Kirjoittaja Aihe: Sherlock Holmes, Tanssithan sydämeni tahtiin? ~ S  (Luettu 4560 kertaa)

Penber

  • Vieras
Title: Tanssithan sydämeni tahtiin?
Author: Penber
Raiting: S
Genre: Slash, Romance
Fandom: Sherlock Holmes
Pairing: Holmes/Watson
Disclaimer: Herrat omistaa Doyle ja biisin omistaa Sillanpää tai joku vastaava : DDD.

Summary: Tahdon olla sun sweet honey pie.

Song: Jari Sillanpää - Bum bum bum

A/N: Tämä pikku tekstin pätkä on omistettu raksupoksu Milgia-Hommesilleni! <3 Ihanaa, että jaksat ihkuttaa kanssani ja ymmärtää että olen välillä vähän tynnyrissä kasvanut ;D. Tämä osallistuu tietenkin otpkymppiin parhaalla parituksella ikinä! Ja Oi Doris-haasteeseen Sillanpään biisillä "Bum bum bum". Osallistuu myös Genrehaaste kakkoseen (slash).. Eipä kai muuta (:


Watson:

Tunsin kuinka suorastaan kiehuin kiukusta. En muista milloin olisin viimeksi ollut näin vihainen Sherlock Holmesille, tai sitten sellaista hetkeä ei vain ole ollut ennen tätä. Olin miettinyt kaiken valmiiksi. Kaikki sanat, jotka sitoisin lauseiksi. Nyt hän saisi kuunnella, mitä minulla oli sydämelläni. Enkä todellakaan antaisi hänen sekoittaa minua ihmeellisillä jaaritteluillaan! Ei. Ei tällä kertaa. Aikani miestä etsittyäni, löysin hänet eräästä kulmakuppilasta, jossa hän istui aivan yksin eräässä nurkkapöydässä. Vedin keuhkoni täyteen ilmaa ja lampsin sitten varmoin askelin tuon itseään täynnä olevan etsivän luo.

“Holmes!” minä aloitin rivakasti. “Olen kovin tuohtunut!”

“Sen huomaa, rakas Watson”, vastasi Sherlock Holmes keinuttaen päätään musiikin tahtiin. Minä köhisin, mutta hän ei näyttänyt huomaavan, että asiani oli tärkeä.

“Olen etsinyt sinua kaikkialta! Ja haluaisin sanoa, että olen kovin pettynyt…”

“Watson!” Holmes nousi. “Yritäpä rauhoittua. Kuuntele tuota musiikkia. Ah. Erehtymätöntä viulun sekä sellon yhteistyötä!”

“Mutta Holmes…”

En kerennyt sanoa enempää, kun Holmes oli jo kaapannut minut otteeseensa. Hän kietoi kätensä ympärilleni ja alkoi hiljalleen keinuttaa vartaloaan omaani vasten. Asetin toisen käteni hänen olkapäälleen, toisella pidin hänen kädestään kiinni. Kädestä, joka ei varmastikaan koskaan ollut niin lämmin kuin silloin. Painauduin miestä vasten ja tunsin kasvojeni helottavan.

“Holmes…”, mutisin, mutta hän hyssytteli  minut jälleen hiljaiseksi. Tunsin kuinka sydämeni hypähti innoissaan paikoillaan. Enkä vieläkään voinut ymmärtää, miten Holmes pystyi siihen. Miten hän sai minut aina uudestaan täysin pyörryksiin?

Taikureilla oli aina salaisuutensa.


Holmes:

Watson oli juossut kuin tuulispää. Hän murahteli minulle tavalliseen tapaansa taas jostakin niin loukkaantuneena. Näin jo heti päällepäin missä hän oli käynyt, mitä hän oli syönyt ja myös sen, että Watson oli selkeästi jutellut rouva Hudsonin kanssa ennen tuloaan tänne. Näitä seikkoja en miehelle päättänyt edes alkaa selostamaan, ehkei se olisi nyt oleellista.

“Yritäpä rauhoittua. Kuuntele tuota musiikkia. Ah. Erehtymätöntä viulun sekä sellon yhteistyötä!” huudahan ja kaappaan Watsonin otteeseeni, vaikkakin hän yrittää vielä kaikin voimin estellä. Piankos mies leppyy. Hän asettaa kätensä olkapäälleni ja painautuu minua vasten. Watsonin lämpö huokuu pian minuunkin.

Watson kuiskaa nimeni, muttei kuitenkaan sano enempää. Suljen silmäni, hyräilen musiikin tahtiin. Onneksi ystäväni ei tiennyt kuinka vaarallisen koukuttavaa tämä uusi huumeeni minulle olikaan.

Ilta saa.
Tanssitaan, ihan lähekkäin.
Minä vien.
Korvaasi kuiskaan näin:
"Yks ja kaks, kol ja nel", olet vierelläin.
Rakkauden askeleet, vie eteenpäin.

Oh my baby, tunnetko sen? Meille soi laulu rakkauden.
Sä oot vain mun, mä oon vain sun ja sydän lyö bum bum bum.
Rakkauslaulun kuulethan kai? Tahdon olla sun sweet honey pie.
Sä oot vain mun, mä oon vain sun ja sydän lyö bum bum bum.

Aamu saa.
Tanssitaan, yhä lähekkäin.
Sinä viet.
Korvaani kuiskaat näin:
"Yks ja kaks, kol ja nel", astuit varpaillein,
mutta kuitenkin, veit sydämein.

Oh my baby, tunnetko sen? Meille soi laulu rakkauden.
Sä oot vain mun, mä oon vain sun ja sydän lyö bum bum bum.
Rakkauslaulun kuulethan kai? Tahdon olla sun sweet honey pie.
Sä oot vain mun, mä oon vain sun ja sydän lyö bum bum bum.

Oh my baby, tunnetko sen? Meille soi laulu rakkauden.
Sä oot vain mun, mä oon vain sun ja sydän lyö bum bum bum.
Rakkauslaulun kuulethan kai? Tahdon olla sun sweet honey pie.
Sä oot vain mun, mä oon vain sun ja sydän lyö bum bum bum.


A/N2: H/W <3
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 13:50:56 kirjoittanut Yukimura »

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Tanssithan sydämeni tahtiin?
« Vastaus #1 : 18.05.2010 21:44:34 »
Raksupoksu Hommes tykkaa kovasti <3 Puhelinvastaaja tynnyrin tekstista (tai skeidasta kuin sina niita kaikkia kutsut).  

Ihana, harmi vain kuin oli lyhyt, no taytyy lukea monta kertaa :) <3 ihana.  Sopo Watson, ihan kuin mina kun olen tuohtunut, yritan tuohtua mutta sitten se unohtuu (paitsi eilen!!!)

Taikureilla on aina salaisuutensa :) Niin superhyper ihanahunaja kasa tama ficcinen aaaww <3

editt
Lainaus
Öh, no, tuota noin, en tiedä kuinka rakas kappale Bum bum bum sulle on, mutta mussa aiheutti kyllä hilpeyttä - johtuen enemmän tai vähemmän parituksesta.


Lainaus
Tämmöne kiva lyhyt tunnelma pätkä, tunsin... rytmin

Iha ku joku dissais tata kipaletta? ^^ Hyva kipale, ei saa!

RaxuPoxu HoMmes lovettaa <3

M
« Viimeksi muokattu: 18.05.2010 22:09:04 kirjoittanut Milgia »
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Fell

  • Vieras
Vs: Tanssithan sydämeni tahtiin?
« Vastaus #2 : 18.05.2010 21:55:32 »
Lainaus
Jari Sillanpää - Bum bum bum
Öh, no, tuota noin, en tiedä kuinka rakas kappale Bum bum bum sulle on, mutta mussa aiheutti kyllä hilpeyttä - johtuen enemmän tai vähemmän parituksesta.

Mutta tää oli ihana <3 Voin kuvitella kaksi viiksivallua tanssimassa Sillanpään tahtiin :,D No joojoo, en tiedä, ovatko ne oikeasti viiksekkäitä, mutta minun mielikuvissani ainakin Watsonilla on kunnon mursuviikset ja Holmesilla jotain sänkeä, eikä ne luultavastikaan tanssi suomalaista iskelmää, mutta joka tapauksessa : D

Lainaus
Onneksi ystäväni ei tiennyt kuinka vaarallisen koukuttavaa tämä uusi huumeeni minulle olikaan.
Tuli ihan Edward Cullen my brand of heroin-juttuineen mieleen, mutta Holmes on paljon charmimpi kuin joku Pattinson <3 Ainakin minun mielikuvituksessani : D

Tykkäsin tästä ihan valtavasti, ihana taas kerran <3 Jotenkin kummasti tästäkin tuli ihan sisällötön viesti : D Saanhan anteeksi?

OTP10 on ihana haaste <3 Sieltä voi kätsysti bongailla uusimmat ficcisi, kuten olen tainnut jo sanoakin : D

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Vs: Tanssithan sydämeni tahtiin?
« Vastaus #3 : 18.05.2010 21:59:44 »
Tuli ihan Edward Cullen my brand of heroin-juttuineen mieleen, mutta Holmes on paljon charmimpi kuin joku Pattinson <3 Ainakin minun mielikuvituksessani : D

Komppaan Felliä<3

Tämmöne kiva lyhyt tunnelma pätkä, tunsin... rytmin!
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan

Jinmuru

  • Fangirl
  • ***
  • Viestejä: 1 323
  • Ava (c) Okakettu
    • Tumblr
Vs: Tanssithan sydämeni tahtiin?
« Vastaus #4 : 18.05.2010 22:11:58 »
Oi oi... <3

Edelleenki sun Holmes/Watsonit on aivan ihania! <3 Näitä voisi lukea vaikka kuinka. ^-^

Mä oon kuulemma pienenä tykänny tästä biisistä. :'D Ihan vaan näin offina. xD Olin aika yllättynyt, kun kirjotit tästä. <3

Tykkäsin! ^__^

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Tanssithan sydämeni tahtiin?
« Vastaus #5 : 18.05.2010 22:13:04 »
Onko olemassa jotain niin ihanaa kuin Holmes/Watson one-shot jossa söpöillään?

Vastaus eittämättä on kielteinen. Ei vaan mikään pese Holmes/Watson söpöilyä! Kun miettii, että periaatteessahan Conan Doylen kirjat on täynnä H/W söpistelyä, eikä tarvitse edes kovin rivien välistä lukea, niin ehkä siksi tällainen vaan iskee niin hyvin - koska minä ainakin voin kuvitella tanssimistilanteet ja suutahtaneen Watsonin ja kaikki ihan mihin tahansa alkuperäisnovelliin, eikä tekisi tiukkaa. IC:yttä tosiaankin.

Kiitos tästä, sydämeni tuossa sykähti kun Nukkemestari tuosta yltä minulle huomautti mesessä, että tällainenkin oli tullut <3

Kiitus, t: jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Penber

  • Vieras
Vs: Tanssithan sydämeni tahtiin?
« Vastaus #6 : 18.05.2010 22:23:27 »
Omg. Kommentteja! Näin nopeestiki viel! Ihihi.

Milgia: Yay! Hyvä että hän tykkäsi! (: Siihen mie tähtäsinki <3

Fell: Milgiaa voit syyttää biisistä :'DDD. Minust se on kyl aika hauska. Varsinki sen jälkee ku kuunteli sen varmaa kymmenen kertaa putkee tätä kirjotusta varten. Nyt soi vaa päässä.. OU MAI BEIBI TUNNETKO SEN!??!?! : DDDDD lol <3 Ja joo, Watson on aika viiksekäs, mut Holmes on kyl iha sheivaaja. Tai siis.. sellanen : D Siisti!! Anteeksi ihan sekava kyllä tämä minunkin kommentti!

Nukkemestari: Hyvä hyvä ^^ Rytmi välittyi~

Jinmaru-Chan: Hih. Milgiaa voit kiittää siitä että tästä biisistä tuli kyhättyä. Ihanaa että pidit!

jjb: On se H/W söpöily sit vaa nii.. söpöä! : DD Siellä salakavalasti viesti kulkee!! Cool!

zilah

  • Vieras
Vs: Tanssithan sydämeni tahtiin?
« Vastaus #7 : 19.05.2010 09:27:17 »
Voi apua Pena, minkä teit!  :D

Minulla on takana ihan karmea vuorokausi, mutta tämä kyllä sai harmituksen unohtumaan välittömästi. Jo tämän ficin nimi kiinnitti huomioni, se on kerta kaikkiaan täydellinen.

Nämä kaksi ovat vain niin älyttömän söpöjä yhdessä ja tuo laulu on kyllä piste iin päälle. Minulla ei ole minkäänlaisia vaikeuksia kuvitella Harwicke/Watsonia liitelemässä Brett/Holmesin käsivarsilla... ;D Ooh! Sydämenkuvat vaan vilisee silmissä ja pehmonallet tanssii ympärillä.  :D

Janiin, minä muuten inhoan Jari Sillanpäätä, tosin on minun annettava miehelle yksi tunnustus. On kaverilla rautainen pokka, kun pystyy laulamaan noin kornin tekstin ilman, että räjähtää nauramaan. Minä en ainakaan ikinä enää kykene kuuntelemaan tätä ilman, että näen sieluni silmin Holmesin ja Watsonin tanssimassa keskenään.

Nyt sitten vain miettimään, kuinka saan tämän typerän hymyn pyyhittyä kasvoiltani ennen kuin menen töihin.  :D



zilah
« Viimeksi muokattu: 19.05.2010 09:29:06 kirjoittanut zilah »

Lilian

  • ***
  • Viestejä: 49
Vs: Tanssithan sydämeni tahtiin?
« Vastaus #8 : 04.08.2010 13:19:12 »
Awwwwws <3 Tämä oli ihana täydellinen söpöstely nomnomnomnomnom! En osaa sanoa muuta, kuin että virnistelen täällä yksikseni kuin mikäkin idiootti :P

- Lilian kiittää
And I find it kinda funny
I find it kinda sad
The dreams in which I'm dying
Are the best I've ever had