Kirjoittaja Aihe: Glee/Harry Potter: Saippuaoopperaa, k11, Kurt/Blaine + monet muut  (Luettu 5478 kertaa)

Suzette

  • ***
  • Viestejä: 8
En koskaan hirveesti vaivaudu miettimään, mitä kommentoin, joten kommentit voi olla hieman sekavia ja lyhyitä, mutta.
Mä oon oottanu tätä jatkoo, ihanaa, kun se tuli, eikä siinä nyt menny ees pitkään.
En ehkä pitäny tästä luvusta niin paljo ku aikasemmista, mutta kiva tääkin oli.
Brittany oli niin Brittany, mutta kai se ois nähny Santanan kuitenkin joskus siellä linnassa, jossei se sitte oo sitä maagisesti sattunu välttämään?
Noo, enivei, ootan jatkoa  :D


Orenji

  • ***
  • Viestejä: 1 387

Huh, otan käsittelyyn luvun numero kolme ja palaan myöhemmin asiaan.

Suhdesotkut vain jatkavat leviämistään joiltain osin, mutta vielä lukeminen ei varsinaisesti turhauta. Luulen, että aika moni lukija tietää sen tunteen, kun hahmot tekevät jotain typerää ja reaktio on Ei, hyi, mitä sinä teet? Eeeiii, lopeta! :D Tässä vaiheessa haluaisin vain kolauttaa Rachelin ja Santanan päät yhteen, he eivät millään tajua, kuinka samankaltaisessa tilanteessa ovat. He voisivat olla hyviä ystäviä ja tukea toisiaan, mutta katsotaan nyt sitten miten heidän välisensä draama etenee.

Tarinan femme ansaitsee myös erityisen maininnan, vaikka Santanan ja Brittanyn tilanne onkin hankala. Toivon niin kovasti, että tämä paritus toteutuisi lähiaikoina.
And I could be
Part of your world

En ole perehtynyt Disneyn valloittavaan maailmaan lähestulkoon lainkaan, joten hyvä tapa on tutustuttaa juurikin musiikin kautta. Oikein sopiva kappale tähän lukuun, sanoitukset täsmäsivät mitä loistavimmin!

Ja sitten vielä Cedricin ja Klainen :'D   Blainen välinen tilanne. Mitä siitä voi oikein sanoa? Olin iloinen, että kumpikin tietää mitä tuntee ja että muutkin tietävät sen. Toisaalta olen pahoillani Cedricin puolesta, mutta oikeastaan haluisin heittää hänet ulos tästä vaikeasta kuviosta, että saisin lukea klainea. Äärimmäisen hämmentävää...
Cedric ei tulisi ikinä ymmärtämään.
Ja sehän se ongelma onkin.

Kiitos kaikesta huolimatta uusista luvuista!
"Älkää luulko että pelastatte ihmisiä ottamalla heitä kädestä kiinni.
Mutta ottakaa heitä kädestä kiinni."

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 1 998
  • Clara, my Clara
Heips, minä täällä taas!

Kiva luku taas jälleen kerran. Santanan ilmestyminen kuoroluokkaan oli juuri sellainen mitä Santanalta saattoi odottaakin. Ja se sen kommentti Schuelle, se oli täydellistä. Aiheutti hieman repeilyä.   :D

Ja ihanaa, hieman Brittanaakin mukaan vihdoin! Voi, Brittany. On oikeasti täysin uskottavaa, että hän ollut siinä luulossa, että Santana on jossain eri paikassa, kaukana hänestä.
Vaikka olisihan sitä luullut, että hän olisi vuosien aikana nähnyt edes vilaukselta Santanaa edes Suuressa salissa, jos eivät samoilla tunneilla koskaan sitten sattuneetkaan olemaan. Mutta sitten taas toisaalta, voihan sekin olla hyvin mahdollista, ettei Brittany ihan yksinkertaisesti ole nähnyt Santanaa. Niinkin voi käydä, nimimerkillä kokemusta on.

Mutta nyt kun Brittany tietää, että Santana on samassa koulussa eikä jossain aivan kaukana, niin kuin hän kuvitteli, niin he varmasti alkavat viettää aikaa taas yhdessä. Kunhan Brittany ei unohda Lunaa kuitenkaan. Olisi siistiä, jos Luna ja Santanakin sattuisivat ystävystymään. Edes hieman.

Klaine kohtaus oli todella suloista. Kaksikon duetton harjoittelukohtauksia odotellessa!  ;)
Mua jäi mietityttämään, että mitähän se Cedric meinaa, kun se nyt tapasi Blainen paljon hehkuttaman Kurtin. Lumosiko Kurtin mahtavuus hänet(kin) vai nousiko mustasukkaisuus pintaan aikaista pahemmin?

Finn ja Hermione vaan vaikuttavat suloiselta parilta. Sen takia en haluaisi, että Rachel änkeää itsensä heidän väliinsä, mutta sitten taas toisaalta… Rakastan Fincheliä ja haluan heidät yhteen! Apua, olen niin kahden vaiheilla!

Siihen tosin saattaa mennä kyllä aikaa, että Rachel saa Finnin kiinnostumaan itsestään, kun hän onnistui pelottelemaan poika parkaa kunnolla. Mutta ehkäpä heidän harjoitellessa duettoaan, Rachel onnistuu hieman näyttämään sitä omaa itseään, joka ei ole niin pelottava kuin Finn nyt luulee.

Jään odottelemaan seuraavaa lukua ja toivomaan paljon Klainea siihen.

Ai niin.
Lainaus
Olet kasvanut niin paljon”, Brittany sanoi tutkiessaan Santanaa päästä varpaisiin.
Tuosta puuttuu repliikkimerkki alusta. Muita virheitä ei mun silmiin ainakaan osunut.

-tirsu
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Milleri

  • Klaineri
  • ***
  • Viestejä: 74
  • "You know my coffee order?"
Okei, eli ihan ensteks pitää pahotella ku mulla meni näin pitkään vastata, en oo päässy koneelle (joka on salasanan takana) ja inhottaa vastata kännykästä tai tabletista, se on vaan jotenki vaikeeta. Näin kuitenki noi kommentit ja tulin hirmu iloseks! :)

Ja sitte, koulu alkoi mulla ja monella muulla tässä, joten mul ei oo millään aikaa jatkaa entistä tahtia, eli suht hitaasti menee eteenpäin mutta menee kuitenki!

Suzette: Hei, kaikki kommentit ilostuttaa eikä todellakaan haittaa! c: Kiitoksia kovasti! Ja no siis... Toki Brittany oli nähny Santanan ja ne muut mutta kun raukka oli vain uskonu niin sokeasti eikä ollu vaivautunu vaivaan päätään sillä :D Taisiis toki se on vähän ihmetelly mut sitte unohtanu koko asian.

Orenji: Hahaha! Sopii hyvin :D

Juu, odota vain, koska ne jatkaa kyllä vielä entisestään. MULLA ON SE KAIKKI SUUNNITELTU HAHAHAHA Ja hahahahah toi on niiiiin tuttu tunne! XD Ja eikä, ei oo tullu mulle ees mieleenkään kuin samankaltaset niiden tilanteet oikeesti onkaan O_O Oot ihan oikeessa!

Joo, siis itseasiassa Brittanaa kirjottaessa mä aloin ekaa kertaa ymmärtää niitä parituksena o_o Koska en oo ikinä oikeen älynny niitä mut nyt ku pääsin kirjottaa ni napsahti!
Hihi, ihana et tykkäsit disneystä tossa. :3 Koska mä oon ihan fani, disneydisneydisneydisneyyyyy ja varsinki toi laulu <3

Haha, Cedricin tilanne on kieltämättä hiukka surkea, käy vähän sääliksi. Mut ei se kyllä Klainen tiellä oo, niin kauan ku mä oon kirjottaja... heh. Heh

Siis kiitos superpaljon kommentista! :)

Tirsu: Heeeeeei, ihanaa!

Hahaahhahaa, joo, sitä oli aivan eeppistä kirjottaa. Santana on ehkä hauskimpii hahmoi kirjottaa tähän mennessä koska se on vaan niiiiiiiin bitch että joo, kiitos Ryan + Naya tästä ihanasta hahmosta! :D

Kyllä, Brittanaaa! Hahaha, Brittany nyt on Brittany. poor poor brittany. Mut siis onhan se nähny Santanan mut vaan koska se ei oo ajatellu et se on siellä niin ei se oo ajatellu et se oikeesti olis siellä. Koska Brittany.

Senhän näkee! ;D Ja ei, Brittany ei kyllä unohda Lunaa. Tää kolmikko on oikeestaan ainoo, minkä kaa en yhtään tiiä mitä teen, koska vähän pakko Santanan on totutella Lunaan ku Luna ja Brittany on kuitenki bestiksiä. Enkä totta puhuen tiiä kuka päätyy kenen kanssa yhteen, apua O_O

Hahaha! Klaine on aina suloista missä muodossa hyvänsä!
Ja hyvä pointti muuten. Luulen, että Cedricin mustasukkasuus vaan vahvistu ja sellaset "miten toi voi mennä mun edelle" ajatukset nous pintaan. Ei sitä nyt lumoa edes Kurtin mahtavuus D:

Hahahaha! Yoiu just have to wait and see, koska tän oon ihan suunnitellu!

Totta, mutta tämäkin on suunniteltu. Hahahah.

Klainepuoli on todellakin hoidossa! En tosiaan tiedä milloin seuraava luku tulee, mutta klainea se kyllä pursuaa.

Aa, kiitos korjauksesta ja kiitos muutenkin kaikin puolin ihanasta kommentista!
"You move me, Kurt."

kiilibiili

  • ***
  • Viestejä: 80
  • nyt oon lentänyt karkuun
"Siis. Awwwww!!" oli kiertelemättä aivan eka ajatus mikä tästä tuli mieleen. En lukenu vielä ekan osan Kurtin ja Blainen kohtaamista pidemmälle, kun mun piti tulla heti kommentoimaan, ja voin jo sanoa että mä niiiin rakastuin tähän! Ja Blaine.. Puuskupuhissa.. :DDD Ihana! Tässä oli ihan hirveen kivoja elementtejä jo ihan pariin ekaan kappaleeseen, juurikin tuo edellä mainittu sekä Cedric/Blaine ja kun Blaine oli niin blainemäisen sellanen "yhyy mun ensisuudelma ei merkannu mitään" ja Mercedesin kommentti Harry Potterin homoudesta ja ja.. Ei siinä alussa varmaan juuri muuta ehtiny tullakaan! Ja satuin näkemään tuolla jossain, että oot laittanu Rachelin Luihuiseen, voi ei :DD Rachel ei oo mun mielikuvissa yhtään tarpeeksi cool Luihuiseen, mutta just siks odotan innolla että pääsen niin pitkälle! Tykkään kovasti kun alkoi heti Klainella, varsinkin kun tykkään AU-Klainesta. Mielenkiintoinen yhdistelmä tämä! Julkaisen kommentin kun oon lukenut pidemmälle :)

Nyt luin tuon alun uudestaan ja innoissani oon skippaillu sieltä muutamia lauseitaki välistä..

No niin, sainpas kaikki tähän asti luettua! Pliispliispliis jatka tätä, ehkä tää kommentti vaikka inspirois taas jatkamaan..? Ihanaa Klainea ja Blainea ja Klainea ja mitenniinBlaineonparas ja.... Oi voi. Aion nyt kattoa Gleen kaikki Netflixistä löytyvät tuotantokaudet, jospa vaikka omankin Klaine-ficcini saisin sitten taas vauhtiin.. (Mun on ihan pakko saada kertoa että Blaine on siinä totaali kusipäinen menestyvä artisti, en ymmärrä miten saatoin sen Blainelle tehdä......) Joo mutta oikeesti jatka tätä, tykkäsin vaikka onkin vähän kliseitä mukana :3
näin sinut unessa, tuulenhenkäys ennusti ukkosta

Milleri

  • Klaineri
  • ***
  • Viestejä: 74
  • "You know my coffee order?"
Kiilibiili, apua, tulipa hyvä mieli tästä kommentista! Hahaahhaha ihana! Ja siis mun Blaine on aivan ehdoton puusku, se ei vois jotenki mennä mihkään muuhun :D Hahaahhahahaa, ihanaa kun tykkäsit (ja hyvä jos Blaine oli IC!) :3 Ja joooo siis Rachel on mulle niin luihuinen! Tai itteasiassa olin kahden vaiheilla rohkelikon ja luihusen välillä mutta päädyin sitte luihuiseen ;) Hahaa! KLAINE FOR THE WIN eiikun eimut tottakai alko klainella! >: D

Haha :D

Ja voi ku on tosiaan ihana kommentti, joka itteasiassa inspiroiki ihan sillä et oon jotenki jäätävissä artblockeissa hylänny ton kokonaan mut nyt avasin ekaa kertaa pitkään aikaan koko tiedoston pagesissa, koska haluisin kyl saattaa tän päätökseen kunhan pääsen ton möykkykohan yli! ja haha KATOKATOKATO ja uuu tahtoo lukea jos saat aikaan! :D (ja ei, not Blaine! :( Blaine on koiranpentu) Ui, kiitos hirmusesti kommentista, yritän nyt päästä alkuun uudestaan :3
"You move me, Kurt."