Kirjoittaja Aihe: Se, jota ei käsin voi koskettaa, S, Hermione/Luna  (Luettu 1372 kertaa)

Claire

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 821
  • grafiikka © Ingrid
Title: Se, jota ei käsin voi koskettaa
Author: Claire
Rating: S
Pairing: Hermione/Luna
Genre: jonkinmoinen romance ja pienimuotoinen angst; raapale

A/N; 10 minuutin projekti, ta daa. Osallistuu femme10:een.


~


Se, jota ei käsin voi koskettaa


Hermione katselee, epäilee; sillä toisella on valkoinen prinsessatukka sekä näyttäisi olevan myös retiisit korvissa, haaveileva katse ja silmät, joiden syvyyksiin voisi hukkua - mutta mieli täynnä mahdottomuuksia, mahdottomuuksia!

Luna ajattelee, ahdasmielinen! Ja silti katseensa kulkee hänen lävitseen; läpi ruskeiden silmien. Kaikkitietävää ei kukaan ole koskaan nähnytkään, mutta sitä hän yrittää, yrittää ja yrittää, ja se jos mikä on tolkutonta, sillä tuolla tytöllä on liikaa potentiaalia ja liian vähän unelmia.

Silti katseet nuolevat toisiaan, kokeilevat pitkien ripsien taipuisuutta ja äärirajojaan, tuijottavat toista kilpaa -

henkäisyt,

huokaukset,

houkuttelevat kuiskaukset -


eikä kukaan voisi kuitenkaan koskaan ymmärtää.
« Viimeksi muokattu: 11.05.2015 13:59:49 kirjoittanut Kaapo »
I threw my hands in the air and said:
Show me something

He said: ”If you dare, come a little closer

Claire

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 821
  • grafiikka © Ingrid
Vs: Se, jota ei käsin voi koskettaa
« Vastaus #1 : 06.08.2010 20:23:59 »
Kiitoksia valtavasti kommentistasi, Kiiruna! Kyllä, tämä on ensimmäinen kerta, kun kirjoittelen femmeä, joten minusta se tuntuu vielä aika vieraalta - mutta kun tuohon femme10:een tuli nyt osallistua, niin eiköhän sitä sitten kerkeä tottumaan. Luen itse erittäin harvoin femmeä, koska inhoan lähestulkoon kaikkia naishenkilöitä Potter-kirjasarjassa, minusta suurinosa on vain niin tyhmiä, että huh huh. Hermione ja Luna ovat niitä ainoita, jotka kiinnostavat, joten ehkä minun pitäisi nyt ruveta lukemaan enemmän Potter-naisista ja oppia vähän pitämään heistä; muuten saattaa olla aika vaikeaa kirjoitella tähän haasteeseen. En siis vihaa nainenxnainen-parituksia, vaan vain tämän kirjasarjan naikkosia. Ja siltikään en voinut olla osallistumatta haasteeseen. ;)

Olen samaa mieltä myös noista kliseisistä kohdista, mutta tuo "silmät, joiden syvyyksiin voisi hukkua" oli kyllä ihan pakko laittaa tähän - koska minusta Lunalla on juuri sellaiset silmät enkä osaa sitä yhtään paremmin kuvata. "Katseet nuolevat toisiaan" on kyllä kulunut, mutta minulle tuli vain vimma kirjoittaa eteenpäin ajattelematta yhtään mitään ja sitten se vain jäi tuollaiseksi. Sama kohdassa "tuijottavat toista kilpaa", sekin on tosi kliseinen, vaikket sitä kylläkään ole maininnut, mutta minun höhlän piti nyt sekin sitten mainita. :D

Kiva kuitenkin, että tykkäsit, vaikka pari töksähtelevää kohtaa löytyikin. Btw minusta Lunalla on aina ollut sellainen vaalea/valkea tukka, joten nyt siitä tuli... valkoinen. Hih. Tykkäsin itse enemmän siitä, miten Luna kuvailee Hermionen luonnetta, varsinkin tuosta "sillä tuolla tytöllä on liikaa potentiaalia ja liian vähän unelmia", kuten sinäkin.

No mutta, kiitokset vielä kerran! :)
I threw my hands in the air and said:
Show me something

He said: ”If you dare, come a little closer