Kirjoittaja Aihe: Twilight: Camp with Cullen's [K-11] 3. LUKU 24.11.2011  (Luettu 5896 kertaa)

N1gg1h

  • ***
  • Viestejä: 53
  • So little nd still so cold
 
             
Nimi: Camp with Cullen's
Author: N1gg1h
Beta: - (halukkaat ilmotelkaa)
Genre: angst, drama
Fandom: Twilight
Pairing: Bella/Edward+muut
Rating: K-11
Disclaimer: Kaikki tutut hahmot ja paikat kuuluvat Stephenie Meyerille, muut minulle itselleni.
Warnings: henkilöt hieman OC, kielenkäyttö jne.
Summary: Bella on huonokäytöksinen koko koulun palvoma diiva, jonka on pakko lähteä maailman tylsimmälle musiikki leirille keskelle ei mitään. Leiri on suunnattu lähinnä tavallisille ihmisille, mutta Reneén pyynnöstä Bella on erikoistarkkailussa, mikä masentaa Bellaa vielä enemmän. Pian Bella huomaa, että siellä on muitakin hänen kaltaisiaan ja heistä tulee ystäviä. Ja pian kuvioihin tulee myös Cullenit...


  Cullen’s Camp




Trailer:

Kesästä on tulossa tylsä Bellalle ja hänen ystävilleen…

“Mitä tehdään tänä kesänä?”
“Mennään konserttiin?”
“Ei…”
“Roadtrip?”
“Tehtiin se jo viime kesänä…”

Kunnes…

“Bella tulisitko tänne?”
“Mitä nyt, äiti?”
“Mitä mieltä olisit jos…”
Ei.
“Enhän minä ehtinyt vielä sanoa mitään.”
“Se on silti ei.”
“Sitten en kysy sinun mielipidettäsi!”

Bellan äiti saa OMASTA mielestään hyvän idean…

Esitteen kuvat näyttävät hyviltä, Bella tulee varmasti viihtymään siellä.

…ja lähettää Bellan…

“EI, ei, ei, ei, EIIIII!”
“AUTOON!”

…leirille…

“Tervetuloa VampCampiin!” Käännettynä minun kielelleni: ’Ole hyvä ja keksi nopeasti kivuttomin tapa tappaa itsesi.’

…koko kesäksi…

“Milloin tämä kidutus oikein loppuu?!” Katsahdin kelloon.
“Olen ollut täällä vasta tunnin!”

…yksin…

Pakko soittaa kavereille, PAKKO!
“Hei Leah tässä, en juuri nyt pysty vastaamaan. Ole hyvä ja jätä vie-…”
“Jätä keskenäsi!”

…muiden leiriläisten kanssa…

“Haluatko apua?”
“En tarvitse apua.”
“Oletko varma?”
Mikä näitä ihmisiä oikein vaivaa?


… muun muassa Cullenien…

“Olen Emmett. Kuka sinä olet?”
“B. Itch.”
“Onko se lyhennetty Beatricesta?”
“…”

…ja Miken…

“Haluatko…”
EN TARVITSE APUA!”
“Olin vain kysymässä haluatko istua kanssamme.”
“Ai, joo se olisi mukavaa”

…N1gg1h ylpeänä esittää…


Joku oli kirjoittanut mustalla tussilla siihen ‘Kuolema’. Kuinka lohdullista!

…Camp with Cullen's!
« Viimeksi muokattu: 30.11.2014 21:58:21 kirjoittanut Beyond »

Chuva

  • Mursumarsu
  • ***
  • Viestejä: 656
Vs: Camp with Cullen's
« Vastaus #1 : 02.05.2011 19:37:16 »
Mä rakastan näitä kesäleiritarinoita! Leirissä on aina sellai oma tunnelmansa ja kun se on periaatteessa suljettu juttu, niin siihen on jotenki kivempaa eläytyä. Ja kun kesä on muutenki parasta aikaa, niin se vielä lisää plussaa.

Sinänsähän idea on vähän kliseinen, tai siis on yhdistetty kaksi perusjuttua; pahis-Bella ja kesäleiri. Mutta mä henkilökohtaisesti rakastan kliseitä (ainakin suurta osaa niistä) ja kuitenki jokanen tarina on jossain määrin erilainen kuin muut.

Mutta innolla jään odottamaan lukuja, toivottavasti niitä tulee piakkoin :D

Tom^^
"I understand what you're saying, and your comments are valuable, but I'm gonna ignore your advice."
-Roald Dahl (Fantastic Mr. Fox)

mmiru

  • ***
  • Viestejä: 69
Vs: Camp with Cullen's
« Vastaus #2 : 03.05.2011 16:57:55 »
Kuulostaa hyvältä! :D Tykkään tallaisista joissa Bella ei ole se Meyerin kiltti tyttö, mutta kyllä sellaisiakin tulee luettua. :) Traileri oli hyvä ja sopivan mittainen, minä jään seurailemaan! :D

Failaaja

  • Nörtti
  • ***
  • Viestejä: 17
Vs: Camp with Cullen's
« Vastaus #3 : 14.05.2011 20:27:13 »
Alota!!!! Seuraan innolla!


Mä en tajuu miten tyypit osaa tehä jänni näitä....... Öööhhhh.. trailereita........


 www.Enosaakirjottaa/Enmitäänmuutakaan.fi
Attack c';

Winerie

  • Tinakenkätyttö
  • ***
  • Viestejä: 192
  • All I have to do is dream
Vs: Camp with Cullen's
« Vastaus #4 : 15.05.2011 14:10:55 »
Jihii :D Tuo traileri oli todella hyvä ja odotan innolla mitä tästä kehittyy.
Ja Bella pahiksena :) Ihanaa.
Leirin nimikin on hauska : VampCamp xD
Mutta nyt ei oikein tule mitään järkevää tai rakentavaa, mutta ehdottomasti haluan lukea lisää.
Ja mahdollinen kliseisyys ei haittaa yhtään.
Eli jatkoa odottelen  ;)
The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Ravenclaw and proud of it!

Paperisen laivan aaltoihin puhallan...
Blogi

N1gg1h

  • ***
  • Viestejä: 53
  • So little nd still so cold
Vs: Camp with Cullen's
« Vastaus #5 : 18.05.2011 18:01:22 »
Tom^^, kiitos kommentistasi!  :) Kliseitä tulee varmasti ficin aikana olemaan jonkun verran, mutta kyllä sitä omaakin  stooria sinne väliin mahtuu aika paljon.  ;D

mmiru, kiitos kommentistasi! Elikkä Bella on just semmonen kovis/ diiva tässä ficissä jajajajja... no muuta en paljastakkaan, saatte lukea ihan itse  ;)

Failaaja, kiitos kommentistasi! Aloitan tänään tai huomenna, joten ekan luvun saat kyllä lukea kohta puoleensa.  :D

Winerie, kiitos kommentistasi! Eli kliseitä tulee ficin aikana jonkun verran,  joten hyvä jos ei haittaa ;D

Eka luku tulee kohta puoliinsa, kunhan saan sen vain kirjoitettua loppuun!
Siihen asti  :-*

amorgirl

  • Vieras
Vs: Camp with Cullen's
« Vastaus #6 : 18.05.2011 23:06:27 »
Ei vitsi hajjosin tolle nimelle VampCamp
Ääh, haluun todellakin tietää mitä tulee tapahtuun siellä, ja miks sille tarjottiin apua koko ajan. Ja millasia ne Cullenit on siellä.

 Hmm, tuun niin rakastuun tähän ficiin jos Bella on sellanen kovis joka vaa riehuu eikä mitää iih, en voi ankst roikotan suutani auki ja puren huulia



mutta jatkoo

♥:llä am

N1gg1h

  • ***
  • Viestejä: 53
  • So little nd still so cold
Vs: Camp with Cullen's
« Vastaus #7 : 22.05.2011 22:22:33 »
amorgirl:kiitos kommentistasi! Ja tässä ficissä Bella ei todellakaan ole sellainen ihana pikkutyttö, joka tottelee kaikkea mitä sanotaan  ;)

A/N: anteeks kamalasti, että täs kesti!! veljeni otti kannettavani, joten en pystynyt lisäämään 1. lukua aikaisemmin...  :-[ Mutta tässä se olisi! 1 luku. ENJOY!!

LUKU 1:


“Bella, Alysha on täällä!”, Renee huusi alakerrasta. Kello oli vasta kaksitoista, miten joku voi herätä niin aikaisin?!

Koulu oli  loppunut eilen ja bileet olivat sen mukaiset… ja niin oli sen jälkeinen päänsärkykin. Kuulin tömäykset, kun yksi parhaista kavereistani, Alysha, käveli kantapäillään yläkertaan. Irvistin. Tuntui kuin joku olisi hakannut rumpuja hänen tömistelynsä tahtiin.

“HUOMENTA!”, hän huusi ja kävi avaamassa verhoni.

“AAAARRGH! Haluan nukkua! Kukaan kunnon ihminen ei herää näin aikaisin kesälomalla!”, huusin takaisin. Hän vain nauroi, mutta minun korvissani se kuulosti enemmänkin kimeältä ja ilkeältä kuin tavalliselta hihitykseltä.

“Niin, niin, mutta, Bella…”, hän empi ojentaessaan särkylääkkeen ja lasillisen tuoremehua minulle. Otin ne tyytyväisenä. Kuulin tavallisen kolinan rappusista, kun Leah talsi lopen uupuneena huoneeseeni.

“Tulin niin pian kuin vain pystyin, äiti otti autoni pois, joten jouduin tulemaan juosten”, hän puuskutti. Katsoin häneen hieman kummastuneena, miksi hän oli kiirehtinyt meille tähän aikaan aamusta.

“Minä hälytin hänet hätäkokoukseen”, Aly kertoi. Nyt siirsin katseeni häneen ja aivoni löivät tyhjää. Kuka oli kuollut?

“Ja aiheena oli?”, kysyin jättäen kysymykseni leijumaan ilmaan.

Kesäloma!”, hän kirkaisi.
“Meillä ei ole suunnitelmaa loman ajaksi!”, hän kirkaisi. Minä ja Leah henkäisimme kauhistuneina. Miten minä saatoin unohtaa sen?

Kaivoin ison A3-lehtiöni ja otsikoin jutun: Kesäloma suunnitelma
“Joten, mitä tehdään tänä kesänä?”, kysyin samalla, kun koristelin otsikkoamme.

Tytöiltä alkoi sadella ideoita heti.

“Mennäänkö konserttiin?”, Aly ehdotti.
“Ei…”, mumisin.
“Roadtrip?”, Leah ehdotti.
“Ei, me tehtiin sen jo viime kesänä.”, vastasin mietiskellen.
“Biletystä?”, Alysha kysyi arasti. Molemmat meistä, Leah ja minä, katsoimme häntä hieman ärtyneinä ja samalla pettyneinä.
“Jotain omaperäisempää!”, kivahdin.
"Yritä edes!", Leah säesti.

Huonoja ideoita kertyi kunnon kasa, aina Disneylandista Slummeihin tutustumismatkaan. Ainut, mikä oli paperille kirjoitettu oli Italian matka, ei mitään muuta viidessä ja puolessa tunnissa. Sen jälkeen luovutimme, se  olisi Italian matka ja sillä siisti.

---

“Bella, tulisitko tänne?”, äiti huusi perääni, kun olin juuri noussut illallispöydästä ja lähtenyt huonettani päin.
“Mitä nyt äiti?”, kysyin vaikka pahoin pelkäsin tietäväni, että mitä.
“Kesälomastasi minä vain… Mitä mieltä olisit jos…”, äiti selitti innoissaan.
Ei.”, tokaisin tympeästi.
“Enhän minä ehtinyt vielä sanoa mitään.”
“Se on silti ei.”, sanoin tiukasti.
“Sitten en kysy sinun mielipidettäsi.”, hän sanoi liioitellun dramaattisesti. Huokasin ja kävelin huoneeseeni.

Ei äiti mitään päätöksiä pystyisi kuitenkaan tekemään ilman minua.

ReneePov:

“Musiikkia ja tanssia harrastaville nuorille. VampCamp tarjoaa majoituspaikan, tunnit, hauskuuden jne.” Siinä luki.

Bella menee sinne halusi tai ei. Ihan sama mitä hän on niiden muiden kanssa suunnitellut ne tulevat nyt peruuntumaan. Sain viimekerralla tarpeeksi, kun hän oli monta päivää kateissa ja sen jälkeen vaivautui soittamaan, että oli lähtenyt tyttöjen kanssa Roadtripille.

Kyllä siinä oli poliiseilla ihmettelemistä, kun kerroin puhelusta ja siitä  ettei häntä enää tarvinnut etsiä. Kuulin monien kuiskailevan, että minun pitäisi asettaa jotain rajoja Bellalle ja, että olisi parempi, jos Bella otettaisiin huostaan. Että minua hävetti, en ole koskaan punastunut, mutta silloin olin punaisempi kuin paloauto. Silloin päätin ettei noin tapahtuisi enää koskaan.

Bpov:


“HERÄTYYYYYS!”, Alysha huusi taas seuraavana aamuna. Hän repäisi verhot auki.
“Oikeasti, Aly! Painu…”, mumisin tyynyäni vasten.
“Laukut on jo pakattu, ei tarvitse kiittää!”, kuulin sarkastisen äänen, mutta se ei kuulunut Alyshalle eikä sen paremmin Leahille.

Nousin katsomaan kuka kehtasi tulla minun huoneeseeni näin aikaisin. Katsahdin kelloa se näytti puolta seitsemää. PUOLTA SEITSEMÄÄ!! Joku niin saa kuulla kunniansa. Jouduin räpyttelemään hetken, että silmäni tottuisivat valoon. Ja kukas muukaan siinä seisoi kuin 'rakas' äitini.

“Mitkä laukut?”, kysyin säikähtäneenä. Ehkä hän sai kuulla Italian suunnitelmastasi ja halusi mukaan.
“Leirilaukkusi.”, hän totesi kuin se olisi ollut silkka yksinkertaisuus.
“Mikä leiri? En minä ilmoittautunut millekään leirille!”, intin.
“Niin sinä et ilmoittautunut.”, hän sanoi ja hymyili ilkeästi.
“Et kai… Ei, sinä et voisi…”

A/N: vähän lyhyt... mut KOMMETTEJA OTETAAN AINA VASTAAN ;D
« Viimeksi muokattu: 22.05.2011 22:30:51 kirjoittanut N1gg1h »

Winerie

  • Tinakenkätyttö
  • ***
  • Viestejä: 192
  • All I have to do is dream
Vs: Camp with Cullen's
« Vastaus #8 : 23.05.2011 08:55:09 »
Tämähän oli erittäin hyvä alku. Ihanaa, että Bella on erilainen kuin yleensä  :)
Pidin kovasti tyylistäsi kirjoittaa ja tämä ei ollut mielestäni ollenkaan liian lyhyt vaan juuri sopivan kokoinen.
Reneen pätkä siinä välissä tahditti tarinaa mukavasti ja selvensi hyvin asioita.
Mutta jatkoa nyt odottelen innokkaasti :D
 
The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Ravenclaw and proud of it!

Paperisen laivan aaltoihin puhallan...
Blogi

Failaaja

  • Nörtti
  • ***
  • Viestejä: 17
Vs: Camp with Cullen's
« Vastaus #9 : 24.05.2011 12:44:08 »
Juups älä siis välitä en osaa antaa rakentavaa....
Mutta pidin alusta, ja jos veljesi tulee ja nappaa koneesi... Se ei osaa ajatellakkaan mitä mä teen ::)
Eli lyhennettynä: Jatka & varo veljees
Attack c';

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: Camp with Cullen's
« Vastaus #10 : 30.05.2011 19:39:01 »
Uu !
Kone oli melkein kuukauden hajalla ja nyt tulin kattoon et onko jatkoa tullu, ja OLI TULLU! :D
Tykkäsin tosta luvusta, varsinki tosta ReneePov'ista !
Mä en tiiä mikä se on, mut mä tykkään lukee jonkun muun näkökulmasta kirjotettuja tekstejä ;D

Juu.. jatkoa toivoisin vielä lisää ja lisää! Mua kiinnostaa et mitä tapahtuu kun Bella tapaa Cullenit :)

<3.Anskubits

 
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

miiru_97

  • ***
  • Viestejä: 80
Vs: Camp with Cullen's
« Vastaus #11 : 31.05.2011 14:58:05 »
 ;D
Alku on lupaava, jään oottelee jatkoa....... Mitäs vielä? Kirjoitusvirheitä ei sattunut silmään, teksti oli sujuvaa ym.
Mukavaa lukea jt. erilaista Bellaa. ;)

jatkoa!  ;)
miiru_97
(:

N1gg1h

  • ***
  • Viestejä: 53
  • So little nd still so cold
Vs: Camp with Cullen's
« Vastaus #12 : 09.06.2011 21:40:37 »
Winerie,
Failaaja,
Anskubits,
miiru_97,
  kiitos teille kommenteistanne  ;D ja nyt se kauan odotettu 2. luku!  :D


2. luku

“Autoon!”, Renee huusi. Kostan tämän vielä! Aivan varmasti kostan!
Tällä hetkellä näytti siltä ettei Renee pitänyt mistään, mitä tein. Ei siitä, että olin eilen ennen nukkumaan menoa värjännyt hiukseni vaaleiksi ja leikellyt niistä hieman revitymmän näköiset eikä siitä, että joutui tällä hetkellä kantamaan minut autoon, koska olin käynyt istumaan keskelle tietä ja sanonut etten aio liikkua siitä ennen kuin saisin jäädä. Joskus en vain tajua häntä. Aivan hän ei myöskään pitänyt Italian matka ideastani ja minun tietysti pitää lähteä niin aikaisin, että piti twiitata tästä koko jutusta tytöille autosta. Ihan kuin jossain kidnappauksessa, siis niin ulkona muodista.

---

Se on siis jossain pikkukylässä! Sen takia hän ei siis suostunut kertomaan paikan nimeä!, kauhistelin, kun huomasin pikkukylille ominaisen kyltin lähestyvän. Tervetuloa Forksiin!, siinä luki. Olen kuullut tuon nimen jossain…

“Mikä on Forks?”, kysyin äidiltä painottaen nimeä tympeästi.
“Haarukka”, äiti vastasi nopeasti. Et pääse tästä näin helpolla!
“ÄITI!”
“Sinä et siis oikeasti muista?”, äiti kysyi surullisena. Pudistin päätäni. “Sinä synnyit siellä kulta!”, hän kuulosti aivan tokanluokan matikanopettajalta, joka yritti opettaa, että vaikka luokan pellein ja varmasti suosituin oppilas sanoikin niin, niin 2x3 ei ole sama kuin 2+3.
“Aijaa…”, sanoin välinpitämättömästi. Hahahahah! Minähän sanoin, minähän sanoin, mutta kuuntelitko sinä, kuuntelitko? Et niin, sinä olit niin kiireinen miettiessäsi asukaslukua tai sen puutetta, ettet viitsinyt kuunnella minua!, ääni huusi pääni sisässä.
Turpa kiinni!, ärähdin sille mielessäni.
Et voi hiljentää minua! Bimbo ei katsos saa kaikkea, mitä haluaa!, se huusi takaisin.
Okei, hienoa kuulin ääniä. Olin ollut täällä vasta vajaat puoli minuuttia ja sekosin jo. Näytän vielä tuolle kailottajalle taivaanmerkit.

---

ReneePov:

“Ovatko he tyhmiä?!”, Bella huusi selvästi yllättyneenä. “Onko tämä joku keskitysleiri ja he vartioivat meitä ympäri päiväisesti?”, hän jatkoi kiihtyneenä.
“Minusta on hienoa, että he antavat teidän asua talossaan koko leirin ajan. Voithan sinä toki kysyä, jos saat asua ulkona teltassa.”, tokaisin virnistellen. Bellan silmät olivat pyöristyä ulos kuopistaan, hän ei ollut ikinä nukkunut ulkona.

Bella jatkoi valitustaan, kuinka hänellä ei ollut aikaa tähän, hän halusi kotiin, hän halusi Volterraan ja niin edespäin. En välittänyt hänen valituksestaan ja aloin heitellä hänelle laukkujaan.
“Otat kiinni jokaisen laukun jonka et halua menevän märäksi ja mutaiseksi.”, komensin. Taivaalta tihkui vettä, tyypillistä Forksia. Bellaan sai kerrankin vauhtia ja hän otti jokaisen laukkunsa kiinni.
“Eikö kukaan oikeasti tule auttamaan?”, hän ähisi samalla, kun kantoi kuutta matkalaukkua sisään minulla oli toiset kuusi ja autossa oli vielä lisää. Ei sillä, että valittaisin, mutta joku voisi oikeasti hieman auttaa.

Kuin käskystä kolme komeaa poikaa, tai pikemminkin nuorta miestä tuli meitä vastaan.
“Minä voin ottaa nämä.”, tarjoutui poika jolla oli kultaisen väriset hiukset. Hän otti kaikki kuusi laukkua ja näytti, kun ne eivät olisi painaneet mitään.
“Kiitos-”, jätin lauseen roikkumaan.
“Jasper, veljeni Emmett ja Edward.”, hän esitteli kohteliaasti ja nyökkäsi vuoroperään tumma- ja punahiuksiseen poikaan.

“Äiti ja isä ovat sisällä muiden kanssa, voitte seurata meitä, niin esittelemme teidät.”, hän ilmoitti. Ei Bella varmasti pane pahakseen etten kertonut, että leiri kestää koko kesän.

---

Bpov:


Jasperiksi itsensä esitellyt poika puhui äidin kanssa ja äiti rakasti sitä kuinka ystävällinen ja hyväkäytöksinen hän oli. Minusta hän näytti hyvälle.

Edwardkin oli ihan hyvännäköinen, mutta hyvin jäykän oloinen, aivan kuin olisin loukannut häntä jotenkin. Emmett puhui Edwardin kanssa kiivaasti jostain, en ymmärtänyt muuta kuin, että hän yritti rauhoittaa pikkuveljeään. Huippu kuulosta oli huumekaupoissa hyötyä. Kyllä, myin huumeita, siitä sai hyvin rahaa.

“Ahaa. Sieltä ne viimeisetkin saapuvat!”, kaunis naisääni sanoi mikrofooniin. Sisällä oli palljon porukkaa varmaan 20 henkilöä. Olin kyllä huomannut, että talo oli iso, mutta niin iso, että sinne mahtui 20 vierasta en oikein usko. Oho, puolet ovatkin vanhempia, ne ovat pukeutuneet kuin lapsensa, eli kauheasti, ja ne olivat yhtä kalpeitakin, ei niitä voinut erottaa.
Sokea! Ja The ääni is back!

“Mike ja Ben sininen huone…”, mies, Carlisle, luetteli. Meidät on jaettu värien mukaan! Yök, tulee mieleen ensimmäinen kesäleirini kun olin vasta kuusi!, ajattelin inhoavana.

Minä tarkastelin kynsiäni, pitäisi käydä manikyyrissä heti, kun vain he aloittavat ohjelman minä häivyn. Odota aluksi, että jos heillä on nimenhuuto. Äänihän on fiksu!
Kiitos, vihdoinkin vähän tunnustusta sinultakin. Äänestä ja minusta voisi tulla hyvätkin kaverit ja voisimme suunnitella pakomme yhdessä, voisimme olla liittolaisia!
Nyt puhut asiaa siskoseni! Rynnäkköön! Titiditididiiii!

“Bella punainen huone. Se on eripuolella taloa kuin muiden leiriläisten huoneet.”, Carlisle sanoi ystävällisesti. Tyydyin vain kohauttamaan olkiani. Saanpahan omaa rauhaa!, ajattelin vahingoniloisesti, kun kaikki katselivat, jostain syystä etenkin tytöt, minua kateellisena.

---

Hahahah! Hienoa annoin sen ystävällisen kuuloisen miehen huijata itseäni. Muka eristyksissä ja omaa rauhaa! Pah!, ajattelin katsoessani punaisen huoneen ovea ja sen viereistä ovea. Niin ihanaa. Eihän hän oikeastaan huijannut minua, hän vain sanoi ettei täällä asu muita leiriläisiä.

Nyt selvisi syy siihen, miksi kaikki ovat tuijottaneet minua niin kateellisesti. Edward tuli huoneestaan pelkkä pyyhe lantiolle kiedottuna ja oli törmätä minuun. Hän näytti yllättyneeltä. Hänen vatsalihaksensa liikkuivat ihanasti hänen ihonsa alla, kun hän hengitti. Tajusin tuijottavani häntä, käänsin katseeni pois nopeasti ja kipitin avaamaan oveani.
“No, näitkö mitään kiinnostavaa.”, hän kysyi ja pystyin aistimaan typerän flirtti virneen hänen äänestään. Todellakin!!
“En oikeastaan… paitsi”, pidin dramaattisen tauon ja käännyin katsomaan häntä. Olin oikeassa hän tosiaan virnuili “onko hiusten värisi aito?”, jatkoin ja esitin, että minua olisi kiinnostanutkin asia. Hänen naamansa valahti. Hahaaa! Siitäs sait! Hänen naamansa kovettui samaan vihaiseen naamaan kuin ennenkin. Hän kääntyi ja meni takaisin huoneeseensa.

Muuta en tiedä tästä leiristä kuin, että… minulla on parhaimman näköinen naapuri!

A/N: Kommentit ois ihan mahtavia!!  ;)
« Viimeksi muokattu: 03.12.2011 19:56:04 kirjoittanut N1gg1h »

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: Camp with Cullen's
« Vastaus #13 : 09.06.2011 23:07:50 »
Jee ! JATKOOJATKOOJATKOO ! JATKOOJATKOOJATKOO!
*Heiluu oman biletystanssinsa jossain*
;) Jee eka ! :) Mullon tääl nii kuuma etten jaksa kirjottaa rakentavaa,   :-\ rakentava on lomalla Kanarialla
( haahaa sille, luin uutisista et siel on yli 50 astetta lämmintä! ;D p.s.en oo varma !)
Jatkoo nopsaa : ) !

<3.Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

Failaaja

  • Nörtti
  • ***
  • Viestejä: 17
Vs: Camp with Cullen's
« Vastaus #14 : 10.06.2011 00:13:13 »
Ihana luku...
Ja en myöskään anna rakentavaa koska sitä pelottaa näyttäytyä muille...
Mutta jatkoa vaan nopiaan niin kaikki on hyvin ;D
Attack c';

miiru_97

  • ***
  • Viestejä: 80
Vs: Camp with Cullen's
« Vastaus #15 : 10.06.2011 10:51:33 »
 :D
En saa mitään järkevää aikaseksi, yritän vain olla repeilemättä pahasti, ku mun pikkuveli tuijottaa tos vieres et miks mä naureskelen.  ;)

Lainaus
yt selvisi syy siihen, miksi kaikki ovat tuijottaneet minua niin kateellisesti. Edward tuli huoneestaan pelkkä pyyhe lantiolle kiedottuna ja oli törmätä minuun. Hän näytti yllättyneeltä. Hänen vatsalihaksensa liikkuivat ihanasti hänen ihonsa alla, kun hän hengitti. Tajusin tuijottavani häntä, käänsin katseeni pois nopeasti ja kipitin avaamaan oveani.
“No, näitkö mitään kiinnostavaa.”, hän kysyi ja pystyin aistimaan typerän flirtti virneen hänen äänestään. Todellakin!!
“En oikeastaan… paitsi”, pidin dramaattisen tauon ja käännyin katsomaan häntä. Olin oikeassa hän tosiaan virnuili “onko hiusten värisi aito?”, jatkoin ja esitin, että minua olisi kiinnostanutkin asia. Hänen naamansa valahti. Hahaaa! Siitäs sait! Hänen naamansa kovettui samaan vihaiseen naamaan kuin ennenkin. Hän kääntyi ja meni takaisin huoneeseensa.

Hmm.... ne kaks olisi tässäkin mahtava pari, vaikka molemmat ovatkin ennemmän täynnä itseään kuin alkuperäisessä.  ;)  ;D

jatkoa!  :)
miiru_97
(:

Love 4ever

  • ***
  • Viestejä: 140
  • See you when the night comes
Vs: Camp with Cullen's
« Vastaus #16 : 17.06.2011 23:04:29 »
niin loistava :) jotenkin vaikutti aidolta jokane tilanne :D tykkäsin very much
In the spreading darkness I exchange a pledge for the revolution
An evil flower that sprouted from love
With everything that'll happen after this
I can't let anyone interfere with it

s4rggu444

  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: Camp with Cullen's [K-13]
« Vastaus #17 : 25.06.2011 11:56:54 »

yks parhaista mitä oon lukenu!! tykkäsin tost traileriski,hyvin kirjotettu!! :) :-*

toivottavasti jatkat piakkoin!!!

Aiemmin juoksin mä silmät kii, mut sit mä törmäsin enkeliin!

_Bella_18_

  • ***
  • Viestejä: 28
  • Never give in~
Vs: Camp with Cullen's [K-13]
« Vastaus #18 : 07.08.2011 19:17:07 »
Aika mielenkiintoinen ficci ;D En olis koskaan ajatellu,et Bella vois ol bimbo... :o
Jatka samaan rataan ja jatkoa heti,kun vain ehdit :)
Kiitos ja kumarrus,
_Bella_18_
Rien n'est parfait~

N1gg1h

  • ***
  • Viestejä: 53
  • So little nd still so cold
Vs: Camp with Cullen's [K-13]
« Vastaus #19 : 27.08.2011 14:30:29 »
Eli ihanaa nähdä, että tätä lukee jotkut  ;D
Ja seuraavat luvut katosivat edellisen koneeni mukana (Kiitokset äidilleni -joka ei muuten ikinä enää käy koneellani-!!! ), mutta kyllä sitä jatkoa tulee, älkää huoliko  ;)

Love,
-N1gg1h