Kirjoittaja Aihe: Miltä sinä maistut? | FF100, paritukset nimettömillä henkilöillä -haaste, S  (Luettu 1934 kertaa)

Jennea

  • Vieras
Title: Miltä sinä maistut?
Kirjoittaja: Jennea
Rating: S
Pairings: vapaa valintainen
Genre: varmaan jotain angstia ja romancea.
Disclaimer: Hahmot ovat J.K Rowlingnin luomia, joten en omista heitä. En saa tästä korvausta.
Summary: Hänen ympärillään on kuin muuri. Pitämässä minut kaukana. Joko tarkoituksella. Tai sitten ei.

A/N: Minulla on ollut pitkän tuntuinen tauko kirjoittamisesta, mutta nyt kuitenkin raapustin tällaisen pienen tunneficin. Osallistuu haasteissa FF100:aan sanalla Maku, sekä Paritukset nimettömillä henkilöillä. Kertokaa mitä piditte.


Miltä sinä maistut?


Näin vain hänen silmänsä. Tummat, melkein mustat. Hyvin surumieliset. Onko hän surullinen, mietin. Miltä hänestä tuntuu? Miltä minusta tuntuu?

Minä tunnen hänen lämpönsä, vaikka emme koske toisiimme. Tunnen hänen hengityksensä kasvoillani, niin lähellä hän kuitenkin on. Tunnen miten sydämeni sykkii rinnassani lujaa. Hengitykseni on tiheää ja pelkään, että hän huomaa sen. Hänen punakeltainen kaulahuivinsa heiluu tuulessa ja tunnen miten se kutittaa kättäni.

Mutta miltä hänestä tuntuu? Hän ei koskaan kerro omia ajatuksiaan. Hän ei jaa niitä kanssani, vaikka hän tietää, että juuri minä haluan kuulla, mitä hän ajattelee. Haluan tutustua häneen, mutta hän ei anna. Hänen ympärillään on kuin muuri. Pitämässä minut kaukana. Joko tarkoituksella. Tai sitten ei.

Näen silmäkulmastani miten hän kohottaa hieman kättään, kuin tarttuen minun käteeni, mutta hän ei kuitenkaan tee niin. Pettymys.

Juuri kuitenkin kun ajattelen miten olisin halunnut, että hän ottaa minut lähelleen, hänen kasvonsa lähestyvät omiani ja ajatukseni sumenevat. En ajattele mitään.

Tunnen vain hänen kylmät ja hieman kovat huulensa minun huuliani vasten. Suutelen häntä takaisin ja hän kietoo kätensä minun ympärilleni. Varovasti, hyvin varovasti. Hän haluaa edetä hitaasti ja se sopii minulle.

Hän perääntyy hieman, muttei irrota otettaan. Nuolaisen huuliani. Niissä maistuu tupakka ja voileipä. Romanttista. Mutta kun nostan katseeni, huomaan, että juuri se maku on suosikkini tällä hetkellä.

Sillä ne ovat juuri sinun makujasi.
« Viimeksi muokattu: 15.03.2015 01:10:33 kirjoittanut Kaapo »

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Vs: Miltä sinä maistut?
« Vastaus #1 : 18.09.2008 10:35:45 »
Ah, ihanaa, löysin jotakin tunnelmallista luettavaa. Kiitos siitä! Tällä hetkellä tekee mieli lukea vain ja ainoastaan tällaisia hempeilyjuttuja. Pidin siis hyvin paljon tästä. En keksi mitään sen rakentavampaa sanottavaa :) Paitsi että viimeinen lause oli erittäin hieno ja se yhdistyi kivasti otsikon kanssa.
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

Jennea

  • Vieras
Vs: Miltä sinä maistut?
« Vastaus #2 : 18.09.2008 18:55:59 »
Shawny: Kiva että tämän päätit lukea! Ja mukavaa kun kommentoit. Aina ei sitä rakentavaakaan tarvitse, kiva vain kuulla joskus, että joku on lukenutkin. (: