Kirjoittaja Aihe: Houkutus ~K-11~  (Luettu 1369 kertaa)

Groverin tyttö11

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 54
Houkutus ~K-11~
« : 18.12.2016 12:49:48 »
Ikäraja:K-11
Genre:Romance adventure
Paritus:Lukemalla selviää :D
Vastuuvapaus:En omista J.K:N hahmoja en saa rahaa.
Summary:Tylypahkan viimeinen vuosi mullistuu kun kouluun tulee uusi komea oppilas. Mikä on hänen salaisuutensa?
A/N:Siis tämä on Lilyn ja kelmien aikaa.
Luku 1

Nuori nainen astui Dumbledoren toimistoon. Nainen oli kalpea mutta kaunis. Hänellä oli tummat hiukset, hoikka vartalo, kalpea iho ja epätavalliset silmät. Ne olivat keltaiset ja läpitunkevat.
-Istukaa alas, Rehtori Dumbledore sanoi ja viittilöi häntä istuutumaan.
-Kiitos,suoraan asiaan saako poikani opiskella täällä?, Nainen kysyi. Hänen ilmeestään huomasi ettei kaikki ollut aivan kohdallaan.
-Tottakai se ei tule olemaan mikään ongelma meillä on jo yksi ihmissusi, Dumbledore sanoi.
-Mutta ministeriö on ollut kovasti vastaan ja häntä saatetaan kiusata, Nainen sanoi huolestuneesti.
-Ministeriöllä ei ole valtaa puuttua koulun asiohin ainakaan vielä ja kiusaamista ei Tylypahkassa suvaita, Dumbledore sanoi ja otti esiin kirjeen työpöytänsä laatikosta. Hän ojensi kirjeen naiselle.
-Siinä on kaikki tarvittava tieto juna lähtee laiturilta yhdeksän ja kolme neljännestä, Dumbledore sanoi.

Lily kirjoitti kirjettä ystävälleen Alice Prewettille. Alice on Frank Longbottomin heitä vuotta vanhemman Rohkelikko pojan pitkäaikainen tyttöystävä. Alicella oli lyhyt tumma tukka ja tämä oli iloinen ja pirteä. Marlene oli vaaleahiuksinen tyttö joka oli ihastunut Siriukseen. Marlene jankutti alituiseen että Lilyllä pitäisi olla joku poikaystävä. Tämän jonkun nimi oli James Potter ja hän oli kaikkien yhdessä Sirius Blackin kanssa sankari. Marlene tunsi Jamesin hyvin koska pelasi tupajoukkueessa jahtaajana. Jessica oli Remuksen tyttöystävä ja hän oli mustahiuksinen, sinisilmäinen, hoikka kaunotar. Siinä missä hänen neljäs ystävänsä Stevie huomasi aina tilanteisiin piilevän komiikan, oli Jessica tunnollinen, antelias, avulias ja huoletiva. Steviellä oli vaaleat kiharat hiukset. Siksi moni kutsui Stevietä kultakutriksi.
-Lily sinulle on postia!, Lilyn äiti Martha huusi.
Lily  Keskeytti kirjoittamisen ja ryntäsi alakertaan. Hän repäisi kirjekuoren auki ja huudahti.
-Kulta olen tulossa!, Lilyn isä huusi ja seisahtui keittiöön. Hän etsi katseellaan mahdollista vaaraa.
-Ei minulla mikään ole hätänä! Olin vain niin innoissani siitä että minut valittiin johtajatytöksi!,Lily hehkutti ja selitti sitten isälleen mitä se tarkoitti.
-Hyvä homma Lily!, Lilyn isä sanoi. Lily lähetti kirjeensä George pöllönsä mukana ja sai paljon onnittelu kirjeitä. Illalla Lilyn viimeinen ajatus oli: mahtavaa.

Aamulla Lilyn vanhemmat kyyditsivät hänet asemalle. Hän halasi heitä ennenkuin pujahti laiturille yhdeksän ja kolme neljännestä. Häntä kohti ryntäsivät Marlene,Alice,Jessica ja Stevie.
-Mitäs meillä täällä on?, Sanoi Sirius mustan ääni.
-Evans olenkin ajatellut sinua joka hetki!, James Potter sanoo.
-Mikä stalkkeri sinä olet Potter?, Lily tiuskaisi. Hän katsoi poikaa inhoten.
-En minä sinua ole katsellut salaa vaikka mieleni tekeekin, James jatkoi ja virnisti.
-Potter pysy kaukana minusta! Mennään tytöt, Lily sanoi ystävilleen. Junassa Lily söi muuteman jokamaunrakeen. Matka kului rattoisasti. Kun he istuivat pöydän ääressä ja satunnaisesti ensiluokkalaisia oli päätynyt Rohkelikkoon Dumbledorella oli ylimääräinen ilmoitus.
-Heti vuoden alussa tapahtuu jotain merkittävää nimittäin saimme uuden oppilaan!, Kaikki vaikenevat. Mustahiuksinen erittäin komea pitkä kalpea poika astuu opettajien pöydälle. Hän katsoo suoraan Lilyyn.
-Hänen nimensä on Jesse ja hän opiskelee viimeisen vuotensa täällä, Dumbledore selittää.
-Liian Luihuinen meille, James sanoo Siriukselle ja Sirius nyökkää.
-ROHKELIKKO!, Hattu kuitenkin huutaa. Lily johdattelee yhdessä Remuksen joka on valittu johtajapojaksi kanssa ekaluokkalaisia Rohkelikkotorniin. Jesse on määrätty Kelmien makuusaliin. Jesse nousee portaat ylös ja laittaa markaarkkunsa sängylleen ja alkaa purkaa sitä.
-Tervetuloa Tylypahkaan minä olen Remus Lupin ja olen johtajapoika, Remus sanoi ja kätteli Jesseä.
-Minä olen Jesse Black ja..., Jesse keskeytti lauseensa Siriuksen rykäisyn vuoksi.
-Minunkin sukunimeni on Black, Sirius sanoi. Hän mittaili Jesseä päästä varpaisiin. Jesse oli huomattavasti pitempi kuin he ja melkein yhtä komea kuin Sirius itse.
-Pelaatko huispausta?, James kysyi uteliaasti. Hän halusi hyviä pelaajia ja Jesse oli roteva ja lihaksikas.
-Pelasin entisessä koulussani jahtaajana, Jesse muisteli.
-Loistavaa tule karsintoihin torstaina, James kehotti.
-Selvä, Jesse sanoi. Hetken päästä he menivät nukkumaan. Remus katsoi ulos ja huomasi että huomenna olisi täysikuu.

Aamupalalla Lily söi hyvin vähän munakasta ja muutaman siivun juustoa ja kaksi palaa pekonia.
-Oletko sairas?, Jessica kysyi huolehtivasti. Lily naurahti hän tiesi Jessican luonteen olevan tuollainen.
-Katso nyt Jess kaikki on hyvin, Stevie sanoi huolettomasti. Alice pyöräytti silmiään.
-Mentäisiinkö nyt vain muodonmuutosten tunnille, Marlene sanoi estääkseen riidan.
-Ajattelin kävellä Remuksen kanssa, Jessica sanoi anteeksipyytävästi. Steviekin tähyili Peteriä. Marlene juoksi Siriuksen perään. Lily katsoi Alicea mutta tämäkin lähti Frankin luo. Lily tunsi käden olkapäällään kun hän kääntyi hän näki Jessen.
-Mentäisiinkö yhdessä? En tiedä missä muodonmuutosten luokka on joten voisitko olla oppaani?, Jesse kysyi. Lily hymyili ja johdatti Jessen luokkaan. Jesse istui Lilyn viereen. Koko päivä kului nopeasti. Lily vain huomasi että katseli Jesseä todella usein. Illalla Lily viipyi käytävällä vähän myöhenpään. Hän kuuli kelmit. Lily meni kivihirviöpatsaan taakse piiloon. Hän päätti selvittää mihin he menivät. Ja missä Remus oli? Lily seurasi heitä pihamaalle. Lily hämmästyi kun huomasi miten nämä muuttuivat koiraksi, hirveksi ja rotaksi. Samassa ihmissusi rynnisti ulos kun Lily oli kahden metrin päässä lyömäetäisyydeltä. Ihmissusi oli hänen edessään. Mutta kuin salama Jesse ilmestyi Lilyn ja suden väliin. Hän sähisi kulmahampaat esillä ja sai suden menemään kauemmas Lilystä. Hän nosti Lilyn syliinsä ja kiidätti sairaala siipeen. Matami Pomfrey tutki Lilyn ja totesi että tämä ei ollut ehtinyt vahingoittua. Dumbledore kertoi  Lilylle että jos Jesse ei olisi lentänyt yöllä Tällipajun yllä Lily olisi todennäköisemmin kuollut. Mitään Lily ei kuitenkaan kertonut siitä että kelmit olivat animaageja.

Lilyn ei tarvinnut olla päivääkään sairaalassa  koska hän  ei ollut loukkaantunut. Kelmit kuitenkin lähettivät hänelle tunnilla lappusen.

Hei Evans!
Tulisitko tarvehuoneeseen että voidaan puhua?
Klo.19.00-20.00

Kelmit!
Kyllä minä tulen.
Lily Evans

Illalla kelmit istuivat punaisella sohvalla. Huoneessa oli takkatuli kulho tuoreita mansikoita, levy suklaata ja jokamaun rakeita.
-Ethän sinä kertonut kenellekkään että olemme laittomia animaageja, Sirius kysyi huolissaan.
-En tietenkään eikä minulta kysyttykkään, Lily sanoi.
-Missä Jesse on?, Lily kysyi ja tähyili Jesseä huoneesta.
-Miten  Jesse tähän liittyy?,  James kysyi kylmästi. Hän katsoi Lilyä tutkivasti.
-Hänhän pelasti minut!, Lily sanoi äkäisesti Jamesille silloin kuului koputus. Lily avasi oven ja huomasi Jessen.
-Tule sisään, Lily sanoi. James,Peter ja Sirius kavahtivat kauemmas kun Jesse tuli.
-Mikä nyt on?, Lily tiuskaisi. Häntä ärsytti kun kelmit olivat niin epäkohteliaita.
-ETKÖ SINÄ TAJUA?! TUO ON HITON VERENIMIJÄ VAMPYYRI!, Sirius huusi. Peter osoitti Jesseä.
-Oletko sinä vampyyri?, Lily kysyi.
-Olenhan minä, Jesse totesi tyynesti. James tarttui Lilyyn ja veti hänet kelmien selkien taa jossa Peter jo kyyristeli. James ja Sirius vetivät sauvansa yhtäaikaa esiin ja osoittivat Jesseä.
-En minä teitä syö! Kai sen olisin jo tehnyt!, Jesse suuttui.
-Minä elän eläinten verellä kuten peurojen ja rottien!
-Ja hän pelasti minut!, Lily huusi tarttui Jesseä kädestä ja lähti huoneesta. James jäi huoneeseen kelmien kanssa tyrmistyneenä.


Welcome to my playground