Ja sitten vielä kun se item-reppu on koko ajan ihan täynnä, niin pokestoppien pyörittäminen on hankalaa.
Joo tämä!! Koska välillä lenkkeilen paikoissa (aika usein) mistä ei saa palloja niin kerään yleensä paljon palloja varastoon, että voin sitten pelailla huoletta. Jossain vaiheessa pelaaminen nimittäin jäi vaan sen takia, ettei palloja ikinä ollut, kun menin lenkille ja niitä olisi pitänyt lähteä hakemaan keskustasta. Mutta jos on paljon palloja niin se verottaa sitten potioneista.
Säästelin rahaa sitä repun lisäosaa varten, mutta meni se satanen raid-passiin ja mietin, että nyt kun oon taas reilun satasen saanu itelleni, et käyttääkö tuonkin nyt passiin vai säästääkö vaan suosiolla siihen reppuun. Varmaan katella ensin, miten pääsee ylipäätään raideille.
Mutta nyt oli tosiaan kyllä sitä omaa mokaakin, kun ne vaaleanpunaiset potionit hävisi, kun olin koettanut niitä aina säästellä, vaikka huonommat poistinkin yleensä, jos reppu alkoi olemaan täynnä ja niitä oli riittävästi. Nyt tuntuu, ettei potioneja tule ollenkaan ja juuri kuten sanoin, lenkkeilen paikoissa missä stoppeja ei ole kauheasti.
Siihenkin on simppeli syy, jota kutsutaan koiraksi.
// Pelailin kauppareissulla ja kaksi munaa kuoriutui. Ensin olin vähän pettynyt, kun sain sen apinan kahden kilometrin munasta, mutta kymppimunasta (joka on muuten mun kolmas?) tuli Aeradactyl. Sitä mulla ei vielä ollutkaan ja vaikutti ihan hyvältä, vaikka iskut ei ollukaan kovin voimakkaat, cp oli jotain 1200 muistaakseni. Sain myös tosi hyvän Machopin, jotain 795cp ja siitä tuli vallan mainio seuraava muoto. Nyt joudun taas odottelemaan iäisyyden, että saan karkkeja tarpeeksi kolmanteen muotoon, mutta hitaastipa mä olen muutenkin edennyt.
Vilkasin dexin, 167.
Ihmettelin muuten, että mulla näkyy
Farfetch'd (onko tuo sen ankan nimi?) sellaisena harmaana nähtynä, vaikka eikös se ole Aasian tai jonkun muun alueen oma Pokemon, mitä ei Suomessa ole? En muista nähteeni sitä saati muista, että se olisi saatavilla Suomestakin.