Kirjoittaja Aihe: Mustesydän, Väärää päätöstä seuraa joskus oikea (k-11)  (Luettu 2066 kertaa)

Mustalupiini

  • Vieras
Nimi: Väärää päätöstä seuraa joskus oikea
Kirjoittaja: Minä, Mustalupiini
Fandom: Mustesydän-trilogia
Tyylilaji: Draama
Paritus: Tomusormi/Farid
Ikäraja: k-11
Yhteenveto: Joskus käy huono tuuri.
Vastuuvapaus: Kaikki mikä siltä näyttää on Cornelia Funken enkä minä hyödy tästä rahallisesti.

KK: Violet Baudelaire toivoi joskus Farid/Tomusormea, joka tarkemman miettimisen jälkeen ei tuntunutkaan niin absurdilta ajatukselta kuin aluksi. Kommentit ovat aina erittäin tervetulleita (:

            Väärää päätöstä seuraa joskus oikea


Tomusormi ja Farid seisoivat tiheän aluskasvillisuuden, valtavien puiden ja pimeyden ympäröiminä metsässä. He olivat tulleet katsomaan näkyisikö siellä tulikärpäsiä, mutta Farid alkoi jo epäillä ettei niitä ollut olemassakaan, ei ainakaan Mustemaailmassa. Poika vilkaisi ylöspäin, puiden välistä näkyvällä pienellä taivaanpalasella ei ollut yhtään tähteä, mutta Tomusormen kädellä palava lieska valaisi heidän kasvojaan ja aiheutti pitkiä, lepattavia varjoja heidän ympärilleen. Farid kaivoi paljaalla varpaallaan maata ja keskittyi katsomaan Tomusormen ilmeettömiä kasvoja. Hän ihmetteli missä mietteissä ja kuinka syvällä niissä tämä oikein oli. Lieska hiipui hieman ja pimeys alkoi ahdistaa Faridia. Hän astahti lähemmäs Tomusormea.
”Tuli rakastaa sinua”, hän tokaisi haluten aloittaa keskustelun joka karkottaisi pimeyden ja henget pois hänen mielestään ja saattaisi johtaa siihen, että hekin lähtisivät pois metsästä. Tomusormi räpäytti silmiään ja katsoi Faridia.
”Voiko tuli rakastaa?” Hän kysyi ja hymyili saatuaan Faridin hämilleen.
”Sinun tapauksessasi se voi, minä luulen. Ei minua, ei muita, mutta sinua...” Farid vastasi epäröiden.
”Mistä se johtuu? Olenko minä muka rakastettavampi kuin sinä, nuori ja komea poika?” Tomusormi jatkoi vaikeiden kysymysten esittämistä.
”Minä... En osaa sanoa syytä, mutta ei tuli käyttäydy muille samoin kuin sinulle. Tulen mittapuulla merkitsevät eri asiat kuin ihmisten”, Farid vastasi.
”Mikä sinun mittapuullasi merkitsee?” Tomusormi kysyi edelleen vakavana.
Farid oli vaiti pitkään, mutta kun hän aikoi puhua, Tomusormi pysäytti hänet.
”Älä vastaa”, tämä sanoi, nosti pojan leukaa ja hymähti. ”Luultavasti tiedän sen jo, minä tunnen sinut. Tämä ei ole oikein, mutta...”
Tomusormi suuteli Faridia eri tavalla kuin poika oli nähnyt tämän usein suutelevan Roxanea. Hän oli kuuma. Hänen huulensa, hänen kätensä... Ne olivat tulikuumat ja kutittivat Faridia. Tomusormi hehkui villeyttä ja outoa voimaa, ja se täytti pojan kummallisella tavalla. Hän vastasi kevyesti huulillaan, mutta hänen kätensä pysyivät kiinni kyljissä. Farid oli nolostunut väärältä tuntuvan tilanteen takia, ja kun Tomusormi ei lopettanut suudelmaa, hän astui taaksepäin. Hän katsoi tyyniä, arpisia kasvoja joilta ei voinut nähdä miehen ajatuksia ja Tomusormi katsoi takaisin häneen.
”Ei ole oikein ei. Mennään takaisin Roxanen luo”, Farid sanoi.
”Joskus väärää päätöstä seuraa oikea, sinä olet viisas nuorukainen Farid. Mennään takaisin Roxanen luo. Mutta usko pois, tulikärpäsiä on olemassa. Meillä kävi vain huono tuuri tänään.”
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 23:12:38 kirjoittanut Yukimura »

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 990
Vs: Väärää päätöstä seuraa joskus oikea
« Vastaus #1 : 31.01.2010 22:22:00 »
Oih, nice <3
Juuri jotain tällaista lyhyttä ja kevyttä vähän toivoinkin.
Tunnelma tuntui kirjalle uskolliselta, hienoa =)
Aika yllättävä ratkaisu jollain lailla, että Tomusormi olikin se, joka teki aloitteen.
Farid reagoi jollain lailla IC-mäisesti, vaikka onkin jatkuvasti mustasukkainen Roxanelle. Mutta Farid tietää, mikä on oikein ja mikä väärin... vaikka toisaalta voin hyvin kuvitella, miten poika tuon tilanteen jälkeen soimaa itseään siitä, että halusi lopettaa ;D (Koska ei oikeasti halunnut, mutta järjen ääni oli vahvempi...)
Tämä jotenkin inspasi itseäkin kirjoittamaan fandomista, pitäisiköhän yrittää... ;)

~Violet kiittää

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

MilzZzu

  • Vieras
Vs: Väärää päätöstä seuraa joskus oikea
« Vastaus #2 : 08.02.2010 16:58:14 »
Mmm, Mustesydän ficci! Ja vielä Tomusormen kanssa!
Kiitos, kiitos <3 Kunpa näitä ficcjä olisi enemmän.
Itsekin olen yhden kirjoittanut, tekisi mieli kirjoittaa lisää. :D
Voisi alkaa saman tien :)
Mutta minusta olit kirjoittanut hyvin, saanut Tomusormeen pehmeyttä
ja Faridkin oli hyvin onnistunut.
Sanoinko jo kiitos? No, ihan sama, kiitos :D

Béren

  • ***
  • Viestejä: 705
  • set my heart on fire
Vs: Väärää päätöstä seuraa joskus oikea K-11
« Vastaus #3 : 15.07.2011 22:53:17 »
Hieman ehkä myöhässä kommentti muttamutta.
Eli siis mä oikeasti rakastan Mustesydäntä, melkein yhtä paljon kuin Remus/Siriusta, ja se on mun mittapuulla yhtä tärkeää kuin suklaa. Eli siis joo pääpointti tässä sepustuksessa on se että rakastn Mustesydäntä. Tästä fandomista olen lukenut öö kaksi ficciä tämän lisäksi, ja tämä oli ainut josta oikeasti pidin. Tomusormi on lempihahmoni koko kirjasarjassa, ja itseasiassa Farid tulee hyvänä kakkosena, mutta jo se että suunnittelen perspektiivä parittamiseen kirjoittavani Väärin! kohtaan Tomusormi/Faridia kertoo mitä mieltä tästä parituksesta oon. Mutta silti tykkäsin tästä todella paljon, tunnelma oli kohdallaan ja virheitä ei näkynyt. Eli kaiken kaikkiaan tykkäsin, ois aika nams jos kirjoittaisit lisää Mustesydämestä :)
-Carrotti

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Vs: Väärää päätöstä seuraa joskus oikea K-11
« Vastaus #4 : 16.07.2011 11:46:34 »
Myöhässä minäkin hmm.
Mutta ajattelinpa ainakin jotain kommata, kun en ole tainnut tällä parituksella ennen lukeakaan, vaikka on kyllä tainnut käydä itselläkin joskus mielessä.
Hahmot tuntuivat olevan oikein IC, siitä plussaa. Siis, jos Farid olisikin vaikka vastannut suudelmaan ja rvennut kuiskimaan rakastavansa, se olisikin ollut hieman... epäuskottavaa. Janäin on parempi kummankin kannalta, vaikka paritukseen ehkä löytyykin jonkun verran vihjailua (=roppakaupalla). Tai sitten mä vaan olen kiero ihminen ; ))
Mutta siis. Kuvailu oli kaunista, repliikit sopivat miesten (vai onko Farid poika... noh kuitenkin) suuhun ja tuntuivat hyvällä tavalla tutuilta ja todellisilta.
Kulissien takana tapahtuu kaikkea mielenkiintoista ; ))
Kiitos tästä.

Tulikärpäset forever-