Kirjoittaja Aihe: Kelmien kartan tulevaisuus(Ennen: mitä he tekevät nykyään, James Sirius Potter)S  (Luettu 1982 kertaa)

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
alaotsikko: S, paritukseton, raapale

Name: Kelmien kartan tulevaisuus
Author: HarryPotterFan4Ever, eli minä
Beta: Kalju

Genre: drama
Pairing: James Sirius Potter
Rating: S
Words: 322
Summary: En voinut vastustaa kiusausta, ja avasin työhuoneen oven.  

Disclaimer: En omista henkilöitä enkä paikkoja. Kaikki henkilöt kuuluvat Rowlingille. Tietoteksti alussa kuuluu Harry Potter- Faneille, jonka heiltä lainasin. Toivottavasti ette tapa minua. En tietenkään saa tästä minkäänlaista rahallista korvausta, enkä muutenkaan, tämä on omaksi huvikseni.
A/N: Luinpas sitten tällaisen tietotekstin Harry Potter- Faneista(joka on hyvä sivusto) ja keksin tehdä tästä ficin.

***

Harry Potter meni naimisiin Ginny Weasleyn kanssa ja heillä on kolme lasta. Yhdeksäntoista vuotta Voldemortin kuoleman jälkeen heidän keskimmäinen lapsi, Albus Severus, aloittaa Tylypahkan, jossa hänen isoveljensä James Sirius jo opiskelee. Parin nuorin, Lily Luna, aloittaa Tylypahkassa kahden vuoden kuluttua.

Harry ei koskaan valmistunut Tylypahkasta, vaan uusi taikaministeri Kingsley Kahlesalpa kutsui hänet auroriksi. Nykyään Harry työskentelee Taikaministeriön auroriosaston johtajana. Ginny liittyi Henkipään harpyijat -huispausjoukkueeseen, josta muutaman vuoden kuluttua vetäytyi perheensä pariin ja aloitti työt Päivän Profeetan huispaustoimittajana.

Jamesilla on Kelmien kartta, jonka hän nappasi Harryn työpöydältä tämän huomaamatta. Siriuksen vanha moottoripyörä on nykyään Harrylla.

***
Tuijotin ovea joka oli raollaa, yleensä isä ei jättäisi työhuoneensa ovea auki. Nyt kuitenkin hänellä oli ollut muuta ajateltavaa. Lily ja Albus olivat olleet viimeviikosta asti todella kipeitä ja nyt heidät oli viety sairaalaan. Isä oli jättänyt minut yksin kotiin, hän vain ajatteli muita. Äiti oli jo sairaalassa ja isä oli matkalla.
En voinut vastustaa kiusausta, ja avasin työhuoneen oven. Ei kukaan huomaisi jos vähän vilkaisisin ja kuka muka siitä välittää jos joku paperi on siirtynyt paikoiltaan. Tutkin huonetta. Kirjahylly oli täynnä kaikenmoisia kansiota. Ne eivät minua kiinnostaneet. Sen sijaan työpöytä näytti kiinnostavalta. Siinä oli kaikenmoisia papereista ja kirjoja. Eniten silmään pisti pergamentti palanen johon oli kirjoitettu:
"Herrat Kuutamo, Matohäntä, Anturajalka ja Sarvihaara
toimittavat apuvälineitä taikojen ilkitöihin
 ja ylpeänä esittävät:
KELMIEN KARTTA"

Kun avasin ja katsoin karttaa tarkemmin huomasin, että se oli tosiaan kartta, Tylypahkan kartta. Siellä oli paljon paikkoja joista en koskaan ollut tietänyt. Salakäytäviä ja oikoreittejä. Se oli selvästi väline sääntöjen rikkojalle kuten minä, isoisä ja kaksi setääni. Sääntöjenrikkojia koko suku. Olin kuullut huhuja tästä Roselta, muttaen ollut koskaan uskonut. Kuulemma, että se tulee näkyviin piti sanoa, että: ”Vannon pyhästi, että minulla on vain pahat mielessäni” ja , että se pyyhkiytyi piti sanoa:” Ilkityö onnistui” sanoin sen ääneen ja kartta pyyhkiytyi.
 Alhalla ovi paukahti. Voi ei, ajattelin.
”James! ”äiti huusi alakerrasta. Tungin pergamentin taskuuni ja rynnistin alakertaan.
”Niin?” sanoin viattomasti, tai niin viattomasti kuin osasin.





« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 19:31:48 kirjoittanut Pops »


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry