Kirjoittaja Aihe: Onneton [S, angst]  (Luettu 2380 kertaa)

Lotazi

  • Dramioneholisti
  • ***
  • Viestejä: 392
  • ∂σ уσυ вєℓιєνє ιи мαgι¢ ♥
Onneton [S, angst]
« : 24.09.2010 20:22:33 »
Nimi: Onneton
Kirjoittaja: Lotazi
Ikäraja: S
Genre: angst
Paritus: Cho/Harry
Copyrightit: Rowlinghan henkilöt omistaa ja itse käytin heitä. Tai en ole varma lainasinko edes ;)
 
A/N: Osallistuu Het10 ja FF100 sanalla 033. liikaa. Lisäksi tämä on sadan sanan raapale. Tässä ei kyllä mainita henkilöitä nimeltä, mutta Cho on siis minäkertojan muodossa ja Harry on jättänyt hänet. Mielipiteitä olisi mukavaa kuulla ^^



Onneton


Istun vasten seinää, sade ropisee ulkona. Vartaloni hytkyy itkun säestämänä.

Olen yksin. Olen eksyksissä.

Jätit minut avaten suuren viillon sydämeeni. En saa kipua pois tai tukahdutettua.

Kyyneleet virtaavat poskillani jättäen suolaiset vanat jälkeensä.

Näen kasvosi kirkkaana mielessäni, vaikka yritän kovasti niitä saada pois. Yritän kieltää ne.

Painan pääni polviin, nostan käteni jalkojen ympärille ja keinutan itseäni edestakaisin. En pidä siitä, miten tuska repii minua kappaleiksi – en osaa olla ilman sinua. Miten pystyn jatkamaan elämää?

Nopeat askeleet kaikuvat käytävässä. Lopetan itkemisen ja nostan päätäni. Pyyhin kyyneleet pois ja henkäisen, muuta en ehdi tehdä. Vihreä valo välähtää ja ruumiini valahtaa maahan elottomana.
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 22:49:30 kirjoittanut Beyond »

Drizzle

  • Babypenguin
  • ***
  • Viestejä: 108
  • And I want to see you here, beside me dear.
Vs: Onneton
« Vastaus #1 : 24.09.2010 20:50:17 »
Olen kyllä ollut aina sitä mieltä, että Cho on ollut silmittömän rakastunut Cedriciin, ja Harry on vain pelkkä korvaus. Neljä viimeistä lausetta kävivät liian nopeasti ehkä.


~Kaitou Kid-fan 4ever
There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the World you live in
- Chris Colfer

*
Pyrylle suuret kiitokset avasta, ily!♥