Ohoh, onpa upea.
Tuota hmm, sopiiko pyytää sitä kuvaa mistä olet ottanut mallia? Tai siis no yleensä jos alan kommentoimaan mallista piirrettyjä niin haluaisin nähdä myös alkuperäisen. Sanoisin muuten että älä piirrä jatkossa mallista, osaat kyllä muutenkin piirtää. :} Ja sitä paitsi minulta ei heru hirveästi rispektiä (ketä kiinnostaa?) jos mallista piirretään, vaikka olisivatkin näin jumalaisen näköisiä.
Noh, kirjoitanpa nyt jotain yleisesti (voin kirjoittaa lisääkin jos viitsit sen mallin lätkäistä esille. :b). Avasin tämän topsan heti ihan jes!-fiiliksissä, koska Severus on suosikkihahmoni. Ja vielä kun tämä oli näin huippu! Väritys on ihan tajuttoman hyvä, vaikka tuo sininen viitta/kaapu onkin vähän karu. Niin tai tuohan on ilmeisesti niinkuin musta kaapu ja tuo sininen on vain niitä vaaleampia kohtia, mutta saisi olla kyllä minun silmääni sitä mustaa enemmän ja tummuutta muutenkin. Onhan tuo ihan mielettömän upeasti väritetty laskoksineen kaikkineen ja ehdottomasti kyllä hallitset puuvärien käytön.
Silmätkin ovat todella upeat, mutta hei, ovatko ne oikeasti ruskeat? Olen aina kuvitellut ne ainakin mustiksi ja tuntuu niinkuin ne olisivat kirjassakin olleet, mutta en kyllä ole ihan varma. No hienot silmät kuitenkin ja silmäluomet ovat todella upeasti väritetyt.
Nenä on hyvin rickmanmainen, mutta jotenkin siitä alaspäin ja tuo pään ja leuan muoto ei ihan mene yksiin Alanin kasvojen kanssa. Ja siis voi luoja en tiedä miksi tuota nenän ja ylähuulen välissä olevaa aluetta sanotaan, mutta sekin voisi olla parempi. Jokin vähän mättää. Huuletkin saisivat olla ehkä vähän runsaammat. En tiedä johtuuko juuri tuosta pienehköstä suusta, mutta leuka näyttää sen takia vähän liian pitkältä. Nojaa, pikkuvikoja. Olisin btw henkilökohtaisesti tykännyt aavistuksen tummemmista kulmakarvoista, tai ainakin että ne olisivat tummemmat tuossa lähempänä nenänvartta.
Nojoo, mutta siis hiukset ovat aivan upeat ja muutenkin koko setti on palvonnan arvoinen. Tuo tausta... Noh, voisi olla parempikin. En tiedä olisiko jopa ollut parempi ilman mutta eipä se nyt niin menoa haittaa. Onneksi se nyt edes on yhteydessä tuohon Severukseen (silmien väri), se oikeastaan saa sen pelittämään.
Mut ohan se upea. Olen jo itse asiassa tehnyt syntiä kun olen pettänyt itselleni tekemäni lupauksen olla kommentoimatta mallista piirrettyjä, mutta ei tässä nyt muu auttanut. Severus kuitenkin ja semmosta. Ah. <3 Olisin btw itsekin halunnut piirtää FanArt5:n Severuksesta, mutta olin liian hidas. Hyvä vaan, koska saapahan kattella sitten tämmöstä upeaa settiä.
Anteeksi muuten kauheasta nipotuksesta ja pikkuasioihin takertumisesta, mutta kun on pakottava tarve keksiä jotain sanottavaa kun tämä oli muuten niin vietävän upea! :}