Kirjoittaja Aihe: Glee: Nukenkasvoisia | Brittany/Santana | K11 - valmis 24.1  (Luettu 5236 kertaa)

Dria

  • ***
  • Viestejä: 939
  • Femmeilijä
Vs: Nukenkasvoisia | Glee | Brittany/Santana | K11 - uutta 24.1
« Vastaus #20 : 06.02.2012 22:37:27 »
Oon ollu laiska, mut kommaan nyt nää loput.

Ole jo hiljaa, Santana
Ideasta tyksin. B käyttää Artieta saadakseen S:n mustasukkaiseksi ja S vaan on niin pahvi, ettei tajua. Artie puolestaan on sokea tyttöystävänsä toimille. Eihän kukaan halua nähdä sitä, mitä ei halua nähdä. Ja S on loukattu ja vihainen.
Lainaus
Mutta Brittany osaa rakastua ollenkaan.
tulisko kielto sekaan? Vaihteeksi muuten näin päin, siis että S rakastui ja B ei osaa rakastaa tai ainakin S luulee niin. Musta S ei oo kovin luotettava kertoja.

Valmistusvirhe
Jaksona tää ei vedonnut muhun millään tavalla. Oletin, että se ois niin paljon parempi, koska sitä hehkutettiin. Njoo, ymmärrän, miksi Santanaa ketuttaa. Nappasit just sen kohdan, mikä mua ärsytti ja ymppäsit siihen tunteilua. Näin tää ei oo yhtä ärsyttävä. Joo, S on peloissaan ja ihailee B:n rohkeutta.
Lainaus
Sillä hetkellä, parrasvaloissa, Santanan sinisilmäinen nukketyttö on itserakas.
Tähän kohtaan kaipailisin kuitenkin selitystä. Miksi B on itserakas? Auta otusta, joka ei ymmärrä tunteita

Sydämetön
Nimi on ehkä vähän tylsä. Mä oon aiemminkin huudellut sun kekseliäiden nimien perään, mut nimeäminen on hirveetä. Okei, S jätettiin, se angstaa. Mut plussaa, ettei se angstaa koska B:llä on Artie vaan koska S vaan on tollainen. Kaappilesbo siis. Ja B on awws, kun se kuiskas rakastavansa noin vaan jossain.

Kuningatar
Prom Queer oli jaksonakin ihana. Yllättävää kyllä Brittana ei ollut eka paritus, jonka yhdistän siihen jaksoon (Faberry ftw!), eli oikeastaan tää oli valaiseva kokemus. Ja tietty plussaa on se, että tässä on Brittanyn näkökulma, koska mun mielestä sä kirjotat Brittiä kivalla tavalla. Lisäksi sun Britt on naiivi ja suloinen, vaikka joo, musta se on liian yksinkertainen canonissa.

"Ajan pyörä pyörii ja aikakaudet tulevat ja menevät jättäen jälkeensä muistoja, joista tarinat syntyvät. Tarinat haipuvat myyteiksi, ja myytitkin on jo kauan sitten unohdettu, kun ne luonut aikakausi jälleen koittaa."
Ava by Cea

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Vs: Nukenkasvoisia | Glee | Brittany/Santana | K11 - uutta 24.1
« Vastaus #21 : 11.02.2012 10:00:58 »
Dria, kiitos kommentista!

En nyt sanoisi että oot kovinkaan laiska kun jaksoit kommata loppuja. Kiva että tykkäsit siitä mistä tykkäsit, ja se mistä et tykännyt - no, tuo Sydämetön on tosiaan ihan uskomattoman tylsä nimi, mutta joskus ei vaan onnistu ja mieleen ei tule mitään kun yrittää keksiä sopivaa nimeä. Writersblockiksi sitä taidetaan kutsua : D

Born This Way on ihana jakso. Haloo, Klainea. Mutta kaikki ei voi tykätä, mielipidekysymys. Itserakkaalla tarkoitin sitä, että onhan Brittanykin omalla tavallaan epävarma ja niin kuin suurin osa maailman ihmisistä sekin ajattelee vuorokauden ympäri mitä muut siitä ajattelevat. Mutta kun se on tuolla lavalla se ei ajattele sitä vaan antaa olla, rakastaa itseään juri sellaisena kuin se on edes tuon yhden hetken. Sekavaako?

Kiva että tyksit Brittistä, se on mun ehdoton suosikki näistä kahdesta.