Kirjoittaja Aihe: Näen vain ruusunpunaista [S] (Sirius/James, S, fluff, ystävänpäiväraapale.)  (Luettu 1371 kertaa)

Pinkkura

  • ***
  • Viestejä: 97
  • Hurr.
Kirjoittaja: Pinkkura
Paritus: James/Sirius
Tyylilaji: Fluff
Ikäraja: S
Vastuuvapaus: Rowlingin on kaikki minkä tunnistatte hänelle kuuluvaksi, minun on vain tämä raapale. Rahaa en saa.

A/N: Hyvää ystävänpäivää päivän myöhässä kaikki! <3 Tämmöinen raapalehan tästä tuli, mutta vielä lyhykäisempi. Nauttikaa ;D Otsikko ei oikeastaan liity tähän mitenkään, tuli inspiraation puutteessa. ::)


Näen vain ruusunpunaista

Katse minussa, tunnen sen. Pää kääntyy salamannopeasti, huulille ilmaantuu hymy täynnä odotusta. Lupauksella vastaat, virne kiusoittelee. Kulmat kohoavat ja nauru karkaa huulilta. Yhtä kärsimätön, kuin minä... Ilta. Ilta? Ilta! Missä se viipyi? Ei jaksa odottaa. Kärsimätöntä naputusta jalalla lattiaan, mulkaisu seinään, kelloa kohti. Vilunväreet, kuka avasi ikkunan?

Tik. Tak. Tik. Tak.

Aika matelee. Hetket kuluvat hitaasti. Ei kuulu askeleita, ei kenenkään hengitystä. Tulet? Et tule? Suljen silmät. Joku tulee. Kuka? Sydän pamppailee, kuumaa ilmaa niskassa, käsi olalla - pian huulet poskella, kohta huulilla.

"Hyvää ystävänpäivää Sarvihaara!"
« Viimeksi muokattu: 25.03.2015 07:20:42 kirjoittanut Kaapo »
Juostaan pakoon elämää, kuolemaa, päivää ja yötä - ei kukaan särkyneitä sydämiä kaipaa.

Sädekehä

  • Hömelö otus
  • ***
  • Viestejä: 1 180
  • Until you believe
Vs: Näen vain ruusunpunaista [K7]
« Vastaus #1 : 16.02.2011 07:44:33 »
Oi awws! Sulin kyllä tämän lukiessani. (:

J/S on siitä kanssa niin supersöpö paritus, kun heistä saa myös väännettyä aika helposti suloista fluffya, vaikka angstiin he nyt ehkä paremmin istuvatkin. Kuitenkin, itse näen heidät juuri sellaisena intohimoisena parina, joka ei malta pitää näppejä erossa toisistaan. Ja minusta tässä oli juuri sellainen kivan jännittynyt ja odottava tunnelma, joka sopi omaan mielikuvaani ainakin varsin hyvin. Paljon pieniä kosketuksia, katseita, virnistyksiä ja kuuma hengitys niskassa, siis AHH! J/Sää kyllä parhaimmillaan. :D

Tykkään henkilökohtaisesti tosi paljon raapaleista, koska niissä on aina oma tunnelmansa, ja minusta juuri tuollaiset hetken taltioinnit ovat niitä parhaita. Ja tämä oli varsin onnistunut sellainen! Hyvin tiivis ja aistikas tunnelma, ja kuten jo taisinkin sanoa, kuvasit ihanasti näiden poikien välistä suhdetta. Ja onnistuit minusta kyllä tuossa ystävänpäivä-haasteessakin oikein mukavasti – tämä ei ollut mitenkään väkisin väännetty ystävänpäivä-ficiksi, vaan minusta tuo lopetus oli hyvin luonteva ja äärimmäisen söpöhöpö sekin. (:

Monethan aina valittaa lyhkäisistä lauseista, mutta minusta ainakin ne sopivat hyvin tähän. Teksti oli teemaan sopivasti leikkisää, jopa ehkä hieman houkuttelevaa. Nimi tosin oli aika harhaanjohtava, ja ehkä jotenkin liiankin imelä. Mutta niin, en itse kiinnittänyt siihen huomiota, ennen kuin siitä itse sanoit, J/S johdatteli minut lukemaan tämän. (: Yllätys.

Ömm. En nyt osaa oikein sanoa muuta kuin tykkäsin, ja tämä oli tosiaan kivasan söpö ja ihanan fluffyinen lukukokemus. Hieman vaihtelua sille traagiselle James/Siriukselle. Kiitos siis, ja kirjoitahan lisää tällaista söpömystä!

Ja ps. hyvää myöhäistä ystävänpäivää myös sinulle!
All I wanted was you

Ava by Sinderella

Pinkkura

  • ***
  • Viestejä: 97
  • Hurr.
Vs: Näen vain ruusunpunaista [K7]
« Vastaus #2 : 16.02.2011 19:39:44 »
Sädekehä; Heijjjjj, kommentti! Nyt rakastan sinua  ;D Minusta J/S on myöskin aivan ihana paritus [taisiis, minun lempparini, vaikka tykkään parittaa Lunaakin kaikille], joten ehkä sen huomaa sitten. Kirjoitan varmaankin pian semmoisen hieman pidemmän raapaleketjun tai sitten pidemmän ficin, en ole siitä vielä varma. Piilomainontaa...

 Sitten asiaan, eli kommenttiisi... Öö... Ihanaa  :D Upeeta että tykkäsit, vaivauduit kommentoimaan ja sait minut hyvälle tuulelle. Sata muutakin asiaa vielä, mutta eipä jaksa luetella. Kiva, että olin mielestäsi onnistunut & otsikko on kyllä maailman imelin, mutta siis joo, enpä oikeastaan jaksanut siitä paljoakaan välittää.  ;D

Tiivistettynä; Kiitos, kiitos, kiitos, kiitos ja KIITOS!  ;D ;D ;D
Juostaan pakoon elämää, kuolemaa, päivää ja yötä - ei kukaan särkyneitä sydämiä kaipaa.

Claire

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 815
  • grafiikka © Ingrid
Vs: Näen vain ruusunpunaista [K7]
« Vastaus #3 : 19.02.2011 13:32:14 »
Oijoi kuinka söpöä! Pakko sanoa, että pieni hymy kareilee yhä huulillani tarinan jälkivaikutuksena. Siis minun oli aivan pakko kurkata tälle osastolle taas pitkästä aikaa, ja kun silmiin kerran osui James/Siriusta ja vielä ystävänpäivään liittyvää tekstiä, niin en mitenkään voinut pitää näppejäni erossa! No joo, nimi oli minustakin ehkä vähän imelä eikä se kaikista houkuttelevin vaihtoehto, mutta ei se loppupeleissä sitten enää haitannut.

Myös minä pidin kovasti lyhyistä virkkeistä, joita olit viljellyt jatkuvasti tekstin aikana ja pari toistoa kuten
Lainaus
Ilta. Ilta? Ilta!
olivat omaperäisiä ja jotenkin hassuja, että ne saivat hymyni levenemään yhä entisestään. Tällaisia söpöjä raapaleita on aina yhtä mukava lukea.

Tik tak-kohta oli hieman klisee ja olisin ehkä itse jättänyt sen pois tästä, mutta toisaalta se kertoi hyvin Jamesin kärsimättömästä odotuksesta, joka sekin oli aivan valtavan hellyyttävää ja Jamesin tapaista. Pari viimeistä virkettä lopussa kruunasivat koko ficin.

Ei tämä hymy vain ota laantuakseen. :D Kiitoksia tästä suloisesta lukukokemuksesta!
I threw my hands in the air and said:
Show me something

He said: ”If you dare, come a little closer

Pinkkura

  • ***
  • Viestejä: 97
  • Hurr.
Vs: Näen vain ruusunpunaista [K7]
« Vastaus #4 : 19.02.2011 17:02:39 »
Ihanaa että kommentoit tätä Claire:D Kuten joku viisas osaisi arvata, rakastan kommentteja, varsinkin kun näen niistä, että onnistuin. Hienoa - hymyn olen saanut huulillesi nousemaan? Suorastaan upeaa ;D ;D Hyvä, ettei tuo nimi lopuksi sitten haitannut.
Mahtavaa, että tykkäsit, ei voi muuta sanoa. Kiitos kommentistasi, sinä sait minut hymyilemään leveästi.  :D
Juostaan pakoon elämää, kuolemaa, päivää ja yötä - ei kukaan särkyneitä sydämiä kaipaa.