Kirjoittaja Aihe: Moment H/D | Sallittu  (Luettu 2169 kertaa)

Endless

  • ***
  • Viestejä: 48
Moment H/D | Sallittu
« : 26.08.2008 19:01:56 »
Author: Endless
Beta: Vampirelove
Pairing: H/D
Genre: Fluff <3
Rating: Sallittu


Moment


"Harry... Minä pidän sinusta." Harmaat silmäni kohtaavat häikäisevän kauniit vihreät silmäsi. Katsot minua kummastuneena.
"Mitä?" Ähkäiset. "Sinä pidät minusta?"
"Niin, Harry. Minä pidän sinusta. Tiedän, että välillämme on vain vihaa, mutta sen ei tarvitse olla niin. Voimme korvata vihan jollain paljon ihanammalla: rakkaudella. Minä pidän sinusta. Et ole minulle enää vihamies. Et ole minulle myöskään pelkkä ystävä, vaan olet paljon enemmän."
 
Viimeinen auringon säde pilkahtaa kukkulan takaa. Katsot minua epäuskoisena, mutta katseeni kertoo sinulle, että olen tosissani. Kauniit huulesi kaartuvat hymyyn. Ainoa ajatukseni on vain se, miltä huulesi mahtavat tuntua? Kirkkaat silmäsi kertovat minulle, että sinäkin tunnet samoin minua kohtaan kuin minä sinua. Rakkautta.
 
Kumarrut hitaasti kohti minua. Lihakseni jännittyvät, mutta kun huulesi kohtaavat omani, olen sulaa vahaa allasi. Vaistoat tämän heikkouden minussa ja kiedot kätesi vyötärölleni. Omat käteni upotan silkkisiin hiuksiisi. Kuinka pehmeiltä ne tuntuvatkaan... Huulesi ovat aivan yhtä pehmeät kuin kuvittelinkin, elleivät jopa pehmeämmät. Suutelet minua hellästi. Voihkaisen. Kosketat kielelläsi varovaisesti huuliani pyytäen lupaa päästä tutkimaan minua. Raotan huuliani ja kielesi kohtaa omani ja koskettelet kaikkea mihin yletyt hellästi. Polveni notkahtavat ja voihkaisen uudelleen. Tunnen kuinka huulesi kaartuvat hymyyn.



A/N Tiedän oli lyhyt. :) Kaikki kommentit otetaan vastaan.


(Muokkasin ikärajan otsikkoon. ^^ ~Melodie)
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:17:56 kirjoittanut Beelsebutt »

Whitegirl

  • Vieras
Vs: Moment H/D
« Vastaus #1 : 26.08.2008 19:04:42 »
:) Tämä oli todella kiva ficci, vaikka pituutta olisin kaivannut lisää. :) Mutta muuten pidin kyllä tästä. Ja kirjoitusvirheitä en löytänyt. Mutta olit tosi hienosti käyttänyt kuvailua ja muutenkin tuonut poikien tunteet esiin.

~ Whitegirl päättää turinointinsa, ja poistuu paikalta

Dignity

  • Kahvikuppi
  • ***
  • Viestejä: 218
  • tillsammans
Vs: Moment H/D
« Vastaus #2 : 26.08.2008 19:30:58 »
Kaipasinkin juuri jotain fluffista H/D:tä. :)

Tämä oli tällainen kiva pieni piristys alkuillalle. Pituutta oli ehkä hieman liian vähän minun makuuni, mutta pidin silti tästä. Suutelukohtauksen olit kuvaillut ihanasti. Ja tykkään jostain syystä tämän ficin nimestä hirveästi (: Ihana hetki pojilla oli tässä.

Kiitän.
It starts in my soul, and I lose all control

Ava by Rebecca Lupin

Endless

  • ***
  • Viestejä: 48
Vs: Moment H/D
« Vastaus #3 : 30.08.2008 18:39:50 »
Whitegirl: Olihan tämä vähän lyhyt... Kiva että pidit  :)

Dignity: Pidin itsekkin suutelu kohtauksesta  :) Ficin nimi tulee Aidenin moment -biisistä. Ficissähän on meneillään ihana "hetki".