Kirjoittaja Aihe: Yksi yö kanssasi (Sirius/James, S, raapale)  (Luettu 1530 kertaa)

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Yksi yö kanssasi (Sirius/James, S, raapale)
« : 04.04.2009 17:17:32 »
Disclaimer: Nämä kaksi kuuluvat ikävä kyllä Rowlingille...harmi...

Title: Yksi yö sinun kanssasi
Author: Yuuri
Rating: S
Pairing: Sirius/James
Genre: Slash, raapale


A/N: Minun oli aivan pakko kirjoittaa tälläinen...se vain sopii tällä hetkellä mielentilaani :)
toivottaavsti pidätte :)

****************

Yksi yö sinun kanssasi

Minä halusin sinut vain kerran. Halusin suudella sinua tuhannesti, mutta vain yhtenä yönä. Se yö oli minun koko elämäni. Sinä tiedät sen ja siltikin sinä lähdit viereltäni silloin. Minä en pyytänyt sinua jäämään. Minä en käskenyt sinua lähtemään.

Sinä olet ollut minulle aina enemmän. Paljon enemmän kuin "veli". Sinä olit parasystäväni, uskottuni. Sinulle kerroin kaiken.
Kaiken muun paitsi asian, joka olisi pitänyt kertoa. Minä rakastan sinua.

Minä aion kertoa sen sinulle joka ikinen päivä tästä päivästä eteen päin. Saanko minä olla rakastunut sinuun?
Edes sinä et tiedä vastausta siihen, mutta et työnä minua pois luotasi.

Minä saan seisoa rinnallasi. Niin ylpeänä, kuin sukunsa hyljeksitty vain voi. Sinä opetit että ihminen voi olla oikeasti ylpeä vasta, kun on rakastunut. Minä olen. Saanko kertoa sen sinulle?

Kerroin sen sinulle kerran ja sinä päästit minut lähellesi. Se oli vain yksi yö- ei enempää. Minä sain tuntea ihosi omaani vasten. Minä sain suudella sinun pehmeitä huuliasi. Minä sain tuntea sen nälän, joka kyti sinun sisälläsi. Minä näin himon roihuavan tummenneista silmistäsi.

Sen yön sinä olit minun. Sen yön sinä omistit vain minulle. Ja tämän vuoksi haluan sinua yhä enemmän. Rakastan sinua.

Rakastan sinun tapaasi puhua.Rakastan joustavaa askellustasi. Rakastan sinua hymyäsi, joka yrittää voittaa omani.
Eniten rakastan kuitenkin sinua sinun itsesi vuoksi.

Sinun vuoksesi minä päästin sinut menemään. Sinun vuoksesi minä hukutin tunteeni kyynelieni virtaan. Sinun vuoksesi olen onnellinen puolestasi, vaikka tiedän- hänen kanssaan et ole kokonainen.

Sinä olet rakastanut sitä tyttöä iät ja ajat, mutta hänen kanssaan olet vain varjo itsestäsi. Sinä olet kertonut sen minulle itse. Sinä yönä sinä sen kerroit, joilloin minä täytin sinut. Yönä - jolloin sinä tiesit minun rakastavan sinua.

Vielä vuosienkin kuluttua...Saanko rakastaa sinua?
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 21:00:00 kirjoittanut Guadaloupe »
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Yksi yö kanssasi
« Vastaus #1 : 04.04.2009 18:04:37 »
Ensimmäinen Sirius/James ficci jonka luin, joten en oikein voi vertailla. Mut sen voin sanno, et raapaleeks tosi hyvä!



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite