeista, jotka käskin antaa Saksalle?”

”Hm… ja”, Preussi mutisi hänen hiuksiaan vasten. Mies oli päästänyt otteensa Unkarin olkapäistä ja siirtänyt kätensä hänen vyötärölleen sen sijaan.

”Vaikka minä kielsin, että et saa ottaa niitä?”

”Sinä olet niin mahtava, Eli”, Preussi mumisi, ”joskus minua melkein pelotti, kuinka mahtava sinä olit.” Unkari taputti lohduttavasti hänen selkäänsä.

”Kyllä se siitä, Gil”, hän totesi, ”jospa etsisimme nyt jonkun paikan, jossa voimme odotella että lemmenjuoman vaikutus lakkaa. Tulehan nyt, Gil, lähdetään.”

”Aivan niin kuin toivot”, Preussi sanoi ja irrottautui Unkarista. Hän kumarsi hieman suudellakseen naisen sormia ja tarjosi sitten käsivarttaan, johon unkarilainen tarttui hyväksyvästi.

”Oi, olet näköjään oppinut Itävallalta sentään jotain”, hän kommentoi naurahtaen.

”Ösi on oikeastaan myös ihan mahtava. Ainakin melkein”, Preussi totesi aivan kuin se olisi hänelle aivan normaali asia sanoa.

”…Mielenkiintoista”, Unkari totesi pieni hymy huulillaan.

****

”Minä tein mitä?” Preussi kysyi muutama tunti myöhemmin, kun taikuuden vaikutus oli lakannut ja hän oli palautunut taas normaaliksi itsekseen. He istuivat erään pienen kahvilan peräpöydässä ja sopivasti aseteltu sermi suojeli heitä muiden asiakkaiden liian uteliailta katseilta.

”Oi, kerroit vain väistämättömän totuuden”, Unkari totesi iloisella sävyllä ja pyöritti lusikkaa kahvikupissaan, ”se, että minä oikeasti olen mahtavampi kuin sinä.”

”Et varmasti ole”, Preussi tuhahti, ”kukaan ei ole mahtavampi kuin minä!”

”Mon ami, sinä olit taikuuden vallan alla”, Ranska muistutti. He olivat jo ehtineet selittää kaiken lemmenjuomasta ja Preussi oli nopeasti yhdistänyt asian siihen tarinaan, jonka Espanja oli heille kertonut jokunen päivä aiemmin. Ainoa asia, jota Unkari tai Ranska ei ollut sanonut, oli se että Preussi oli suudellut unkarilaista. Ranska olisi halunnut sanoa senkin, mutta Unkari oli päättäväisesti kieltänyt ja todennut Preussin kuitenkin järkyttyvän jo tarpeeksi siitä, että oli sanonut jotakuta muuta kuin itseään mahtavaksi. Unkari ei tosin tiennyt Ranskan ottamasta valokuvasta tai siitä, että ranskalainen todellakin aikoi näyttää sen Preussille myöhemmin. Näin hyvää tilaisuutta ei vain voinut päästä käsistä.

”Aivan, joten oikeasti minä olen mahtavin”, Preussi sanoi, mutta hänen äänessään oli kumma sivuvivahde ja hänen katseensa käväisi pikaisesti unkarilaisessa, joka aivan rauhassa joi kahviaan, ”te siis veitte sen lemmenjuoman?”

”Oui”, Ranska sanoi ylpeällä sävyllä, ”meidän täytyy jakaa hieman… l’amour.”

”Te olette täysi sekaisin”, Preussi sanoi, mutta virnisti kuitenkin, ”kunhan West saa teidät kiinni…”

”Voi, ei hän tule saamaan meitä kiinni”, Unkari totesi täysin itsevarmasti.

”Sehän nähdään”, Preussi tuhahti, ”mutta minä haluan olla mukana tässä.”

”Sinä?” Ranska kysyi yllättyneenä, ”ethän sinä ole kiinnostunut tällaisesta.” Preussi epäröi hetken, mutta vastasi kuitenkin itsevarmaan sävyyn.

”Minä voin auttaa, koska olen mahtava kaikessa mitä teen”, hän sanoi, ”ilman minua ja mahtavuutta ette pärjäisi mitenkään.” Ranska ja Unkari vilkaisivat toisiaan ja sitten naisvaltio nyökkäsi tuskin huomattavasti.

”Hyvä on”, hän sanoi tiukasti, ”mutta sinä teet sitten täsmälleen niin kuin minä sanon.”

”Olkoon tämän kerran, Eli”, Preussi vastasi tuhahtaen.

”Tervetuloa joukkoon, mon ami.”


A/N: Huomenna siis SuFin, Dennor ja FrUK.
Minulla meni viikko ja yksi sormi (siihen sattuu nyt ja se näyttää kaksi kertaa isommalta kuin muut) tämän kirjoittamiseen, joten jos pidit (tai et pitänyt) tästä niin musta olisi hauska kuulla siitä.
Ja aika moni pari jäi tästä ulkopuolelle, mutta nämä ovat nyt ne joista mie pidän eniten. PolLietin olisin halunnut myös mukaan, mutta sitten tuli sellainen olo, että se tekisi tästä vain hieman liian täyden.
« Viimeksi muokattu: 15.02.2015 12:54:25 kirjoittanut Vyra »

Slytherin cat

  • Vieras
Vs: Hetalia: Lemmenjuoma, K-11, osa 1/2
« Vastaus #1 : 14.02.2015 19:46:29 »
Ohohohohoo... Mahtavaa jälleen, kuten sinulta voi yleensä odottaakin! Tämä on hienoin asia, mitä olen pitkiin aikoihin lukenut!
Virnistelin koko tekstin ajan ja hihitin välillä äänettömästi hysteerisenä..
Voi ei, voieiii, Romano-pikkuinen! Mahtoi tosiaan Espanjaa hämmentää tuollainen käytös. En oikeasti tiedä, mitä voisin sanoa tätä ficciä kuvailleksani, tämä on vaan ihan liian ihana..!
Ja Preussin rakkaudentunnustus. Vai että Eli on mahtava! Minun reaktioni tässä kohdassa tekstiä oli sellainen, etten tiedä sattuiko se pikaylösloikkaamisesta syntynyt kolaus enemmän päätäni vai ikkunalautaa.
Ihmetyttää kyllä, mitä varten Englanti on tuollaisen keitoksen keittänyt. Ihan vaan kokeilu mielessä vai?  No jaa..

Hehee, seuraavassa osassa on siis DenNoria..? Se tarkoittaa sitä, että huomenna käyn finissä tunnin välein tarkastamassa, onko jatkoa tullut. :'D Ja sitten kun on, hypin hetken ympäri taloa, kentieskolautan pääni toisenkin kerran ikkunalautaan, kunnes muistan, että teksti kannattaa kai lukeakin... Meh, siinä huomiselle ennuste.
Aaa, en kestä..! Tämä on ihan liian mielenkiintoista!

Ai niin, ja Itävaltakin on ainakin melkein mahtava. :')
Aw.

Heihei, lupaan kommentoida huomennakin~

Vyra

  • Vieras
Vs: Hetalia: Lemmenjuoma, K-11, osa 1/2
« Vastaus #2 : 15.02.2015 12:53:55 »
Heheh he, kiitos! Älä ny kuitenkaan liikaa päätäsi telo.
Lainaus
Ihmetyttää kyllä, mitä varten Englanti on tuollaisen keitoksen keittänyt. Ihan vaan kokeilu mielessä vai?
Minä ja Ranska ihmeteltiin ihan sitä samaa...


Osa 5: Norja ja Tanska, Ruotsi ja Suomi

Norja tiesi heti, että hänen kahvinsa joukossa oli jotain, mikä ei todellakaan kuulunut sinne. Hän oli epäillyt sitä jo sillä hetkellä, kun Tanska oli virnistäen tuonut hänelle kupillisen jonka hän oli itse pyytänyt mieheltä. Siinä ei ollut mitään outoa, että tanskalainen toi hänelle kahvia. Tanska kuitenkin loppujen lopuksi toteutti mielellään hänen jokaisen pyyntönsä ja kahvi oli yksi norjalaisen suurimpia intohimoja. Outoa oli se, että Tanskalla meni viisi minuuttia kauemmin sen valmistamiseen ja hänen virnistyksensä oli hieman erilainen kuin yleensä. Norjalaisen epäillyt kuitenkin vahvistuivat vasta, kun hän maistoi kahviaan ja sen seassa olevan ylimääräisen makeuden, joka ei voinut olla sokeria.

Hän ei ymmärtänyt, mitä tanskalainen oli kuvitellut saavuttavansa. Norjalla oli taikuutta eikä näin vähäinen määrä mitään loitsua tai taikajuomaa vaikuttanut häneen kovin nopeasti, joten hänellä oli enemmän kuin tarpeeksi aikaa torjua se omalla taikuudellaan. Sen hän tekikin, mutta kuitenkin joi kuppinsa tyhjäksi pitäen tyynen ilmeen kasvoillaan ja tutkien taikajuoman makeaa makua. Se oli aivan selvästi jotain, joka vaikutti tunteisiin, Norja mietti laskiessaan kuppinsa takaisin pöydälle. Hän vilkaisi vieressään istuvaa Tanskaa sivusilmällään ja huomasi miehen olevan jännittynyt. Aivan kuin hän odottaisi jotain tapahtuvan. Itsekseen huokaisten Norja pudisti päätään tietäen nyt aivan varmasti, että juuri Tanska oli se joka oli taikajuoman hänen kahviinsa piilottanut.

”Haluaisitko selittää minulle, miksi kahvissani oli jotain ylimääräistä?” Norja kysyi kylmällä äänellä ja Tanska hätkähti hieman ennen kuin virnisti pahoittelevasti.

”Ah, se ei siis toiminut sinuun”, hän vastasi hiuksiaan haroen.

”Ei, se ei toiminut.”

”Niin minä vähän ajattelinkin.”

”Mutta halusit silti kokeilla?” Norja kysyi, ”tuhlaat aikaasi.”

”Heh, minä vain ajattelin että olisi kiva nähdä mitä tapahtuisi”, Tanska totesi, ”Preussi kertoi, että kaikki muut olivat… Tuota…”

”Tunnustaneet rakkautensa?” Norja kysyi saatuaan jo pääteltyä, minkälainen taikajuoma mitä luultavammin oli kyseessä.

”Vau, Norge, sinä olet tosi hyvä tässä!” Tanska huudahti, mutta norjalainen loi häneen pitkän totisen katseen joka selvästi kertoi että nyt ei ollut oikea hetki, ”tuota niin, minä ajattelin vain…”

”Sinä olet idiootti”, Norja sanoi, mutta kurotti kuitenkin kättään ja upotti sormensa tanskalaisen hiuksiin. Hän piti niistä hiuksista. Ne olivat aina pystyssä ja yhtä kurittomat kuin omistajansakin joten Norja sanoi haroa niitä ihan miten vain mutta ne aina palasivat lopulta takaisin samaan asentoon kuin olivat olleet aiemmin.

”Mutta minä olen sinun idioottisi”, Tanska sanoi ja kiemurteli hetken sohvalla kunnes sai laskettua päänsä norjalaisen reidelle. Hän katsoi hymyillen ylöspäin toista valtiota ja Norja tuhahti hiljaa, muttei kuitenkaan kieltänyt hänen sanojaan tai lopettanut hänen hiustensa silittämistä.

”Vieläkö sinulla on sitä ainetta jäljellä?” Norja kysyi hetken rauhaisan hiljaisuuden jälkeen. Tanska, joka oli yllättävä kyllä melkein nukahtanut pää hänen sylissään, raotti silmiään ja haukotteli hieman.

”Vain vähän”, hän sanoi ja kaivoi taskustaan pienen pullon, jonka Preussi oli hänelle antanut. Se ei ollut se sama pullo, jonka Unkari oli Englannilta vienyt, vaan paljon pienempi joka oli vain täytetty isommasta pullosta. Norja katsoi sitä tutkivasti, mutta ei koskenut siihen.

”Siitä puuttuu enemmän kuin mitä minun kahvissani oli”, hän lopulta totesi.

”Ja, minä laitoin osan Sveen kahviin”, Tanska vastasi kuulostaen täysin tyytyväiseltä itseensä.

”Todellako?” Norja kysyi ja Tanska virnisti.

”Ja”, hän toisti, ”haluatko mennä katsomaan?”

”Tietenkin”, Norja sanoi ja nousi ylös niin nopeasti, että Tanskan pää osui sohvalle ennen kuin hän ehti kömpiä ylös ja seurata norjalaista.

******

”Tämä on todella tylsää”, Tanska valitti, kun hän ja Norja tarkkailivat kahta muuta Pohjoismaata piilosta tuuhean pensaikon takaa, ”eikö se muka vaikuttanut häneenkään?”

”Kyllä se vaikutti”, Norja vastasi ja katsoi Ruotsia, joka istui tuolilla ja lähinnä vain tuijotti seurassaan olevaa suomalaista, ”mutta ilmeisesti jopa taikuus on liian heikkoa muuttamaan häntä.” He olivat itse asiassa piiloutuneet ruotsalaisen takapihalle ja katsoivat sisään keittiön ikkunasta. He näkivät kuinka Suomi purki ilmeisesti ostoskassia kaappeihin ja jutteli jotain. He eivät kuulleet sanoja, mutta näkivät miehen huulten liikkuvan ja hänen hymyilevän. Ruotsi istui keittiön nurkassa lähes jähmettyneenä ja seurasi jokaista suomalaisen liikettä aivan kuin maailman uskollisin koira. Aina välillä Suomi käännähti ja näytti kysyvän häneltä jotain, mutta aina vastaus oli pelkkä tuskin huomattava punastuminen ja nyökkäys tai pään pudistus.

”Mutta Sve käyttäytyy aivan niin kuin aina muulloinkin kun hän ja Finny ovat samassa paikassa”, Tanska sanoi ja katsoi tapahtumia kyllästyneenä, ”hän on niin tylsä.”

”Ehkä sinä juotit sitä taikajuomaa väärälle henkilölle”, Norja totesi ja Tanska mietti hetken ennen kuin nyökkäsi lyhyesti.

”Jeah, Finny olisi ollut paljon parempi kohde”, hän totesi, ”mutta mistä minä olisin voinut tietää, että Sve on niin sosiaalisesti rajoittunut, että jopa lemmenjuoma estää häntä villiintymästä?”

”Sinun olisi pitänyt arvata niin kaikkien niiden hänen kanssaan vietettyjen vuosisatojen perusteella”, Norja sanoi ja ojensi sitten kätensä, ”anna se pullo.” Tanska totteli nopeasti ja antoi pullon norjalaiselle kysymättä sen enempää, mihin hän aikoi sitä käyttää. Norja antoi sen eteenpäin yhdelle keijulleen ja kertoi tarkat ohjeet siitä, mihin hän halusi aineen päätyvän. Innostuneita keijut lähtivät toteuttamaan tehtäväänsä samalla kun kaksi valtiota jatkoivat piileskelyään pusikossa.

”Saivatko ne sen tehtyä?” Tanska kysyi hetken päästä. Hän ei tietenkään kyennyt näkemään keijuja, mutta Norja oli seurannut kuinka ne olivat lentäneet sisälle ja onnistuneet kaatamaan loput pienen pullon sisällöstä suomalaisen juomalasiin. Samaan lasiin, josta hän nyt joi.

”Ja”, Norja mutisi lyhyesti ja Tanska virnisti. Nyt he vain odottaisivat.

Hetkeen ei näyttänyt tapahtuvan mitään. Suomi vain laski tyhjän lasinsa takaisin pöydälle ja jatkoi yksinpuheluaan Ruotsin kanssa. Parin minuutin kuluttua hän kuitenkin ensin vaikeni ja hänen ilmeensä vakavoitui hetkeksi. Hän ei kuitenkaan lopettanut puuhasteluaan ennen kuin tiputti vahingossa yhden purkeista lattialle. Hän oli ollut nostamassa sitä yläkaappiin, mutta sitten se vain lipesi hänen kädestään. Suomi seisoi paikoillaan ja tuijotti kättään aivan kuin ei olisi uskonut että se petti hänet sillä tavoin ja pudotti jotain. Ruotsi hätkähti samoin, mutta hän näytti huolestuneelta ja nousi ylös. Ennen kuin hän ehti kuitenkaan kysyä mitään tai kävellä suomalaisen luokse. Suomi kääntyi ja katsoi suoraan häneen.

He tuijottivat toisiaan aivan kuin olisivat juuri löytäneet toisensa eikä kumpikaan sanonut sanaakaan.

”Pahus, Finnystä tuli uusi Sve”, Tanska mumisi pettyneenä, kun pariin minuuttiin vakoiltuna olevat valtiot eivät näyttäneet tekevän muuta kuin tuijottavan toisiansa.

”Kärsivällisyyttä”, Norja mumisi takaisin ja piti katseensa ikkunassa. Tanska totesi jotain puoliääneen, mutta sitten he näkivät kuinka Suomen huulet liikahtivat hieman, kun hän sanoi jotain ja rikkoi samalla sen hiljaisuuden tai mikä sitten olikaan pitänyt heitä kahta paikoillaan. Ruotsi lähes syöksyi eteenpäin samalla, kun suomalainen kurotti kätensä häntä kohti ja he melkein löivät päänsä yhteen kiireessään. Suomi nauroi sille ja pyyhkäisi ruotsalaisen hiuksia ennen kuin kurottautui suuteleman häntä.

Siinä vaiheessa Norja ja Tanska kääntyivät kumpikin ympäri. He olivat ehkä juottaneet lemmenjuomaa ystävilleen, mutta eivät he kuitenkaan aivan kaikkea halunneet nähdä.

”Heh, se toimi sittenkin”, Tanska totesi tyytyväisenä istuessaan nurmikolla pensaan takana Norjan vierellä.

”Tietenkin se toimi”, norjalainen vastasi ja lepuutti käsiään polviensa päällä.

”Jeah, ainoa huono puoli on se, että he eivät ilmeisesti tule muistamaan mitään tästä myöhemmin”, Tanska totesi, ”tai niin ainakin Preussi sanoi.” Norja kohautti olkiaan.

”Ei heidän ehkä tarvitse muistaa”, hän totesi, ”he varmasti tietävät jo muutenkin, mitä he ovat tekemässä.”

”Ja, mutta joskus Svee voisi ryhdistäytyä!” Tanska sanoi, ”hän on niin tylsä ja vain tuijottaa Finnyä. Miten kukaan edes kestää sitä katsetta kauempaa kuin viisi sekuntia?” Norja mulkaisi häntä ja läpsäisi hänen reittään.

”Ja sinä kaivat verta nenästäsi aina kun alat tapella hänen kanssaan”, norjalainen muistutti häntä, ”heillä on omat tapansa käsitellä asioita.” Tanska mietti hetken, mutta sitten hän nyökkäsi.

”Aivan kuin meillä?” hän kysyi ja katsoi norjalaista hymyillen.

”Aivan niin kuin meillä”, Norja myönsi ja antoi tanskalaisen tarttua kiinni kädestään ja painaa suukon poskelleen.

”Nore? Dan?” tuttu ääni kysyi yllättäen ja molemmat valtiot nostivat katseensa nopeasti vain huomatakseen nuoremman, hopeahiuksisen valtion katsovan heitä hämmentyneenä. Tanska hätkähti hieman Islannin äkillistä ilmestymistä, mutta Norja näytti siltä kuin olisi aina tiennyt veljensä olevan juuri siinä.

”Hei lillebror”, norjalainen tervehti tyynesti.

”Hei, Is!” Tanska tervehti huomattavasti innokkaammin ja heilutti kättään toiselle valtiolle, ”mitä sinä täällä teet?”

”Minun pitäisi kysyä sitä teiltä”, Islanti totesi, ”mutta en ole varma, haluanko tietää miksi te istutte pusikossa Svin takapihalla.”

”Me olimme…” Tanska aloitti iloisesti, mutta painoi kätensä hänen suulleen ja tanskalaisen ääni vaimeni epäselväksi mutinaksi.

”Et halua tietää”, Norja vastasi tyynesti ja Islanti nyökkäsi aivan kuin se vastaus olisi ratkaisu kaikkeen.

”Minä tulin tuomaan yhden kirjan, jonka Fin pyysi”, islantilainen totesi, mutta ei ehtinyt edes kääntyä, kun Norja käski terävästi Tanskaa pysäyttämään nuoren valtion. Tanska totteli tietenkin, koska jos Norja sanoi jotain, oli paras tehdä juuri niin kuin hän sanoi joten hän heittäytyi mahalleen ja tarttui kaksinkäsin kiinni islantilaisen jalasta.

”Sinä et halua mennä sinne nyt”, Norja totesi tyynesti, kun Islanti yritti rimpuilla irti ja Tanska piti vain kovempaa kiinni. Norjan sanojen jälkeen islantilainen kuitenkin pysähtyi ja katsoi veljeään epäilevästi.

”Mitä te kaksi olette tehneet?” hän kysyi. Tanska päästi otteensa todettuaan, että ehkä islantilainen ei karkaisi sittenkään mihinkään, ja hän siirtyi takaisin istumaan Norjan viereen.

”Ei mitään erikoista”, Norja sanoi, ”he ovat vain kumpikin nyt lemmenjuoman vaikutuksen alaisena ja olen ihan varma, että kukaan meistä ei halua nähdä mitä he tekevät.”

”Mitä ihmettä?” Islanti kysyi.

”Jeah, katsos kun Preussi antoi minulle tätä ihmeellistä ainetta ja sanoi, että se on lemmenjuomaa, joten…”

”Te päätitte vain juottaa sitä heille?” Islanti viimeisteli Tanskan lauseen.

”Dan aloitti sen”, Norja totesi tyynesti veljensä syyttävän katseen alla. Tanskaan se syyttävä katse ei näyttänyt juurikaan vaikuttavan, koska hän hymyili silti ja näytti ylpeältä itsestään.

”Minä annoin sitä ensin Norgelle”, hän totesi aivan kuin asiassa ei olisi ollut mitään vikaa, ”mutta se ei toiminut ja hän huomasi.”

”Sinä olit idiootti”, Norja totesi ja Tanska naurahti. Islanti istahti alas nurmikolle heidän eteensä ja painoi kasvonsa käsiinsä.

”Tietävätkö he, mitä te olette tehneet?” hän kysyi hiljaa.

”Eivät tietenkään! Eihän se olisi yhtään hauskaa.”

”Minun koko perheeni on täynnä sekopäitä…”, Islanti mutisi ja painoi kasvonsa käsiinsä.

Osa 6: Kuka tämän teki?

”Tämä on niin upeaa”, Unkari julisti, kun he palasivat jälleen yhdeltä lemmenjuomaretkeltään. Hän hymyili ja piteli kädessään pulloa, joka oli nyt melkein tyhjä. He olivat yrittäneet käyttää sitä säästeliäästi, mutta kaikesta huolimatta Englannin lemmenjuomaa oli vain muutama kulaus jäljellä.

”Oui!” Ranska myönsi, ”on ilo nähdä kaikkien viimein osoittavan edes hieman l’amour.”

”Ja, ja, kiva että teillä on hauskaa”, Preussi mumisi kävellessään innostuneen kaksikon perässä. Kumpikaan ei kuitenkaan näyttänyt huomaavan sitä, että preussilainen ei ollut aivan niin mukana menossa kuin he. Tai sitten he eivät vain välittäneet ja jättivät Preussin omiin oloihinsa. Unkari ja Ranska kertasivat toisilleen omasta mielestään parhaita ja ikimuistoisempia asioita heidän retkellään. Viimein unkarilainen kuitenkin vilkaisi kelloa ja kurtisti kulmiaan kevyesti nähdessään kuinka paljon se jo oli.

”Minun on mentävä nyt”, hän sanoi nopeasti ja työnsi lähes tyhjän pullon ranskalaiselle, ”szia pojat!”

”Au revoir”, Ranska sanoi naisen perään ja vilkaisi sitten ystäväänsä, joka ei ollut sanonut sanaakaan enää hetkeen ja näytti hieman kyllästyneeltä, ”sinä halusit puhua kanssani jostain?” Preussi ei ollut missään välissä sanonut haluavansa puhua hänen kanssaan, mutta Ranska tunsi ystävänsä hyvin ja Preussi nyökkäsi.

”West sai tietää tästä”, hän totesi, ”Englanti oli viimein huomannut tuon pullon puuttuvan ja tietenkin juoksi heti kertomaan siitä muille. He aikovat huomenna pitää jonkin tylsän erikoiskokouksen tai jotain.”

”Hmm, miten tämän pitäisi vaikuttaa meihin?” Ranska kysyi, ”Unkari sanoi, etteivät he saa meitä kiinni tästä ja sitä paitsi, mehän vain autamme kaikkia raukkoja, jotka ovat liian ujoja antaakseen tunteidensa viedä!”

”Ilmeisesti kaikki eivät ihan pitäneet avunsaamisesta”, Preussi totesi ja virnisti hieman, ”epämahtavaa, tiedän.”

”Ja sinulla on siis jokin mahtavista ideoistasi käyttövalmiina juuri tätä varten?” Ranska kysyi ja Preussi nyökkäsi.

”Ja, tietenkin. Minä olen niin mahtava”, hän totesi olkiaan kohauttaen, ”ja siitä puheen ollen. En haluaisi olla epämahtava ystävä, Fra, mutta…” Hän vilkaisi siihen suuntaan, johon Unkari oli mennyt, ja Ranska ymmärsi hänen ideansa ilmankin selittämistä. Hän oli kuitenkin romantiikan ja rakkauden maa, tietenkin hän ymmärsi.

”Ah, rakkaus. Niin mahtava voima”, hän totesi, ”no, tämähän oli kuitenkin minun ideani alun perin, joten voinen varmasti kantaa vastuunkin siitä.”

”Mahtavaa”, Preussi sanoi ja läimäytti ranskalaisen olkaa kädellään, ”ei muistella pahalla, Fra.”

”Ei tietenkään, Gil”, Ranska vastasi hymyillen ja katsoi, kun preussilainen kaivoi puhelimen taskustaan, ”tuo ei taida olla sinun?”

”Ei tietenkään”, Preussi vastasi heti ja selaili keskittyneesti puhelimen yhteistietoja, ”tämä on Unkarin. Hän ei kuitenkaan voi istua huomenna paikoillaan kiltisti, joten minun on etsittävä joku joka voi estää häntä tunnustamasta ja pilaamasta kaikkea.”

”Mikset vain käytä omaa puhelintasi?” Ranska kysyi tietäen hyvin, että preussilaisella oli sellainen. Preussi kuitenkin vain tuhahti ja painoi puhelimen korvalleen löydettyään oikean numeron.

”Ösi on niin epämahtava, ettei enää vastaa minulle jos soitan omastani”, hän totesi.


*****

Kaksi viikkoa.

Kahden viikon ajan kummalliset tapahtumat olivat hämmentäneet valtioiden joukkoa ja viimein Saksa oli kutsunut koolle erityiskokouksen asian vuoksi. Luultavasti ensimmäisen kerran koko historiassa jokainen kutsuttu valtio saapui paikalle eikä kukaan edes yrittänyt karata tai keksiä typerää tekosyytä pysyäkseen poissa paikalta.

”Te kaikki luultavasti tiedätte, miksi teidät on kutsuttu tänne”, Saksa aloitti ja hänen kantava äänensä sai muut hiljenemään, ”mutta muistutukseksi vielä; jo kahden viikon ajan olemme todistaneet näitä outoja tapahtumia, jotka ovat koskettaneet lähes jokaista meistä Euroopassa.”

”Saksa viimein kertoi minulle täsmälleen, minkä vuoksi hän rakastaa minua niin paljon”, Italia totesi iloisena, mutta kukaan ei oikeastaan kuunnellut häntä koska hän oli innoissaan kertonut siitä asiasta kaikilla jo ajat sitten. Saksa oli yrittänyt saada häntä lopettamaan siitä puhumisen, mutta oli sitten lopulta antanut periksi nähtyään miten iloiseksi asia italialaisen teki.

Minun Liet…” Puola aloitti kuuluvalla äänellä, mutta liettualainen hyssytteli nopeasti häntä vaikenemaan.

”Lenkija, me sovimme että emme puhu näistä asioista kaikkien muiden kuulleen”, hän muistutti puolalaista.

”Voimmeko sitten puhua niistä niinku sitten kun kaikki muut ovat muualla?” Puola kysyi.

”Tietenkin”, Liettua vastasi nyökäten.

”Upeaa! Ja voimmeko kuherrella myös?”

”Lenkija!”

”Minä vain niinku kysyin.”

”Siis”, Saksa sanoi kuuluvalla äänellä, joka peitti muut alleen, ”olemme saaneet selville, että näiden tapausten taustalla on taikuuteen perustuva aine, jonka nimi on ilmeisesti lemmenjuoma. Tämä juoma on alun perin Englannin valmistama.” Saksa silmäili papereitaan ja näytti asiaankuuluvan vakavalta toisin kuin suurin osa paikallaolijoista.

”Eli tämä on kaikki Iggyn vika!” Amerikka huusi, ”mutta onneksi sankari on paikalla!”

”Tämä ei ole minun vikani”, Englanti huusi ja mulkaisi amerikkalaista olkansa ylitse, ”ja mitä sinä edes teet täällä? Tämä on eurooppalaisten kokous!”

”Hah, sankari on kaikkialla!” Amerikka julisti, mutta hänet jätettiin sillä kertaa suurimmaksi osaksi huomiotta.

”Ja minä tulin vain koska tämä on niin huvittavaa!” Australia totesi hymyillen ja hänen vierellään Uusi-Seelanti nyökkäili merkiksi siitä, että oli samoin paikalla juuri siitä syystä.

”Samoin!” myös Intia totesi, ”parasta viihdettä sitten Bollywoodin.” Englanti loi heitä kohti pitkän katseen, mutta yksikään yläparven valtioista ei näyttänyt välittävän hänen tyytymättömyydestään. He vain juttelivat keskenään ja söivät popcornia ajankuluksi.

”Kuten Englanti sanoi, tämä ei ole hänen vikansa”, Saksa totesi, ”koko oletettu tapahtumaketju on selostettuna papereissa, jotka olen jakanut teille. Toivon, että edes esittäisitte lukevanne ne.” Äkillinen paperinkahina täytti salin, kun valtiot alkoivat joko lukea selontekoa tai sitten vain selailla papereita jotta kaikki kuvittelisivat heidän olevan kiinnostuneita siitä. Unkari, joka istui Itävallan vieressä, mutristi huuliaan ja näytti huolestuneelta lukiessaan tekstiä. Huomattuaan naisen äkillisen hermostumisen, Itävalta huokaisi ja siirtyi hieman parempaan asentoon voidakseen tarvittaessa tarttua kiinni hänen kädestään. Huoneen toiselta laidalta Preussi vilkaisi häntä ja nyökkäsi tuskin huomattavasti ennen kuin kiinnitti huomionsa takaisin veljeensä.

”Tämän kokouksen tarkoitus on tuoda tämän kaaoksen syntymiseen syyllistyneet valtiot esille”, Saksa jatkoi viralliseen sävyyn, ”bruder, sinä…”

”Ja, ja, sehr gut!” Preussi keskeytti ja asteli esiin väkijoukosta jotta kaikki varmasti näkisivät hänet paremmin, ”mistä ihmeestä te arvasitte, että mahtava minä olin tässä mukana?”

”Se ei tosiaankaan ollut kovin vaikeaa”, Englanti mutisi, mutta Preussi vain virnisti. Hän näytti hyvin rennolta ja itsevarmalta seisoessaan siinä kaikkien edessä.

”Me myös tiedämme, että sinä et ollut yksin tämän kaiken takana, bruder”, Saksa totesi ja katsoi veljeään vakavana, ”kuka oli se joka suunnitteli tämän kaiken.”

”Ai ai, West, suoraan kuulusteluvaiheeseen”, Preussi huokaisi, ”ettekö muka usko, että tämä kaikki oli vain mahtavan minun aikaansaannosta?”

”Ei”, Saksa totesi edelleen täysin vakavana ja Preussi virnisti hänelle.

”No, olet oikeastaan aivan oikeassa”, hän sanoi ja kohautti olkiaan, ”se oli Ranska.”

”Minä tiesin!” Englanti huudahti samalla, kun väkijoukko työnsi ranskalaisen valtion salin keskelle Preussin viereen. Ei heidän tosin olisi edes tarvinnut työntää tai pakottaa häntä sillä Ranska käveli kaikkien eteen täysin vapaaehtoisesti ja hymyillen. Hän jopa iski silmää parille valtiolle ja heitti lentosuukon Englannille ohi mennessään. Hän veti kaikkien huomion itseensä niin taitavasti, ettei kukaan huomannut kuinka Unkari nousi ylös aikeenaan paljastaa oma osuutensa asiaan, mutta Itävalta veti hänet takaisin istumaan ja puhui hänelle hetken matalalla äänellä. Kukaan muu kuin Preussi ei huomannut tätä, ja preussilainen vain nyökkäsi tyytyväisenä siihen että itävaltalainen teki, mitä oli luvannut tehdä. Unkari näytti epäröivän, mutta jäi lopulta istumaan epäröivä katse silmissään.

”Ah, c’est moi”, Ranska sanoi hymyillen, ”toivottavasti olette nauttineet tästä lahjasta, jonka teille toin.” Hän veti lähes tyhjän pullon esiin takkinsa kätköistä ja nosti sen ylös, jotta kenelläkään ei olisi enää minkäänlaista epäilystä siitä etteikö se olisi ollut juuri hän, joka oli tämän kaiken takana.

”Oikeastaan se oli ihan hauska juttu”, Tanska totesi iloisesti ja hänen vierellään Norja tuhahti samalla kun Suomi ja Ruotsi näyttivät kumpikin punastuvan aavistuksen. Muutamat muutkin valtiot totesivat, että heistä asia oli ollut lähinnä huvittava, ja osa tuntui näyttävän todella tyytyväisiltä, mutta muutamat olivat myös hyvin nolostuneita ja hymyilivät vaivaantuneesti. Lemmenjuoma ei ehkä ollut jättänyt vaikutuksestaan kovin selkeitä muistoja uhrilleen, mutta aina paikalla oli ollut myös joku joka oli avuliaasti selittänyt tapahtumat jälkikäteen ja yleensä kaikki yksityiskohdat mukaan lukien.

”Tämän kaaoksen järjestämisestä on kuitenkin määrättävä rangaistus”, Saksa totesi, ”onko kenelläkään ideoita?” Valtiot alkoivat supista keskenään ja hetken aikaa ainoat täysin hiljaa olevat olivat Unkari, joka näytti silti epäilevältä, sekä Ranska ja Englanti, jotka tuijottivat toisiaan. Ranska hymyillen ja Englanti äkäisesti.

”Laitetaan hänet juomaan sitä litkua itse!” joku lopulta huusi väkijoukosta ja idea sai nopeasti kannatusta. Se tuntui hyvin reilulta rangaistukselta ja samalla he pääsisivät eroon lopustakin lemmenjuomasta, jota oli enää jäljellä vain juuri ja juuri parin kulauksen verran.  Ainoa, joka ei näyttänyt pitävän ideasta, oli Englanti joka näytti ohikiitävän hetken lähes kauhistuneelta. Kukaan ei kuitenkaan huomannut sitä. Ei kukaan muu kuin Ranska, joka hymähti ja nosti pullon suulleen ennen kuin Englanti ehti esittää vastalausetta.

”Santé”, hän sanoi ja kaatoi viimeiset lemmenjuoman suuhunsa. Jokainen valtio salissa hiljeni ja odotti jännittyneenä ja kiinnostuneena, mitä tapahtuisi. He näkivät ranskalaisen nielaisevan, hymyilevän ja sitten ottavat nopean askeleen kohti Englantia ennen kuin mies ehti perääntyä. Kapea käsi tarttui kiinni hänen ranteeseensa ja toinen sujahti hänen niskansa taakse pitämään päätä paikoillaan samalla kuin huulet painautuivat tiukasti hänen huuliaan vasten.

Liian myöhään Englanti tajusi, että Ranska ei ollutkaan nielaissut kaikkea lemmenjuomasta.

Hän kakoi hiukan, kun neste valui hänen kurkkuunsa, mutta hän oli liian yllättynyt ollakseen nielaisematta automaattisesti. Ranska vetäytyi hieman taaksepäin ja katsoi häntä hymyillen.

”Tiedätkö, mon cheri”, hän sanoi rauhallisella äänellä ja piteli edelleen englantilaisesta kiinni, ”aivan alusta lähtien minä mietin vain yhtä asiaa, miksi sinä teit lemmenjuoman?”

”Se ei kuulu sinulle”, Englanti murahti. Hän tunsi jo nyt tutun tunteen päänsä sisällä ja hän tiesi, että vaikka hän oli niellyt vain vähäisen määrän ainetta, se oli kuitenkin tarpeeksi vaikuttaakseen häneen. Hän ei myöskään voinut tapella sen vaikutusta vastaan sillä toisin kuin Norja, hän oli se joka oli tehnyt tämän aineen. Tietenkin se vaikuttaisi häneen, koska se oli hänen oma tekosensa ja koko idea muutenkin.

”Voi, minusta tuntuu että se tosiaan kuuluu minulle”, Ranska sanoi ja hänen tyytyväinen äänensä paljasti, että hän tiesi jo vastauksen omaan kysymykseensä, ”sinä teit sen itsellesi, etkö tehnytkin mon cheri?”

”Entä jos teinkin”, Englanti murahti ja yritti tapella vaikutusta vastaan, vaikka tiesi että se ei toimisi. Muut valtiot olivat siihen mennessä hävinneet paikalta huomattuaan, että kumpikin miehistä oli nyt taikajuoman vaikutuksen alla. Jopa yläparven kutsumattomat vieraat olivat yksissä tuumin lähteneet ja Unkari oli kävellyt ulos Preussi ja Itävalta vierellään. He olivat nyt aivan kahden salissa, joka yhtäkkiä tuntui aivan liian pieneltä paikalta heille kahdelle.

”Minusta se on romanttista”, Ranska jatkoi puheluaan kevyellä sävyllä ja silitti peukalollaan miehen rannetta, ”mon cheri, sinä halusit selvittää omat tunteesi niin kovasti että teit itsellesi taikajuoman sitä varten. Mikset sinä vain tullut kysymään minulta? Olisit selvinnyt paljon helpommalla.”

”Ihan kuin minä haluaisin apua sinulta”, Englanti mutisi ja vapisi hieman yrittäessään silti pitää taikuuden vaikutuksen loitolla.

”Valista minua sitten”, Ranska sanoi melkein kuiskaten, ”kuka on sinun tunteidesi kohde?” Englanti loi häneen äkäisen katseen, joka kuitenkin lientyi pian. Jossain vaiheessa heidän keskusteluaan hän oli nostanut kätensä ranskalaisen rinnalle ja nyt hän puristi ne nyrkkiin rypistäen miehen paidan samalla. Hitaasti hän astui lähemmäs kunnes hänen poskensa kosketti Ranskan poskea ja hän sai painettua leukansa hänen olalleen.

”Se olet sinä Francis”, hän mumisi, ”aina sinä.” Ranska hymähti lempeästi ja kietoi käsivartensa paremmin miehen ympärille.

”Minä tiesin sen”, hän kuiskasi lempeällä sävyllä, ”minun itsepäinen, suloinen Englantini, milloin sinä vain annat periksi ja myönnät suoraan ja ilman lemmenjuomaa, että rakastat minua?”

”Se ei olisi yhtään hauskaa silloin”, Englanti totesi, ”minä rakastan sinua.” Hän hengitti syvään ja sulki silmänsä, mutta tällä kertaa hän näytti hyvin rauhalliselta eikä ollenkaan vihaiselta tai ärtyneeltä.

”Niin kai”, Ranska myönsi naurahtaen, ”ja minä rakastan sinua myös.” Hetken he olivat vain täysin hiljaa ja halasivat toisiaan nauttien jollain tapaa tästä harvinaisesta hetkestä, jolloin he kaksi olivat vain keskenään omassa maailmassaan.

”Francis”, Englanti sanoi hetken päästä hiljaisella äänellä.

”Hm?” Ranska kysyi tahtomatta vielä päästää irti.

”Miksi minun lemmenjuomani ei vaikuta sinuun?”

”Ai, sinä siis huomasit”, ranskalainen totesi ja hymähti, ”en ole varma, mutta uskon sen johtuvan siitä että minä en koskaan salaa tai peitä tunteitani, joten sinun taikuudellasi ei ole mitään mitä kaivaa esiin.”

”Sinä olet maanvaiva.”

”Ja sinä britti.”

”Oliko tuo muka loukkaus?”

”Ehkä. Minä silti rakastan sinua, mon cheri.”

”Minä tapan sinut heti, kun tämän typerän loitsun vaikutus lakkaa.”

”Oui, miten vain tahdot.”


Epilogi: Loppu hyvin, kaikki hyvin

”Minusta on silti harmi, että lemmenjuoma loppui”, Unkari totesi hieman pahoittelevaan sävyyn, kun he muutamaa päivää myöhemmin tapasivat, ”oli niin mukavaa auttaa muita.” Preussi tuhahti, mutta Ranska nyökkäsi myöntävästi naisen sanoille.

”Ehkä mon cheri voisi tehdä meille hieman lisää”, hän ehdotti ja vilkaisi Englantia, joka kyllä oli paikalla mutta näytti siltä että ei olisi halunnut olla. Hän loi ranskalaiseen tuiman katseen ja risti käsivartensa rinnalleen.

”Turha toivo, frog”, hän sanoi, ”minä en aio tehdä sitä enää ikinä. Enkä edes voisi, sillä tuhosin reseptin jo ajat sitten.”

”Kuinka harmillista”, Unkari totesi, ”no, täytyy varmaan sitten turvautua jälleen perinteisempiin keinoihin.”

”Perinteisimpiin?” Preussi kysyi epäillen ja nainen loi häntä kohden täydellisen viattoman hymyn.

”Et kai sinä todella kuvitellut, että minä olen ensimmäistä kertaa näillä asioilla?” hän kysyi ja Preussi tuijotti häntä pitkään ennen kuin lopulta tuhahti ja käänsi katseensa pois Unkarin alkaessa nauraa.

”Hullu nainen”, preussilainen mutisi, ”sitä sinä olet.”

”Mutta ainakin kaikki olivat onnellisia”, unkarilainen totesi, ”joten me teimme vain hyvän teon.”

”Minä en ole onnellinen enkä tyytyväinen”, Englanti mumisi, mutta Ranska iski hänelle silmää.

”Minä voin muuttaa sen asian paremmaksi, mon cheri”, hän lupasi.

”Älä edes ajattele sitä”, Englanti vastasi ja mulkaisi häntä tavalla, joka sai Ranskan vain hymyilemään enemmän ja Unkarin naurahtamaan hieman.

”No, kaikki muut ovat onnellisia ja tyytyväisiä”, Unkari sanoi huvittuneena, ”minusta tuntuu että pariskunnat ovat vain kiitollisia meille.”

”Tonio ainakin on”, Preussi tuhahti, ”ei ole jättänyt Romanoa rauhaan viikkoihin ja hylännyt meidät täysin. Ystävien hylkääminen on epämahtavaa, eikö olekin Fra?” Ranska, joka oli keskittyneesti kuiskinut jotain Englannille, hätkähti hieman kuullessaan nimensä.

”Anteeksi, Gil, mitä sinä sanoit?” hän kysyi ja Preussi tuhahti.

”Sinäkin Fra…”

”Oi, mutta pariskunnista ja ystävistä puheen ollen”, Unkari sanoi ennen kuin Preussi ehti huomauttaa ranskalaiselle, että tämäkin oli hylännyt hänet, ”minulla on tapaaminen Itävallan kanssa aivan kohta, joten szia pojat. Nähdään seuraavalla kerralla!”

”Mitään seuraavaa kertaa ei tule!” Englanti murahti, mutta nainen vain nauroi noustessaan ylös ja Ranska hymyili tietävästi.

”Minä tulen mukaan”, Preussi ilmoitti yllättäen aivan kuin asiassa ei olisi mitään kummallista. Unkari vilkaisi häntä epäillen, mutta antoi miehen kuitenkin seurata perässään.

”Päivälliselle Itävallan kanssa?” hän kysyi, ”ymmärrät varmasti, että tarvittaessa minun on turvauduttava paistinpannuprotokollaan.”

”Tietenkin ymmärrän, sinä hullu nainen”, Preussi vastasi ja tarjosi käsivarttaan naiselle. Unkari katsoi häntä epäillen pari sekuntia, mutta hyväksyi eleen kuitenkin ja laski oman kätensä tarjotulle käsivarrelle.

”Minä olin tosissani”, hän muistutti vielä, ”yksikin virheliike ja sinä saat paistinpannusta.”

”Ja ja, Eli”, Preussi sanoi, ”älä ole epämahtava.”

He kävelivät poispäin vierekkäin ja Ranska katseli miettiväisenä heidän peräänsä kunnes Englannin ääni vei hänen huomionsa taas.

”Älä edes kuvittele suunnittelevasi enää mitään”, englantilainen totesi.

”Suunnittelevani? Minäkö?” Ranska kysyi esittäen yllättynyttä, mutta Englanti ei näyttänyt kovin vakuuttuneelta.

”Minä tiedän tuon ilmeen, sinä suunnittelet jotain”, hän totesi ja Ranska naurahti.

”Oi, mon cheri, sinulta on niin vaikea pitää mitään salassa”, hän sanoi, ”minä vain muistin yhtäkkiä, että minulla on yksi valokuva jonka ajattelin näyttää Gilille, mutta unohdin. Mietin tässä, että olisiko nyt hyvä hetki lähettää se hänen puhelimeensa.”

”Mikä valokuva?” Englanti kysyi hieman epäröivästi, koska hän ei ollut varma halusiko tietää mutta oli kuitenkin tarpeeksi utelias. Ranska kaivoi puhelimensa esiin hymyillen ja selasi oikean kuvan näytölle ennen kuin näytti sen englantilaiselle. Englanti vilkaisi kuvaa pikaisesti.

”En ole varma”, hän totesi tyynellä sävyllä, ”minä lähettäisin sen noin puolentunnin päästä. Sitten kun he ovat kaikki päivällispöytänsä ääressä.”

”Miten hieno idea, mon cher!”


A/N: Siinä oli tämän vuoden ystävänpäiväfikki! Toivottavasti piditte, mulla ainakin oli aika hauskaa kirjoittaessa (jostain syystä varsinkin Pohjoismaiden osuus huvitti mua suuresti). Tästä tuli oikeasi paaaaljon pidempi kuin oli alunperin tarkoitus ja sitten se ei näyttänyt loppuvan millään eikä ketään varmaan haitannut.

Slytherin cat

  • Vieras
Vs: Hetalia: Lemmenjuoma, K-11, osa 2/2 Valmis
« Vastaus #3 : 15.02.2015 14:50:45 »
En kerinnytkään hyppimään tai riehumaan, kun tuli heti kiire lukemaan tätä..
Tuo Pohjoisten osio oli aivan ihana. En taaskaan tiedä, miten voisin kommentoida tätä... Tyhjentämällä tähän koko aivoni?
Norja ja Tanska ovat aina mahtavia tyyppejä, olit kirjoittanut heistä oikein suloisesti. ^^ Eikä tietenkään Norjaan tuollaiset taikaliemet tepsi. Se voisi oikeastaan olla aika pelotavaakin...
Ggggheee, luulenpa, että aivoni räjähtävät kohta..!'' Anteeksi. Sekavaa kommentointia.
Muttakunkunkun, äh. Notuota, yritetäänpäs nyt saada jotain kommenttia aikaiseksi..

...

Norja ja Tanska, meidän SuFin shippaajat. : D Tämä mielikuva heistä siellä Ruotsin pihalla, jossain pusikossa stalkkaamassa. Jotenkin ymmärrän Islantia, toisaalta en yhtään. Eikö kokonainen perhe täynnä sekopäitä ole hieno asia?

SuFinistä en itse erityisemmin välitä, mutta tämä oli hyvin kirjoitettu. Tanskan toteamus toisesa Sviistä... Huh, ei kai nyt sentään. : D

FrUKistakaan en välitä vieläkään, mutta tuota noin... En oikeastaan tiedä, mitä sanoa. Hei, Englanti siis teki juoman itseään varten? Tämä oli jännä ajatus,.hienoa..

Ja näin.. Joo. Hieno ficci, huono kommentti.
Kiitos paljon, että tämän kirjoitit, minulla oli hauskaa tätä lukiessa. ^^

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Vs: Hetalia: Lemmenjuoma, K-11, osa 2/2 Valmis
« Vastaus #4 : 15.02.2015 15:33:56 »
Lemmenjuomaa ystävän päivänä! Mikä vuodenpäivistä sopisikaan paremmin tuolle taianomaiselle juomalle!

Olen aivan haltioissani, niin etten oikein tiedä miten nyt tätä kommentoisi. Lemmenjuomaa joka ei luo rakkautta mutta saa osoittamaan sitä vahvempana oli loistava idea, ja perinteinen idea että rakastuu väliaikaisesti siihen jonka näkee ensimmäisenä ei olisi ollut läheskään yhtä toimiva kuin tämä idea. Tuo makeus oli myös mielenkiintoinen kuvaus tuossa lemmenjuomassa samoin kuin se että se ei muuttanut täydellisesti juojan luonnetta van tämä osoitti tunteensa omalla palavalla tavallaan. Englannin täytyy selvästi piilottaa paljon paremmin kaikki taikuus joka saattaa aiheuttaa hämmennystä ja kaaosta aikaansaavien valtioiden käsissä. Tätä lukiessa on tullut kyllä monta kertaa huokailtua aww ja kikatettua aivan hysteerisen ihastuksissa.

Romano oli vain niin ihana, onhan hän ihana silloinkin kun antaa omanlaiset vastauksensa ja hieman tylyt kommenttinsa Espanjalle mutta oli tämä tunteitakin pursuava ja huomion hakuinen Romanokin söpö. Ehkä juuri suloisinta siitä teki se kuinka palavaa ja syvää rakkautta Roma tuntee Espanjaa kohtaan vaikkei sitä näytäkkään niin suoraan ellei ole hörpännyt lemmenjuomaa, onneksi Espanja tietää ilman lemmenjuomaakin mitä Roma häntä kohtaan tuntee. Preussi oli ihana, hänen tapansa kertoa omista tunteista oli vain niin herttainen ja Itävalta sai myös oman tunnustuksensa oi miten suloista.  Ja kun Euroopassa on kriisi niin Austraalia ja Uusi-Seelanti tulevat poppareiden kanssa paikalle varmasti käypää saippuasarjaa ehtivät ainakin nämä eurooppalaiset valtiot järjestämän milloinkin.

Norja ja Tanska taitavat viljellä omaa suhdettaan hiippailemalla puskissa ja tarkkailemassa muita pohjoismaita, en ihmettelisi jos tämä kaksikko olisi ollut myös piilossa islannin talon luona Norjan vahtiessa pikkuveljeään ja Tanska nyt seuraa Norjaa kuin varjo, no eiköhän tuo vahvista heidän suhdettaan =). Toi lemmenjuoma kommentti Romanosta oli Pandorassa .

”Bloody hell”, Englanti mutisi tajuttuaan mitä oli tapahtunut. Hän hieroi toisella kädellään otsaansa ja mietti, miksi kukaan ei koskaan kuunnellut jos hän käski heitä olemaan tekemättä jotain.
Koska kaikki valtiot ovat huomanneet että elämä on hauskempaa kun jättää ohjeet ja säännöt kuuntelematta ja soveltaa niitä sitten aina eri tilanteissa. Eivätkä he taida kuunnella toisiaan ylipäätään jos toinen käyttää kieltosanoja.

”Minä rakastan sinua niin paljon”, Romano sanoi ja huokaisi hieman, ”jos minä saisin päättää, olisin aina luonasi enkä koskaan menisi pois.” Espanjan sydän suli hieman, vaikka hän oli silti hämmentynyt.

”Feli?” hän kysyi kokeeksi, vaikka näki aivan selvästi että kyseessä oli Romano eikä nuorempi italialainen.

”Minun veljeni ei ole täällä”, Romano vastasi täysin rauhallisesti ja hymyili hieman espanjalaiselle, ”mutta arvaa mitä? Minä todella tarvitsen suudelman.” Hän kurottautui ylöspäin eikä espanjalainen tietenkään voinut kieltää häneltä suudelmaa, vaikka oli edelleenkin täysin pihalla tilanteesta muutoin. Romanon välitön läsnäolo sai hänet aina tuntemaan olonsa oudoksi muutenkin, mutta nyt kun siihen yhdistyi vielä italialaisen kummallinen käytös, Espanja tunsi olevansa täysin hukassa.
Voi miten söpöä oli Romanon tunnustukset kuin myös Espanjan hämmästys ja huoli Romanon käytöksestä. He ovat vain niin toisilleen tarkoitetut. <3<3<3<3

”Ösi on oikeastaan myös ihan mahtava. Ainakin melkein”, Preussi totesi aivan kuin se olisi hänelle aivan normaali asia sanoa.

”…Mielenkiintoista”, Unkari totesi pieni hymy huulillaan.
Todellakin mielenkiintoista, voi Preussi olet ehkä onnekas kun et muista mitä kaikkea sanoit. Itävallalla ja Preussilla on selvästi paljon selvitettävää keskenään..

”Minun pitäisi kysyä sitä teiltä”, Islanti totesi, ”mutta en ole varma, haluanko tietää miksi te istutte pusikossa Svin takapihalla.”

”Me olimme…” Tanska aloitti iloisesti, mutta painoi kätensä hänen suulleen ja tanskalaisen ääni vaimeni epäselväksi mutinaksi.

”Et halua tietää”, Norja vastasi tyynesti ja Islanti nyökkäsi aivan kuin se vastaus olisi ratkaisu kaikkeen.
Isoveljesi on oikeassa Islanti et taida haluta tietää mitä hän ja hänen rakkaansa tekevät Ruotsin takapihalla. Luulenpa ettei tuo ole edes oudoin paikka mistä Islanti on tämän kaksikon yllättänyt.

 
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!