Kiitos, kiitos ja vielä kerran kiitos kommenteista Damned ja Slytherin!! ^^
Damned
xD Sitä sarjakuvaa olikin kiva värittää, ei tarttenu pahemmin varoa jos väritys meni yli rajojen - - - rentouttavaa.
Joo, siihen oravapoikaan oli hirveen hankala keksii väritystä, kysyin kavereilta koko ajan et hei mikä väri sopis tohon, entä tohon...
Nooo, kukas ei Danielia tunnistais ^^ (okei, tosta mun piirrustuksesta ei pakolla kaikki tunnistais *heh*) Nyt kun sen sanoit, niin se alko mustakin
näyttää kalpealta. *hyökkää lyijykynän ja piirrustuksen kimppuun*
en mä ihan niin hyvä oo *raapii niskaa* mutta kiitos silti ^^
ÄRGH, Edin tausta oli viedä multa hermot, se oli tuskaista työtä, kiva että joku tykkää ^^ ei mennyt työ ihan hukkaan.
xD ne sukat oli tämmönen yhtäkkinäinen päähänpisto ja mun yks kaveri sano, et mun päähänpistoni pilaa Jamesin maineen *viheltelee* (pirullisia suunnitelmia)
Kiitos tosi paljon Damned (kiva nimi muuten! Mun nimeen ei paljon mielikuvitusta oo käytetty xD ) piirtelen kyllä tässä lisää.
Slytherin
Sanos muuta
"Hei Harry, mennään telttailemaan!" "Joo, jeeee!" "Miksikäs me nähään tähtiä hei..." Joo, ehkä ei suomeks xD
Mäkään en oo pahemmin ennen mangaa piirrellyt, alotin vast joskus viimevuonna tai edellisenä...ja ne kuvat on ihan kaameita
^^ Kiitus, oravapoju oli tämmönen vahinkoteos, aloin vaan söhrätä jotain ja siitä se lähti.
Danin piirsin FK soundtrackin kannesta ja sen naama oli semmone postimerkin kokonen
oli vähän tuska piirtää.
Kiitos.tosipaljon.slytherin.uk/kyllä+mä+uskon+et+säkin+osaat=php x)