Kirjoittaja Aihe: Ilkeä isoveli, k- 11, Alex/Argus || angst, deathfic, raapale  (Luettu 2380 kertaa)

Susihukka

  • Vieras
Title: Ilkeä isoveli
Author: minä eli, Susihukka
Beta: Neeppu
Genre: angst, deathfic, raapale
Pairing: Ööh, Argus/Alex
Rating: k- 131
Warnings: Eläin kuolee kovin traagisella tavalla...
Disclaimer: Rowling-täti omistaa, hahmot. Minä en muuta kun leiki, niillä ilman rahallista korvausta.
Summary: on kauheaa, kun oma lemmikki kuolee tai se tapetaan.
A/N: Tämä on kauhean surullinen varsinkin, jos on kissaihmisiä. FanFic10 sanalla loppu. Olen saanut sitten vaikutteita "Painajainen on perheessä" (tai jotain sinnepäin) elokuvasta. Tämä on hirveä, mutta toivottavasti edes joku kommentoisi...  ::)

Ilkeä isoveli

- Anna se tänne, kahdeksanvuotias Argus kiljaisi, ja yritti napata isoveljeltään kissanpentua.
- Mitä annat minulle? Alex kysyi ja ravisteli kissaa otteessaan. Pentu maukui sydäntä särkevästi. Argus hyökkäsi veljensä kimppuun, mutta onnistui saamaan vain itselleen mustan silmän. Isoveli otti taikasauvansa ja leijutti kissan WC:n yläpuolelle.

- Ei! Argus huusi, mutta...
- Sano hyvästi rakkaalle ystävällesi, Alex hirnui ja painoi vessanvetonappia. Kissanpoikanen päätyi juuri omaan hautaansa.
- Murhaaja! Argus huusi ja kuuli pennun viimeisen maukaisun. Isoveli hörähti ja oli lähtemässä pois, mutta Argus keskeytti hänet huutaen:
- Saatanan velho! Minä vihaan sinua! Isoveli löi Argusta korville.
- Minulle ei kannata ryppyillä. Ymmärrätkö? Alex kysyi ja Argus nyökkäsi itkukurkussa.

A/N2: Kommentoida saa!  ;) *vink, vink*

« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 22:07:53 kirjoittanut Renneto »

Susihukka

  • Vieras
Vs: Ilkeä isoveli, PG-13, Alex/Argus
« Vastaus #1 : 25.09.2008 15:35:43 »
Jekaterina: Kiitos kommentista! (+kritiikistä myös!) Hyvä, että jaksoit lukea ja kommentoida. Joo, olisin voinut tehdä pitemmänkin, mutta kanttini ei olisi kestänyt... (Eläinten murhaamista) Virhe korjattu ja vielä kerran: Hyvä että miellytti!