Kirjoittaja Aihe: Hän tuhosi ne onnelliset kasvot [K-11, Hermione, Angst]  (Luettu 2395 kertaa)

HalfBloodPrincess

  • ***
  • Viestejä: 8
Title: Hän tuhosi ne onnelliset kasvot
Author: HalfBloodPrincess
Genre:  Angst
Rating: K-11
Paring: Pelkkä Hermione
Summary: Hermione kertoo kun hänen pikkuveljensä kuoli

A/N: Olen itse nähnyt tälläistä unta, josta sain innostuksen tähän ficciin. No, toivottavasti pidätte, ei ole hääppöinen. Saattaa olla melkopaljon kirjoitusvirheitä, en niitä jaksanut ruveta korjailemaan.

-----**-----

Vieläkin öisin herään omaan kiljuntaani. Olen hiestä märkä, kuulen sen kimakan naurun.. Naurun jota vihaan.
Näen pikkuveljeni kasvot. Pelästyneet, kuolleet.

N-n-näen siitä vieläkin unia öisin.

Pikkuveljeni, oli jästi.Hän oli hulluna niihin jästien keksimiin.. videopeleihin, niin videopeleihin. Ja kerran, hän luuli oikeasti joutuneensa sellaiseen.

Se oli kokonaan minun syyni. Minä halusin.. Minä lupasin.. No, lähdin näyttämään hänelle hänen uutta kouluaan.. Tiesin ettö Tiedät-kai-kuk.. äh, V-V... Voldemort oli perässäni. Kuulin, kun joku ilmiintyi viereiseen huoneeseen. Jonkun viitta kahahti.. Monta kertaa. Pidätin hengitystäni. Olin saattanut pikkuveljeni vaaraan.
Kahva kääntyi
"JUOKSE!" huusin niin lujaa kun kurkusta lähti.
Pikkuveljeni luuli että olimme joutuneet siihen.. Videopeliin, missä pitää hoidella viholliset.
"AVADA KEDAVRA!"
Vihreä valonsäde. Pikkuveljeni avasi suunsa, mutta ääntäkään ei kuulunut. Pelko, kauhu. Kaikki yhdessä katseessa. Kaikki tuntui hidastuneen satakertaisesti. Tuntui kestävän ainakin ainakin päivän ennekuin pikkuveli lopulta lysähti maahan.
"KARKOTASEET! TAINNUTU! ESTOUS! SIIPIRDIUM LENTIUSA! KEHOLEIJUS! SEKTUSEMPRA! TARANTALLERGO!" Kiljuin siinä varmaan minuutin. Melkin kaikku loitsut mitä osasin, purkautui minusta ulos Hän katsoi minua huvittuneena, mikään tekemistäni taioista ei näyttänyt koskettavankaan häntä.
"AVADA KEDAVRA!"
tunsin vihreän valonsäteen suhahtavan vasemman pikkusormeni ohi, kaaduin.
En aikoisi kuolla siinä polvillani, ei, 0en aikoisi. En antaisi kenellekkään sitä tyydytystä. Nousin ylös. Katsoin niihin kamaliin silmiin.
"AVADA KEDAVRA!"
Nyt en edes liikkunut. Annoin sen tulla.. Näin kaiken kokemani. Tunsin kaiken. Tunsin myös, kuinka kaikki katosi minusta. Valui.. Tuntui kuin ihoni, lihat, lihakset, kaikki olisivat sulaneet ja liukuneet lattialle. Sitten, näin pikkuveljeni.. Näin hänet aina vain selvempänä.. Ja selvempänä. Siinä hän oli. Ihan lähelläni. Mutta hän ei hymyillyt. Tiesin, etten enään ikinä näkisi hänen hymyilevän.
Tartuin häntä kädestä. Se oli kylmä, kuin jää, mutta se ei jäädyttänyt minua.
Katsoin pikkuveljeäni uudestaan.
Rupesin yhtäkkiä kirkumaan. Veli sumeni, sumeni, ja sumeni. Ei.. Eihän se voisi tapahtua..
Olin taas siinä koulussa. Minun sydämmeni kohdalta, lähti valonsäde, joka oli kuin sulaa kultaa, ja se osui suoraan Voldemortiin. Tiesin sen.. Minä tiesin.. Ajattelin pikkuveljeäni.. Ajattelin vihaani.. Halusin mitä vain että tuo kamala otus, jota ei voisi mieheksi kutsua, katoaisi kokonaan. Voldemort haalnetui.
Hän haalentui, haalentui ja taas haalentui, kunnes häntä ei enään ollutkaan.
Lysähdin lattialle.
Olin voimaton, pelkäsin.. Minne Voldemort oli kadonnut? En tiennyt. Kuollut hän ei ollu.. Ei, ei voinut olla..
Katsoin jälleen kerran pikkuveljeeni, joka makasi maassa, pelon ja kauhun sekoittamat kasvot valkeina. Hän oli kuollut.
Vihasin Voldemortia.
Vihasin, vihasin, vihasin.
Halusin tehdä kaikkeni jotta voisi kostaa pikkuveljeni puolesta.
Hän oli tuhonnut minut, veljeni, perheeni. Hän oli tehnyt kaikkensa jotta voisi saada kaiken kauniiin katoamaan. Hän oli poistanut veljeni kasvoilta, hymyn ikuisiksi ajoiksi.

-end-
« Viimeksi muokattu: 19.01.2015 00:53:11 kirjoittanut Renneto »
"[size=85]Mistä vetoa että kun hän seuraavan kerran tulee kirjastosta hänellä on laatikko täynnä 'vihaan Rita Luodikoa' merkkejä?"[/size]

jenni-91

  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: Hän tuhosi ne onnelliset kasvot [S, Hermione, Angst]
« Vastaus #1 : 02.12.2009 12:03:59 »
Tiedän, että tämä on vanha fic, mutta piti kommentoida, koska pidin todella tästä. Erittäinkin koskettava ficci, koska itsekin olen nähnyt unia pikkuveljistäni (niitä on jopa kolme) kuolemassa tai kuolemaisillaan, onneksi näin ei ole kylläkään tapahtunut ikinä oikeasti... Mutta aiheessa pysyen: kirjoitusvirheitä bongasin melko kasan vaikka lyhyt pätkä olikin..

Lainaus
Ja kerran, hän luuli oikeasti joutuneensa sellaiseen.
Pilkku on ylimääräinen.
Lainaus
Tiesin ettö Tiedät-kai-kuk.. äh, V-V... Voldemort oli perässäni.
Pilkku puuttuu ja sanahan on että.
Lainaus
Vihreä valonsäde.
Verbi puuttuu.. Esim välähti on sana, joka sopisi.
Lainaus
Pelko, kauhu. Kaikki yhdessä katseessa.
Verbi taasen puuttuu ja nuo lauseethan periaatteessa kuuluisi yhdistää pilkkua käyttäen...
Lainaus
En aikoisi kuolla siinä polvillani, ei, 0en aikoisi. En antaisi kenellekkään sitä tyydytystä.
Ylimääräinen o ja kenellekään kirjoitetaan yhdellä k:lla.
Lainaus
Tuntui kestävän ainakin ainakin päivän ennekuin pikkuveli lopulta lysähti maahan.
Ainakin on kirjoitettu kahteen kertaan.
Lainaus
tunsin vihreän valonsäteen suhahtavan vasemman pikkusormeni ohi, kaaduin.
Iso alkukirjain puuttuu.
Lainaus
Siinä hän oli. Ihan lähelläni. Mutta hän ei hymyillyt.
Pisteiden sijaan pilkut.
Lainaus
Minun sydämmeni kohdalta, lähti valonsäde, joka oli kuin sulaa kultaa, ja se osui suoraan Voldemortiin.
Sydämeni kirjoitetaan yhdellä m:llä ja pilkku pois ja -sanan edestä.
Lainaus
Halusin mitä vain että tuo kamala otus, jota ei voisi mieheksi kutsua, katoaisi kokonaan. Voldemort haalnetui.
Että -sanan eteen pilkku ja haalentui on kirjoitettu väärin.
Lainaus
Kuollut hän ei ollu..
Kirjoitusvirhe: ollut.
Lainaus
Halusin tehdä kaikkeni jotta voisi kostaa pikkuveljeni puolesta.
Sanan "jotta" eteen pilkku.
Lainaus
Hän oli tehnyt kaikkensa jotta voisi saada kaiken kauniiin katoamaan. Hän oli poistanut veljeni kasvoilta, hymyn ikuisiksi ajoiksi.
Taas se pilkku siihen jotta -sanan eteen ja pilkku pois hymyn -sanan edestä.

Ja muuten taioista vielä, se on sektumsempra ja toinen taika, joka oli kirjoitettu väärin oli tarantallegro.
Kyllä minä tiedän, olen leppiksille sukua. Mutta ficci oli kyllä siis kokonaisuudessaan ja idealtaan hyvä. Tosin hieman hämmensi mielikuva, jonka sai ficistä, että Hermione ei olisi tiennyt edes videopeleistä, vaikka onkin jästiperheestä. No, siihen tottui lukiessa. :) Anteeksi vielä tämä "pilkun viilaaminen", mutta se on paha tapa.. Ei tarvitse korjata ficciin virheitä, mutta huomautin vain noista. :)