Kirjoittaja Aihe: Se on vain rakkautta (Kalkaros/Ginny) K-11, tuplaraapale, FF100  (Luettu 4711 kertaa)

Puhpallura

  • Vieras
// Alaotsikko: Hatusta nostettua II, Albumihaaste

Title: Se on vain rakkautta
Author: Puhpallura
Pairing: Kalkaros/Ginny
Rating: K-11
Genre: Romance, fluff(?), tuplaraapale
Disclaimer: En omista hahmoja tai paikkoja, vaan nerokas Rowling tekee sen. Minä vain vähän lainaan niitä. Ja kappaleenhan omistaa Josh Groban.
A/N: Ficci osallistuu FF100:aan sanalla valo, hatusta nostettua II- haasteeseen, jossa sain genreksi romancen, ikärajaksi pg-13 ja toiseksi hahmoksi Ginnyn. Ficci osallistuu myös albumihaasteeseen kappaleella Cinema Paradisio. Koska kappale on italiankielinen, laitan myös englanninkieliset sanat.
Ficci on Kalkaroksen PoV.
Ja tietenkin kommentit ovat tervetulleita :)

Tulet vastaani koulun käytävällä ja kummankin askel hidastuu, jotta voisimme nauttia toistemme tapaamisesta kauemmin. Katseemme kohtaavat ja näen silmissäsi rakkauden, joka loistaa valaisten tietäni. Pystytkö näkemään saman myös minun silmistäni vai piiloutuvatko sen hetken tunteet liian hyvin ilmeettömien kasvojeni taakse? Yritän antaa edes pienen vihjeen siitä, etten ole tunteeton sinua kohtaan.
Luot minulle hymyn johon rakastuin heti, kun näin sen ensimmäisen kerran. Kuinka haluaisinkaan kaapata sinut syleilyyni ja osoittaa että maailmassa on rakkautta, mutta en voi. En vielä. Minun on pakko odottaa, kunnes pimeä laskeutuu ja voit hiipiä luokseni kun muut eivät näe. Silloin meillä on mahdollisuus karata pois tästä todellisuudesta.

Kun illalla painaudut minua vasten, tunnen sydämesi lyövän samaan tahtiin omani kanssa.
Makaamme vierekkäin ja painat vaativia suudelmia joka puolelle vartaloani hiustesi kutittaessa ihoani. Kun tunnen hellien käsiesi vaeltavan vartalollani, tiedän että teet kaiken rakkaudesta minua kohtaan. Silloin tiedän, ettet vain sano sanoja joita et tarkoita, sillä kosketuksesi kertoo totuuden.
Minä silitän hiuksiasi ja toivon että tietäisit mitä sinusta ajattelen, kuinka paljon sinua rakastan. Miten voi olla näin vaikeaa sanoa kaksi sanaa, jotka kuitenkin ovat niin tärkeät meille molemmille. Tämä hetki vain olisi täydellinen niiden sanomiseen sinulle. Voisiko olla, että tiedät myös minun tunteeni kosketukseni välityksellä niin, ettei sanoja tarvita?


Cinema Paradisio

Se tu fossi nei miei occhi per un giorno
Vedresti la bellezza che piena d'allegria
Io trovo dentro gli occhi tuoi
E nearo se magia o lealta

Se tu fossi nel mio cuore per un giorno
Potresti avere un'idea
Di cio' che sento io
Quando m'abbracci forte a te
E petto a petto, noi
Respiriamo insieme

Protagonista del tuo amor
Non so se sia magia o realta'

Se tu fossi nella mia anima un giorno
Sapresti cosa sento in me
Che m'innamorai
Da quell'istante insieme a te
E cio' che provo e
Solamente amore


Cinema Paradisio

If you were in my eyes for one day
You could see the full beauty of the joy
I find in your eyes
And it isn't magic or loyalty

If you were in my heart for a day
You would have an idea
Of what I feel
When you hold me strongly to you
Heart to heart,
Breathing together

Protagonist of your love
I don't know if it's magic or loyalty

If you were in my soul for a day
You would know what is inside me
That I fell in love
At that instant, together with you
And what I sense
It's only love
« Viimeksi muokattu: 15.03.2015 00:28:55 kirjoittanut Kaapo »

EvilIsSexy

  • ***
  • Viestejä: 357
  • Destiel <3
Vs: Se on vain rakkautta (Kalkaros/Ginny) Pg-13, tuplaraapale
« Vastaus #1 : 17.05.2008 21:20:15 »
Noh, paritus nyt ei ole mieleiseni (inhoan Ginnyä), mutta senhän jo tiedätkin.. :D Ihana silti ajatella että Kalkaros tuntee jotakuta kohtaan noin, vaikka se joku voisi olla Luciuskin..  ::)  ;D
Hyvin kirjoitettu todellakin, ja kiitos ettei tarkempaa kuvailua ollut noiden kahden väleistä. ;D
Kehittävä on juuri Bahamalla.

Avasta ja bannerista kiitokset raitakarkille!

shira

  • ryövärintytär
  • ***
  • Viestejä: 184
  • ava © becca ♥
Vs: Se on vain rakkautta (Kalkaros/Ginny) Pg-13, tuplaraapale
« Vastaus #2 : 18.05.2008 22:34:15 »
Tosi söpö. Paritus on ihan ok, en vihaa enkä rakastakaan. Tämä lause sai aikaan sellaisen aawws - olon;
Lainaus
Silloin meillä on mahdollisuus karata pois tästä todellisuudesta.
Kerrassaan ihanaa. Taidokasta.

~ shira

When you touch me it's so delicious

Puhpallura

  • Vieras
Vs: Se on vain rakkautta (Kalkaros/Ginny) Pg-13, tuplaraapale
« Vastaus #3 : 21.05.2008 22:11:34 »
kiitokset kommenteista :)

EvilIsSexy: En itsekään Ginnysta pahemmin pidä, mutta kyllä se ihan menee :)
Mutta kiva kuulla jos pidit :)

Shira: Todella hienoa kuulla, että pidit :)
Tuo lause oli myös sellainen, mistä kovasti itsekin pidin ja kiva kuulla että joku muukin siitä piti :)

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Se on vain rakkautta (Kalkaros/Ginny) Pg-13, tuplaraapale
« Vastaus #4 : 20.06.2008 17:30:58 »
Hmm... päätin tässä tutustua ficciisi, kun kerran ollaan saman haasteen alaisuudessa, ja eikös se olekin vain kohteliasta lukea mitä muut ovat saneet aikaan? ;D

Kerrassan mielenkiintoista, Sev/Ginny? No, miksipäs ei, pidän parituksesta jostakin syytä paljon enemmän kuin mitä Sev/Hermionesta. Kerrassaan kyllä viehättävää ajatella että Kalkaroksella olisi noin helliä tunteita jotakin kohtaan, kuten EvilIsSexy tuolla aikaisemmin mainitsi.

En oikein osaa päättää pistänko peukut ja pottuvarpaat pystyyn merkiksi siitä että pidin, vai harmittelenko sitten sitä etten pitänyt. Minusta tämän lukeminen oli varsin neutraali kokemus, antoi kyllä enemmän positiivisia viboja kuin negatiivisia. Kyllä minun täytyy sanoa, että pidin tavastasi kirjoittaa, vaikka Severuksen sisäsitä ajatusmaailamaa en ihan noin näekään.

Laulun sanoista en osaa sanoa oikeastaan mitään, koska en ole kappalletta kuullut, mutta tuon toka säkeistön englannikieliset sanat sopivat mielestäni erittäin hyvin ficciisi.

Kyllä minä nyt sanon, että kyseessä oli hyvä ficci. En millään muotoa kadu lukemista, oikein mielenkiintoinen.

Terkuin: jjb
« Viimeksi muokattu: 10.08.2008 19:12:11 kirjoittanut jossujb »
Here comes the sun and I say
It's all right

ValDracu

  • ***
  • Viestejä: 115
  • I Like It
Vs: Se on vain rakkautta (Kalkaros/Ginny) Pg-13, tuplaraapale
« Vastaus #5 : 20.06.2008 18:03:10 »
Ensimmäisenä mieleen tuli, että onkohan Severuksen ja Ginnyn juttu ihan luettava, mutta onneksi luin tämänkin. En olekkaan aikaisemmin lukenut Severuksesta ja Ginnystä yhdessä. Hyvähän tästä tuli kuitenkin.  en oiken osaa kuvailla mitenkään kovin hyvin, mutta jos tajuaisit kuitenkin mitä tarkoitan. Eli kaikkea hyvää vain  :P
smile if youre not wearing underwear
               
                   Or
       
because we love guys with other guys

Puhpallura

  • Vieras
Vs: Se on vain rakkautta (Kalkaros/Ginny) Pg-13, tuplaraapale
« Vastaus #6 : 21.06.2008 11:29:09 »
Kiitokset kommenteista  :)

jossujb: No juu, onhan se kyllä niinkin, että on kohteliasta ;D

Sev/Ginny on mielenkiintoinen paritus, enkä ole itse vielä päättänyt, pidänkö siitä vai en. Osaksi se saattaa johtua siitä, että Ginny ei ole koskaan kuulunut suosikkihahmoihini.
Minä pidän myös ajatuksesta, että Kalkaroksella olisi noin helliä tunteita jotakin kohtaan, koska kyllä se lämmin sydän sykkii kovan kuoren alla :D

Minulla on tähän ficciin myös hieman ristiriitainen suhde. Toisaalta pidän tätä erittäin onnistuneena, mutta kuten sinäkin mainitsit, on vaikea kuvitella tuota Kalkaroksen ajatusmaailmaksi.

Hyvä kuulla, että laulunsanat sopivat ficciin. Se on yksi asia, jota aina jaksan murehtia tuossa albumihaasteessa :D

Mutta kuitenkin, ihana kuulla, että lopulta päädyit ficistä pitämään :)

ValDracu: Joo, kyllä ymmärsin, mitä tarkoitat :)
Onhan tämä vähän harvinaisempi paritus, mutta täytyy myöntää, että minulla ainakin alkaa mielenkiinto nousta tätä paritusta kohtaan.
Mutta kiva kuitenkin, jos pidit :)

Hullu_93

  • Vieras
Vs: Se on vain rakkautta (Kalkaros/Ginny) Pg-13, tuplaraapale
« Vastaus #7 : 09.08.2008 21:27:37 »
Harkitse fani-Klubin perustamista. Iha oikeesti. Nää sun ficit on niin huippuja.  :D

Anteeksi, ku ihkutan..

Kiitos taas kerran ihanasta lukukokemuksesta!

Melanie

  • ***
  • Viestejä: 262
Vs: Se on vain rakkautta (Kalkaros/Ginny) Pg-13, tuplaraapale
« Vastaus #8 : 10.08.2008 19:08:26 »
Rakastan Kalkaros/Ginnyä (no, myönnän, olen hulluna melkein mihin vaan missä esiintyy rakas liemimestarimme, Ginnystä en niin kovasti välitä) ja innostuin huomatessani tämän ficin, sillä en ole lukenut erityisen usein kyseisestä parista. Täytyy sanoa että pidin hyvin paljon, kuten kirjoituksistasi yleensä. Ficcejäsi on vain niin kiva lukea, yksinkertaisesti.  :D
somewhere between a wound and a jewel

Puhpallura

  • Vieras
Vs: Se on vain rakkautta (Kalkaros/Ginny) Pg-13, tuplaraapale
« Vastaus #9 : 11.08.2008 10:04:47 »
Kiitokset kommenteista  :)

Hullu_93: Vain että fanclub :D Olisihan se erittäin hauska ajatus :D
Mutta erittäin mukava kuulla, että pidit ficistä :)

Rachel: Minä en myöskään pahemmin piittaa Ginnysta, mutta yllättävän hyvin tämä paritus kuitenkin toimii. Ja on totta, ettei tällä parituksella kauheasti löydy ficcejä, mistä se sitten ikinä johtuukaan.
Mutta erittäin mukava kuulla, että pidit :)

Silencia

  • bondagesipsi
  • ***
  • Viestejä: 27
  • I wanna iSnape too! :<
Vs: Se on vain rakkautta (Kalkaros/Ginny) Pg-13, tuplaraapale
« Vastaus #10 : 18.08.2008 21:32:45 »
Voooii! Jotenkin niin suloinen! Tälläisiä ficcejä toivoisi kyllä lisää :D Kiitos Ihanasta ficistä :)
|Tu es loin déjà...  :,(|

Puhpallura

  • Vieras
Vs: Se on vain rakkautta (Kalkaros/Ginny) Pg-13, tuplaraapale
« Vastaus #11 : 19.08.2008 19:23:20 »
Kiitos kaunis kommentista Silencia  :)
Kommenttisi kyllä piristi päivääni kummasti ja on enemmän kuin mukava kuulla, että pidit ficistä :)

dasvidanja

  • Severusholisti
  • ***
  • Viestejä: 188
  • До свидания
Vs: Se on vain rakkautta (Kalkaros/Ginny) Pg-13, tuplaraapale
« Vastaus #12 : 20.08.2008 18:06:46 »
Yllätys yllätys olen taas lukemassa sinun ficciäsi.. Täällä ei näköjään enää tule luettuakaan muuta.. On vain aina niin kiire.. Siksi en nyt ehdikään mennä lukemaan sitä toista ficciäsi (jossa on Lucius/Hermione ja Severus/Hermione...) Tähtitornista, kun siihen on näköjään jo tullut kai kolme lukua sitten viime kommentointini...  :D Ja juuri tälläkin hetkellä pitäisi lukea kuumeisesti huomiseen uskonnon kokeeseen johon tyhmänä menin ilmoittautumaan...  ???

Tulin katsomaan oudon parituksen takia ja yllätyin positiivisesti. Tämä oli oikein kaunis! (Toisaalta nyt taidan unohtaa että olen, harvinaista kyllä, Hunajaherttuassa.. Joten tuskinpa täällä nyt olisi mitään rajua raiskauskuvausta edes voinut lukea...)

Jotenkin pidän aina kun vain jossakin on Severuksen POV. Jokin siinä tyypissä vain on niin uskomattoman ihanaa!

Puhpallura

  • Vieras
Vs: Se on vain rakkautta (Kalkaros/Ginny) Pg-13, tuplaraapale
« Vastaus #13 : 22.08.2008 10:29:58 »
Kiitos kaunis kommentista dasvidanja  :)

Pitäisi vissiin olla imarreltu, jos ei muuta tulekaan luettua :D
No juu, eihän tämä mikään kovin suosittu paritus ole, enkä varmasti olisi Ginnya parittanut Kalkarokselle, jos ei olisi tullut hahmona tuosta haasteesta. Mutta mukavaahan se hieman erilaisemmilla parituksilla aina kirjoitella.
Tuo Kalkaroksen PoV kieltämättä tuo aika mielenkiintoisen vivahteen ficciin. Aluksi meinasin kirjoittaa Ginnyn PoVilla mutta viime hetkellä vaihdoin.
Ja on tietenkin todella mukava kuulla, että pidit :)