Kirjoittaja Aihe: BBC!Sherlock, Spämmiä John Watsonille | S  (Luettu 2432 kertaa)

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
BBC!Sherlock, Spämmiä John Watsonille | S
« : 09.12.2010 12:24:29 »
Ficin nimi: Spämmiä John Watsonille
Kirjoittaja: Nukkemestari
Fandom: BBC:n Sherlock
Ikäraja: S

A/N: Perustunee omaan spämmäykseeni jossujb:n deviantArt-profiiliin. Siitäpä idea. On muuten eka BBC:n Sherlock fic. Tätä sit koulussa tehdään ja hypäril kirjoitetaan puhtaaksi. Hyvä minä.


Spämmiä John Watsonille

Tylsyys.
Mieltä kaivava aukko, joka laajenee päiväni käydessä joutavaksi ajanhukaksi.



Televisiossa uutistenlukija tiedottaa tulipalosta Barker Streetilla. Minä kyllä tiesin asiasta. Hälytysajoneuvojen äänestä ja hienoisesta savunhajusta ei tarvinnut olla paljon ameebaa älykkäämpi päätelläkseen asian.

”John ei tiedä”, toteaa pieni ääni sisälläni. mitä se minua liikuttaa.



Nostan matkapuhelimeni esille ja näpytän tylsyydessäni viestin:
Tulipalo Baker Streetilla. Ruhkaa. Kierrä.

Paina jo lähetä nappia kun aivoni laskevat nopeimman reitin.

Kirjoitan uuden viestin:
Mene Crawtfort Streettiä.

Nousen nojatuolistani ja kävelen jääkaapille. Tyhjä.

Otan taas puhelimeni.

Käy kaupassa.

Kävelen pari askelta takaisin nojatuoliin. Nostan tietokoneeni. Surffaan hetken yhdentekevillä sivuilla, kunnes huomaan googlanneeni John Watson.

Johnin nimeä ei vaan ole mielikuvituksella pilattu.

Selaan tekstejä John Watsoneista ja tietoja erilaisista Johneista ja Watsoneista tarttuu mieleeni. Turhaa.

Viimein saan osuman artikkelista, jota koristaa kuva nuoresta, mutta aivan selvästi juuri siitä John Watsonista, joka erinnäisitä syistä asuu saman katon alla Barker Street 221b:ssä. Hän seisoi huvittavan vaivaantunut ilme kasvoilaan viiden cheenleaderin ympäröimänä. Otsikkona oli ”sankari pelaaja löi koulun joukkueen komeaan voittoon!”

En tiennytkään, että olet harrastanut pesäpalloa, kirjoitan ja lähetän. Vilkaisen uudestaan kuvaa, jossa Johnin päässä koreilee punainen Mikki Hiiri lippis.

Hieno lippis. Disneylandista?

Selaan haun tuloksia eteenpäin. Puhelimeni piippaa ja avaan Johnin viestin.

Luen ja naurahdan ääneen.
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 15:49:11 kirjoittanut Yukimura »
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Spämmiä John Watsonille
« Vastaus #1 : 09.12.2010 13:37:12 »
Tää on söpö <3Oisin vaan odottanut vielä kreisimpääkin spämmäystä kuten teikäläisellä on tapana minun dA-profiilissani. Olis pitäny ainakin yksi mikronkiertonopeus tai alitaajuuslammaspaisti tai joku muu hölmöily olla mukana.

Ei mutta onnittelut BBC-ficin kirjoittamisesta, toivottavasti tämä on hienon suhteen alku, eikö totta^^ Voi John raukkaa kun on Sherlockin ristikseen saanut.

jjb
Here comes the sun and I say
It's all right