Kirjoittaja Aihe: Yhdellä ehdolla, S (Hermione/Dudley, Het10.)  (Luettu 1577 kertaa)

Tinppa

  • Rokkari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 778
  • Angustiina
Yhdellä ehdolla, S (Hermione/Dudley, Het10.)
« : 11.05.2011 18:44:08 »
Title: Yhdellä ehdolla
Author: Tinppa
Rating: S
Genre: Draama, het.
Pairing: Hermione/Dudley
Disclaimer: Kaikki Pottermaailmaan kuuluva kuuluu Rowlingille.
Summary: Hermione nojasi kädet puuskassa olohuoneen oviaukon pieleen ja katsoi vuoroin Dudleyta, tämän ruoka-annoksia ja televisiota.
A/N: Kirjoitettu Het10 -haasteeseen.



Yhdellä ehdolla

-Dudley! Dudley! Hermione huusi olohuoneen ovelta. Dudley ei vastannut mitään, vaan keskittyi television katsomiseen mussuttaen samalla ruokaa kaksin käsin.

Hermione nojasi kädet puuskassa olohuoneen oviaukon pieleen ja katsoi vuoroin Dudleyta, tämän ruoka-annoksia ja televisiota. Lopulta Hermione meni olohuoneeseen, nappasi kaukosäätimen pöydältä ja sammutti television.

-Hei! Dudley huudahti suu täynnä ruokaa. -Laita se takaisin päälle! Ja hae minulle lisää ruokaa!
-En hae! Hermione ilmoitti napakasti. -Sinä vain syöt ja tuijotat televisiota!
-Mitä sitten? Dudley kysyi tuijottaen Hermionea silmät suurina.
-Voisit edes joskus viettää aikaa minun kanssani, Hermione tuhahti ja lähti olohuoneesta.

Dudley kuuli makuuhuoneen oven paukahtavan kiinni. Hän istui paikallaan ja pohti äskeisiä tapahtumia mielessään. Jos Hermione suuttuisi kunnolla, Dudleyhan voisi saada taikasauvasta tai Hermione voisi myydä television. Hermione saattaisi jopa jättää Dudleyn, eikä kotona olisi ketään laittamassa hänelle ruokaa!

Makuuhuoneen oveen koputettiin. Hermione avasi oven ja näki Dudleyn.
-Niin? Hermione kysyi kireästi.
-Hermione? Dudley sanoi arasti. -Anteeksi kun olin hölmö. Tiedäthän, että rakastan sinua vähintään yhtä paljon kuin ruokaa ja televisiota?

Hermionea alkoi hymyilyttää.
-Voin kyllä viettää aikaa kanssasi, jos saan katsoa illalla jalkapallo-ottelun televisiosta ja teet minulle ruokaa, Dudley ehdotti.
-Hyvä on, Hermione aloitti. -Saat katsoa televisiota joka päivä niin paljon kuin haluat ja kokkaan sinulle, mutta yhdellä ehdolla.
-Niin? Dudley kysyi.
-Jos lupaat viettää joka päivä aikaa myös minun kanssani, Hermione pyysi.
-Minä suostun, Dudley vastasi. -Saanko nyt suukon?
« Viimeksi muokattu: 21.06.2011 21:22:50 kirjoittanut Tinppa »
Tinpan raapustukset
Vakola
WWW
Ladan pakoputki oli jonkin verran ruosteessa, Igorin slaavikyykky ei.

Winerie

  • Tinakenkätyttö
  • ***
  • Viestejä: 192
  • All I have to do is dream
Vs: Yhdellä ehdolla, S
« Vastaus #1 : 11.05.2011 19:02:37 »
Onpas niin outo paritus, että oli ihan pakko tulla kommentoimaan  :)
En ole ennen mitään tällaista lukenut ja vaikutti aluksi todellakin kummalliselta ja vieroksuin ajatusta Hermionesta ja Dudleystä yhdessä.
Mutta hetken ajatusta sulateltuani aloin jo hyväksyä tämän parin ja ymmärsin idean.
Tämäntyyppisiä pariskuntia (mies joka vaan syö ja löhöää telkkarin edessä ja nainen joka haluaisi enemmän aikaa) on varmasti maailmassa monta,
joten idea ei loppujen lopuksi tunnu hassummalta.
Mutta miksi juuri Hermione? Ja miten hänen ja Dudleyn tiet kohtasivat?
Nuo asiat jäivät askarruttamaan, mutta muuten oikein sujuva pieni ficci, josta tuli hyvä mieli.
Aito ja hyvin kirjoitettu teksti.
Kiitos tästä.
-Winerie
The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Ravenclaw and proud of it!

Paperisen laivan aaltoihin puhallan...
Blogi