Kirjoittaja Aihe: Itket, vaikka en enää tunne, k-11  (Luettu 2308 kertaa)

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Itket, vaikka en enää tunne, k-11
« : 31.08.2009 20:57:14 »
// Alaotsikko: Oneshot, angst, kuolema. warnings: ei suositella niille jotka eivät lue angstia

Author: MyrsyliuutE_96
Title:Itket, vaikka en enää tunne
Genre: Angst
Beta: Eip oo.
Ikäraja: k-11
Warnings: Kuolema, verta.
A/N notes:Tää on aika outo, älkää tuomitko. Kertokaa, jos jotain on mennyt vikaan, kiitos.
"Vika on tietenkin minussa."
Biisi on Evanescenen I'm going under.


Koulu loppuu. Todistukseni oli loistava. Sanon kamuille heipat, toivotan hyvää lomaa ja hyppelen kotiin kuin pieni yhdeksänvuotias ainakin. Ehkä nyt, kun pääsin kakkoselta, se ois iloinen. Mä en halua uskoa että se suuttuis taas. Kuitenkin, olin luokan paras, mietin kun avaan oven.
Oon jo miettinyt mitä mä haluun synttärilahjaksi.  Uuden, vähän isomman pyörän. Lopetan haaveilun, ja huudan sitä.

"Äitiiii.. Äippä, missä oot?!!!"
"..." Äiti ei taaskaan vastaa. Huudan uudestaan, ja nyt äiti vastaa.
"Juu kulta, täällä", ääni on tuskin kuiskausta kuuluvampi. Sydämeni hyppää kurkkuun, mutta juoksen näyttämään todistustani.
"Kato äiti, miten hyvä! Olin luokan paras, ja nostin noi aineetkin."
"Juu tosi hyvä", äiti sanoo, mutta se kuulostaa todella väkinäiseltä.
"Saanhan mä sen pyörän, kun mä oon ollu niin kiltti ja ahkera", mä kysyn ääni intoa täynnä.
"Kulta, meillä.. meillä ei varmaan ole tarpeeksi rahaa." äiti makaa selällään sängyllä ja on tosi väsynyt. Se on varmaan taas juonut. Ihan itkettää.
"Mutku sä lupasit"mä sanon ja olen purskahtamaisillani itkuun.
"Oo hiljaa, mun päätä särkee" se sanoo ja lyö mua selkään. Se on taas juonut liikaa. Mä haluan vaan uuden ja vähän isomman pyörän.
Juoksen huoneeseen ja vaihdan mekon tavallisiin vaatteisiin. Äiti oli tehnyt sen mekon viime syksynä, kun se oli vielä iloinen. Ennen kuin se alkoi juomaan,kun sen miesystävä jätti sen.
Mua pelottaa.


Now i will tell u what i'm done for you. 50 thousand tears i cyed. Screaming, deceiving and bleeding you full, and you, still wontn't hear me.


Mä kuulen miten se itkee. Muakin itkettää. Äiti löi mua liian pahasti. Ilmat häipy keuhkoista. Mä haluun huudan, mmutta ei kiltit tytöt huuda. Mä tipun sängystä ja lyön nyrkillä lattiaan. Äiti tulee lohduttamaan mua:

"Anteeks kulta, kun mä huusin sulle.Anteeks, että mä olin niin tyhmä. Mulla on vain niin huono olo".


Don't want your hand this time I save my self. Maybe I'll wake up for once.



Mä halaan äitiä ja meen takas sänkyyn. Ehkä aamulla kaikki on kuin ennen. Toivon niin.

Äiti on vain vähän väsynyt tänään. Niin se on. Vika on minussa. Pitäisi varmaan ottaa ohjat omiin käsiin.


Not tormened daily, defecded by you. Just when i throught, i reached the bottom.



Päätä särkee. Tahdon että se mies tulee ja tekee äidin onnelliseksi. Ja minut kanssa.Tää sattuu. Eläminen siis. Lyön kättä seinään ja saan peilin sirpaleita käteeni.



I'm dying again, i am going under. Drowing in you, I'm falling for ever, I've go the break throught. I'm going under.

Kiskaisen sirpaleen kädestäni. Säikähdän, koska se aiheuttaa kivun lisäksi mielihyvää. Huudan äitiä, koska hän lupasi tulla kotiin. Taas valhe. Vain puolitotuus. Lappu yö pöydällä kertoo, että olet kävelyllä.


Blurring and stirring the trhuth and the lies, so i don't know what's reak and what's not.
So i don't know what's real and what's not.Allways confusing the throunghts in my head. So i can't trust my self anymore.


Olen tokkurainen. Kipu turruttaa. Käteni verivirta nousee. Se tulee paineella. Pian huomaan kasvojeni kalpenevan. Veri.. Elämän eliksiiri. Käännän kättäni, sirpaleet ovat raidoittaneet ranteen. Verta valuu vaalealle matollle. Menetän tajuntani, Hyvästi äiti. Toivottavasti kun  tulet, et vihaa minua sen takia että sotkin maton. Näkemiin.


I'm dying  gain, I'm going under. Drowing in you.

 Tulet sisään. Huudat nimeäni. Sanot että olet vihdoin hankkinut sen pyörän. Kuiskaan hiljaa, "Äiti", mutta siihen se jääkin.

I'm falling for ever, I've got to throught, I'm going under.



Tulet sisään huoneeseen. En voi vastata. Huudat kauhusta, kun näät minut.Halaat minua. Tahtoisin halata takaisin. Vielä kerran, kuin sinun mieliksesi, hengitän ulos vielä kerran. Itket, ja minäkin itken, tässä huoneessa, vaikka olen kuollut. Näkemiinä. Älä seuraa minua. Näemme vielä. Itket niin että minuun sattuu. Itket vaikka et enää tiedä missä olen. Itket vaikka, vaikka en enää tunne.


So I'm going under.


A/N2: Täs on kirjoitusvirheitä, Fini sekos-.-, Kommentteja, elän niistä.
« Viimeksi muokattu: 06.12.2014 13:00:38 kirjoittanut Pyry »
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Itket, vaikka en enää tunne, k-13
« Vastaus #1 : 31.08.2009 21:18:14 »
kirjotin ite vähän saman tapasen mut vähän erilaisen.
Tää oli hyvin kuvailtu ja tykkäsin tästä.
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Itket, vaikka en enää tunne, k-13
« Vastaus #2 : 01.09.2009 15:35:46 »
Kiitti, Kotitonttu! Ihanaa saada kommenttia, kerrankin. Kommentoikaa te muutkin, kiitos. Voisit käydä lukemassa mun Posliiniprinssi ja kristalliprinsessa tekstin.
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

-AliceCullen-

  • kuolonsyöjä
  • ***
  • Viestejä: 83
Vs: Itket, vaikka en enää tunne, k-13
« Vastaus #3 : 01.09.2009 18:14:42 »
Kyllähän tämä 8]
Tykkäsin sun kuvailusta ja kirjottamistyylistä. Tosin noi kappaleet olis voinu olla pidempiä. Niinko olisit voinu yhdistää niitä. Ja noi biisin sanat olis kannattanu laittaa kursivoituna. Niinko näin. Muuten ne kyllä sopi tohon teemaan tosi hyvin.

Multa ei oikeen rakentavaa irtoo, mutta sen voin sanoo et tykkäsin 8]
Mä voisin olla sun betas, jos kiinnostaa 8DD

Ja muuten hei, kopsithan siis ton tekstin wordista? Koska jos sulla ei siellä ollu kirjotusvirheitä, ni miten sulla sit finissä on? Tuli vaan mieleen. Kun siis wordihan korjaa kirjotusvirheet, tai ainaki näyttää ne niin että joo..
Ää, en osaa selittää 8DD
erase all the memories they'll only bring us pain

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Itket, vaikka en enää tunne, k-13
« Vastaus #4 : 01.09.2009 23:00:21 »
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Itket, vaikka en enää tunne, k-13
« Vastaus #5 : 22.09.2009 16:07:24 »
Voi sitä siis muutkin kommata, jos lukee tätä. Sanokaa etes hei nii tiiän ketkä tästä tykkää. ::)
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥