Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Truth or Dare with Vampires K-11(VALMIS)  (Luettu 57782 kertaa)

verppa

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 62
  • PUF!
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (9. luku tullut)
« Vastaus #100 : 23.02.2009 22:18:00 »
Heippa vaa!

Kirjotan tänne nyt ekaa kertaa vaikka olen lukenut näitä tarinoita aika kauan ja täytyy kyl sanoo et nämä ovat todella hyvi käännöksiä! Kiitti kovasti ku oot kääntäny

-verppa-
Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.

Supernatural ♥

Julia Musta

  • ***
  • Viestejä: 192
  • Winter is Coming
    • Tylypahka, Keski-Maa ja Kaukainen galaksi
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (9. luku tullut)
« Vastaus #101 : 24.02.2009 10:05:42 »
Aivain loistava luku.

Edward oli taas niin ihana, se kylä osaa sanoa oikeat asita Bellalle ja siksi se onkin niin ihana.

Odotan innolla jatkoa.
When you paly the Game of thrones, you win or you die.
There is no middel ground
~Cersei Lanister

The revenge you want, will be yours in time...
~Varys

There is only one god and his name is death, and what we say to him? Not today.
~Syrio Forel and Arya Stark

mandeh

  • ***
  • Viestejä: 68
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (9. luku tullut)
« Vastaus #102 : 24.02.2009 10:23:45 »
Oi että kun oli söpöä! =)))))<3 Jatkoa....!
If it was someone you tryly loved.

Here we go.

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (9. luku tullut)
« Vastaus #103 : 24.02.2009 10:50:03 »
Kuurankukka: Kiitti. Tässähän sitä jatkoa tulee. :D

samba: Kiitos. :)

Molly: Kiitti. Jatkoa tulee. ;D

Rebecca Lupin: Kiitos. Joo, tarkistin vielä itse betankin jälkeen enkä löytänyt mitään kirjoitusvirheitä. Toivotaan ettei tässäkään ole. ;D

maikki: Kiitoksia. :D

Riiku: Kiitti. :)

BastillaShan: Kiitti. :D

verppa: Kiitti. :D

Julia Musta: Kiitos. Edward on aina oolutkin ihana. :)

mandeh: Kiitoksia. :D


Tässä tulee sitten 10 luku ja tämä on taas yli lyhyt luku, joten yritän saada lisää jatkoa tämän päivän aikana. :D Ja tämähän alkaa jo päästä loppusuoralle. Enää on jäljellä pari lukua.



Luku 10

Kun istahdin piiriin, Edwardin käsi vieläkin ympärilläni, katsahdin Aliceen. Hän oli jo pukeutunut.

Hän hymyili minulle anteeksi pyytävästi, outo ilme Alicelta. Virnistin takaisin, näyttäen anteeksi antoni hänelle.

”Emmett”, hän sanoi, ”sinun tehtäväsi on...”

”Odota”, Emmett sanoi leikkisästi, ”En ole vielä valinnut kumpaakaan.”

”Tiedän”, Alice sanoi hymyillen, ”Mutta minä näen, että valitset tehtävän.” Hän risti käsivartensa rinnalleen ja Emmett matki häntä. Hän oli purskahtamaisillaan nauruun.

”Muutin mieleni.”

”Ethän”, Alice ei enää hymyillyt, kuka tahansa saattoi huomata hänen olevan ärsyyntynyt.

”Kyllä, koska minä valitsen molemmat.”

En ollut varma, yrittikö Emmet olla kiusankappale vai oliko hän tosissaan. Luultavasti molempia, Emmetin tuntien. En voinut kuin pyöräyttää silmiäni hänelle.

”Et voi olla tosissasi”, Jasper sanoi torjuvasti.

”Olen sata prosenttisen tosissani.”

Kun kaikki olivat päässeet yli shokistaan, joka johtui Emmetin olemisesta jälkeenjääneempi kuin yleensä, Alice ryhtyi taas työhön.

”Olet varma?” hän kysyi juhlallisesti.

”Kyllä”, Emmett oli taas oma kärsimätön itsensä.

”Okei, Emmett.” Tartuin Edwardin käteen innoissani hänen myhäillessään hiljaa. ”Totuudeksi haluan tietää...”
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

mandeh

  • ***
  • Viestejä: 68
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (10. luku tullut)
« Vastaus #104 : 24.02.2009 11:23:52 »
HAHAA! Emmett ja Emmettin vaikea luonne:DD
Jatkoa nopeesti, haluun tietää miten Emmettin käy :D
If it was someone you tryly loved.

Here we go.

Julia Musta

  • ***
  • Viestejä: 192
  • Winter is Coming
    • Tylypahka, Keski-Maa ja Kaukainen galaksi
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (10. luku tullut)
« Vastaus #105 : 24.02.2009 11:25:03 »
Mukavaa että on tullut jatoka näin nopeasti.

Ja olen innokas kuulemaan mitä Emmetin pitä kertoa ja tehdä  ;)
When you paly the Game of thrones, you win or you die.
There is no middel ground
~Cersei Lanister

The revenge you want, will be yours in time...
~Varys

There is only one god and his name is death, and what we say to him? Not today.
~Syrio Forel and Arya Stark

BastillaShan

  • ***
  • Viestejä: 115
  • Sirius + Minä = Jakautunut persoonallisuus
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (10. luku tullut)
« Vastaus #106 : 24.02.2009 11:35:41 »
Voi Emmett ja sen ihana luonne  :D
Odottelen innolla mitä Emmettin pitää tehä ja kertoa, joten jatkoa  :)

-Bastilla Shan-
The Road goes ever on and on
Down from the door where it began.
Now far ahead the Road has gone,
And must follow, if I can,
Pursuing it with eager feet,
Until it joins some larger way
Where many paths and errands meet.
And whither then? I cannot say.
-The Old Walking Song-

Kuurankukka

  • Onnenhileet
  • ***
  • Viestejä: 865
  • T'hy'la
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (10. luku tullut)
« Vastaus #107 : 24.02.2009 11:45:23 »
No niin, nyt olen niin koukussa tähän kuin olla ja voi.. Minusta tuo oli just odotettua Emmetiltä, vaan Emmet voi valita molemmat ;D Mutta hyvä luku taas jälleen kerran, ehkä hieman lyhyempi kuin yleensä mutta ei se mitään. Kiva että jatkoa tuli näin nopeasti. Odotan malttamattomana mitä Alice kysyy Emmetiltä ja minkälaisen tehtävän hän valitsee.. Eli siis, jatkoa ja nopeasti! Isot kiitokset ja halaukset sinulle :)
Einmal ist keinmal


verppa

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 62
  • PUF!
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (10. luku tullut)
« Vastaus #108 : 24.02.2009 14:32:31 »
Aika loistava alotus. Odotan innolla jatkoa
Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.

Supernatural ♥

Dunja

  • ***
  • Viestejä: 83
  • xoxo
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (10. luku tullut)
« Vastaus #109 : 24.02.2009 14:38:55 »
Jänäään kohtaan loppui. Kun en päässyt 9. lukua kommaamaan niin kommentoin sen tässä samalla niin, että oli aivan ihana, ja että olet hyvä suomentaja. Sitten tästä luvusta ei oikein olekaan mitään muuta sanottavaa kuin että hienoa työtä taas! Odotan jatkoa innolla  :D.

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (10. luku tullut)
« Vastaus #110 : 24.02.2009 15:36:02 »
Hahaa ihanaa. laita äkkiä jatkoa, en jaksa odottaa... Pakko saada lisää, oon riippuvainen...
If I say you're the one would you believe me?

ude

  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (10. luku tullut)
« Vastaus #111 : 24.02.2009 18:49:35 »
uutta taas, ja hyvä alku. Lisää nopeasti jatko! :D Eikä mitään moittimista!
"You are my life now"

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (10. luku tullut)
« Vastaus #112 : 24.02.2009 19:43:22 »
Kiitoksia kaikille kommentoijille! :D

Luku 11

”Odottakaapas, Bellalla on oikeus tehdä yksi näistä”, Alice katsoi minuun. Olin yllättynyt.

”Oletko... oletko varma?” Hän nyökkäsi.

”Okei”, minä hymyilin. ”Selvä, minä keksin jotain. Emmett, totuudeksi haluan tietää...” lainasin Alicea, ”sinun seksielämäsi historian.”

Emmett haukkoi henkeään minulle ja sitten suuri hymy levisi hänen kasvoilleen.

Onko häneltä koskaan kysytty tätä kysymystä?

”No, jos vaadit.”

Alice taputti käsiään kikattaen.

Minua harmitti, ettei kysymykseni ollut kovin nolo. Mikään ei nolottanut Emmettiä. Minä vain toivoin tämän olevan hyvä kysymys, että voisin todella olla ylpeä edes jostain.

”Tulen takaisin”, Emmett sanoi nousten ylös ihmisten vauhtia. Hän oli poissa vain parin sekunnin kuluttua. Mietin, mitä hän oikein teki yläkerrassa. ”Minä löysin sen! Minä sain sen! Minulla on se!” Luoja, tämä lapsi on jälkeenjäänyt.

Sekunnin kuluttua hän istui nojatuolissa ympyrän ulkopuolella. Huomasin, että hän oli mahdollisimman kaukana Rosaliesta. Tämä tulisi todella raivostuttamaan häntä. Raivostuisiko hän myös minulle? Emmetin käsissä oli kolminkertainen ja toinen aivan tavallinen kenkälaatikko.

Kaikki kääntyivät katsomaan häntä uteliaasti. No, kaikki paitsi Edward. Hän näytti ärsyyntyneeltä siitä, että hänen täytyisi kuunnella tämä.

Se, miten me istuimme, muistutti minua satutuokiosta lastentarhassa.

”Okei, mistä aloittaisin, mistä aloittaisin?” hän hohotti innoissaan. ”Jospa vaikka ihan alusta.”

”Ensimmäinen kerta, kun tulin... iloiseksi... oli, kun olin neljätoista. Olin poikien pyjamabileissä. Joten oli hyvä, ettei kukaan huomannut. Olin viettänyt hyvän puolituntisen vessassa. Tiedän, mitä te ajattelette. Vaikuttavaa, vai mitä? Uskokaa tai älkää, minä olin todella ylpeä. Sain tuskin unta sinä yönä.”

Minun oli pakko vilkaista Rosalieta. Hän oli aivan ällikällä lyöty. Sanaton. En ihmetellyt yhtään, että Emmett halusi istua kaukana hänestä. Minä en tahtoisi. Pahin asia oli, että se voisi mennä vain pahemmaksi.

No, ainakaan hän ei ole aiemmin vastannut tähän kysymykseen.

”Joten, iloaikaa jatkui jotain neljä vuotta, pari kertaa päivässä. Vihdoin, olin kahdeksantoista ja minulla oli ollut treffit erään Tennesseen tytön kanssa. Hänen nimensä oli Helen. Hän ei ollut erityisen kaunis.” Emmetin nenä nyrpistyi, mutta tiesin hänen sanovan sen Rosalien takia. ”Mutta hänen mekkonsa oli tosi pieni. Siksi kaikki kundit pitivät hänestä.”

Henkilökohtaisesti ajattelin hänen tekosyynsä olevan ontuvia. Ilmeisesti niin oli myös Rosalien mielestä. Kuulin hänen päästävän matalan murahduksen. Minä sulkisin suuni, jos olisin Emmett.

”Kotimatkalla ravintolasta, johon olimme menneet sinä yönä, hän käski minun pysähtyä tien sivuun. Minä tein velvollisuuteni. Niihin aikoihin piti tehdä juuri niin kuin leidit pyysivät.”

”Hän pyysi minut takapenkille kanssaan. Tein niin. Hän suuteli minua. Ja, no, siitä se sitten lähti. Sanotaanko niin, että kaikki ne harjoitteluvuodet olivat hyödyksi sinä yönä. Vau, se oli aivan mieletöntä seksiä. Hän oli todella...”

Arvelin hänen tajunneen, että Rosalien ilme ei ollut mukavimmasta päästä. Hän oli aivan kalmankalpea. Ehkä Emmetin pitäisi siirtää tuoliaan vielä vähän.

”Näin hänet vain kerran sen jälkeen, joskus vuotta myöhemmin. Hän sanoi minun olleen oaras, jonka kanssa hän oli ollut. Uskokaa minua, hän oli ollut monen kanssa.” Hän keskeytti miettiäkseen vähän.

Emmett katosi laatikkoonsa ja nosti sieltä jotain. Katsoin lähempää. Se ei voinut olla se, mitä luulin sen olevan, eihän? Hyi.

”Tämä tässä, mitä pitelen, on kondomi, jota käytin sinä yönä.”

Melkein jokainen ringissä päästi kapinoivia ääniä. Edward vain näytti hiukan kapinoivalta. Hän oli luultavasti odottanutkin tätä. Tunsin itseni hiukan pahoinvoivaksi. Laskin pääni Edwardin syliin. Hän katsoi minua huolestuneena. Minä vain pudistin päätäni.

”Heitä se pois!” Rosalie kirkaisi.

”En voi”, Emmett sanoi hiljaa, eikä halunnut kohdata Rosalien katsetta.

”Emmett on tunteellisesti kiintynyt kondomiin”, Edward sanoi.

Olin sanaton. Paikaltani, Edwardin sylistä, en voinut enää nähdä sitä. Ja olin erittäin kiitollinen siitä.

”Emmett, laita se pois”, Jasper voihkaisi. Lyön vetoa, että hän oli erittäin kiusaantunut tuntiessaan kaikkien huoneessa olevien henkilöiden järkytyksen.

Emmett kohautti olkiaan ja laittoi sen takaisin laatikkoon. Ehkä siksi, että kondomit tunnetusti menivät helposti rikki. En ollut koskaan ollut Jasperille yhtä kiitollinen kuin nyt. Yäk, yäk, yäk.

Emmett hymyili ja otti kolminkertaisen laatikon. Hän laittoi sen lattialle meidän eteemme. Sitten hän meni dramaattisesti seisomaan sen taakse.

”Nyt, ennen kuin avaan tämän, minun täytyy varoittaa, että tämä ei sovi heikkosydämisille”, hän katsoi minua. Tunsin punastuvani. Edward suukotti minua otsalle ja kuiskasi korvaani.

”Me voimme lähteä, jos haluat”, hän viittoi ovelle.

Mutta minä en voinut, ei väliä, kuinka nolostunut olin. Minä olin se, joka kysyi häneltä tätä. Ajattelin pystyväni elämään sen kanssa. Ainakin suurimman osan ajasta.

Nyökkäsin Emmetille merkiksi, että hän voisi jatkaa, välittämättä Edwardista.

Liikkeellä, joka oli liian nopea nähtäväkseni, Emmett avasi laatikon.

”Tietääkö Esme, että sinulla on tämä talossa?!” Alice huusi hypäten jaloilleen.

”Ei”, Emmet katseli jalkoihinsa.

Laatikko oli täynnä valokuvia kaikesta ja useimmista asennoista. Oli siellä myös muutamia kuvia treffeiltä. Kuvia oli kaiken värisiä, mitä saattoi kuvitella.

Se oli otsikoitu: 'Seksi.'

Käännyin katsomaan Edwardia kasvoihin ja yritin keskittyä niiden kauneuteen. Hän hymyili minulle ja alkoi leikkiä hiuksillani.

Alice istui takaisin alas.

”Aloitan näistä treffeistä”, Emmett julisti osoittaen kuvaa pöydällä. Luultavasti huomaten, että en katsonut, hän sanoi sen ääneen: ”Toukokuun viides, 1935.”

Huomasin, että päivämäärä oli sitä päivää, kun hän muuttui vampyyriksi.

”Sinä päivänä tajusin, että seksi oli mahdollista vampyyreille. Olin haltioissani. Nyt te kysytte, kuinka tajusin sen. Kävelin Carlislen ja Esmen luo. He alkoivat huutaa!”

Emmett nauroi muistolleen.

”Yritin hetken aikaa saada Carlislelta tietoa siitä, mutta hän tuli hulluksi. Se oli ainoa kerta, kun näin hänen menettävän malttinsa. Hitsi, hän todella räjähti sinä yönä. Kertoi minulle kaiken seksistä, kun on vampyyri, se oli mahtavaa.”

”Ensimmäinen kerta, kun minä ja Rosal...”

”Ei!”

Rosalie näytti voivan tappaa Emmetin siihen paikkaan. En ollut koskaan nähnyt häntä niin murhaavana. Etenkään Emmettiä kohtaan. En voinut edes kuvitella, mitä hän tunsi sillä hetkellä. Minä olisin raivoissani Edwardille, jos hän kertoisi koko perheelleen, mitä me teimme, kun olimme kaksin. Ja olin varma, että Emmett ja Rose olivat paljon korkeammalla kuin me.

”Äh, älä viitsi, Rose. He ansaitsevat tietää”, hän näytti mököttävältä, mutta hermostuneelta.

”EI!” Rosalie huusi hypäten jaloilleen. ”Ei ikinä! He eivät ansaitse tietää mitään!”

”Emmett, hyppää vain tämän kohdan yli.” Olin yllättynyt, kun Edward puhui. Hän näytti siltä, kuin ei haluaisi kuulla sitä kerrottavan.

Emmett räpytti silmiään, mutta hyppäsi sen kohdan yli.

Hän jatkoi puhumista tunnin. Melkein kaikki, mitä hän sanoi, johti punastumiseeni. En ollut ikinä tiennyt niiden olevan mahdollisia. Edward vain tuijotti Emmettiä, kuten minäkin. Minua pelottaisi nähdä, kuinka hän reagoisi näihin juttuihin. Tuli selväksi, että hänen seksielämänsä tuli kiintoisammaksi jokaisen uuden keksinnön myötä. Mutta paras keksintö, hän kertoi, oli Internet. Se antoi hänelle kaiken, mitä hänen piti tietää, ja enemmänkin.

Hän oli kokeillut satoja eri asentoja. Hänen suosikkinsa oli tiimalasi. Monet niistä eivät olleet pöydällä. Ainoastaan hänen suosikkinsa. Aina, kun hän kertoi yhdestä, hän osoitti sitä pöydältä. Silmäni seurasivat vaistomaisesti ja kuvat liimautuivat mieleeni.

Pahinta oli, että hän ei ollut ikinä itse tietoinen. Kaikki katsoivat sitä, mukaan lukien Rosalie. Mutta minä olin pahin. Punastuin aina vain pahemmin ja pahemmin. Pian näytin aivan tomaatilta. Edward nauroi joka kerta, kun punastuin enemmän.

”Sitten, viime yönä, minä ja Rosalie yritimme 421. asentoamme. Minä löysin sen netistä. Sitä kutsutaan tonnikalaleiväksi. Se ei ollut kovin hyvä. Minä olin rytistettynä pieneksi palloksi.”

”Siinä kaikki. Toivoisin, että minulla olisi vielä jotakin kerrottavaa... Luoja, Bella! Sinä näytät aivan tomaatilta!”

Punastukseni syveni. Huone räjähti nauruun.

”Onko kysyttävää?” Emmett kysyi, kun oli taas hiljaista. Hän halusi kysymyksiä, se oli ilmiselvää.

Alice nosti kättään. Emmett osoitti häntä hymyillen.

”Miksi Rosalie ei halua meidän tietävän ensimmäisestä kerrastanne?”

Emmetin hymy hiipui ja hänen otsansa rypistyi.

”Öh...”

”Koska se oli erittäin suloista.”

Se oli Edward. Katsoin häntä yllättyneenä jälleen kerran. Hän hymyili Rosalielle ja Rosalie hymyili takaisin. Edward puhui uudestaan, valmiina jatkamaan.

”Joten, nyt on sitten kierros... kuusi ja puoli.”
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

mandeh

  • ***
  • Viestejä: 68
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (11. luku tullut)
« Vastaus #113 : 24.02.2009 19:49:43 »
Voi ei tota Emmettiä :DD Tuo Bellan kysymyskin oli kyllä ihan mielenkiintoinen :D

Suomennosta kehiin vaan lisää :DD
If it was someone you tryly loved.

Here we go.

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 703
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (11. luku tullut)
« Vastaus #114 : 24.02.2009 20:15:40 »
Oooh uusia lukuja. :D

Ensimmäinen joka tässä häiritsi, oli kirjoittajan virhe. Eihän vampyyrit muista ihmiselämästään enää muuta, kuin muutoksen ja syntymäpäivänsä (joskus?). Eli jännä, kuinka Emmett muistaisikin sen ajan, jolloin oli 14-vuotias.

Mutta hauska tämä oli silti. Nauroin tuossa kondomi-kohdassa ja pakko laittaa mesenkautta kaverille. :D

//Tää spoilaa Eclipseä/Epäilystä, joten laitan tekstin värillä ja pieneks:
Lainaus
kyllähän rosaliekin muisti tosi paljon sen ihmiselämästä, kuinka se muutettiin yms. ja sitä ennen jos muistette
Enpä tiedä, onko tää jotenkin tosi hatusta vedetty selitys, mutta Carlisle+muut saattoivat tietää Rosaliesta hänen menneisyydestään, joko kertoi itse tai/ja Edward luki ajatukset. Edward kun oli jo vampyyri, muistaa kaiken täydellisesti. Kun taas... Emmett tuskin kertoilee 14-vuotiaista iloisuuksistaan kaikille ja vampyyriajanmyötään unohtaa ne.
« Viimeksi muokattu: 24.02.2009 22:35:28 kirjoittanut Rebecca Lupin »


Kuurankukka

  • Onnenhileet
  • ***
  • Viestejä: 865
  • T'hy'la
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (11. luku tullut)
« Vastaus #115 : 24.02.2009 20:35:35 »
Tää toi jälleen kaivatun piristysruiskeen tylsään iltaani. Aika hauska oli toi Emmetin tarina, ja Bellan kysymys sitäkin mielenkiintoisempi ;D Jälleen yhtä hyvä luku kuin aikaisemmin, yhden kirjoitusvirheen tosin löysin mutten löydä sitä enää. Mutta luku oli taas hauska, repesin tällekin. Odotan innokkaana kuudetta ja puolenetta lukua, laitathan sen pian. Isot kiitokset sinulle jälleen kerran :)
Einmal ist keinmal


azzz

  • *
  • Viestejä: 1
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (11. luku tullut)
« Vastaus #116 : 24.02.2009 22:12:09 »
kyllähän rosaliekin muisti tosi paljon sen ihmiselämästä, kuinka se muutettiin yms. ja sitä ennen jos muistette :D

mutta niin ihana ficci, en ainakaan repee täällä kuoliaaksi :----------)

verppa

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 62
  • PUF!
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (11. luku tullut)
« Vastaus #117 : 24.02.2009 22:19:29 »
Vitsi mikä luku! Nauroin mahani kipeäksi!
Tosi hyvä ja hauska luku. Mutta voi Bella-raukkaa kuka vaa olis kyl punastunu...
Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.

Supernatural ♥

Julia Musta

  • ***
  • Viestejä: 192
  • Winter is Coming
    • Tylypahka, Keski-Maa ja Kaukainen galaksi
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (11. luku tullut)
« Vastaus #118 : 24.02.2009 22:47:46 »
Mä rakastan Emmetiä.  ;D
Se ei häpeille mitään ja se on hauskaa. ;)
Emmet on PARAS ;D

Jatkoa odotamme innolla
When you paly the Game of thrones, you win or you die.
There is no middel ground
~Cersei Lanister

The revenge you want, will be yours in time...
~Varys

There is only one god and his name is death, and what we say to him? Not today.
~Syrio Forel and Arya Stark

javie

  • Vieras
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (11. luku tullut)
« Vastaus #119 : 24.02.2009 23:57:39 »
Aivan mahtava :D Luin tänä iltana nuo kaikki luvut ja ihania kaikki. Ahhahah :D