Mä olen tällä hetkellä jostain syystä erityisen ihastunut
Junjou romanticaan. Parin päivän sisässä katsoin ekan ja tokan seasonin ja nyt sitten täytyy katsoa sitä uudestaan kun se on niin ihana XD
Alotin katsomaan sitä kaks kertaa koska eka osa oli niin ärsyttävä musta mutta nyt ku pääsin ekaa osaa pidemmälle niin todella kiinnostava sarja tuo on. Tykkään niin kovasti siitä pääparista, Misakista ja Usagista. ne joteki täydentävät toisiaan ku toinen on niin kylmä ja Misaki sitten lämmin ja huvittava. tosin Usagista tulee sellanen välittävä puoli esiin ku se näkee Misakin 8DD tietysti on hieman epämääräistä että 28-vuotias ja 17-18-vuotias ovat suhteessa, mutta rakkaus ylittää kaikki rajat ! Tuossa animessa on kaksi muutakin paria, niistä en niin paljon tykkäile.
Naurattaa kamalasti aina ne Misakin "..."-ilmeet ja kfjlk en mä osaa selittää sitä ! Esimerkiksi se ilme kun se tapaa aina Usagi-sanin isoveljen. Usagissa on kanssa huvittavia piirteitä, ne junaradat ja nallet ... Ankkoja oli jonkun episodin alussa ja sitten jossain season kahden osassa, repeilen niillekin.
Sen sijaan tossa on muutamia mua ärsyttäviä piirteitä, esimerkiksi se että Usagi on niin hemmetin mustasukkainen koko ajan että sääliksi käy Misakia. Ja se on vähän ärsyttävää kanssa kun Misaki ei niin siedä välittämisenosoituksia, se alkaa huutaa aina kun Usagi koskee siihen XD joisain kohdissa piirrostyyli on kanssa ärsyttävää, jonkun Usagin surullisen ilmeen muistan joka oli huonosti piirretty.
Mangana tätä en ole lukenut, pohdin et pitäsköhä jostain etsiä sitä luettavaksi...
Voiku tulisi viel kolmaski tuotantokausi !
En oikein tiedä miten paljon tästä saa puhua että spoilaako jokin kohta o_o
~~
Tätä ennen katsoin
Sukisyon, se on edelleen ihan kiva sarja. Tän Junjoun lomassa olen katsonut
Gravitationia, se ei ole mun mielestäni niin hyvä. Piirrostyyli on outoa ja päähenkilö ärsyttävä. Mietin et onkohan toi vanhempi sarja, kun se on jotenkin... vanhanaikaisemman oloinen.
Olen aika kriittinen, että mitä jaksan metsästää ja jotenkin mangan lukeminen netistä on mukamas kauhean vaivalloista...
mun sisko lollaili mulle ku sanoin et netistä lukeminen on vaivalloista. ku se on niin hidasta, täytyy klikata koko ajan ja sit unohdan et mitä edellisellä sivulla tapahtuikaan. muuteki mun on vähän vaikea päästä englanninkielisiin mangoihin sisään. Ja sitten se on mangaan ja animeenkin liittyen vaivalloista että näissä Bleachissa, Death notessa, jne on tullut niin monta osaa että menee miljoona vuotta että saan sarjan loppuun. ..