Kirjoittaja Aihe: Twilight: Tuntematon, K-11 (luku 8 ilmestynyt 30.9)  (Luettu 19392 kertaa)

Vanilja Taivas

  • ***
  • Viestejä: 35
Vs: Tuntematon, (luku 5 ilmestynyt 21.8)
« Vastaus #40 : 23.09.2009 20:27:55 »
hei vau, jatkoa : D
Fuck me, I'm famous

nuutti

  • ***
  • Viestejä: 29
  • (:
Vs: Tuntematon, (luku 6 ilmestynyt 24.8)
« Vastaus #41 : 24.09.2009 19:01:15 »
kiitos kommentoijille  :D taas tuli lyhyt ja jotenkin tönkkö luku väsymyksen johdosta.   :(

6.LUKU



BPOV.

  Viikkoa myöhemmin..

  Puhelin soi. Kuulin Charlien juoksevan vastaamaan ja vakuuttelevan kaiken olevan hyvin. Mutta mikään ei ollut hyvin.
  Istun sängynreunalla ja katson vain seinää. Välillä menen makuuasentoon ja tuijotan kattoa. Charlie käy tuomassa minulle vähän väliä tilaamaansa pizzaa tai leipää, muttei kysy ikinä mitään. En ole kertonut Charlielle tai kellekään muullekaan, mitä oli tapahtunut.
  Öisin kun yritin saada unta, tunnen Edwardin läsnäolon, kun hän käy katsomassa minua hetken ajan. Kumpikaan ei kuitenkaan uskalla sanoa toisillensa mitään. Heti kun Edward on lähtenyt huoneestani, vaivun syvään uneen.
  Alice on käynyt “viihdyttämässä” minua joka päivä. Hän kertoo minulle mitä koulussa on tapahtunut, sillä itse en ole käynyt siellä viikkoon. Alice yrittää vihjailla minulle myös hienovaraisesti että Edward ei ikinä tekisi minulle mitään pahaa, vaan minun vainoajani olisi jokin uusi vampyyri. En tiedä mitä uskoa, enkä oikeastaan jaksa edes ajatella.
  “Bella”, Charlie sanoo hiljaa oven luota, “Alice on tullut taas käymään.”
Katson ovelle ja näen Alicen hymyilevän reippaasti Charlien takana. Nyökkään hitaasti ja Charlie vetäytyy takaisin alakertaan. Alice hypähtelee viereeni istumaan ja painaa suukon poskelleni. Sitten hän hymyilee ovelasti.
  “Minulla olisi sinulle yllätys”, hän sanoo näyttäen hyvin tyytyväiseltä itseensä. Nyökäytän jälleen päätäni. En ole vähään aikaan puhunut muita kuin yksittäisiä sanoja, josta Alice sai päähänsä eilen leikkiä puheterapeuttia. Hän käytti kaikkia lasten opetuskeinoja (lahjonta, kiristys ja uhkailu), mutta mitään minusta ei irronnut.
  “Kun eilen mietin viikon aikana käyttämiäsi vaatteita, totesin, että nyt sinä tarvitset.. tittididii, shoppailua!”, hän huudahti ja nosti samalla kätensä ilmaan. Sitten hän katsoi minua odottavasti, että minä yhtyisin hänen riemuunsa. Hänen hymynsä lopahti kun näki masentuneen ilmeeni.
  “Minä puhuin eilen Edwardin kanssa”, hän sanoi hiljaa, “Hän sanoi, että hän tietää, että sinä tiedät hänen käyvän täällä yhä öisin. Hän tahtoisi tietää, että tahdotko sinä hänen häipyvän.”
  “Ei, en tahdo”, sanoin hiljaa karhealla äänellä. Minä kaipaan Edwardia hirvittävästi. Joka kerta kun hän käy huoneessani yöllä, minun tekee mieli puhua hänelle tai koskettaa häntä. Mutta minä en vain pysty. Alice vaistosi ajatukseni.
  “Rakastatko sinä häntä vielä?”
Nyökäytin päätäni ja purskahdin itkuun. Alice halasi minua lujasti ja kyyneleeni tuhrasivat hänen uuden paitansa, mitä hän oli toissapäivänä niin iloisena esitellyt. Alice hyssytteli minua kuin pikkuvauvaa ja hyräili minulle tuutulauluani. En halua Alicen hyräilevän sitä minulle, vaan Edwardin. Kun kuvittelin Edwardin hyräilemässä sitä minulle, aloin nyyhkyttää vielä enemmän.
  “A-alice”, sopersin kyynelten lomasta, “tahdon tavata Edwardin.”



//Kommentia kiitos. : D onko teksti liian pötkönä? en oikein hallitse kappalejakoa  :o
« Viimeksi muokattu: 24.09.2009 19:03:43 kirjoittanut nuutti »

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Tuntematon, (luku 6 ilmestynyt 24.8)
« Vastaus #42 : 24.09.2009 19:15:23 »
awwwwws <3 äkkiä lisää!!!! Ku tossa ei ehtiny oikeen tapahtuu paljoakaan, niin lisää <3
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Tuntematon, (luku 6 ilmestynyt 24.8)
« Vastaus #43 : 24.09.2009 19:23:43 »
ihana ficci. <3
and paradise comes at a price

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Tuntematon, (luku 6 ilmestynyt 24.8)
« Vastaus #44 : 25.09.2009 14:16:00 »
Enpä sano muutako et mää rakastan tätä.

~Vaivaiskoivu

Vanilja Taivas

  • ***
  • Viestejä: 35
Vs: Tuntematon, (luku 6 ilmestynyt 24.8)
« Vastaus #45 : 27.09.2009 22:43:57 »
Tämä on kiva ficci, mutta mua ahdistaa tää lukujen pituus. Nämä on auttamatta liian lyhyitä, tällaisia voisi ihan hyvin laittaa neljä tai viisikin putkeen, eikä luku olisi silti mitenkään kohtuuttoman pitkä, oikeastaan aivan normaali mittainen niihin ficceihin, joita yleensä luen.

Mutta kuitenkin, tahdon nopeasti jatkoa ;D
Fuck me, I'm famous

nuutti

  • ***
  • Viestejä: 29
  • (:
Vs: Tuntematon, (luku 6 ilmestynyt 24.8)
« Vastaus #46 : 28.09.2009 18:23:21 »
Vanilja Taivas: Joo luvut on tosi lyhyitä, se johtuu siitä että öö, en oikein osaa kirjoittaa pitkiä tekstejä ja jos kirjoitan, niin tuntuu että se on jotenkin epäselvänä pötkönä...  ;D en osaa selittää. Mutta seuraavasta luvusta yritän saada ainakin kahden luvun pituisen (taitaa olla liikaa luvattu .. )  :)

nuutti

  • ***
  • Viestejä: 29
  • (:
Vs: Tuntematon, (luku 7 ilmestynyt 28.8)
« Vastaus #47 : 28.09.2009 20:53:31 »
Kiitos kommenteista  :D Nyt tulee hieman pitempi luku, hope u like it  :)


7.luku


EPOV.

“Alice, minulla on sinulle asiaa”, sanoin juuri kun Alice oli astumassa autoonsa. Hän oli taas menossa tapaamaan Bellaa.
  “Edward, minä tiedän jo mitä aiot sanoa. Kysyn Bellalta asiaa, jos hän on valmis siihen”, Alice sanoi minulle ajatuksissaan. Nyökkäsin kiitollisena ja Alice hymyili minulle ystävällisesti.
  “Kyllä kaikki vielä palaa ennalleen”, hän yritti lohduttaa minua. Hän valehteli, hän on nähnyt mitä tulee tapahtumaan. Olin huonolla tuulella jo valmiiksi ja Alicen sanat lisäsivät vain lisää vettä myllyyn.
  “Sinä olet nähnyt meidät erossa. Sinä olet nähnyt kuinka Bellan elämä tulee katoamaan, eli hän menee Jacobin kanssa lopulta yhteen, eikö niin? Olet yrittänyt salata sen minulta”, sanoin hiljaa. Alicen ilme venähti.
  “Olen pahoillani”, hän sanoi ääneen suruissaan. Sitten hän meni autoonsa ja ajoi pihalta pois. Katsoin vielä hetken hänen peräänsä, mutta sitten kun en enää kuullut auton moottoria, lähdin astelemaan talolle päin.
 
  Kuuntelin huoneessani Carlislen tuomaa levyä. Kappaleet olivat alussa todella surullisia, mutta levyn loppua kohden kappaleet muuttuivat iloisemmiksi. Yritin olla ajattelematta Bellaa, mutta se ei onnistunut. Joka kerta kun suljin silmäni, näin hänen pelokkaat kasvonsa. Näin kuinka hän ojensi kättään ja löi minua, kuinka hän itki helpotuksesta kun Alice ja Carlisle tulivat. Yritin katsoa Alicen ajatuksista aina kun hän tuli Swaneilta, miten Bella voi, mutta huomasin Alicen muuntelevan totuutta. Ensinnäkään, laulaminen ei ole ikinä ollut yksi Bellan suosikkiharrastuksista. Toiseksi, Bellan tuntien hän ei varmastikaan ole poistunut huoneestaan shoppailemaan Alicen kanssa. Kävin siis joka yö katsomassa Bellaa, varmistaen hänen olevan kunnossa, mutta Bella vain tärisi peittonsa alla sillä tiesi minun olevan paikalla.
  Kun levy alkoi alusta neljännen kerran, päätin mennä odottamaan Alicea keittiöön. Keittiöön siksi, että kukaan ei usein käynyt siellä. Sain siis olla aivan rauhassa ajatusteni kanssa. Istuin tuolille, painoin silmäni kiinni ja painoin pääni pöytää vasten. Yksi niistä asioista, mitä kaipasin ihmiselämästä, oli nukkuminen. Varsinkin sen jälkeen kun tapasin Bellan, olin todella kateellinen ihmisille, jotka pysyivät näkemään unia rakkaistaan.
  “Edward?” Esme oli ilmestynyt taakseni huolestuneen näköisenä.
  “Jasper ja Emmett osuivat tuoreelle jäljelle siitä vampyyrista. Jasper tahtoo meidän tulevan sinne ennen kuin Emmett villiintyy liikaa”, Esme näytti huolestuneelta. Hän oli huolissaan Emmetistä, joka luulee aina pärjäävänsä yksin. Nyökkäsin, ja Esme otti kädestäni kiinni ja hymyili hieman apeana.
  “Älä murehdi Bellaa, hän on turvassa Alicen kanssa. Carlisle soitti Alicelle, joka sanoi pysyvänsä Bellan luona.”
  “Kiitos Esme. Anteeksi että olen ollut niin poissaoleva viimeisen viikon”, sanoin. Olin aiheuttanut liikaa huolta Esmelle, mikä kadutti minua.
  “Älä huolehdi, me ymmärrämme kyllä”, Esme sanoi ja hymyili.

ALICEPOV.

”A-alice, tahdon tavata Edwardin”, Bella nyyhkytti paitaani vasten. Samassa puhelimeni pirahti soimaan. Otin kännykkäni laukustani nopeasti ja vastasin.
  ”Alice, pysy Bellan luona. Emmett ja Jasper osuivat jäljelle, lähdemme auttamaan”, Carlisle sanoi rauhallisesti, ”olisi suotavaa että pysyisitte nyt siellä.”
  ”Selvä. Se muuten huomasi Emmetin, ja vaihtoi suuntaansa pohjoiseen päin”, selostin näkyni mukaisesti, ”oletteko varmoja että minua ei tarvita?” Bella näytti vieressäni hieman sekavan hätääntyneeltä. Hymyilin hänelle tyynnyttelevästi.
  ”Soitan jos tarvitsemme lisäapua, mutta uskon että pärjäämme näin”, Carlisle sanoi ja sammutti puhelimen.
  ”Mi-mitä on tapahtunut”, Bella kysyi itku kurkussa.
  ”Jasper ja Emmett osuivat sen vampyyrin jäljille ja muut lähtivät mukaan auttamaan”, keskeytin kun näin Bellan hämmentyneen ilmeen.
  ”Se.. se siis oli niin?”, Bella sanoi hämmentyneenä, ”sinä et yrittänyt suojella Edwardia? Sinä puhuit koko ajan totta.. että se minun pahoinpitelijäni olikin joku muu?”
  ”Sinä tiesit sen alusta alkaenkin, sinä vain tarvitsit todisteita”, sanoin fiksusti. Bella hymyili vaisusti.
  ”Niin, niin minä tiesin. Varmaan. Mutta minä silti pelkäsin Edwardia.”
  ”Sinä pelkäsit Edwardia siksi, että hän on samannäköinen. Meidän täytyy keksiä, miksi se vampyyri on samannäköinen kuin Edward.. Ja hänellä oli sama voimakin”, pohdin ääneen. Bella hätkähti paikallaan, ja olin näkevinäni lampun syttyvän hänen päänsä päällä.
  ”Alice! Hän sanoi minulle silloin aukiolla.. Kun näin hänen punaiset silmänsä! Hän oli unohtanut että teillä on kullanruskeat silmät, ja muutti silmänsä kullanruskeiksi”, Bella pulisi kovaa vauhtia, ”Alice, onkohan hänen lahjansa muuttaa muotoaan, täysivaltaisesti, että saa toisen voimat ja kaikki aistit?”
  ”Bella, tuo on sinun pisin lauseesi pitkään aikaan”, sanoin iloisesti ja halasin häntä. Bella tönäisi minut pois.
  ”Mutta jos se on niin, hänhän voi esittää ketä vaan! Meidän pitää varoittaa toisia”, Bella jatkoi säikähtäneenä ja nousi sängyltä. Hän alkoi hapuilemaan yöpukunsa päälle villatakkia ja etsi kenkiään. Kun hän oli rynnistämässä ovesta ulos, pysäytin hänet.
  ”Pysytään nyt täällä, sinä et edes löytäisi sinne. Minä soitan Edwardille. Toivottavasti hänellä on puhelin mukana.”
  Bella näytti ensin hiukan vihaiselta, mutta sitten hän heitti kenkänsä huoneen nurkkaan ja meni makaamaan sängylle masentuneena. Otin puhelimen esiin ja yritin näyttää rauhalliselta Bellan takia, mutta olin huolissani muista. Edward vastasi vasta toisella tuuttauksella.
  ”Onko Bella kunnossa”, hän kysyi huolestuneena.
  ”Totta kai on. Bella muisti äsken yhden asian..”, selostin kaiken mitä Bella minulle sanoi.
  ”Bella on luultavasti oikeassa, kerron muille. Pidä Bella siellä, ja tuota..”, Edward kuulosti hieman empivältä, ”kerro hänelle että minä rakastan häntä, enemmän kuin mitään. Ja että olen todella pahoillani.” Sitten luuri tuuttasi tyhjää.
  “Noniin”, sanoin mahdollisimman pirteällä äänellä, “Edward lupasi varoitta muita, kaikki on nyt hyvin.” Bella mulkaisi minua kärttyisästi. Pompahtelin hänen luokseen ja suikkasin taas suukon hänen poskelleen.
  “Bella, haluatko kuulla mitä Edward sanoi äsken?”
Bellan silmät pyöristyivät kun sanoin Edwardin nimen. Sittenhän punastui. Naurahdin hiukan. Ehkä näkyni ei toteutuisikaan, vaan Bella ja Edward palaisivatkin yhteen. Mielestäni Jacob ja Bella eivät alun alkaenkaan sopineet yhteen. Sillä koiralla ei ole kovinkaan paljon tyylitajua, eikä häntä näytä edes kiinnostavan muoti. Ei tosin Bellaakaan, mutta kyllä hän siitä paranee.
  “Mitä hän sanoi”, Bella kysyi jännittyneenä. Hän ei tainnut edes muistaa viime viikon tapahtumia.
  “Hän sanoi olevansa pahoillaan ja rakastavansa sinua”, sanoin iloisena. Odotin Bellan reaktiota, joka vaihteli punastuneesta iloiseen, hämmästyneestä yllättyneeseen. Lopulta hän päätyi punastelemaan hymyillen.
  “Minäkin rakastan häntä”, hän sanoi. Sitten hän muuttui kiukkuisen näköiseksi. “Hänellä ei ole mitään syytä olla pahoillaan, hän ei ole tehnyt mitään! Minunhan kuuluisi olla pahoillani, minä se Edwardia löin ja välttelin!”
  “Bella, rauhoitu. Mitä jos kuule kokeilisit hiukan nukkua? Tekisi hyvää noille silmäpusseille”, sanoin ja katsoin merkittävästi hänen silmiensä alapuolelle.
  “Luuletko että pystyn nukkumaan? Kun he kaikki ovat siellä?”
  “Heitä on siellä kuusi yhtä vastaan, kumman luulet pärjäävän jos tulee edes yhteenottoa, meidän vai hänen? Kokeile nyt nukkua, jos tapahtuu jotain niin herätän sinut”, sanoin kyllästyneenä. Bella heitti minuun vielä yhden vihaisen katseen ja vetäytyi peiton alle. Minä jäin katselemaan ulos ikkunasta, ja näin metsässä juoksevan punaruskean suden.


//Huomasin aika paljon virheitä tässä luvussa, mutta en ehdi nyt korjailla niitö, korjaan ne myöhemmin.
« Viimeksi muokattu: 28.09.2009 20:57:56 kirjoittanut nuutti »

LoveAndDeath

  • ***
  • Viestejä: 48
  • Howl, my dear one
Vs: Tuntematon, (luku 7 ilmestynyt 28.8)
« Vastaus #48 : 28.09.2009 23:14:54 »
JATKOA JA VIKKELÄÄN!! <3    :-*

ihanaihanaihana!!!!
Palaahan Ed ja Bella yhteen? Joohan, Joohan??

Sori kello on 23 ja oon ihan unissani...  :P  ;D

//Mahdatko muuten osata arvioida et millon tulos seukki luku?
Ihan vaan siks et en kävis joka paivä kurkkaamas... Mut todennäkösesti käyn siltikkin et ei sil välii  ;D
Aivan ihana luku muuten!
Tiiän, sanon tän jo toisen kerran mut nyt on pää vähä selkeempi...  :D


Kupla muokkasi tuplapostauksen yhteen.
« Viimeksi muokattu: 29.09.2009 16:43:38 kirjoittanut Kupla »

nuutti

  • ***
  • Viestejä: 29
  • (:
Vs: Tuntematon, (luku 7 ilmestynyt 28.8)
« Vastaus #49 : 29.09.2009 15:16:55 »
LoveAndDeath: Kiitos kommentista  :D Yritän saada jatkoa viimeistään perjantaiksi, kauhea koeputki tulossa ennen TET:tiä  :-\

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Tuntematon, (luku 7 ilmestynyt 28.8)
« Vastaus #50 : 29.09.2009 16:39:59 »
ihana ! pidän tästä ficistä todella paljon. tää on jotenki mielenkiintone. : Dd
jooo mutta jatkoa ? :) en malta oottaa.

kiiiiiiiiitos.
and paradise comes at a price

mouu

  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Tuntematon, (luku 7 ilmestynyt 28.8)
« Vastaus #51 : 29.09.2009 18:29:34 »
oi oi oi oiiiii, en muuta voi sanoa kun että rakastan tätä aivan mielettömästi !!
jatkoa äkkiäää <3
team Edward♥
Dramione♥

Smile^

  • Vieras
Vs: Tuntematon, (luku 7 ilmestynyt 28.8)
« Vastaus #52 : 29.09.2009 18:46:00 »
Mitä? Enkö mä oo vieälään kommannu tätä?  :o No nytpä kommaan.
Eli tämä on kertakaikkiaan I-H-A-N-A! :) Pidän kovasti, ja toivottavasti kirjottaisit nopeesti jatkoa :) Jäin iha riippuvaiseks, pakko saada tietää mitä tapahtuu!

Kiitos tästä! :)

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Tuntematon, (luku 7 ilmestynyt 28.8)
« Vastaus #53 : 29.09.2009 21:21:17 »
Ihana <3 Koulussa olin ihan whii ku näin et on tullut jatkoa mut en ehtinyt vielä lukemaan.

Ah, Edin vois laittaa homoks sen vieraan vampyyrin kaa <3 Ja sit Jake ja Bee saa toisensa tällä kertaa 8D

oonko ilkee?

Tää on mahtava <3
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

Eltsu

  • ***
  • Viestejä: 75
Vs: Tuntematon, (luku 7 ilmestynyt 28.8)
« Vastaus #54 : 29.09.2009 21:29:05 »
Ei B:tä ja tyhmää piskiä yhteen ei ei ei vaan E:lle ja B:lle onnellinen loppu ja eikä mitään homo juttuja pliiss mä annon ettei Bells ja se haiseva mätääntyvä rotta piski saa toisiaan.Se on niin väärin,jooo sanomattaki selvää etten tykkää jacobista vaikka tajuunki sitä BD:n perusteella paremmin ,mutta silti et saa tehää sitä mulle,tai muille jacob inhoojille ja anteeks niille ketkkä tykkää siitä.Mutta asiaan Hyvä ficci tykkään et on Alicen ajatusmailmaaki koska se menee suosikeissa ykköseks.:Djatkoa vaan.
If you can live forever what do live for? Twilight<3

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Tuntematon, (luku 7 ilmestynyt 28.8)
« Vastaus #55 : 30.09.2009 15:09:21 »
Sillä koiralla ei ole kovinkaan paljon tyylitajua
enkä ees revenny

Hyvä osa taas, mahtavaa jännitystä!! Tää on ihana ficci muutenki : D

Jatkoa oottelen : )

~Vaivaiskoivu

nuutti

  • ***
  • Viestejä: 29
  • (:
Vs: Tuntematon, (luku 8 ilmestynyt 30.9)
« Vastaus #56 : 30.09.2009 17:09:29 »
Kiitos kaikille kommentoijille!  :D Tämä luku on tehty aika hätäisesti ja kiireessä, toivottavasti kelpaa..  ;)


8.Luku


BPOV

“Jacob Black, minä varoitan sinua! Jos et parin sekunnin sisällä ole hypännyt ikkunasta ulos, niin voin vannoa että et enää juokse nelijalkaisena!”
Heräsin kovaan huutoon huoneessani, mutten vielä jaksanut avata silmiäni. Jäin makaamaan sängylleni nukkuvan näköisenä, kuunnellen, keitä huoneessani oikein oli.
  “Pää kiinni, verenimijä! Herätät Bellan!”
Mieleni teki sanoa että olin jo hereillä, sillä eihän tässä metelissä voinut nukkua.
  “Paraskin sanomaan! Ja hän on jo hereillä, senkin sokea rakki!”
Minut oli näköjään jo paljastettu, joten avasin silmäni. Onneksi huoneessa ei ollut muita kuin Jake ja Alice. Jaken kasvoilla oli se typerä Sam-naamio, mutta kun hän katsoi minuun päin, niin hän alkoi taas hymyillä omaa hymyään.
  “Bella! Sinä olet kunnossa,” hän huudahti helpottuneena.
  “Hei Jake, miksen olisi”, kysyin hämilläni. Jacob katsoi minua arasti.
  “Me.. Siis minä kuulin mitä se verenimijäsi teki sinulle.. Hieman yllätyin kun tuo,” hän viittasi sormellaan tuimaan Aliceen päin, “käy täällä joka päivä.. Luulisi ettet enää halua tavata ketään Cullenia…”
Ihmettelin aluksi, mitä Jacob oikein puhui, mutta pian tajusin.
  “Ei Jake, ei se niin mennyt! Ei Edward minulle mitään tehnyt!”, selitin kuumeisesti, “Edward eikä kukaan muu Cullen käynyt teidän puolellanne! Se, joka pahoinpiteli minua olikin joku muu vampyyri. Hän osaa muuttaa muotoaan! Hän runnoi minua ja kuljetti minut tänne puolelle rajaa. Edward löysi minut ojasta ja tukki kylkeni verenvuodon etten kuollut verenhukkaan.”
Jacob tuijotti minua silmät pyöreinä, yrittäen sulatella tietoa. Alice päätti puuttua puheeseen.
  “Bella puhuu totta. Olisimme kiitollisia, jos tuota.. teidän laumanne voisi tarkkailla ympäristöä siellä puolella. Kun se vampyyri muuttaa muotoa, se myös saa toisen hajun ja voimat itseensä”, Alice selosti vakavana. Jacob katseli minua mietteliäänä.
  “Sinä olet silti tullut kuntoon aika nopeasti, vai? Oletkohan sinä sukua meille, kun parannut niin nopeasti”, Jacob sanoi.
  “Minulla oli lievä aivotärähdys, ei sen vakavampaa. Ja kylki on jo ommeltu umpeen, eikä siihen satu edes.. Jalkani on aika hyvässä kunnossa, siinä oli vain pieni hiusmurtuma”, selitin vaivautuneena. Oikeasti kylkeeni sattui aina kun liikutin ylävartaloa, mutta en viitsinyt huolestuttaa muita. Jacob katsoi minua kuin sekopäistä.
  “Missä se verenimijä sitten on? Hän ei ole käynyt täällä kertaakaan viikon aikana”, Jacob kysyi syyttävästi. Minua suututti ja nolotti.
  “Käy hän täällä”, tiuskaisin. Öisin tosin, eikä silloinkaan viipynyt kuin pari minuuttia. Emmekä jutelleet tai mitään.
  “Miksen ole sitten huomannut häntä”, Jacob kysyi ovelasti. Jaaha, hän on käynyt vakoilemassa.
  “Bella, he lopettivat jäljittämisen. He palaavat nyt kotiin, “Alice keskeytti sopivasti. Jacob katsoi murhaavasti Alicea ja nousi sängyltäni.
  “Mihin sinä menet”, kysyin. Jake virnisti.
  “Minun kai on aika lähteä, jos he kerta palaavat. Täytyy muutenkin mennä informoimaan laumalle tapahtuneesta”, hän sanoi masentuneena. Hän olisi varmaan halunnut olla hetken minun kanssani kahdestaan.
  “Tuletko taas käymään”, kysyin lohduttaakseni häntä. Hänen ilmeensä kirkastui hiukan, toisinkuin Alicen.
  “Jos niin haluat”, hän sanoi piristyneempänä. Sitten hän meni ikkunan luo, ja hyppäsi alas. Sydämeni jätti yhden lyönnin väliin säikähdyksestä.
  “Hänelle ei käynyt kuinkaan, tuo on lyhyt matka pudota”, Alice sanoi.
  “Niin varmaan tuollaisille taruolennoille. Missä muuten Charlie on”, kysyin tajutessani, minkälainen meteli täältä oli kuulunut vielä vähän aikaa sitten.
  “Hän lähti poliisiasemalle, ilmeisesti jotain paperihommia. Edward tahtoisi tulla käymään täällä, mutta miettii vielä haluatko sinä häntä tänne. Menisinkö hakemaan hänet?”
  “Mene”, sanoin ennen kuin hän ehti edes lopettaa lauseensa. Alice hymyili iloisesti ja suukotti minua poskelle. Sitten hänkin hyppäsi ikkunasta alas ja minä jäin yksin.
  Kun olin hetken aikaa istunut sängylläni toimettomana, tajusin kuinka hirveältä näytän. Suorastaan juoksi kylpyhuoneeseen ja aloin kuumeisesti harjata hiuksiani ja pesemään hampaitani. Kun olin saanut naamapuolen kuntoon, aloin valitsemaan vaatteita. Yleensä en välittänyt siitä, mitä minulla oli päälläni, mutta nyt se tuntui jotenkin tärkeältä. Kun olin löytänyt siedettävän näköisen paita-housu-yhdistelmän, lysähdin takaisin sängylleni makaamaan. Painoin pään tyynyäni vasten ja suljin silmäni. Yhtäkkiä kuulin kovan jysähdyksen, ja kuulin tuttua naurua takaani.

mouu

  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Tuntematon, (luku 8 ilmestynyt 30.9)
« Vastaus #57 : 30.09.2009 17:23:35 »
vouuu, etttä mä tykkään tästä !  :D
ja voivoivoi, ei tollassiin kohtiin saa jättää !  :o *toruu*
mutta joo, mun mielestä kuulosti oikein hyvältä, ei yhtään töksähtelevää
jos kerta olet kiireessä kirjottanut (:
jatkoa vaan yhtä nopeasti kun ennenkin !!

jeeee, olin eka !! :p
team Edward♥
Dramione♥

millix

  • ***
  • Viestejä: 26
Vs: Tuntematon, (luku 8 ilmestynyt 30.9)
« Vastaus #58 : 30.09.2009 17:24:16 »
Ilkeetä jättää tommoseen kohtaan!  >:(
Perfectionism is a Gift... and a Curse

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Tuntematon, (luku 8 ilmestynyt 30.9)
« Vastaus #59 : 30.09.2009 18:04:38 »
oon sitä mieltä, että pitäs lailla kieltää tollasiin kohtiin jättämiset.

ihana luku.
and paradise comes at a price