Kirjoittaja Aihe: I'll be there for you, S  (Luettu 1361 kertaa)

tutti frutti

  • Rouva Kalkaros
  • ***
  • Viestejä: 608
  • Ficci riippuvainen
I'll be there for you, S
« : 23.09.2011 22:11:03 »
Ficcin nimi: I'll be there for you
Kirjottaja: minpä tutti frutti
Beeta Sofi, kiitos sinulle
Ikäraja: sallittu
Paritus: Jokainen kuvitelkoon hahmojen paikalle kenet haluaa. Kertokaa ihmeessä minulle kenet kuvittelitte tähän, minua kiinnostaa.
vastuuvapaus kaikki minkä tunnistat kuuluvaksi Rowlingille, kuuluu myös hänelle. Kappale kuuluu Frendit-sarjan tuotantotiimille. Rembrandts esittää kappaleen.

A/N: Olen tässä katsellut Frendit-sarjan ensimmäisen ja toisen tuotantokauden läpi lyhyessä ajassa, ja tuli vain semmoinen fiilis, että piti saada kyseisen sarjan tunnarista kirjoittaa ficci, joten tässä on tulos.



I'll be there for you

Tänään on taas yksi niistä päivistä, joista en pidä. Kello on yli kymmenen, mutta sinua ei kuulu kotiin. Istun meidän keittiössämme yksin edessäni kahdelle katettu illallinen. Olen istunut jo tunnin. Sanoit, että saatat myöhästyä hieman, et tunteja. Viimein, puoli yhdeltätoista, kuulen askeleesi eteisestä ja saavut keittiöön. Hiuksesi roikkuvat märkinä kasvojesi ympärillä ja katsot minua happamana. Nousen ylös kävellen luoksesi ja ojennan käteni ja suljen sinut halaukseeni.
I'll be there for you
Vastaat halaukseeni empien ja suukotat päälakeani. Tiedän, että et ole niitä ihmisiä, jotka pitävät tunteidensa ilmaisusta. Et ole koskaan ollutkaan, eikä se haittaa minua. Meidän intiimmät hetkemme ovat sellaisia, että vain me osaamme arvostaa niitä.
When the rain starts to pour
Istumme molemmat pöytään ja kiität hiljaa laittamastani ateriasta. Hymyilen sinulle ja alan vain syömään. Kysyn hetken kuluttua kuinka päiväsi on sujunut. ”Kamalasti”, vastaat ja lasken käteni hellästi kylmän kätesi päälle ja puristan sitä. En sano mitään, en usko, että tarvitsisi sanoa. Joskus on vain hyvä olla hiljaa.
I'll be there for you
Istumme hetken niin, mutta pian nouset ylös ja kävelet kohti olohuonettamme. Katson hetken perääsi ennen kuin alan siivota pöytää. Hetken kuluttua seuraan sinua olohuoneeseen ja huomaan, että istut sohvallamme pidellen kädessäsi valokuva-albumia kouluajoiltasi. Näen poskellasi kimaltavan kyyneleen ja katson sinua hetken ennen, kun tulen viereesi istumaan viskilasin kanssa. Kaadan siihen lempiviskiäsi ja pyyhkäisen kyyneleesi sormenpäälläni pois. Hetken annan käteni levätä poskellasi, kunnes siirrät sen syliini ja hymyilet minulle hieman. Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun tämä tapahtuu. Kaipaat heitä, vanhoja ystäviäsi. Tiedän sen, minäkin kaipaan omiani.
Like I've been there before
Tartun pinoon pöydällä edessämme. Päivän posti. Säästän sen lukemisen aina illaksi. Lehdessä ei ole mitään kiinnostavaa, eihän siellä koskaan. Elämä on kaunista, mitään ei nykyään tapahdu. Ehkä minä vain kaipaan vanhoja aikoja. Aikoja jolloin oli jännitystä. Hymähtäen laitan lehden pois ja alan selaamaan kirjeitä. Lasku, lasku, lasku... Ei näytä olevan muuta. Viimeinen kirje ei ole lasku, se on liian virallisen näköinen, ja päällä komeilee minun nimeni. Avaan kirjeen peläten pahinta ja luen sen vain huomatakseni pahat oletukseni tosiksi. Tunnen kyyneleen putoavan silmäkulmastani kirjeelle levittäen musteen, enkä voi sille mitään, että pitkästä aikaa itken.
I'll be there for you
Hellästi vedät kirjeen pois kädestäni ja heität sen palavaan takkaan. Et sano mitään, mutta kiedot kätesi ympärilleni ja vedät minut syliisi, missä minun on hyvä olla. Kun teet jotain hyvää toiselle, hän tekee saman sinulle. Niin on sanonta. Näin se toimii meilläkin. Sinä olet minua varten, ja minä olen sinua varten. Niin se on aina ollutkin.
'Cuz you're there for me too...

A/N: itse siis kirjoitin tämän Hermione/Severuksena


Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Snarmione<3
Alan Rickman<3
Emma Watson<3
Helena Bonham Carter<3
Johnny Depp<3
Tom Felton<3

Irveta

  • ***
  • Viestejä: 21
  • © Haava
Vs: I'll be there for you, S
« Vastaus #1 : 29.09.2011 22:21:56 »
Olipas suloinen ficci, juuri tuollaista korutonta rakkautta, jossa ei tarvitse sanoja.
En huomannut mitään virheitä, tai ainakaan pilkkujen korjailu ei ole mun juttu. Ehkä hieman häiritsi, kun käytit yhdessä kohdassa aika paljon sanaa hetken, mutta se saattoi kyllä olla tarkoituksellistakin..?
Ja parituksesta.. Jotenkin sun avasta tuli heti itsellenikin mieleen Hermy/Sev, ja kyllä teksti tukikin tätä kuvitelmaani.
Mutta jotenkin tuo ystävien menetys ei sopinut siihen kuvaan, mutta mun mielikuvitus ei tuottanut uutta paritusta, niin H/S tämä on mulle edelleen :D
Voi ei, mitä kirjeessä luki ?  Nyt jäi vaivaamaan..
Laulu oli ihana, ja niin oli tämäkin !

tutti frutti

  • Rouva Kalkaros
  • ***
  • Viestejä: 608
  • Ficci riippuvainen
Vs: I'll be there for you, S
« Vastaus #2 : 30.09.2011 16:05:50 »
Irveta kiitos kommentistasi:D on mukava tietää, että joku luki tämän. Kirjeen jätin tarkoituksella auki, joten... Kukin päätelköön itse.

Tutti frutti


Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Snarmione<3
Alan Rickman<3
Emma Watson<3
Helena Bonham Carter<3
Johnny Depp<3
Tom Felton<3