Kirjoittaja Aihe: Minä olen myrskysi (K-11, Osallistuu Vuodenaika haasteeseen Kesällä)  (Luettu 2405 kertaa)

millann

  • Neiti Salaperäisyys
  • ***
  • Viestejä: 98
  • My paper heart will bleed
Ficin nimi: Minä olen myrskysi
Kirjoittaja: millann
Genre: angst, drama, ehkä ihan lievä horror
Ikäraja: K-11
Paritus: Luciuc/Narcissa
Tiivistelmä: Minä olen ukkonen joka raivaa tiensä kuivuuden ylle.
A/N: Eli siis Narcissa loi Luciuksen Myrskyksi Voldemortin tapettua hänet. Idea lähti minun rakkaudesta kunnon kesäukkosiin ja siinä kun niitä ei tälle kesälle ole vielä kuulunut :<   Ja tämän on minun mielestäni paras ficci mitä olen tähän mennessä kirjoittanut, ilmoittakaa lukemuksestanne että tiedän onko se niin hyvä ;)


Minä olen myrskysi


Katselet tummanpuhuvaa taivasta, toivoen raivoavaa kesämyrskyä pitkän kuuman kuukauden jälkeen. Toivotat mielessäsi loimuavat salamat ja maata raiskaavan sateen tervetulleiksi maillesi.

Pelkästään kirkkaat salamat ja kumea ääni ovat kauneinta mitä tiedät, mutta se mitä tapahtuu kunnollisen myrskyn silmässä, on sinulle elintärkeää; Ainoastaan kesämyrskyn keskellä, täysin tyynessä ilmassa, aistit jälleen minun olemassaoloni.

Minä olen salamat jotka tuhoavat taivaan täydellisen harmauden, minä olen kumea jyrinä joka rikkoo tyyneyden uimarannoilla, minä olen sinun rakastamasi maata piiskaava sade, joka pelastaa elämän. Minä olen ukkonen joka raivaa tiensä kuivuuden ylle.

Minä olen ruumiillisesti kuollut, mutta sinun ansiosta elän kesän rajuimmassa myrskyssä. Vain minä pystyn pelastamaan sinut itseltäsi. Ja sen minä myös teen, vapautithan sinä minut kuolemasta ja loit minut uudelleen, kesän karuimmaksi myrskyksi.



« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 21:54:21 kirjoittanut Guadaloupe »
Ficcien listaus
Avatar by Brianna

Claire

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 775
  • grafiikka © Ingrid
Vs: Minä olen myrskysi
« Vastaus #1 : 22.07.2010 21:25:33 »
Tämä oli tosiaan ehkä paras ficcisi tähän mennessä, ainakin minun mielestäni, tykkäsin tosi paljon. Lucius/Narcissa ei parituksena kyllä kuulu läheskään lemppareihin, mutta se ei tässä ficissä haitannut laisinkaan. Oikeastaan se oli aika nerokasta.

Ja tosiaan, vaikkakin tämä perustui 'myrskyn' ympärille, niin minusta sitä sanaa hoettiin ehkä vähän liikaa. Minun makuuni. Jos ymmärrät. Mutta ei se hirveästi nyt oikeastaan häirinnyt.

Otsikko oli osuva, mutta se olisi voinut olla vieläkin houkuttelevampi. Toisaalta, en ole paras sanomaan, koska omat otsikkoni ovat aina päin mäntyä, mutta -

Aloituskappale oli ehkä hienointa tässä, pidin siitä eniten. Joka tapauksessa tämä oli erittäin nautinnollista luettavaa ja vilkuilen sivuillasi tietty jatkossakin, mitä kaikkea oletkaan saanut aikaiseksi.

Kiitos lukukokemuksesta!
I threw my hands in the air and said:
Show me something

He said: ”If you dare, come a little closer

millann

  • Neiti Salaperäisyys
  • ***
  • Viestejä: 98
  • My paper heart will bleed
Vs: Minä olen myrskysi
« Vastaus #2 : 01.08.2010 22:20:16 »
Claire:
Mietin tuota toistoa, ja eehkä sitä on väähän liikaa..  ::) Antaaa sen nyt olla, mutta kiitos kaikista ihanista ylistyksistä  :-*
Myöskään otsikoissa en ole paras, mutta joo, tuo oli osuvin minkä keksin :D

millann kiittää  :-*
Ficcien listaus
Avatar by Brianna