woah, tackar bra uusista ihanista kommenteistanne ^^
Ring: paaaah, mun anatomia kökkii niin että tahtoo aina välillä mennä hermot ^^; Mutta sehän on hyvä jos muut eivät näe samaa kuin minä ja kriittiset silmäni 8D Oi joi, Japanin kurssilais kohtalotovereita siis ^^ en oo ite ollu ku vast yhellä tunnilla, mutta siitä se lähtee xDD
Kiitokset kommentista ^^
Enkeliprinsessa: No Harry ei ole hahmona munkaan lemppareita (voldemort, voldemort!), mutta kyllä se sinne top kymppiin varmaan ylettyy xDD
waah, en mä ny nii hyvä oo -.-' mutta kiitokset silti ^^ lisää itseluottamusta! xDDD ei hätää, mä oon aina huono antaa kommentteja (ja vastauksia niihin.)
April: No hyvää iltapäivää personal '''trainnerini''' ja kiitokset kommentista! Hihi, ihojen värit on kaikista vaikein valita, ne ei ikinä onnistu nappiin >< (mulla ainakaan). : ) kyllä, kyllä, tulossa lisää kuvia lähiaikoina - mulla on vaan tätä oman tyylin hakua vielä päällä. Tykkään piirrellä monella tyylillä (eniten jotain mangan tapasta), nii pitää vähä vielä säätää.
Enemy: ^^ arigatou! Juu alotin japanin tässä jaksossa (uhh kolmena päivänä noin kolmesta neljään). Samaa mieltä! Kokeet, esitlmät ja aineet tuppaantuu viel usein kasaantumaan samalle viikolle xDDD.
~~ kiitos jälleen kerran kaikille ^^