Kirjoittaja Aihe: Saan hänet takaisin. (alle raapaleen mittaisia, Shuffle- haasteeseen, S) Sirius/OFC  (Luettu 1362 kertaa)

Olivia

  • Homo harakka
  • ***
  • Viestejä: 238
  • 365 päivää <3
        Saan hänet takaisin

Kirjoittaja: Olivia
Ikäraja: S
Tyylilaji: romance
Paritus: Sirius/ Sevie ( OFC, Sanna)
Disclaimer: Minun on vain yksi OFC, mutta muu on Rowlingin mielikuvitusta ja siksi tämä maailma kuuluu hänelle!
A/N: Parituksena S/S, fandomina Harry Potter ja osallistuu haasteeseen Shuffle lll- tarinoita satunnaistoistolla. Laitoin kännykästä jonkun biisin ja sen jälkeen tuli randomina joku biisi ja niin rupesin kirjoittamaan. Kolme ficciä, alle raapealeen mittaisia. Kommentoikaa ja sitä myöten risuja tai ruusuja!


1. Dum tek tek- Hadise

En saa häntä mielestäni, vaikka yrittäisin. Tuo suomalainen tyttö ei lähde aivoistani millään. James on jo ihan täynnä minua. Hän raahasi minut väkipakolla Italiaan perheensä kanssa, jotta saisin muuta ajateltavaa. Odotan vain taas sitä hetkeä kun tapaan hänet. Sevie Wiksten on minulle se oikea. En kyllä ole rakkauden tai edes ihastumisen asian tuntija. Sellaiselta minusta vain tuntuu. Outoja, uusia ja kutkuttavia tunteita.

Istuin  "talomme" edessä rautatuolilla ja katselin mäeltä alas, jossa asuimme viikon. Aurinko häikäisi silmiäni, eikä aivoni toimineet kunnolla
.


2. Karjala takaisin- JVG

Katselin Kelmien touhuja omasta nurkkapöydästäni. Minä halusin Siriuksen, tuntea hänen käsivarret ympärilläni. minä tulisin taistelemaan Siriuksesta. Nousin pöydästäni ja kävelin hänen luokseen. Tuo poika hymyili minulle heti huomattuaan minut. Minä painauduin hänen puoleensa ja suutelin. Suutelin kauan ja hän vastasi suudelmaan.



3. This is the night- Kurt Calleja

"Mennään rauhallisempaan paikkaan." Sirius kuiskasi minut korvaani. Hän tarttui minua käteen ja veti munut käytävälle.
"Hippa!" Hihkaisin läpäten poikaa käteen ja juoksin karkuun.

"Hii hop!" Sirius oli saanut minut kiinni ja nosti minut ylös, hänen käsivarsilleen.  Sirius kantoi minut Tarvehuoneelle ja minä kikatin koko matkan.
Huoneen muuttuessa hän kuiskasi minulle: "Tämä on se yö."
« Viimeksi muokattu: 18.06.2012 15:49:24 kirjoittanut Olivia »
Kuin pienet sadepisarat kimmeltävät kauniina kirkkaana kevätaamuna. Tuhansina pieninä pilkkuina maassa ne jotka säkenöivät ja kääntävät maisemaa ylösalaisin.
Tekstini ovat vain kalpeita. Tekstejä, jonka aurinko on jättänyt valaisematta.

MiNi

  • Vieras
Anteeksi oli tylsää ja stalkkasin sua... No sain ekana lukea tämän ^^. Löysin virheen ainakin, mutta hankala kännykällä riippumatossa ulkona, kun aurinko paistaa silmiin :D

mää meinasin tippua tästä riippumatosta, kun luin Kurtin This Is The Night <3. Se oli hyvä biisi tuohon ja sitä paitsi pidän biisistä hirveästi :D. Se oli yksi parhaimmista Euroviisuissa, sillä muistan sen ^^.

Saanko olla sun vakio beta? *puppyeyes*. Ja kiitos. Ja tule äkkiä faceen. Jos et ole jo ;) ;D

MiNi

Olivia

  • Homo harakka
  • ***
  • Viestejä: 238
  • 365 päivää <3
Ciao bella!! :)
Kiitos stalkkaaja MiNi!!

Toi viiminen biisi ja kirjotus oli hetkessä mietitty kun se alko soimaan! Munkin yks suosikki. Mutta kiitos kum kommentoit. Oi kesta vähän aikaa tulla ja vastata, kun olin altaala ja ottaas aurinkoo ( oon siin italiassa) ja mun pelastus kun täällä toimii netti. Tääl on yks tunti aikaeroo, eli kello on tulossa yks päiväl... Mutt ei nyt vedetä asian vierestä! Saat olla vakio betani ja niistä virheistä voisit kertoa?...  ;D
Kuin pienet sadepisarat kimmeltävät kauniina kirkkaana kevätaamuna. Tuhansina pieninä pilkkuina maassa ne jotka säkenöivät ja kääntävät maisemaa ylösalaisin.
Tekstini ovat vain kalpeita. Tekstejä, jonka aurinko on jättänyt valaisematta.

Myself

  • ***
  • Viestejä: 149
  • Purkkanarkomaani ja kahviriippuvainen
Oho, sä olet julkaissut tämän jo, ja mä huomaan vasta joskus sata päivää myöhässä...

Joka tapauksessa pidin näistä paljon. Lempparini näistä oli... hankala sanoa, jokaisessa oli jotain niin oman laistaan, etten haluaisi lähteä erottelemaan, mutta jos pakko on, niin nimeäisin ehkä ensimmäisen. Siinä oli jotenkin sellainen  sopivan haikea tunnelma musta. Niin, ja virheitä... Löysin tasan kaks:

Lainaus
Hän tarttui minua käteen ja veti munut käytävälle.
Lienet tarkoittaneen minut?

Lainaus
Italiaan perheesnsä kanssa,
perheensä?

Jokatapauksessa, pidin paljon!

-Myself-
Ulkona oli pakkasta, eikä kukaan enää muistanut tyttöä, joka oli lähtenyt yksin katsomaan revontulia.

Tyttö jaksoi silti tulla takaisin ja kertoa muille näkemästään.


Määrittelemättömällä kirjoitustauolla...

Olivia

  • Homo harakka
  • ***
  • Viestejä: 238
  • 365 päivää <3
Juuppa kiitos Myself!

Kiva kub kerroit noista virheistä jaa kiitos kommentista!! :D Et sää ny kovinkaa myöhäs oo!! :D mutta joo eka oli hieno vaikka näin ite sanonkin. 8)
Kuin pienet sadepisarat kimmeltävät kauniina kirkkaana kevätaamuna. Tuhansina pieninä pilkkuina maassa ne jotka säkenöivät ja kääntävät maisemaa ylösalaisin.
Tekstini ovat vain kalpeita. Tekstejä, jonka aurinko on jättänyt valaisematta.