Kirjoittaja Aihe: Sateenvarjo, S Remus/Sirius  (Luettu 2434 kertaa)

Jassmi

  • jassiluikero
  • ***
  • Viestejä: 187
Sateenvarjo, S Remus/Sirius
« : 29.12.2009 15:17:35 »
Kirjoittaja: Jassmi
Nimi: Sateenvarjo
Ikäraja: Sallittu
Paritus: Remus/Sirius
En omista Remusta, enkä Siriusta!


Sirius varmaan kuvitteli näyttävänsä erittäin hyvältä ja kapinalliselta polttaessaan. Minua lähinnä oksetti se savu.

Meistä olisi voinut tullakin jotain. Meistä melkein tulikin. Niin, ja olimmehan me joskus. Silloin, kun heinäkuussa kello oli paljon mutta yötä ei tullut, kun syyskuussa mustan suuren sateenvarjon alle mahtui kaksi, ja kun marraskuussa joimme teetä samansävyisistä vihreistä suurista mukeista.

Savu kiemurtelee piiskaavana hakkaavien sadepisaroiden joukossa ja taistelee olemassaolostaan. Savu kietoutuu meidän välillemme, ja vaikka sitä ei aina huomaa, se on silti siinä näkymättömänä ylitsepääsemättömänä muurina. Savu on juuri sitä, miksi me emme enää ole me.

Savu on Sirius. Se on olevinaan kapinallista ja kovaa, vaikka hädin tuskin selviää elämästään. Se on kaunista ja houkuttelevaa, mutta silti tahtomattaan tuhoaa elämää ympäriltään. Minä olen enemmänkin kuin nuo Siriuksen hiukset, jotka valuvat takkuisina hänen poskillaan. Valuvat vettä surullisen näköisinä, ja kuin anovat sateenvarjoa taas ylleen. Sateenvarjoa ei vain enää ole. Sateenvarjo kahlitsee savun.

« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 19:01:30 kirjoittanut zilah »
Jane, we did it. We grew old together.

Crepe

  • ***
  • Viestejä: 304
Vs: Sateenvarjo, S
« Vastaus #1 : 08.01.2010 05:09:38 »
Sekava, mutta erittäin nätti. En oikein ihan ymmärtänyt, mitä tässä tapahtui... Ja oliko aikamuotojen vaihtelut tarkoituksellisia? Tahtoisin ymmärtää tätä paremmin, mutta pidin kuitenkin!
You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.