Kirjoittaja Aihe: Minun enkelini, Lily/Remus, S, romance  (Luettu 2243 kertaa)

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Minun enkelini, Lily/Remus, S, romance
« : 18.02.2011 21:29:00 »
Nimi: Minun enkelini
Ikäraja: Sallittu
Tyylilaji: Romance
Paritus: Lily/Remus
Haaste: Kerää kaikki hahmot- haaste Remus Lupinilla
Oma sana: Oi, olenko oikeasti kirjoittanut tämän? Vitsi, tuntuu oudolta. Romancea, tosi lievää sellaista ja minulta. Ihmiseltä, joka kirjottaa enemmän angstia! Olkaa hei ylpeitä minusta! :D

Minun enkelini

Katsoin sinuun. Seisoit edessäni hymyillen ja kuin odottaen suudelmaani. Epäröiden kohotin käteni sinua kohti, saattoihan olla, että olit pelkkä muisto, tai vain harha, unikuva. Ojensit kätesi minun käteeni ja ne kietoutuivat yhteen kuin vanhat ystävät. Ystäviähän me olimmekin. Oikeastaan enemmänkin. Olimme rakastavaisia, tuo typerä vanhanaikainen nimi, jolle nauroimme aina koulussa.

 Muistatko sen? Muistatko kesäyöt ja viileän tuulen, joka leikki hiuksillamme? Muistatko talvet takkatulen lämmössä?

 Sipaisit hymyillen punaisen hiussuortuvan korvasi taakse ja taas jäin tuijottamaan sinua. Olit kaunis, olit aina ollut. Et ollut yhtään muuttunut.

"Oletko... Oletko se sinä?" kysyn epäröiden.

Hymyilet.

"Minäpä minä. Ikuisesti sinun. Vierelläsi, kanssasi", vastaat ja naurat.

 Yritän olla hajoamatta. Yritän olla kunnolla. Olethan kuitenkin vain... Vain vanha tyttöystävä.

"Tuo kuulostaa hyvältä", vastaan ja nauran mukanasi. Kai näytän rennolta. Yritän sitä ainakin.

"Kaikki kuulostaa hyvältä minun lähelläni", pilailet. Sanomatta enempää astut askeleen eteenpäin.

"Enkö saa edes halia?" kysyt ja kohotat kulmakarvojasi.

"Tietysti saat. Minun on vain vaikea uskoa, että olet todella siinä", vastaan hymyillen ja halaan sinua pitkään.

Käperryt kainalooni kuin turvaa hakien. Suukotan punaisia vallottomia hiuksiasi ja hymyilen. Olet vihdoin taas vain minun.

"Minun oli niin ikävä sinua, Remus", kuiskaat.

"Niin minunkin sinua", sanon.

Nyt olemme taas yhdessä. Ikuisesti. En päästä sinua enää menemään. Olet minun.

Niin, tulet aina olemaan. Et aavista sitä, Lily. Rakastan sinua ja tulen aina rakastamaan. Olethan minun enkelini.

Minun oma enkelini.
-----------------------------------
Kommentteja?
« Viimeksi muokattu: 18.02.2011 23:29:48 kirjoittanut Vaarallinen Komentoija »

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Minun enkelini, Lily/Remus, S, romance
« Vastaus #1 : 18.02.2011 23:22:44 »
Omnomn, miksei kukaan ole kommentoinut tätä? Outoja ihmisiä, koska mie tykkään tästä (ja joko taas alas puhua miesie-kieltä). Mutta joo siis Lily/Remus on parituksena harvinainen, itse en ainakaan ole siihen aiemmin törmännyt. Tässä se oli jotenkin vain niin suloinen, että mä sulin sille. Toi eka kappale oli jo sellain, että mä oon täällä ihan aww :) Ja jotenki toi asettelu, et ficci on Remuksen näkökulmasta minä-kertojalla ja hän koko ajan ajatuksissaan puhuttelee Lilyä, toi tähän omaa särmäänsä ja sellaista lämmön tunnetta. Kokonaisuudessaan erittäin hyvin toimivaa ja pakko sanoa, että Lily ja Remus ois aika söpö pari ;) Mutta vain vanha tyttöystävä. Niin, niin, Remus, siltähän se näyttääkin, onneksi kuitenkin taisit tajuta, ettei asia aivan niin ollutkaan

Yhden pienen virheen bongasin
Lainaus
Sipaisit hymyillen punaisen hiussortuvan korvasi taakse
hiussuortuvan ehkäpä

Lainaus
Muistatko sen? Muistatko kesäyöt ja viileän tuulen, joka leikki hiuksillamme?
Oih, aivan ihana kohta suorastaan. Rakastuin.

Kiittäen iltani (vai onko tämä jo mahdollisesti yö?) piristämisestä
sennamiila


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Minun enkelini, Lily/Remus, S, romance
« Vastaus #2 : 18.02.2011 23:33:48 »
sennamiila, oi! Kiitti. Mä en ite ees ajatellut muuta kuin vasta lopussa, että tossa on Remus ja Lily. Alussa ajattelin, et siinä on joku tyttö ja et onkin femmeä, mutta... Lily/Remukseen tämä sitten päätyi. Korjasin tuon virheen ja kiitos itsellesi yöni piristyksestä. Oikeastaan vasta kahdeltatoista vois sanoo, et on yö... Mutta..

Nekotorachan

  • BMTHholic
  • ***
  • Viestejä: 95
  • Fallen fairy
Vs: Minun enkelini, Lily/Remus, S, romance
« Vastaus #3 : 19.02.2011 07:49:34 »
o.o Hämmästys tää on ihana ficci! Remus..nams. Tämä sulatti sydämmeni, kurrnauskis. Musta jotenkin tuntui että Lily ja Remus olivat taivaassa..(?) sillä, ko Lily on kuollut samoin Remus. Mmmmm, ehkä olenkin oikeassa. No mutta hienon ficcin olet kirjoittanut! Tässä on lievää romancea ja tää on ihana.<3  Sanottu tuhanteen kertaan, sä pelastit aamuni! Olisin kuollut tylsyydestä ellen olisi löytänyt mitään. Kiitz.

Nya miau kurrnauskis! Nekotorachan naukaisee kiitokset ja tassuttelee muualle.
I won't give up on you
These scars won't tear us apart
So don't give up on me
It's not too late for us
And I'll save you from yourself
And I'll save you from yourself

BMTH - Sadness will never end

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Minun enkelini, Lily/Remus, S, romance
« Vastaus #4 : 19.02.2011 21:08:25 »
Nekotorachan, Ääh, sen paremmin hahmoja kuin paikkaakaan en ajatellut tippaakaan tätä kirjottaessani. Paikan saa jokainen itse päättää. ;) Kiitos ihanan piristävästä kommentistasi! :-*

morrinn

  • *
  • Viestejä: 2
Vs: Minun enkelini, Lily/Remus, S, romance
« Vastaus #5 : 24.02.2011 19:47:47 »
Oi, oikein suloinen ja kummallisella tavalla piristävä ficci ! (: Enpä ole ennen tainnut lukea Lily/Remus parituksella, mutta kerta se on ensimmäinenkin (:

Hienosti pidit vähän jännittynyttä ja söpöstelyaltista tunnelmaa yllä ♥
Jotain ehkä hieman kliseisiä "ikuisesti" -hömpötyksiä ja tuuli-hiuksi kutitteluja löytyi, mutta mikäpäs siinä, kun aina ne vain laukasevat awww-juttuja :'D

Oikein kiva ficci, kiitos tästä! (:
Kummakos on olla rohkea, jollei pelkää?
- Muumipappa

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Minun enkelini, Lily/Remus, S, romance
« Vastaus #6 : 27.02.2011 23:58:20 »
morrinn, Kiitti kun kommentoit ja ihanaa jos pidit <3