Kirjoittaja Aihe: Se hymyilee mulle, värivalot ja tahmee tanssilattia. | K-11, Draama, one-shot  (Luettu 1768 kertaa)

mai.

  • bakteerivaltias
  • ***
  • Viestejä: 90
  • 呼吸 空ろな体
Kirjoittaja: mai.
Beta: Vaivaiskoivu
Ikäraja: K-11
Genre: Draama, one-shot
Varoitukset: Kirosanoja, pisara väkivaltaa.
A/N: Jotain räpellystä, inspiraatio lähti Maija Vilkkumaan biisistä Mun Elämä. (:

A/N2: Muokkasin tuosta alusta tuota ko se toistaa ja on kakkakohta. c(: Suomennettuna: Muokkasin alkua.
---

Lamput häikäisivät, musta farkkuhame sai perseeni näyttämään pieneltä. Käskin sitä miestä ajamaan nopeempaa.  Kata tarjoo siideriä, sytytän tupakan. Nyökkään ja sormet puristuu kylmän tölkin ympärille.

Nähään, sanoit. Jäin makaamaan olkkarin matolle ja huuto oli terävä vähän aikaa. Ruskee pullo makas mun vieres, telkkari toisti vanhoja espanjalaisia saippuasarjoja, Kata avas oven ja äris mulle. Käski nousta ja pukee.

Neonvalo-kyltti huutaa Casanovaa. Silmää kirvelee jo, melu kuuluu ulos asti. Kylmä tuuli puree nenää, Kata huutaa saatanaa ja perkelettä. Sen kengästä hajos remmi, se heittää kengillä portsaria. Yli, aivan liian korkee.

Sisällä haisee tupakka, Kata hakee jotku drinkit. Oisin halunnu olutta, ihan sama. Kurkkua polttaa, joku tarttuu mun käteen. Eka huomaan ne viikset, sellaset suloset, sit vähän liian pitkät hiukset, vedetty ponnarille niskaan. Se pyytää tanssiin, ihastus polttaa poskia ja repii. Kata kuiskaa, anna lantion pyörii, huuda. Nyökkään, se hymyilee mulle ja värivalot ja tahmee tanssilattia.

En hengitä, nauru purkautuu sirona suusta. Se avas sen hiukset, se oli kaunis poika. Paita on märkä, ihmisten kyljet hakkaa selkää, mä en oikeen osaa olla. Mun korvis on kadonnut, hiukset on jo ihan sekasin. Se tarttu mun hartioihin, sen hengitus oli suolainen ja kuuma. Ja sen huulet oli pehmeet, maistu tupakalta ja keskioluelta. Hengitän sen tuoksua, poikamaista.

Sit se sano mulle näkemiin, katos, jätti mut siihen. Kata huutaa mulle, mä revin mun hametta alemmas, heitän kengät maahan, ja sit mä tanssin yksin. Huudan ja keinun, lattia keinuttaa. Saatanaa huudan, perkele sihahtaa myrkyllisenä. Siideri ja ne monet drinkit, ne painaa mun jalkoja ja sit mä kaadun. Tömähdän lattiaan, lasi on särkynyt mun vierelle ja sit mä huudan taas, terävästi, ja Kata potkasee mua päähän, sanoo että oo saatana jo hiljaa.  Nostan sormea, Kata kiroilee. Tuo mulle oluen ja nousen istumaan.

Kivet pistelee jalkoi ja mä kävelen sateessa kotiin. Taksi ei ottanu mua kyytiin, kiroilen. Raapustan avaimella lukkoo ja joku huutaa hei neiti. Käännyn vittuuntuneesti, kiroilen kovaan ääneen. Viikset ja hiukset on taas kiinni. Se tulee ja suutelee mua äkkiä, hymyilee ja sanoo saatana. Nauran, lyön sitä keveesti palleaan. Sekin nauraa. Se sanoo anteeks ja mä sanon että et saa. Sit sade pieksee sen selkää, avaan oven ja sytytän valon. Se seuraa mua keittiöön. Otan kaks olutta jääkaapista ja se ojentaa sen käden. Kylmä pullo liuskahtaa sen märästä kädestä ja se särkyy lattiaan, matto haisee. En jaksa, sanon ja otan kaapista uuden pullon. Sen käsi tarttuu siihen, eikä se sano että kiitos. Se sanoo et se on ihastunu tyttöön jolla on poikatukka ja levennet meikit. Ja mä hymyilen typerästi ja sanon sille että haista paska.


« Viimeksi muokattu: 26.11.2014 18:39:55 kirjoittanut Lasikuula »

Vanil

  • Kalpeanaama
  • ***
  • Viestejä: 125
  • Remember to breathe
Vs: Se hymyilee mulle, värivalot ja tahmee tanssilattia.
« Vastaus #1 : 12.10.2009 10:54:26 »
Todella upeaa tekstiä, vaikka betasta huolimatta bongasin muutaman kirjoitusvirheen.

Tämä oli jotenkin hektinen tarina - sai hengästymään ja eläytymään tunteeseen mukaan. Pidän todella paljon kirjoitustyylistä, enkä meinannut saada tarpeekseni. Pituus olisi ollut plussaa, mutta menee tämä näinkin :)

Kata on kyllä vähän perusnimi, tai tuntuu että siihen törmää usein. Ja sitten tuossa alussa toistettiin aika paljon huutaa -verbiä. Kannattaa keksiä sille joitakin muitakin synonyymejä :)

En nyt oikein saa mitään järkevää ulos.
Tykkäsin tosi paljon, ihanasti kirjoitettu ja tästä tuli vahvat mielikuvat.
Vähän niin kuin olisi elokuvaa katsonut.

Kiitos.
- Vanil
"Just because you feel it doesn't mean it's there - we are accidents waiting to happen."