Kirjoittaja Aihe: Hylätty, S, songfic  (Luettu 1051 kertaa)

puhpallura

  • höpelö
  • ***
  • Viestejä: 620
  • aww ♥
Hylätty, S, songfic
« : 15.07.2012 12:24:17 »
Ficin nimi: Hylätty
Kirjoittaja: puhpallura
Ikäraja: S
Summary: Tiesin, että hän ei enää palaisi, hän ei enää palaisi ja suutelisi minua; hän ei enää kertoisi, kuinka paljon hän minua rakastaa.
Genre: songfic
A/N: Albumihaaste #3, Nickelback - Far Away


Hylätty

Miksi hän oli lähtenyt? Miksei hän ollut jäänyt tänne kanssani? Nyt vain odotin häntä, odotin, että hän tulisi takaisin. Minä halusin sitä, halusin takaisin hänen syliinsä, mutta hän oli poissa,  lähtenyt toisen matkaan. Sydämeni oli särkynyt, kun olin nähnyt hänet sen toisen kanssa. Tiesin, että hän ei enää palaisi, hän ei enää palaisi ja suutelisi minua; hän ei enää kertoisi, kuinka paljon hän minua rakastaa.

This time, This place
Misused, Mistakes
Too long, Too late
Who was I to make you wait



Mitä jos hän tulisikin takaisin? Pystyisinkö antamaan hänelle toisen mahdollisuuden? Pystyisinkö unohtamaan vääryydet, joita hän oli minulle tehnyt? Pystyisinkö unohtamaan sen, että toinen oli koskettanut ja suudellut häntä? Unohtaisinko koskaan?
Meille oli annettu vain yksi mahdollisuus, ja hän oli pilannut sen.


Just one chance
Just one breath
Just in case there's just one left
'Cause you know,
you know, you know



Muistan kuinka rakastuin häneen ensisilmäyksellä. Se tapahtui silmänräpäyksessä, katsoin häntä silmiin, ja yhtäkkiä vain huomasin olevani korviani myöten rakastunut häneen. Koko sydämeni oli kuulunut hänelle. Nyt hän oli särkenyt sen tuhansiin palasiin, se oli mennyttä, kukaan ei voisi sydäntäni pelastaa. Rakastin häntä edelleen, en vain voinut heittää tunnetta pois, se oli juurtunut minuun.


That I love you
I have loved you all along
And I miss you
Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me
and you'll never go
Stop breathing if
I don't see you anymore



Muistan ne ajat, jolloin hän vannotti ikuista rakkauttaan minulle, kuinka hän ei koskaan lähtisi, kuinka hän ei voisi elää ilman minua. Ja nyt ymmärsin, se kaikki oli valhetta.


On my knees, I'll ask
Last chance for one last dance
'Cause with you, I'd withstand
All of hell to hold your hand



Hän väitti, että selviäisimme kaikesta yhdessä. Uskoin häntä, tyhmä kun olin. Mutta ymmärrän, että selvitäksemme, olisimme tarvinneet paljon enemmän. Enemmän rakkautta, enemmän aikaa yhdessä. Työnsä takia hän etääntyi minusta, yhteinen aikamme vain väheni kuukausi kuukaudelta.


I'd give it all
I'd give for us
Give anything but I won't give up
'Cause you know,
you know, you know



Miksi hän luovutti? Miksi hän luopui rakkaudestaan minuun ja lähti sen toisen matkaan? Lähtiessään hän sanoi antaneensa kaikkensa, en voinut uskoa sitä. Kaikkensa antaminen ei ole luovuttamista ja heti ensimmäisen vastaantulevan ihmisen kanssa karkaamista. Hän oli tehnyt jotain anteeksiantamatonta ja loukannut minua syvästi.


So far away
Been far away for far too long
So far away
Been far away for far too long

« Viimeksi muokattu: 17.07.2012 15:57:48 kirjoittanut puhpallura »
“We are only as strong as we are united, as weak as we are divided.”