Kirjoittaja Aihe: Hetalia, Pikkusisko | K11, päähenkilönä OC (Karjala)  (Luettu 2372 kertaa)

Rindamon

  • finiholisti
  • ***
  • Viestejä: 201
  • Ja äkkiä!
    • Axis Powers Hetalia Finnish Fan Fiction
nimi: Pikkusisko
kirjoittaja: Rindamon
ikäraja: K-11
fandom: Hetalia Yukimura lisäsi fandomin myös alkutietoihin.
hahmot/paritus: OC, Venäjä ja pohjoismaat, ehkä muitakin
tyylilaji: humour, drama, adventure ja ehkä fluffy
vastuuvapaus: En (ikävä kyllä) omista Hetaliaa, enkä saa tästä rahallista korvausta, vaikka kuinka tahtoisin.
A/N: En ole oikeasti katsonut/lukenut Hetaliaa, vaan hankkinut tietämykseni kahden ystäväni, ficcien ja wikipedian avulla. Jos hahmojen luonteet eivät ole oikein, mollatkaa vapaasti. Laitan tähän alkuun tietopläjäyksen tarinani päähenkilöstä, itse luomastani Karjalasta.

Nimi: Karjala, oikeasti Omena (Venäjä sanoo Olgaksi) Väinämöinen

Syntymäpäivä: 13.6

Horoskooppi: Kaksonen

Ulkonäkö: Vaaleat, puolipitkät hiukset ja sinivihreät silmät.

Luonne: Omena on iloinen ja pirteä tyttö, mutta todella äkkipikainen. Hän pitää pilailusta, ja ajaakin muut helposti hulluuden partaalle. Tämä tyttö rakastaa luontoa ja lukemista, sekä liikkumista ulkona. Hän rakastaa kesää ja uimista, sekä tykkää leikkiä "tätinsä" Valko-venäjän kanssa.Hän sanoo asiat suoraan, niinkuin ne ovat.

Historiaa/muuta tärkeää: Karjalanhan Venäjä otti omakseen toisen maailmansodan aikaan (tark. vuonna 1944). Näin ollen Karjala on ryöstty Suomelta, mutta ryöstön yhteydessä Karjala kolkattiin ja hän menetti muistinsa. Herättyään hän löysi itsensä makaamasta Venäjän kodissa ja Venäjä kertoi hänen kolauttaneen päänsä, ja että Venäjä on Karjalan isä. Venäjä ei halua antaa Karjalaa takaisin Suomelle, ja näin ollen pitää tytön aina kotona silloin, kun itse käy muualla. Omena ei myöskään saisi lukea Venäjän historiankirjoja tai lähteä Venäjän kotoa mihinkään, mutta utelias tyttönen ei aina noudata sääntöjä...

                                                                         TRAILERI

                                 Tämä kertoo tytöstä joka sanoo asiat suoraan...
                                                            "Olen muuten siskosi"
                                                                             "..."

                                                  ...sen kummempia miettimättä.
                                                  "Luitko historiankirjojani ilman lupaa?"
                                                                                 "Kyllä"
                                                                 Kol kol kol kol...

                                                           Hän on todella...
                                                         "Voisin vaikka hirttäytyä!"
                                            "Äläs nyt, kyllä Venäjä vielä sinut nai!"

                                                                ...erityinen?
                                                      "Haahaaa! Voitinpas sinut!"
                              "Kukaan ei uhmaa mahtavinta valtiota maailmassa!"
                              "Hahhahaaaa! Sinäkö...mahtava?! Salli mun nauraa!"

                                                        Yksi asia on varma...
                                                 "Tanska on mahtavista mahtavin!
                                                         "...mahtavin munapää..."

                                                 ...tästä löytyy huumoria!
             "Saanen esitellä; yhdistetty vappu-joulu-juhannus-pääsiäinen-juhla-ateria!"

                                              Sangen (ei-) ylpeänä esittää:
                        "Minä en esittele sinua hänelle! Hänhän voi purra sinua!"

                                                               Rindamon!
                                                              "Ooo soolemiooo!"

                                     Tulossa finfanfuniin 20.3 mennessä.
                                                     "Ja koetakin olla ajoissa!"
« Viimeksi muokattu: 22.06.2015 03:48:43 kirjoittanut Beyond »
KESALOMALLA!

FinlandGirl

  • Suomenajokoira♥
  • ***
  • Viestejä: 49
Vs: Pikkusisko
« Vastaus #1 : 12.03.2010 21:37:13 »
Lyhyesti sanottuna:
Hauskan Hyvän Kiinnostava traileri  ;D
Ja sä näköjään teet tämän 20.3. mennessä *kurkkaa kalenteria*
No, jatkoa pian! >: D
Olisi mukavaa, jos kommaisit Axis powers hetalia - ficciini ;)
Funny love ... or not even then[K15]

~

Jos kaikki elämäni kyyneleet saisi talteen pieneen huoneeseen minun istuessani siellä, minä hukkuisin.

Rindamon

  • finiholisti
  • ***
  • Viestejä: 201
  • Ja äkkiä!
    • Axis Powers Hetalia Finnish Fan Fiction
Vs: Pikkusisko
« Vastaus #2 : 12.03.2010 21:57:02 »
Kiitos! Jotenkin arvasin, että ystäväiseni rientää tänne ensimmäisenä kommentoimaan...
Ja jatoa teen mahdollisimman pian, olen jo työn teon aloittanutkin...
KESALOMALLA!

Ristiriita

  • Muumikuningatar
  • ***
  • Viestejä: 1 106
Vs: Pikkusisko
« Vastaus #3 : 13.03.2010 19:33:53 »
Tämän lyhyen trailerin jälkeen olen kovin vähäsanainen tarinan suhteen, mutta tunnustan silti olevani 20.3 päivittelemässä tätä osastoa ja kyttäämässä jatkoa. : )
"There's life under the blah blah blah."

Vyra

  • Vieras
Vs: Pikkusisko
« Vastaus #4 : 13.03.2010 22:18:07 »
En yleensä ala kommentoimaan trailerin perusteella, mutta täytyy sanoa että Karjala vaikuttaa oikein tutustumisenarvoiselta tyttöseltä. Joten olen kyllä täällä sitten kun tarina pyörähtää käyntiin  ;) Siis, jos netti/kone toimii...

Sinu

  • ***
  • Viestejä: 119
Vs: Pikkusisko
« Vastaus #5 : 15.03.2010 19:13:57 »
Karjala! <3
Vaikuttaa todella mielenkiintoiselta idealta. Karjalasta on ihanan paljon fanituotoksia (toinen on Ahvenanmaa), vaikkei hän ole virallisten Hetalia hahmojen listalla. Odotan suurella mielenkiinnolla millainen tästä tulee.
Historiansa puitteissa Karjalalla on todella kiehtova tarina kerrottavanaan. Hyvin keksitty tuo muistin menetys ja tuo historian tutkimiskielto. ^^ Lisäksi Omena on nimi, joka sulatti sydämeni heti. Saa siis nähdä mihin nuori utelias tapaus meidät johdattaa...
Jag tänker banka dig gul och blå!

Rindamon

  • finiholisti
  • ***
  • Viestejä: 201
  • Ja äkkiä!
    • Axis Powers Hetalia Finnish Fan Fiction
Vs: Pikkusisko
« Vastaus #6 : 16.03.2010 17:51:47 »
Kiitokset teille kommentoijille!
Yure: Niin, lyhyeen (tai pitkäänkään) traileriin on paha kommentoida kauheasti... Mutta kiitos kiitos kommentoinnistasi!
Vyra: Minäkän en useimmiten trailerin takia kommentoi, mutta teen sellaisen lähes aina, kun sitä on hauska tehdä ja se helpottaa minua myöhemmässä vaiheessa...
Sinu: Niin, Ahvenanmaasta ja Karjalasta on paljon tekstiä ^^ Itse halusin hahmon liittyvän jotenkin suomen ja sen piti olla tyttö, koska suomineidosta tulikin poika... Itse olen jo suunnitellut noihin historiaan ja muistin menetykseen liittyen paljon pätkiä, mutten paljasta niitä vielä ^^
Nimen halsin olevan jokin peri suomalainen ja harkitsinkin aluksi Piparia, mutta ystäväni mollasi sen lyttyyn... (Kiitos vain FinlandGirl! -.-) ja päädyin sitten Omenaan. Saa nähdä saapuuko Pipari sitten joskus esim. sen Ahvenanmaan muodossa...
KESALOMALLA!

Rindamon

  • finiholisti
  • ***
  • Viestejä: 201
  • Ja äkkiä!
    • Axis Powers Hetalia Finnish Fan Fiction
Vs: Pikkusisko
« Vastaus #7 : 20.03.2010 20:37:16 »
Ja tässä tämä jatko!


                                                           Prologi
                                                                                   muistelua


"Minä menen nyt! Olethan kunnolla?" vaaleatukkainen, lempeä kasvoinen Venäjä huikkasi ovelta, mutta pisti päänsä vielä esiin. "Olethan?" hän varmisti.
"Ainahan minä olen!" pienikokoinen tyttö sanoi ja hymyili viattomasti. Venäjä hymyili itsekseen; jos tuo tyttö olisi aina kunnolla, hän jättäisi Kiinan vakoilemisen sikseen. Ovi kuitenkin sulkeutui, ja mies lähti vakoiluretkelleen panda-asu laukussaan.

"Nyt minä olen täällä yksin..." tyttö mutisi itsekseen ja lähti tanssiaskelin kohti suurta tammipuista ovea. Hän avasi sen, ja ovesta kuului hienoinen narahdus. Tyttö tuijotteli ympärilleen hämärässä huoneessa ja ihaili pölyhiukkasten tanssia huoneen jokaisessa kolkassa. Isä saisi siivota joskus... tyttö hymähti ja hiipi sitten huoneen kielletylle puolelle; työpöydän taakse.

Tyttö rojahti tuoliin niin, että vaaleat hiukset heilahtivat ja saivat pölyhiukkaset tanssimaan yhä nopeammin. Tyttö tunsi nahkaisen tuolin pinnan ja tunsi sen tutun tuoksun. Tästä tuolista hän oli herännyt ensimmäien kerran...

Pieni, vaalea hiuksinen tyttö taisteli tajuttomuuden pimeää verhoa vastaan, joka kietoutui yhä tiukemmin pienen kehon ympärille kunnes se repesi saaden tytön silmien avautumaan.

"Ei hätää" sanoi ääni tytön vierestä, kun hän yritti nousta ylös ja paeta oudosta paikasta. "Miten niin? Kuka sinä olet? Missä minä olen? Kuka minä olen?" tyttö päästi kysymykset yhtenä ryöppynä.
"Shh... Minä olen isäsi, Venäjä ja sinä olet Karjala, pikku Olgani" vaalea hiuksinen mies sanoi hetken mietittyään. Tytön ilme oli kysyvä: "Miksen minä muista?"
"Sinä kaaduit, kompastuit. Mutta toin sinut kotiin"
"Onko tämä koti?"
"On"


Eikä asiasta keskusteltu enempää. Venäjä opetti Olgaa ja kertoi talon säännöt, joita utelias tyttö rikkoi useampaankin otteeseen...

"Saanko lukea noita kirjoja?" tyttö kysyi ja mies puisteli päätään. "Et" Tytön suu mutristui ja itku alkoi. Pienet kyyneleet valuivat silmistä ja nyyhkytys rikkoi hiljaisuuden.
"Et saa lukea niitä VIELÄ. Joskus sitten..."
"Oletko tosissasi?"
"Olen"
"Lupaa se! Käsi rinnan päällä!"
"Hyvä on. Minä vannon. Oletko nyt tyytyväinen?"
"Olen"
Tytön kasvoille levisi omahyväinen virnistys ja hän pyyhkäisi kyyneleet hihaansa.


Olga käpertyi hiljalleen kerälle nojatuoliin ja hän sulki silmänsä. Tyttö vaipui uneen tutun nahkan tuoksu sieraimissaan...

A/N: Näin. Tämä oli Prologi, joten ei mikään kovin pitkä... Itseänikin kiinnostaa miten Venäjä suhtautuu tuohon tyttöön joka nukkuu kielletyssä paikassa...
Jatkoa siinä huhtikuun alussa ja kommentit pakollisia/sallittuja/toivottuja! ^^
KESALOMALLA!

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Pikkusisko
« Vastaus #8 : 20.03.2010 21:16:23 »
OI kun kaunista, KOLME vai peräti NELJÄ aph-fickiä etusivulla. Te hemmottelette minut pilalle näillä. Ihana, minä odotan lukua yksi.

<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Prunelli

  • Vieras
Vs: Pikkusisko
« Vastaus #9 : 20.03.2010 22:03:58 »
Upeaa!!! Vihdoinkin sitä jatkoa tuli! :)

Tykkäsin tämän luvun kuvailusta, sillä siinä kuvattiin hyvin, kuinka hän oli saapunut Venäjän talolle!

Jatkoa odotan yhä innolla!

Ps: Viideskymmenesviesti minulta!  ;D

Rindamon

  • finiholisti
  • ***
  • Viestejä: 201
  • Ja äkkiä!
    • Axis Powers Hetalia Finnish Fan Fiction
Vs: Pikkusisko
« Vastaus #10 : 21.03.2010 08:19:45 »
Kiitokset!  :D
MyrskyliuutE_96~ Kiitos kiitos! Ja hyvinpäs näitä Hetalia ficcejä nyt on, kun yleensä saa etsimällä etsiä... ^^
Prunelli~ Sinäkin täällä heti ^^ Kiitokset kehuista ja minä menen näpyttelemään sitä jatkoa. Laitan sen siinä ensikuun aikana, mutten sano tarkemmin kun siinä on se ihana pääsiäinenkin...
KESALOMALLA!

Vyra

  • Vieras
Vs: Pikkusisko
« Vastaus #11 : 21.03.2010 10:18:04 »
Vou, Olga vaikuttaa todella mukavalta tyttöseltä. Minua alkoi yhtäkkiä hirveenä jännätä, mitä mahtaa tapahtua kun hän ja Tino kohtaavat. Noh, odottelen jatkoa.

Prologi kasvatti kiinostustani ennestään, vaikka olikin kieltämättä lyhyt. Jostain kumman syystä minua hymyilytti hirveenä kun Venäjä läksi Kiinaa vakoilemaan. Se vain oli hauska maininta. Niin ja se, että Karjala kaikista kielloista huolimatta paineli suorilta kielletyille alueelle. Voi että, minä oikeasti pidän tuollaisista omatoimisista henkilöistä.

Lainaus
Ja hyvinpäs näitä Hetalia ficcejä nyt on, kun yleensä saa etsimällä etsiä... ^^
Niinpä, "valloitetaan finfanfuni Hetalialla" -suunnitelma etenee nähtävästi hyvin *virn*

Rindamon

  • finiholisti
  • ***
  • Viestejä: 201
  • Ja äkkiä!
    • Axis Powers Hetalia Finnish Fan Fiction
Vs: Pikkusisko
« Vastaus #12 : 21.03.2010 10:29:02 »
Kiitos kiitos Vyra
Lainaus
Niinpä, "valloitetaan finfanfuni Hetalialla" -suunnitelma etenee nähtävästi hyvin *virn*
Kyllä kyllä, valloitetaan fini... ^^
Lisäänpäs tähän muuten tämmöisenä pikku mainostuksena linkin eräälle "upouudelle" Hetalia fanfiction foorumille... axpfff eli nimi tarkoittaa "Axis Powers Hetalia Finnish Fan Fiction" Liittykää Hetalia fanit... ^.-*
KESALOMALLA!

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Pikkusisko
« Vastaus #13 : 27.03.2010 15:20:11 »
Heippa. Tiedän, että sinulla on varmasti kiire, mutta kyselen milloin jatkoa on tulossa?
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Pikkusisko
« Vastaus #14 : 27.03.2010 17:42:26 »
Minun käsitylseni Hetaliasta on minimaalinen, enkä tiedä miksi ficcisi avasin, mutta idea Karjalasta, varsinkin kun historialliset seikat ovat tarpeeksi oikein, on todellä mielenkiintoinen ja luen kyllä lisää heti kun sitä vain ilmestyy.

Olen pahoillani, en kykeke antamaan mitään järkevää ja rakentavaa kommenttia, koska en tosiaan fandomia tarpeeksi tunne. Mutta mielenkiinnolla eteenpäin ^^

T: jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Rindamon

  • finiholisti
  • ***
  • Viestejä: 201
  • Ja äkkiä!
    • Axis Powers Hetalia Finnish Fan Fiction
Vs: Pikkusisko
« Vastaus #15 : 27.03.2010 18:01:56 »
Kiitos taas kommenteista!
MyrskyliuutE_96: Äh, pistit turhan vaikean kysymyksen... ^^ Ihan tarkkaa päivää en osaa sanoa, mutta lupaan että se tulee viim. 20.4 ehkä jopa aikaisemmin... ^^

jossujb: Kiitos kehuista ^^ Historian seikat oli pakko laittaa kohdilleen, koska itsetuntoni vaati sitä... ^^
Ja älä välitä! Omatkin tietoni hetaliasta rajoittuvan ficceihin ja kavereitten kertomiin juttuihin... tosin alan tässä pian katsoakkin sitä animea! Kiitos.
KESALOMALLA!

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Pikkusisko
« Vastaus #16 : 15.05.2010 15:30:22 »
Ookei, joo, hyvä että sitä jatko akuitenkin tulee.

SE on muuten MyrsyliuutE_96, EI Myrskyli..^^
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Pikkusisko
« Vastaus #17 : 02.10.2010 21:13:59 »
HEi tuota, nyt on ihan pakko kysyä, että milloin tässä ollaan ikäänkuin laittamassa jatkoa, kun viimeksi jatkoa on tullut tosiaan huhtikuussa, vai oletko lakkauttanut ätmän ihanan fikin? Usko pois, minä odotan kyllä, mutta haluaisin silti lukea lisää..

.. Kirjoitat hyvin, ei siinä mitään. Ilmoitatkos, jooko?
<3:llä
~myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Vs: Hetalia, Pikkusisko | K13, päähenkilönä OC (Karjala)
« Vastaus #18 : 23.06.2014 16:33:44 »

Oih jotenkin ihana löytää ficci jossa on esillä karjala, harmi ettei ficcisi ole saanut jatkoa.
Mutta trailerin ja progologi vaikuttivat minusta lupaavilta ja mielenkiintoisilta, myös ajatus muistinsa menettäneestä karjalasta oli ihana ja kiehtova.

Kuolotar
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!

Saphira

  • ***
  • Viestejä: 304
  • One Last Time
Vs: Hetalia, Pikkusisko | K13, päähenkilönä OC (Karjala)
« Vastaus #19 : 04.12.2014 13:02:01 »
Voi, minä niin toivoin, että tämä ei olisi loppunut tähän! Olisin kovasti halunnut tietää, miten Suomi ja Karjala tapaavat taas, miten he suhtautuvat toisiinsa ja mitä Omena ajattelee, kun saa tietää totuuden.

Toivottavasti aiot ehkä joskus jatkaa. :)
Sé onr sverdar sitja hvass!