Kirjoittaja Aihe: Kämmenet kuppina kalloa vasten, sininen talo S, H/D  (Luettu 2383 kertaa)

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
author: Jokuwannab
rating: S
pairing: Harry Potter/Draco Malfoy
disclaimer: En omista mitään, mikä on J.K. Rowlingin, Warner Brosin ym. luomaa.
warnings: Kokonaiset kaksi kirosanaa! Hui.
beta: Teksti on täysin betaamaton (vähän niin kuin "petaamaton" muttei sinne päinkään).
summary: "...minä päätin, ei, me päätimme."
A/N: Aivoni lähtivät käyntiin, tällainen vähän isompi kuin tuplaraapale pienempi kuin triplaraapale. Teki mieli kirjoittaa H/D:tä. Kursivoidut kohdat ovat kohtia omasta runostani Turpa kiinni hiljaa lapsi. Tykkään tästä, ainakin vähän. Sopivan sekavaa tekstiä.

~~~


Talo ei ole Godrikin notkossa. Sen minä päätin, ei, me päätimme. Siellä ei ollut leijonia, ei käärmeitä, ei punaista eikä vihreää. Siellä on sinistä niin kuin kaikissa normaalitaloissa on ainakin vähän.

repii raastaa rikkoo

  Nyt on sodat sodittu, sanomme. Nyt voimme huokaista, HUH, miten hyvin kävikään! Isä ei ole vankilassa, minä en ole vankilassa! Äiti ei ole vankilassa. Äiti on vapaa, häntä minä rakastan. Ja hän rakastaa minua vaikken nainut puhdasveristä.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  Kaikki hyväksyvät. Ah, totta kai herra Potter ansaitsee rakkautta, keneltä tahansa tämän kauhean sodan jälkeen! Joku joka kuulee kun herra Potter mutisee unissaan ”Meidän on teurastettava ministeri”. Joku joka on hiljaa tai sitten ei. Tartumme toisiamme ohimoista, kämmenet kuppina kalloa vasten, antaa tulla, sylkäise ulos! Sitten huudetaan.

sydän tulee ulos ulos ulos
hakkaa perkele saatana


  Saan rauhassa vihata, ei, me saamme. Se oli sallittua sinä hetkenä kun hylkäsit käteni. Sormet ovat kylmät taas, väritöntä ihoa niin kuin aina ennenkin. Olen onnellinen kun saan purkaa vihaa johonkin tai johonkuhun. Muut eivät anna. Äiti ei anna, isälle en puhu vaikkei hän olekaan vankilassa.

sattuu
itkettää
älä itke kaikki on hyvin


  Mutta emme me itke. Emme ole edes naimisissa. Silloin saa itkeä, silloin äidit saavat itkeä mutta isä ei silloinkaan. Kumpi minä olen, isä vai äiti? Ei tule edes lapsia. Ei se haittaa, Draco, minä rakastan sinua silti. Kaikki tietävät että puhdas veri on kuoleva laji.
  Herra Potter ei välitä, herra Potter vihaa ministeri Toffeeta tämän virheistä. Vihaa Voldemortia jonka sydämen lävisti basiliskin hampaalla. Vihaa kuolonsyöjiä, minä en ole. En oikeasti. Mutta kaikkihan on nyt hyvin eikö? Minulla on sininen talo, ei, meillä on.

turpa kiinni
hiljaa lapsi älä kärsi


~~~

A/N2: Kommentit totta kai ovat tervetulleita.
« Viimeksi muokattu: 22.03.2015 06:39:59 kirjoittanut Beyond »
It goes like this, the fourth the fifth

Claire

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 775
  • grafiikka © Ingrid
Vs: Kämmenet kuppina kalloa vasten, sininen talo K7
« Vastaus #1 : 20.11.2010 19:49:50 »
Tänään kaipasin pientä angstia, joten oli pakko taas vähän seikkailla tällä rakkaalla osastolla, että josko löytäisi jonkun mielenkiintoisen iltapalan luettavaksi. Alunperin paritus kiinnitti huomiota; H/D kuuluu ehdottomasti lemppareihini! Otsikkokin oli mielenkiintoinen, mutta jotenkin irtonaisen oloinen. "Kämmenet kuppina kalloa vasten" oli todella nerokas kohta, mutta yhtäkkiä sen perään oli tungettu "sininen talo". Tulinpa kuitenkin lukaisemaan, että mitä tarinaa tällainen otsikko pitää otteessaan.

Hmm. Aika vaikuttavaa tekstiä, sanoisinko. Ja juuri sopivan sekavaa, kuten itsekin olit sanonut. Sekava teksti tuntuu nykyään kaikkein kotoisimmalta luettavalta ja siitähän minä tässä paljon pidinkin! Tuo floodaus yhdessä kohtaa sopi erinomaisesti tähän ficciin, jag tyckte om det!

Lainaus
Saan rauhassa vihata, ei, me saamme. Se oli sallittua sinä hetkenä kun hylkäsit käteni. Sormet ovat kylmät taas, väritöntä ihoa niin kuin aina ennenkin.
Tästä kohdasta pidin ehkä kaikista eniten. Todella kaunista kerrontaa.

Lainaus
Mutta ei me itketä.
Joo, tämä kohta otti vähän silmiin, se kun on puhekielellä kirjoitettu, vaikka muu teksti on kirjakieltä. "Mutta me emme itke" olisi ehkä parempi ilmaus tai joku vastaava. ;)

Kaiken kaikkiaan tämä oli hyvä pieni lukukokemus, josta pidin kyllä kovasti. Kiitos tästä ficceröisestä!
I threw my hands in the air and said:
Show me something

He said: ”If you dare, come a little closer

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Kämmenet kuppina kalloa vasten, sininen talo K7
« Vastaus #2 : 20.11.2010 20:22:10 »
Claire: Kiitos kommentista! Itse pidän otsikosta tuollaisenaan, ehkä sen vuoksi että tiedän mihin sininen talo liittyy tarinassa. Voisin tosiaan korjata tuon puhekielikohdan, jos se hyppää silmille.
It goes like this, the fourth the fifth