Kirjoittaja Aihe: Niin minäkin sinua, Lily (Lily ja James, Sallittu)  (Luettu 2388 kertaa)

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Ficin nimi: Niin minäkin sinua, Lily
Kirjoittaja: Salla
Beta: ei ole
Genre: fluffy, yrittää myös huumoria matkia
Ikäraja: Sallittu
Päähenkilöt: Lily ja James
Summary: Lilyn ja Jamesin kirjeenvaihtoa seitsemännellä luokalla
A/N: Joo ja osallistuu Kirjehaasteeseen hahmoilla Lily ja James.



Hei Lily!

Eikö olekin mahtavaa, että olemme selvinneet jo kokonaisen päivän johtajaoppilaina ilman yhtäkään kirousta? Olen todella ylpeä sinusta. Näin voisi jatkua koko vuoden, eikö totta? Olisi aika pirun paljon helpompaa kuin se sinun ainainen vihoittelusi.

Muuten, sinulla oli tosi kivasti hiukset tänään.

Sinun, James

..

Potter,

Kuinka monta miljoonaa kertaa sinulle on sanottava, ettet saa ahdistella minua edes kirjeillä. Ja ihan tiedoksesi, kestin sinua tänään vain sen takia että minulla oli paljon muuta ajateltavaa, enkä näin ollen jaksanut kiinnittää huomiota sinuun ja sinun typeriin treffihuomautteluihisi. "Meitä" ei koskaan tule olemaan, onko selvä?

Ja se on sinulle aina Evans.

Lily Evans

..

Mutta kun Lily on niin kaunis nimi!

Taisit sitten olla todella omissa maailmoissasi, kun et kerran huomannut lupautuvasi deittiseurakseni ekana Tylyahopäivänä. Tai sitten alat viimeinkin pehmetä.

James

..

Ai miten niin lupauduin? En minä mihinkään ole lupautunut. Olet taas kuullut omiasi, kuten ilmeisesti aina.

Nyt lopetat sen kirjoittelun. Täällä yritetään nukkua! Emmeline juuri valitteli ettei saa unta sinun pöllösi takia. Se törmäilee makuusalissa joka paikkaan ja jättää kirjeet minne sattuu. Parempi, ettet enää puutu minun asioihini, niin kummallekaan ei läy köpelösti, ei sinulle eikä pöllöllesi.

Evans

..

Lily kulta, kyllä sinä lupauduit. Emmeline oli paikalla, varmasti hän voi todistaa. Niin että tiedoksesi vain että se on jo parin viikon päästä, suuri päivä nimittäin.

Jaa että on pöllöni sinusta häiritsevä. Mutta ei kuitenkaan yhtä raivostuttava kuin minä? Sepä mukavaa, ensimmäinen askel kohti läheisyyttä. Ja jos se kerran jättää kirjeet minne sattuu, on vain hyvä merkki että sinä vaivaudut nousemaan sirosti sängystäsi ja hakemaan kirjeen saadaksesi tietää, mitä olen sinulle kirjoittanut. Turha yrittää kainostella, kyllä minä tiedän että sinä sisimmässäsi rakastat minua ihan yhtä paljon kuin minä sinua.

James

..

Lupauduinko oikeasti??!! Voi ei!! Mikä minuun on mennyt?? Perun sanani heti paikalla!! Unohda se, en ollut täysin mukana siinä mitä sanoin!!

Enkä minä ole sinun kultasi. Turha yrittääkään, Potter. Ennemmin helvetti jäätyy kuin minä antaudun sinun ehdotuksillesi.

Evans

..

Äh, anna jo Lily olla. Ei yksi iltapäivä minun seurassani voi niin kamalaa olla. Kävelyä Tylyahossa, minä tarjoan jäätelöt ja kermakaljat, juttelemme sivistyneesti, saatan sinut koululle ja lopuksi pieni hyvänyönpusu. Siinä kaikki. Ei sen kummempaa. Suostuisit nyt.

Ja kyllä, sinä olet kultani. Tai ehkä se on vähän väärin sanottu. Olet minulle miljardeja kertoja arvokkaampi kuin kulta. Ja sitä paitsi minä voisin vaikka jäädyttää helvetin vuoksesi.

James

..

Potter, ihan oikeasti.

Minä en keskustele tästä asiasta enää. Minä en tule ja sillä selvä. Muuhun kyllä ehkä saattaisin suostua, mutta iltapusun saat kyllä heti unohtaa.

Joo, mene vain helvettiin ja jää sinne.

Evans

..

Oliko tuo kyllä? Ei se mitään jos en iltapusua saisikaan, kyllähän sitä vielä ehtii. Mutta mukavaa että viimeinkin ymmärsit mikä on sinulle parasta, nimittäin minä.

James

..

Huoh. Kaipa minä sitten tulen. Mutta vain oppilastoverina!

Ja minäpä kerron sinulle jotain: minulle parasta ei ole sinä, päinvastoin! Minä en aio roikkua kaltaisesi naistennaurattajan perässä niin kuin hurahtaneet kevytkenkäiset tytönheitukat. Totuttele siihen.

Hyvää yötä.

Evans

..

Niin minäkin sinua, Lily.

Rakkaudella James
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 17:31:26 kirjoittanut Scarlett »
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


E_Bella

  • Vieras
Vs: Niin minäkin sinua, Lily
« Vastaus #1 : 14.01.2010 16:24:26 »
<3  oli söpö!   ;D  voin kuvitella Jamesin kirjojoittamaan innoissaan kirjettä ja Lilyn hakemaan niitä ympäri huonetta raivostuneena *nauraa*
en olekaan pitkään aikaan lukenut HP: ficcejä... xD   ainakaan lily/james parituksella...   :-\  kai...?
~E_Bella~

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Niin minäkin sinua, Lily
« Vastaus #2 : 14.01.2010 18:22:36 »
Kiitos kommentista, E_Bella!!
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Niin minäkin sinua, Lily
« Vastaus #3 : 01.03.2010 13:45:24 »
Oi ku tää oli suloinen! :D  Hirmu söpö! ♥

James vaikutti ihan pikkulapselta karkkikaupassa. :D Ja Lily tais olla vähän raisvostunu yrittäessään nukkua. :D No, ei se mitään. Ne kuuluu yhteen ja sillä hyvä. :D

Tykkäsin tästä tosi paljon. :D Tykkäsin Jamesin viimesestä kirjeestä, koska voin niiin kuvitella, miten ilonen se on ollu, ku Lily on suostunu sen kans Tylyahoon.. :D Mulla oli viel joku toinenki järkevä perustelu, mut harmi vaan, en muista sitä enää.. :D

NeitiMusta. ♥♣
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Niin minäkin sinua, Lily
« Vastaus #4 : 25.04.2010 14:02:41 »
Kommenttejaa!!  :-*

Pulina: hyvä että olin saanut tähän sitä Jamesin huonoa puolta mukaan, kun olin vähän huolissani siitä. Yleensä kun Jamesista kirjoittaessa teen siitä sellaisen yli-ihanan hurmurin...  :P Mutta kiitos kommentista!

NeitiMusta: Pikkulapsi karkkikaupassa? Tuota en tullutkaan ajatelleeksi! Kiitos sinullekin.

Kiiruna: Ole hyvä vain!
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?