Kirjoittaja Aihe: Hetalia, Pintanaarmuja | raapaleita, max. K11  (Luettu 1285 kertaa)

Musō-ka

  • Mussakka
  • ***
  • Viestejä: 25
  • Arthur<3
Hetalia, Pintanaarmuja | raapaleita, max. K11
« : 18.05.2011 21:00:23 »
Nimi: Pintanaarmuja
Kirjoittaja: Musō-ka
Ikäraja: max. K11, useimmat silti S
Fandom: Hetalia
Hahmot/Paritus: Sekaan mahtuu aikalailla koko Hetalian kirjo...
Tyylilaji: Humor, Drama ja moni muu
Vastuuvapaus: En omista Hetaliaa, enkä valtioita.

A/N: Äh... Alun alkaen ei edes pitänyt julkaista näitä... pää kuitenkin räjähtää, jos en hankkiudu ideoista eroon ja FinlandGirl painosti :) Kommentit sallittuja ja toivottuja, kritiikki ettenkin. Tahdon kehittyä...

1. Raapale

nimi: Homofobiaa vastaan
ikäraja: S (?)
hahmot: Ranska, Englanti, Suomi ja Ruotsi nousevat esille, muita ei nimetä (italian bongaat!)

“Tiedättekös mikä päivä tänään on?”

Ranskan kysymys aiheutti supinaa valtioiden keskuudessa; kukaan ei osannut yhdistää päivämäärää mihinkään erityiseen. Se ei tietenkään estänyt ketään kyselemästä uteliaana.

“Pasta~?”
“Tiistai?”
“17.5?”

Ranska nauroi ja antoi pienen vihjeen:
“Joku voisi yhdistää asian jollain tavoin La Suède, Ruotsiin…”

“Viikinki -päivä?”
“Rillipäät kunniaan -päivä?”

Ranska jatkoi virnuiluaan arvausten muuttuessa yhä toivottomammiksi.
“Hyvä on: Ruotsiin ja Suomeen…” Hän antoi lisävihjettä.

"Vaimon ja miehen -päivä?"
"En edelleenkään ole kenenkään vaimo!"
"Naapurivaltiot -päivä?"
"Rakastavaiset -päivä?"
"Emme ole rakastavaisia!"

Suomi yritti huudella yhä hurjemiksi muuttuvien ehdotusten väliin vastaväitteitä, mutta pienen valtion ääni hukkui muiden meluun. Lopulta Englanti kyllästyi arvailuun.

"Pahus soikoon, kerro jo!"

"Voinhan minä kertoakin..." Ranska sanoi Arthurile vihjaavasti virnistäen, "Tänään on kansainvälinen homofobian vastainen päivä"

(A/N: Eilen oli siis kansainvälinen homofobian vastainen päivä... Lisää tietoa Wikipediasta! ^^)

2. raapale

nimi: Lippukokko
ikäraja: S
hahmot: Ruotsi ja Suomi

Pieni valtio tuijotti pidempää yrittäen näyttää anteeksipyytävältä, vaikka oikeasti häntä naurattikin hieman. Pitempi mies tuijotti pöydän ylitse suu hieman mutrussa ja otsa rypyssä.

”Finland…” hän aloitti väsyneesti ja sai vastaukseksi pienen hymyn.

”Yritä ymmärtää… he ovat odottaneet tätä jo 16 vuotta!” pienempi sanoi lempeästi ja kurottautui taputtamaan länsinaapuriaan olalle.

”Men…” yritti vielä toinen, mutta Tino vaiensi hänet.

”Älä ota sitä henkilökohtaisesti; he eivät olleet selvin päin.”

”Men… förolämpning… för att hedra…” Ruotsi yritti vielä, mutta ei voinut olla vihainen kun Tino hymyili niin lempeästi, posket voitonhuumasta hehkuen.

“Okej, men då inte längre brände flaggor. Okej? "

Suomi vastasi leveällä hymyllä.

(A/N: Suomalaisethan siis oli käynyt Ruotsin puolella lippuja polttamassa, kun juhlivat MM-voittoa... Ruotsin kielioppia saa korjata, en yhtään tykkää ruotsista, hyh!)

Men = mutta
Men… förolämpning… för att hedra… = Mutta... loukkaus... kunnia...
Okej, men då inte längre brände flaggor. Okej?  = Selvä, mutta sitten ei enää polteta lippuja. Jooko?
« Viimeksi muokattu: 22.06.2015 00:25:41 kirjoittanut Beyond »

Aoi Taki

  • ***
  • Viestejä: 71
  • Saa kutsua Lakuksi. :3 (NM on vain randomia~)
Vs: Pintanaarmuja
« Vastaus #1 : 21.05.2011 00:02:11 »
Yay~! Lisää Hetalia raapaleita~ Ja kyllä. Pidin raapaleistasi ja alan seuraamaan näitä, jos sattuisi joskus tulemaan lisää? Kenties? Ja rankentavaa kommentia en osaa sanoa. >.<

Musō-ka

  • Mussakka
  • ***
  • Viestejä: 25
  • Arthur<3
Vs: Pintanaarmuja
« Vastaus #2 : 22.05.2011 21:07:13 »
Kiitoksia Aoi Taki!
Lisää tulee piakkoin, nyt on ikävä kyllä koesumaa... Mutta kesäloma on raapaleaikaa :)

Vyra

  • Vieras
Vs: Pintanaarmuja
« Vastaus #3 : 28.05.2011 20:26:48 »
Oi hienoa, lisää hetaraapalisteja ^^ Mulle raapaleet on jotenkin sydämenasia, joten alan kyllä oottaa että millon laittelet lisää.

Tuosta ekasta mulla meni jopa hetki miettiä, että mikä ihmeen päivä... Onnistuin jotenkin skippaamaan otsikon ^^'' hauskaa muuten,  miten Tino ei komentoi enää mitenkään, kun Ranska saa asiansa sanottua. Mulle tuli jotenkin mielikuva, että hän jo facepalmasi jossain ikuiselle vaimostatukselleen. xD

Pidin enemmän näistä kahdesta tuosta ekasta... Toinen sai minut jotenkin surulliseksi. Ei siis mitenkään kirjotuksen vuoksi vaan ihan vaan siksi että musta se on jo aika paha ylilyönti, jos mennään naapurin puolelle lippuja polttamaan (mut koska en oo Suomes niin en oikein tiedä uutisia...) Pienoinen aavistus mulla kans on että tossa vikassa ruotsinkielisessä lauseesssa on jotain hassua, mut ei mitään hajua mikä ^^'' (ja luultavasti oon väärässä... ei toi ruotsi oo enää vuosiin ollut mun vahva kieli...)

Tuo puolipisteen (vai mikä sen nimi nyt taas suomeksi oli... toi ";" merkki) käyttö sai mut kans jotenkin aina pysähtymään kesken lauseen. Mulla ei oikeestaan oo mitään hajua, miten sitä pitää oikeaoppisesti käyttää, joten itekin yleensä vaan muokkaan lauseet niin ettei tartte käyttää sitä ^^''

Mutta oikein mukavia raapaleita, laitahan vain lisää tulemaan :'D toivottavasti tämä oli nyt edes vähän rakentava kommentti...

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Vs: Hetalia, Pintanaarmuja | raapaleita, max. K13
« Vastaus #4 : 23.08.2014 13:15:25 »

Suloisia pieniä raapaleita!

Otsikolla oli käytännöllinen ja kaunis nimi.
Pidin siitä miten Ranska heitti kesken kouksen arvoituksen ja sitten alettiin epätoivoisesti heitellä vastauksi, jotka olivat kaukaakin haettuja. Pidin ensimmäisestä osasta ehkä hiukan enemmän kuin toisesta mutta molemmat olivat hyvin toteutettuja.
Tästä ei ole nyt oikein rakentavaa kommenttia rakentumassa.

“Viikinki -päivä?”
“Rillipäät kunniaan -päivä?”
Reilukerho kokoontuu!

"Vaimon ja miehen -päivä?"
"En edelleenkään ole kenenkään vaimo!"
"Naapurivaltiot -päivä?"
"Rakastavaiset -päivä?"
"Emme ole rakastavaisia!"
Voi Suomi raukkaa kun ei uskota että hän ei ole vaimo.

”Finland…” hän aloitti väsyneesti ja sai vastaukseksi pienen hymyn.
tää olis suloinen=)
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!