Kirjoittaja Aihe: Tämä on rakkautta [Harry/Draco, tuplaraapale, fluffy, K-11]  (Luettu 2199 kertaa)

RonWeasleyyy

  • robotronic
  • ***
  • Viestejä: 95
    • FinFanFun
Ficin nimi: Tämä on rakkautta
Kirjoittaja: RonWeasleyyy, eli minä.
Beta: Ei ole, mutta käytin wordii :D
Genre: Fluffy
Paritus: Harry/Draco
Ikäraja: K-11
Summary: Tunne jota nyt tunnen, on jotain ihanaa, jotain mitä en ole koskaan ennen tuntenut, tämä on rakkautta.
Disclamer: Hahmot ovat Rowlingin, teksti minun.
A/N: Kirjotin Dracon näkökulmasta kertovan ficin. Aluks piti tehä vaa pelkkä raapale, mut täst tuliki tuplaraapale. Toivottavasti on 200 sanaa, ainakin laskin. Ilmoittakaa jos kirjoitus virheitä löytyy. : )


Istuimme hiljaa puun alla sinun kätesi kietoutuneena ympärilleni. Käännyin katsomaan kasvojasi. Tutkin jokaisen yksityiskohdan tarkasti, mutta mieleeni jäivät vain nuo smaragdinvihreät silmät, kauneimmat ikinä näkemäni, ja huulet. Huulet joita haluaisin suudella, maistaa niiden maun, tuntea ne omiani vasten.

Olit huomannut tarkkailuni, mutta et välittänyt. Annoit minun katsoa sinua. Mutta kohta kyllästyin katsomiseen ja siirryin halaamaan sinua. Katsoit minua suoraan silmiin. Samassa mietin sitä, että kuinka onnekas olenkaan, sillä saan olla sylissäsi, tuntea lämpösi vasten rintaani, saan tuntea hengityksesi vasten kasvojani. Pian sinä suutelit minua, ensiksi hieman varoen, mutta kun vastasin suudelmaan, suudelma syveni. En tiennyt ennen, että suuteleminen voi olla näin ihanaa, vaikkakaan suuteleminen kenen kanssa tahansa ei ole yhtä ihanaa, vain sinun kanssasi se on sellaista. Pian kuitenkin irrottauduimme suudelmasta hengästyneinä. katsoin hetken sinua, hiukan pettyneenä, mutta pettymyksen tilalle vaihtui ilo, sillä suutelit minua uudestaan, tällä kertaa hieman rajummin. Hetken suudeltuamme irrotimme otteemme, ja jäimme makaamaan puun alle.

Tunne jota nyt tunnen, on jotain ihanaa, jotain mitä en ole koskaan ennen tuntenut, tämä on rakkautta.
’’Minä rakastan sinua, Harry’’, sanoin sinulle. Katsoit minua hieman yllättyneen näköisenä.
’’Minäkin rakastan sinua’’, vastasit.
’’Ei olisi koskaan uskonut, että me vielä joskus rakastaisimme toisiamme’’, sanoin samalla vetäen sinut tiukkaan halaukseen.

Olen todella onnekas.


A/N2: Toivoisin vielä, että kommentoisitte, olkaahan niin kilttejä. Ruusut sekä risut kelpaa. ;)
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 15:40:01 kirjoittanut niiina »

Yes I'm in love with a fictionary book character named Draco Malfoy

TomFi

  • ***
  • Viestejä: 22
Vs: Tämä on rakkautta
« Vastaus #1 : 11.02.2010 15:43:41 »
aww aivan ihana pakko sanoa<3

RonWeasleyyy

  • robotronic
  • ***
  • Viestejä: 95
    • FinFanFun
Vs: Tämä on rakkautta
« Vastaus #2 : 11.02.2010 18:07:57 »
Voi kiitos piristävästä kommentista, TomFi :D

Yes I'm in love with a fictionary book character named Draco Malfoy

Larppastus

  • Vieras
Voi... Mä säälin niitä ketkä ei saa ku pari kommenttii, oon sellane maailmanpelastaja kakkonen  ;D ihana ja sulonen, suudelma sanaa vain hoettiin (pilasi tunnelman, ettäs tiedät) rakastan fluffia, kiitos tästä. Mulla on kiitos tästä pakkomielelle. Eli mun pää alkaa olee aika kipee ku sitä pakottaa koko ajan :'( kiitoos :-*

smoke

  • Vieras
Sait ihastuneen hymyn kirimään poskipäilleni. Tämä kuvailu, ah, täydellistä tekstiä.<3
Ja tuo "Olen todella onnekas." tuolla lopussa kruunasi koko ficin kermaisen olemuksen. Rakastan.<3