Kirjoittaja Aihe: Kirjastossa | S, huumori, draama  (Luettu 1997 kertaa)

Netti

  • Vieras
Kirjastossa | S, huumori, draama
« : 11.03.2010 21:52:15 »
Nimi: Kirjastossa
Kirjoittaja: Minä
Oikolukija: itse olen yrittänyt...
Paritukset: lueppas ;)
Ikäraja: S
Tyylilaji: huumori, draama

Kirjastossa


Kuljeskelin kaverini Sandran kanssa kirjastossa ja keräilin sieltä täältä kirjoja ajatukset muualla. Vilkuilin kyllä välillä ympärilleni hieman hermostuneena. Mitä jos joku nappaisi minun kultani silmieni edestä?
”Minä käyn vähän juttelemassa kullalleni”, sanoin Sandralle ja harpoin samassa kohti hyllyjen välissä lukevaa poikaa. Katseeni oli kiinnittynyt rakkaimpaani ja jos olisin ollut sarjakuvassa, silmieni tilalla olisi ollut sydämet.
”Voi kulta, olet aivan uuden näköinen!” huudahdin ja halasin pitkään rakkaintani. Silmäni katsoivat lempeästi hyllystä nappaamaani pientä manga-pokkaria. ”Voi kuinka rakastankaan sinua”, sanoin välittämättä pojan oudoksuvista katseista. Siinä oli kyse enää minusta ja Naruto-mangasta.

« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:14:56 kirjoittanut flawless »

Narina

  • Utopisti
  • ***
  • Viestejä: 148
  • Keittiösaksisyndrooma...
Vs: Kirjastossa
« Vastaus #1 : 25.03.2010 16:46:12 »
Heh, olipas tämä suloinen. :) Jotenkin tosi hyvin saatu pidettyä kasassa ja ihan passelin pituinenkin oli, vaikka muutamalla lisäsanalla nyt olisikin tarinaa ihan kivasti saatu väritettyä... Pidin tosi paljon tuosta, että hämäsit lukijaa pojalla, jota kohti kertoja lähti harppomaan... XD

Kiitos kuitenkin tästä pätkästä! Piristi tosi kivasti ennen kuin aloitan urakkani kemian ja historian esitelmieni parissa... ;)

- Narina
"Söin porkkanoita päivän ja pelastin maailman."
(Kuusiraajainen purppuratähti)

Netti

  • Vieras
Vs: Kirjastossa
« Vastaus #2 : 25.03.2010 19:01:31 »
Kiitos kommentista Narina ja onnea esitelmien kanssa! :)

Netti

  • Vieras
Vs: Kirjastossa
« Vastaus #3 : 26.03.2010 18:03:12 »
Ehkäpä luki, kuka tietää  :P Kiitos kommentista Tom^^! Mukavaa kun pidit  :)

BubbleLady

  • Vieras
Vs: Kirjastossa
« Vastaus #4 : 26.03.2010 18:13:59 »
Lainaus
sydämmet
Sydämet - se on helppo muistaa siitä muistisäännöstä "yhteen sydämeen ei mahdu kahta ämmää" :)
Lainaus
”Minä menen käymään vähän juttelemassa kullalleni"
Jostain syystä tämä tuntui kauhean tönköltä lauseelta - itse olisin ehkä kirjoittanut "Minä käyn vähän juttelemassa kullalleni", tai "Minä menen vähän juttelemaan kullalleni". Joka tapauksessa olisin ottanut jommankumman peräkkäisistä verbeistä pois.
Lainaus
”Voi kulta, olet aivan uuden näköinen!” Huudahdin
Huudahdin tulee pienellä.

Muuten kyllä ihan tykkäsin, vaikka tosiaan olikin hiukan lyhyt :) Tällaisia "hämäys"-ficcejä löytää aika paljon, mutta tämä oli hyvä... En olisi oikeasti heti arvannut kyseen olevan jostain muusta kuin pojasta, jos genreissä ei olisi lukenut humouria :D Mutta siis, pääpointti kai oli, että jos haluat vielä vähän sujuvampaa tekstiä (+ pari virhettä pois) suosittelisin betaa ja että pidin tästä. Sivumennen sanoen, en ikinä viitsi etsiä betaa tällaiseen, mutta on siitä kuitenkin hyötyä.

Netti

  • Vieras
Vs: Kirjastossa
« Vastaus #5 : 26.03.2010 18:46:54 »
Korjasin virheeni ja muutin tönkön lauseeni sujuvammaksi :) Juu ja kiitos, ihanaa kun pidit tästä näpytyksestä!  ;D Ja kiitos siis kommentista BubbleLady! Ja nyt minulla sitten onkin pitkäaikaisempi beta, joka varmaan jaksaa sitten lukea myös tulevaisuuden lyhyet pätkät ;)